Članek
Okoli sveta v 80 pijačah - Around the world in 80 Drinks
Objavljeno Dec 14, 2013

Pred kratkim sem bil, kot predstavnik Društva Meščanov Mesta Piran na predstavitvi nove strategije promocije turistične destinacije Portorož-Piran in njunega zaledja. Predstavitev je pripravilo Turistično Združenje Portorož/Piran. Začelo se je dogajati nekaj novega, drugačnega od dosedanje prakse. Sami poglejte novo spletno stran združenja, ki nakazuje nekoliko drugačen pristop od dosedaj poznanega. Toliko o lokalnih dogodkih.

Na vse pretege se borimo za prepoznavnost Slovenije, kot posebno zanimive turistične destinacije, z zanimivo zgodovino, prijaznimi prebivalci in odlično kulinarično ponudbo, še posebno pa izpostavljamo slovenska vina in domače avtohtone pijače. To področje spada pod okrilje vladne agencije SPIRIT /Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma/, multipraktika za skoraj vse pomembno v Sloveniji. Pod okriljem ene agencije, vlada uresničuje usmeritve razvojnih programov Slovenije s ciljem doseganja inovativne, tehnološko razvite, izvozno naravnane, turistične in tujim investitorjem privlačne destinacije.Odlično, ni kaj! Z enim stavkom smo tujcem povedali vse.

Potem pa pridem na FB in na wallu pesnika Marka Matičetova najdem naslednjo objavo, ki mi ponovno vzbudi sum o uspešnosti naših naporov po prepoznavnosti Slovenije.  Marko Matičetov je objavil zanimiv poster z naslovom ."Around the world in 80 Drinks", na katerem so nad zastavami držav, v kozarcih, za njih značilne pijače /9GAG/. Kljub vsej vloženi neizmerni politični volji, naporom SPIRITA in lokalnih združenj, nikakor ne pridemo do svoje tako željene prepoznavnosti. Očitno nekaj delamo narobe?