Članek
GOSTOM NI POTREBNO IZPOLNJEVATI NIKAKRŠNIH POGOJEV!
Objavljeno Jul 28, 2021

Vir: https://www.facebook.com/miahel.bellis (kopirano v celoti)

GOSTOM NI POTREBNO IZPOLNJEVATI NIKAKRŠNIH POGOJEV!
Še ena pomembna informacija, predvsem za vse tiste, ki bi nasedli in sodelovali pri tej "igri" in bi od svojih strank zahtevali OSEBNE PODATKE️ ali PCT test z osebnimi podatki:
Odlok o PCT je sprejet na podlagi 2., 3. in 4. točke prvega odstavka 39. člena Zakona o nalezljivih boleznih.
39. člen ZNB je v neskladju z ustavo. Odločitev Ustavnega sodišča je uveljavljena z učinkom razveljavitve. Na podlagi z Ustavo neskladnega predpisa, ki določa prekršek, postopka o prekršku ni dovoljeno začeti oziroma gre za razloge, ki uvedbo postopka o prekršku izključujejo.
V kolikor zahtevate od strank kakršnikoli osebni podatek, kršite 91. Člen Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), ki pravi:
(1) Z globo od 4.170 do 12.510 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost:
1. če obdeluje osebne podatke, ne da bi imel za to podlago v zakonu ali v osebni privolitvi posameznika (8. člen);
(4) Z globo od 200 do 830 eurov se kaznuje za prekršek posameznik, ki stori dejanje iz prvega odstavka tega člena. (Hvala Pantar Mladen!)
V NASLEDNJIH DNEH BOSTE SREČEVALI NAPISE OB OBISKU HOTELOV, MOTELOV, HOTLOV, RESTAVRACIJ, GOSTILN IN DRUGJE, KOT NA PRIMER: "GOSTJE MORAJO IZPOLNJEVATI NASLEDNJE POGOJE /.../ ZA ZAŠČITO ZDRAVJA."
Gre za direktno diskriminacijo brez pravne podlage. MORAJO? Na podlagi česa? Protipraven, kot je že ugotovljeno na začetku tega pisanja. Hkrati Odlok ni zakon, povrh pa je še v nasprotju z Uradnim listom EU 2021/953 točka 36 in s 6, 7 in 8 alinejo 3. člena tega zakona kot tudi v nasprotju z Resolucijo sveta Evrope v členu 7.3.1. in 7.3.2.
V nadaljevanju navajam Uradni list EU 2021/953, ki nalaga članicam, kako mora biti PCT urejen. Kdaj ga upoštevati in kdaj ne upoštevati. Letak, ki je pripet k tej objavi nima podlage, je žaljiv in diskriminatoren ter povsem v neskladju z Uradnim listom EU 2021/953, zato takšnih obvestil nihče ni dolžen spoštovati, slepo izpolnjevati navodil brez zakonske podlage ter gostom povzročati DISKRIMINACIJE, ki je v nasprotju z evropskimi načeli, katera je dolžna spoštovani tudi zakonodajna služba Republike Slovenije.
VIR: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32021R0953&from=EN
V uvodu v Uradni list preberite 36. točko:
(36) Preprečiti je treba neposredno ali posredno diskriminacijo oseb, ki niso cepljene, na primer iz zdravstvenih razlogov, ker niso del ciljne skupine, za katero se cepivo proti COVID-19 trenutno uporablja ali je dovoljeno, kot so otroci, ali ker še niso imele priložnosti ali so se odločile, da se ne bodo cepile. Zato posedovanje potrdila o cepljenju ali posedovanje potrdila o cepljenju, na katerem je navedeno cepivo proti COVID-19, ne bi smelo biti predpogoj za uveljavljanje pravice do prostega gibanja ali za uporabo storitev čezmejnega potniškega prevoza, kot so letalski, železniški, avtobusni, trajektni ali drug prevoz. Poleg tega te uredbe ni mogoče razlagati, kot da določa pravico ali obveznost do cepljenja.

ZATEM 3. ČLEN URADNEGA LISTA - bodite pozorni na 6 in 7 alinejo!
Člen 3
Digitalno COVID potrdilo EU
1. Interoperabilno digitalno COVID potrdilo EU omogoča izdajanje, čezmejno preverjanje in priznavanje katerega koli od naslednjih potrdil:
(a) potrdilo, da je bil imetnik cepljen proti COVID-19 v državi članici, ki je izdala potrdilo (v nadaljnjem besedilu: potrdilo o cepljenju);
(b) potrdilo, da je imetnik opravil test NAAT ali hitri antigenski test, naveden na skupnem in posodobljenem seznamu hitrih antigenskih testov na COVID-19, pripravljenem na podlagi priporočila Sveta z dne 21. januarja 2021, ki ga opravi zdravstveni delavec ali za testiranje usposobljeno osebje države članice, ki potrdilo izda, in ki navaja vrsto testa, datum izvedbe testa in rezultat testa (v nadaljnjem besedilu: potrdilo o testu);
(c) potrdilo, potem ko je test NAAT, ki ga je opravil zdravstveni delavec ali za testiranje usposobljeno osebje, pokazal pozitiven rezultat, da je imetnik prebolel bolezen zaradi okužbe s SARS-CoV-2 (v nadaljnjem besedilu: potrdilo o preboleli bolezni).
Komisija objavi seznam hitrih antigenskih testov na COVID-19 na podlagi priporočila Sveta z dne 21. januarja 2021, vključno z morebitnimi posodobitvami.
2. Države članice ali imenovana telesa, ki delujejo v imenu držav članic, potrdila iz odstavka 1 tega člena izdajo v digitalni ali papirni obliki ali v obeh oblikah. Prosilci za potrdilo imajo pravico, da potrdilo prejmejo v obliki, ki jo sami izberejo. Ta potrdila so uporabniku prijazna in vsebujejo interoperabilno črtno kodo, ki omogoča preverjanje njihove verodostojnosti, veljavnosti in celovitosti. Črtna koda mora biti skladna s tehničnimi specifikacijami, določenimi na podlagi člena 9. Informacije, ki jih vsebujejo potrdila, se prikažejo tudi v človeku berljivi obliki in se zagotovijo vsaj v uradnem jeziku ali jezikih države članice izdajateljice in angleščini.
3. Za vsako cepljenje, rezultat testa ali prebolelo bolezen se izda ločeno potrdilo. Tako potrdilo ne vsebuje podatkov iz predhodnih potrdil, razen kadar je v tej uredbi določeno drugače.
4. Potrdilo iz odstavka 1 se izda brezplačno. Imetnik ima pravico zahtevati izdajo novega potrdila, če osebni podatki na izvirniku potrdila niso ali niso več točni ali posodobljeni, tudi glede cepljenja, rezultata testa ali prebolele bolezni imetnika, ali če imetniku izvirnik potrdila ni več na voljo. V primerih večkratne izgube potrdila se lahko za izdajo novega potrdila zaračunajo ustrezne pristojbine.
5. Potrdila iz odstavka 1 vsebujejo naslednje besedilo:
„To potrdilo ni potna listina. Znanstveni dokazi o cepljenju, testiranju in preboleli bolezni v zvezi s COVID-19 se nenehno spreminjajo, tudi zaradi novih zaskrbljujočih različic virusa. Pred potovanjem preverite veljavne javnozdravstvene ukrepe in s tem povezane omejitve, ki se uporabljajo v namembnem kraju.“
Države članice za namene te uredbe imetniku zagotovijo jasne, celovite in pravočasne informacije o izdaji in namenu potrdil o cepljenju, potrdil o testu ali potrdil o preboleli bolezni.
6. Posedovanje potrdil iz odstavka 1 ni predpogoj za uveljavljanje pravice do prostega gibanja.
7. Izdaja potrdil na podlagi odstavka 1 tega člena ne sme povzročiti diskriminacije na podlagi posedovanja posamezne kategorije potrdila iz člena 5, 6 ali 7.
8. Izdaja potrdil iz odstavka 1 ne vpliva na veljavnost katerega koli drugega dokazila o cepljenju, rezultatu testa ali preboleli bolezni, izdanega pred 1. julijem 2021 ali za druge, zlasti zdravstvene namene.
9. Izvajalci storitev čezmejnega potniškega prevoza, ki morajo v času pandemije COVID-19 v skladu z nacionalnim pravom izvajati nekatere javnozdravstvene ukrepe, zagotovijo, da se preverjanje potrdil iz odstavka 1 vključi v delovanje čezmejne prometne infrastrukture, kot so letališča, pristanišča ter železniške in avtobusne postaje, kakor je ustrezno.
10. Komisija lahko sprejme izvedbene akte, ki določajo, da so COVID-19 potrdila, ki jih izda tretja država, s katero so Unija in države članice sklenile sporazum o prostem gibanju oseb, ki pogodbenicam omogoča nediskriminatorno omejitev takega prostega gibanja iz razlogov javnega zdravja in ki ne vsebuje mehanizma za vključitev pravnih aktov Unije, enakovredna tistim, izdanim v skladu s to uredbo. Kadar Komisija sprejme take izvedbene akte, se zadevna potrdila priznajo pod pogoji iz člena 5(5), člena 6(5) in člena 7.
Pred sprejetjem takih izvedbenih aktov Komisija oceni, ali takšna tretja država izdaja potrdila, ki so enakovredna potrdilom, izdanim v skladu s to uredbo, in je dala uradna zagotovila, da bo priznala potrdila, ki jih izdajo države članice.
Izvedbeni akti iz prvega pododstavka tega odstavka se sprejmejo v skladu s postopkom pregleda iz člena 14(2).
11. Komisija po potrebi zaprosi Odbor za zdravstveno varnost, ECDC ali EMA, da izda smernice o razpoložljivih znanstvenih dokazih o učinkih zdravstvenih dogodkov, dokumentiranih v potrdilih iz odstavka 1, zlasti v zvezi z novimi zaskrbljujočimi različicami SARS-CoV-2.
Ob nespoštovanju navodil Turističnega društva Bohinj niste z zakonom v zavzkrižju ali pod drugo zakonsko grožnjo, da bi zaradi tega, ker spoštujete EU direktive lahko bili kakorkoli kaznovani ali drugače obravnavani!