Celje - Piran - Razvojni spin s pomočjo SŽ - SF triler
Pisalo se je leto 2011, ko sem doživel epsko potovanje s pomočjo SŽ na relaciji Celje - Piran. V blogu, objavljenem 6.10.2011 na RTV SLO portalu, sem to dogodivščino začel s krakim uvodnim opisom:
Celje – Piran s pomočjo SŽ v pičlih šestih urah za samo 18,26 EUR + 3,10 EUR
» Back to Future« s SŽ ali dogodivščina iz časov "Potovanja iz Litije do Čateža«
Datum potovanja: 3.oktober 2011 / 21. stoletje Itak
Literatura za potovanje: DNEVNIK in ŽURNAL24
Na poslano povezavo na blog sem dobil nekaj pojasnil in odgovorov tudi z Ministrstva za promet RS:
RS Ministrstvo za promet mi je 26. in 28. oktobra 2011 poslalo naslednja pojasnila:
@MarkoJezernik financiranje vlaganj v JZI ima prvic zagotovljena sredstva z lani sprejetim zakonom, projekti tecejo s svojo dinamiko 1/3 26 Oct Favorite Retweet Reply
@MarkoJezernik primer: AC program iz 94 je koncan, ker je imel zagotovljene vire, JZI program iz 96 pa le cca 30% - zdaj viri bodo 2/3
26 Oct Favorite Retweet Reply
@MarkoJezernik v nekaj dneh pa bo objavljen osnutek noveliranega nacionalnega programa za JZI - tam bodo pa konkretni odgovori 3/3
26 Oct Favorite Retweet Reply
@MarkoJezernik financiranje vlaganj v JZI ima prvic zagotovljena sredstva z lani sprejetim zakonom, projekti tecejo s svojo dinamiko ž
28 Oct Favorite Retweet Reply
V javni obravnavi Izhodišča za resolucijo o Nacionalnem programu razvoja JŽI za obdobje 2011-2030
MzPromet Ministrstvozapromet
@MarkoJezernik evo - ste pa res opazili, da je zdaj objavljena :) hvala za linkanje /@slozeleznice
10 hours ago Favorite Retweet Reply
Takole so mi v odgovorih pojasnili trenutno situacijo na področju investicij in me potolažili, da s sprejetjem resolucije o Nacionalnem programu razvoja JŽI za obdobje 2011-2030 nič več ne bo tako kot je bilo, saj projekti tečejo s svojo dinamiko.
Danes pa je prijatelj objavil povezavo na DAMJAN blog na prispevek z naslovom:
Za pokušino: Opisan primer dogajanj v sosednji državi kaže na strukturiran in premišljen načrt. Snovalci prometne politike v sosednjih državah so se odločili izgraditi transportni obvoz okrog Slovenije. Uspelo jim je »izumiti« povsem nov koridor in ga z močno lobistično akcijo v Bruslju uvrstiti na jedrno TEN-T omrežje, skupaj z zasnovanimi logističnimi centri. Pyhrnskega koridorja jim sicer še ni uspelo uvrstiti v TEN-T omrežje, vendar močno lobirajo na tem. Pri tem svojih lobističnih naporov sploh ne skrivajo, pač pa njihove študije in predstavitve že v naslovu nosijo pridevnik »lobistične«.
Za vse, ki jih tematika zanima priporočam branje tega prispevka. Zanimivo je, da ta ista SŽ s prstom kaže na neurejeno stanje in poslovanje Luke Koper. Več o 2TKD pa vam bo jasno, ko boste prebrali prispevek na DAMJAN blog.
Jul 07, 2016