Lauc opozarja: To so umazana orodja, ki jih uporablja trženje pandemije. 'šarlatan', 'nor', 'antivakser'
Znanstvenik Gordan Lauc je napisal še eno zanimivo objavo o trženju pandemije.
"Martin Kulldorff je profesor na Harvardu in je eden od avtorjev Velike Barringtonske deklaracije, ki je med prvimi nasprotovala uvedbi lockdowna kot metodi boja proti pandemiji. Danes je jasno, da so imeli skoraj popolnoma prav, toda napadi, ki jih je nanje organiziral pandemični marketing, so bili preprosto grozni.
Ko preberem, za kaj so vse bili lažno obtoženi v medijih, dobesedno vidim naslove v naših medijih, ki so me napadli 'šarlatan', 'nor', 'antivaxer' itd. Ko veliko vlagate v marketing, potem tržno načrtujte marketinška dejanja in izberite slogane, s katerimi boste dosegli tržne cilje.
Tu gre dobesedno za enake stavke, kar pušča malo prostora dvomu, da gre za globalno usklajen tržni nastop, ki ga financira pandemična industrija. Če ne bi bilo umazanega lobiranja, ki zaradi uvedenih prepovedi in omejitev svet dobesedno potiska v kaos zaradi osebnega dobička, bi si lahko celo mislili, da so to legitimni tržni cilji. Tako to niso legitimni cilji, ampak dobesedno zločin, za katerega bodo morali nekoč odgovarjaiti vsi", poudarja Lauc.
Oct 15, 2021