Google oglaševanje je storitev, ki jo mnogi v Sloveniji oglašujejo. V nadaljevanju bomo pogledali nekaj pomembnih informacij o Google oglaševanju in pregledali kakšne možnosti nam Google ponuja. Spletno ogleševanje je eno izmed najhitreje rastočih in spreminjajočih se panog, zato je ključnega pomena, da sodelujete z osebo, ki se spozna na Google oglaševanje in redno spremlja različne trende na tam področju.
Google oglaševanje nam ponuja naslednje oblike oglaševanja:
- Google search,
- Google Display
- Google oglaševanje na Youtubu
- Dinamično oglaševanje,
- Dinamično povratno oglaševanje.
V nadaljevanju našega članka o Google oglaševanju si bomo natančno pogledali kakšne so možnosti oglaševanja pri posamezni kategoriji. Tudi vi pa si lahko s klikom na ključno besedo Google oglaševanje na začetku spletne strani premaknete na našo spletno stran in si preberete več informacij o tej tematiki. Veseli bomo tudi vsakega vašega povpraševanja oziroma vprašanja. Lahko pa nam tudi pod komentarji spodaj zaupate svoje vprašanje, na katerega vam bomo z veseljem odgovorili.
Gogle Search oglaševanje
Gogle Search oglaševanje je eno izmed najbolj osnovnih vrst oglaševanja, ki nam ga google ponudi. Ko ljudje v Google vpišejo določeno ključno besedo, se lahko vaša spletna stran v obliki oglasa pojavi med Googovimi rezultati. Gre za najbolj poznano obliko Google oglaševanja. Osnovno Google oglaševanje na Searchu lahko nastavite sami, obstaja pa seveda ogromno trikov in skritih poti, s katerimi lahko prihranimo vaš denar, ki ga namenite v oglaševanje, izboljšamo konverzije in vam pomagamo do večjega števila povpraševanj.
Google display oglaševanje
Google displey oglaševanje je način Google oglaševanja, kjer lahko redno beležimo različne spremembe. S pomočjo podjetja Web Center boste redno seznanjeni z novimi možnostmi Google oglaševanja. Nenehno bomo skrbeli, da se bodo vaši oglasi prikazovali na najnovejši in najbolj optimalen način. Poleg vseh osnovnih načinov vam omogočamo oglaševanje in kreativno izdelavo oglasov tudi v Lightbox Banner, HTML5 in APMHTML načinih prikazovanja.
Oglaševanje na Youtubu
Oglaševanje na Youtubu je v zadnjih letih postali izredno popularno za oglaševanje večjih podjetji. Zakar ravno večjih? Ker si večja podjetja lahko privoščijo izdelavo kakovostnih video reklam. Tudi srednja in manjša podjetja se vedno več oglašujejo na Youtubu, saj nam ponuja izredno dobre rezultate. Z našo pomočjo bo Google oglaševanje na Youtubu vedno prineslo rezultate in zvišalo ROI.
Dinamično oglaševanje
Dinamično oglaševanje je pravzaprav najnovejši način personaliziranega oglaševanja. Ta način Googlovega oglaševanja nam ponuja kreiranje različnih ciljnih skupin glede na parametre (Google Analitika). Cilj dinamičnega oglaševanja je, da prepustimo Googlu, da samodejno posodablja liste strank z določenim zanimanjem, iskalnim nizom, aktivnostjo, ... nato pa oglas prikazuje tako, da imate največjo možnost za prodajo.
Dinamično povratno oglaševanje
Dinamično povratno oglaševanje lahko uporabimo takrat, ko Google o naših uporabnikih že ima dobolj podatkov o naših cilnih skupinah. Dinamično povratno oglaševanje je avtomatsko in v realnem času (zamik 24 ur). Platforma sama nenehno pridobiva podatke, jih osvežuje in nato glede na analizo teh prikazuje personalizirane oglase, brez kakršnekoli interakcije oglaševalca. Oglaševalec določi, koliko denarja bi rad porabil in na kakšen način, za vse ostalo poskrbi robot.
Kaj še morate vedeti o Google oglaševanju
Google oglaševanje je eno izmed najbolj razširjenih tehnik spletnega oglaševanja. Poleg Facebook oglaševanja in optimizacije spletnih strani nam ponuja izredne dobre rezultate, zato morate kot podjetje čim prej izkoristiti njegovo moč. V podjetju Web Center želimo zagotoviti najvišjo kakovost Google oglaševanja za naša podjetja.
Za vsa dodatna vprašanja o Google oglaševanju smo vam na voljo preko komentarjev ali kontaktnega obrazca na našo spletno stran. Lahko pa nas kontaktirate tudi na naš mail info@web-center.si ali 041-201-730.
Oct 20, 2019