Spoštovane poslanke in poslanci, vodje poslanskih skupin !
Demokracija je najbolj zlorabljena beseda, podobno kot svoboda. Vendar je kljub temu ne smemo zavreči in podcenjevati, mnogo bolje je na njej delati in jo razvijati. Predvsem pa: če naj dobi pomen in vlogo, ki ji pripada, jo je treba udejaniti navzven in navznoter ! Temu je ta pobuda namenjena.
Pred vložitvijo pobude na Ustavno sodišče v četrtek 21.11.2019, prosiva vodje vseh poslanskih skupin, da jo posredujejo drugim, in da dajo odgovor nanjo. Naslov pove vse: OD OLIGARHIJE DO DEMOKRACIJE. Bistvo predloga je predstavljeno v priponki na eni sami strani, kar za demokratično razmišljanje vsekakor ne more biti prezahtevno in pre-dolgotrajno branje. Prosiva za odgovor, ali ste pripravljeni podpreti ta predlog in sprejeti poglobljen pogovor o tej temi in kdaj.
Strah pred notranjo demokracijo ne sme zamegliti pogleda na potencialne in dejanske možnosti, ki jih ta prinaša. Sicer pa imajo v demokraciji prihodnost zgolj

Upravno sodišče je kršilo ustavne pravice s tem, ko ni izvedlo ustne javne obravnave in ni omogočilo ustavnemu pritožniku predstavitve svojih stališč, zaslišanja nasprotnih strank in prič ter izvedbe dokazov, čeprav je ustavni pritožnik vse to zahteval in podal zadostno podlago ter priložil listinske dokaze o kršitvah.
Ustavni pritožnik: Viljem (Vili) Kovačič, Na Straški vrh 26, 1000 Ljubljana
Kršitev pravic: 1. člen, 22. člen, 23. člen, 24. člen, 25. člen, 43. člen ustave
1. člen 3. protokola, 6., 10. člen EKČP
I. Postopek pred vložitvijo ustavne pritožbe
Ustavni pritožnik je izpodbijal izvolitev župana Mestne občine Ljubljana (MOL) Zorana Jankovića in mestnih svetnikov Liste Zorana Jankovića pred mestnim svetom in pred Upravnim sodiščem s petimi ugovori o nepravilnostih. Najpomembnejša med nepravilnostmi je uporaba oziroma zloraba javnih sredstev za namene volilne kampanje (use of state resources, abuse of state resources). Ta nepravilnost je storjena z nedovoljeno, enostransko upo

To pravno vprašanje bo po moji napovedi bistveno v bodočem težko dokazljivem procesu Republike Slovenije proti Šiškotu, ki mu oblast dosedaj še dokaj skopo pod neverjetnim medijskim in političnim pritiskom in javnosti precej slabo pojasnjeno očita prav to - spletne pozive za prevrat, v povezavi s prikazom bolj kot ne simbolične (nenajdeno orožje, povsem možno je še vedno, da gre za airsoft igrače) sile, ki bi bila potencialno uporabljena za izvedbo tega dejanja. Na podlagi dosedaj znanih podatkih skupina kot taka ne predstavlja iminentne protipravne grožnje ustavnemu redu RS, ampak ga s protimigrantskimi stališči in namenom varovanja obstoječe ustavnosti dopolnjuje v točkah, kjer je res v preteklosti povsem odpovedal Šengenski sistem recimo in se je dopuščalo množično prehajanje državne meje mimo vseh zakonov po nareku tujih sil. Ob odstotnosti varnostnega aparata države na kraju in v času prehoda ali njihovi neučinkovitosti, so se vzpostavile razmere, podobne vojnim, saj nenadzorovan

Kakšni so kriteriji za pravno državo ?
Je država, ki na spodaj zastavljena vprašanja odgovori lahko samo z besedo NIKAKRŠNA, še pravna ?
In če soglašamo, da nismo pravna država, je potem tisti, ki po vsaj dveh desetletjih brezpravnega stanja na najbolj občutljivih državnih področjih po vseh preslišanih kritikah na to na odmeven način opozori, kriminalec ?
Kakšna je država, ki ni sankcionirala niti enega od vodilnih zločinskih napadalcev nekdanje JLA nanjo ?
Moj odgovor: NI PRAVNA.
Kakšna je država, ki je enemu izmed najbolj agresivnih poveljnikov takratne JLA, nesporno odgovornemu za poboje ljudi in druge hude vojne zločine, zaradi vodenja kazenskega postopka proti njemu celo izplačala odškodnino ?
Moj odgovor: NI PRAVNA.
Kakšna je država, v katerih obrambnih silah poveljujejo ljudje, ki so sodelovali v vojaški agresiji nanjo ?
Moj odgovor: NI PRAVNA.
Kakšna je država, katere vojaki so na beraški palici in brez vsake perspektive za prihodnost ?
Moj odgovor: NI PRAVNA.
Kakšna je

Ocena o tem koliko se je slovenska država v resnici po(ne)srečila bi morala najprej izhajati iz tega kar je zapisano v Ustavi Republike Slovenije. In to v njenem 3 členu, v katerem piše, da »ima v Sloveniji oblast ljudstvo, ki jo izvršuje neposredno in z volitvami« in pa v 44 členu »vsak državljan ima pravico, da v skladu z zakonom neposredno ali po izvoljenih predstavnikih sodeluje pri upravljanju javnih zadev«. In še: »Slovenija je pravna in socialna država« 2 člen in: »Država na svojem ozemlju varuje človekove pravice in temeljne svoboščine« 5 člen«.
Če pogledamo člen po katerem ima oblast ljudstvo, lahko celo rečemo, da smo vse bolj daleč od cilja. Namesto oblasti ljudstva smo dobili vladavino oligarhičmih struktur, političnih strank in še ta se ne izvaja v pošteni tekmi med njimi, ampak v medijski in s tem javnomnenjski stigmatizaciji enega dela le teh, to je desnega pola slovenske politike. Kot da je levo normalno in napredno, desno pa konservativno in nazadnjaško. Gre za leviča

Ocena o tem koliko se je slovenska država v resnici po(ne)srečila bi morala najprej izhajati iz tega kar je zapisano v Ustavi Republike Slovenije. In to v njenem 3 členu, v katerem piše, da »ima v Sloveniji oblast ljudstvo, ki jo izvršuje neposredno in z volitvami« in pa v 44 členu »vsak državljan ima pravico, da v skladu z zakonom neposredno ali po izvoljenih predstavnikih sodeluje pri upravljanju javnih zadev«. In še: »Slovenija je pravna in socialna država« 2 člen in: »Država na svojem ozemlju varuje človekove pravice in temeljne svoboščine« 5 člen«.
Če pogledamo člen po katerem ima oblast ljudstvo, lahko celo rečemo, da smo vse bolj daleč od cilja. Namesto oblasti ljudstva smo dobili vladavino oligarhičmih struktur, političnih strank in še ta se ne izvaja v pošteni tekmi med njimi, ampak v medijski in s tem javnomnenjski stigmatizaciji enega dela le teh, to je desnega pola slovenske politike. Kot da je levo normalno in napredno, desno pa konservativno in nazadnjaško. Gre za leviča

DRUGA DOPOLNITEV USTAVNE PRITOŽBE z dne 05.08.2018
zoper dopis – odredbo Državne volilne komisije št. 041-36/2018-2 z dne 13.7.2018
in
sklep volilne komisije 4. volilne enote št. 041-10/2018-8 z dne 18.7.2018
ter molk Državnega zbora
Pritožnik še dodatno dopolnjujem svojo pritožbo, kot sledi:
Državni zbor je še pred svojim zasedanjem z dne 17.8.2018 prejel mojo zahtevo za razveljavitev državo-zborskih volitev z dne 3.6.2018 in za razveljavitev sklepa o potrditvi mandata po izidih omenjenih volitev izvoljenih poslank in poslancev v Državni zbor. Sicer pa je bil s celotno problematiko neverodostojnosti izvedbe preteklih državo zborskih volitev z moje strani obveščen že z mojim dopisom (in obširnimi prilogami) dne 10.8.2018. V tej zvezi naj le spomnim, da niti pristojna Volilna komisija niti Državna volilna komisija zelo resnih pripomb uradnega opazovalca poteka volitev na volišču v Domžalah g. Tomaža Štebeta sploh nista obravnavali, kaj šele posredovali Državnemu zboru v obravnavo in o

V članku spodaj si lahko preberete pismo - zahtevo ustavnemu sodišču, ki ga je napisal Ingo Falk Pasch Wallersberg:
Spoštovane sodnice, spoštovani sodniki Ustavnega sodišča RS !
S tem pismom se obračam osebno na Vas – vse sodnice in sodnike te najvišje sodne inštance v naši državi - , ker gre v zadevi Up-1125/18 za eno od najbolj bistvenih vprašanj naše ustavno zajamčene demokratične državne ureditve - za zagotovitev takšnih pogojev za izvajanje volitev v Državni zbor, da bodo lahko izven vsakega dvoma resničen odraz volje volivk in volivcev, ki so oddali svoj glas.
Nesporno je, da so volilne skrinjice, ki so bile (očitno za zelo visoko ceno) nabavljene pri zasebnem podjetju (katerega bivši zastopnik je bil ali je še v več kazenskih postopkih), a priori neprimerne za uporabo pri volitvah. Te plastične skrinjice namreč med potekom glasovanja sploh niso (med pokrovom in posodo) niti zaklenjene niti zapečatene, t.j. so dejansko le pokrite, kar omogoča kriminalne manipulacije z glasovnic



POZIV VSEM POSLANCEM – USTANOVITE PARLAMENTARNO PREISKOVALNO KOMISIJO O ODGOVORNOSTI ZA NAČRTOVANO KORUPTIVNOST PROJEKTA 2TIR, KI NAS BO STAL NAJMANJ 2,5 MILIJARDE EVROV PREVEČ!
Poslanci vseh strank, združite se! Še je čas zato, da se prepreči veliki rop. Ustanovite preiskovalno komisijo za vladni projekt 2TIR in 2TDK. Ne dovolite, da bo preiskava prepozna, kot je bila pri TEŠ6 – 6 let prepozno. Šestdeset (60) milijonov evrov že porabljenega denarja za drugi tir, je dovolj velik razlog za to. Ob tem, da se niti ne ve kdo je vodja projekta. Vlada v odstopu pa ne glede na to nadaljuje projekt, z novimi in novimi finančnimi aneksi z izbranimi podjetji. In to počne neovirano, vsem nam na očeh in v posmeh: brez investicijskega programa, brez odgovornega glavnega projektanta in brez projekta za izvedbo.
Situacija je bolj kritična kot pri TEŠ6, ko so bili investicijski programi narejeni, čeprav so bili podatki v njih lažni. Tej vladi pa še lagati ni treba več. Pri tem pa vlada niti sam

Odbor za demokracijo enakih možnosti - DEM tiskovna konferenca na temo
NEREGULARNE VOLITVE, POLITIČNA KRIZA IN KOLAPS PRAVNE DRŽAVE
1.Nedopustna vloga predsednika vlade in poslanca v eni osebi
2.Ob nespremenjeni zakonodaji bodo tudi nove volitve neustavne
Konferenca bo vponedeljek 30.07.2018 OB 11:30 h pred Državnim zborom
Predlogi

eMesto
@emesto
ODPRITE SVOJO PAMETNO SPLETNO STRAN ALI TRGOVINO IN SE POVEŽITE V PAMETNA MESTA ↦ Platforma eMesto je namenjena povezovanju v lokalnih skupnostih. ↦ Vašo pametno stran in trgovino povežemo v omrežje do 212 pametnih mest. ✔ Vse informacije so vam na voljo na telefonski številki: 031 796888

evropske volitve 2014
@evropske.volitve.2014

miran.car
@miran.car
hello