Članek
Interventni zakon PKP 10 bo omejil temeljne človekove pravice in omogočil uzakonitev obveznega cepljenja v Sloveniji!
Objavljeno Nov 30, 2021
Interventni zakon PKP 10 bo omejil temeljne človekove pravice in omogočil uzakonitev obveznega cepljenja v Sloveniji!
Zakon bo dejansko omogočil uzakonitev obveznega cepljenja v Sloveniji, obenem pa omejil svobodo in izražanje stališč državljanov, ki bodo lahko kaznovani z visokimi kaznimi do 4.000 evrov na posameznika.
Stara Pravda
Slovenija
Nedelja, 28. november 2021 ob 11:42

Vlada RS je pred dnevi v proceduro sprejetja v Državni zbor poslala interventni zakon imenovan PKP 10. Večina MSM je v zvezi z zakonom zapisala predvsem, da je težak 180 milijonov evrov. Zakon bo dejansko omogočil uzakonitev obveznega cepljenja v Sloveniji, obenem pa omejil svobodo in izražanje stališč državljanov, ki bodo posledično lahko kaznovani z visokimi kaznimi do 4.000 evrov na posameznika.

Predlagani zakon vsebuje različne ukrepe za pomoč državljanom in podjetjem, zato ga širša javnost v glavnem sprejema z odobravanjem. Med drugim ureja podaljšanje veljavnosti turističnih bonov, nadomestila za izpad prihodka v primeru napotitve v karanteno, solidarnostni dodatek za upokojence, invalide, temeljni dohodek za samozaposlene, dodatke za zdravstvene delavce, denarno pomoč gospodarstvu ....

Vlada pa je med predlagane ugodnosti za državljane in podjetja načrtno skrila tudi dve zakonodajni ureditvi, ki ji bosta omogočili splošno omejevanje svobode državljanov ter omejevanje njihovega izražanja stališč. Obenem bosta tudi omogočali uzakonitev obveznega cepljenja vseh državljanov proti covid 19.

O tem seveda MSM mediji niso poročali, ali pa tega vsaj niso obesili na velik zvon.

Z interventnim zakonom se vladi zelo mudi, domnevno zaradi izplačil novih dodatkov in podaljšanja nekaterih ukrepov, ki se sicer iztekajo.

Dejansko pa se pravi razlogi skrivajo drugje. S sprejemom zakona se mudi zato, ker je Ustavno sodišče sredi meseca vinotoka ugotovilo, da je ureditev iz petega protikoronskega zakona (PKP 5) v neskladju z Ustavo. Neustavna je določba, po kateri lahko minister za izobraževanje sam odredi izobraževanje na daljavo v osnovnih šolah in zavodih za otroke s posebnimi potrebami. V novem predlogu zakona PKP 10 je zato natančno zapisano, kdo in kdaj sprejme odločitev o izvajanju izobraževanja na daljavo.

Vsekakor pa je v tem trenutku izobraževanje na daljavo, ki so ga deležni po podatkih Vlade okrog 3 odstotki slovenskih šolarjev osnovnih šol, že neustavno!

Z zakonom PKP 10 bodo zakonsko urejena dodatna pooblastila Vladi RS za vladanje z Odloki. S tem bo Vlada zaobšla obstoječi Zakon o nalezljivih boleznih, na podlagi katerega je Ustavno sodišče že razveljavilo nekatere njene ukrepe oziroma odloke.

Konkretno gre za zakonodajno rešitev v odseku: "Ureditev zbiranja, opravljanja dela, prometa blaga ali izvajanja storitev". S temi zakonskimi določbami bo Vlada dobila legitimnost za neomejeno vladanje z Odloki. Zakon za kršitelje vladnih odlokov predvideva izjemno visoke denarne kazni.

V predlogu zakona je zapisano, da lahko Vlada za čas resne in utemeljene nevarnosti hitrega širjenja covida-19, ukrepe za pogojevanje zbiranja ljudi, opravljanja dela, uresničevanja verske svobode, prometa blaga ali izvajanja storitev določa z odloki. To pomeni, da bo v primeru sprejetja zakona PKP 10, lahko Vlada zgolj na podlagi strokovnih ocen, vsa omenjena področja urejala kar z odloki. Ti bodo veljali za največ 15 dni, o čemer bo vlada moral obvestiti DZ, po preteku pa jih lahko znova podaljša. Zakonska podlaga zato, kar Vlada nelegalno počne že ves čas, bo s tem legalizirana.


							 

Predlagano besedilo interventnega zakona PKP 10 se v tem delu glasi:

»(1) Vlada Republike Slovenije lahko z odlokom za čas, ko obstaja resna in utemeljena nevarnost hitrega širjenja nalezljive bolezni COVID-19, ki je ni mogoče učinkovito zajeziti z ostalimi ukrepi iz zakona, ki ureja nalezljive bolezni, na podlagi strokovne ocene strokovne svetovalne skupine pri ministrstvu, pristojnem za zdravje, pogojuje zbiranje, opravljanje dela, uresničevanje verske svobode, promet blaga ali izvajanje storitev:

V zvezi s tem bodo lahko odgovorne osebe (odgovorne osebe javnega ali zasebnega prava, ki so upravljalci zbirk podatkov) tudi zbirale osebne podatke in sicer osebno ime, leto rojstva, prijavljeno bivališče oziroma naslov, telefonsko številko in elektronski naslov.

Nadzor nad tem bodo lahko opravljale naslednje odgovorne osebe: Zdravstveni inšpektorat RS, Uprava RS za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin, Inšpektorat RS za kmetijstvo, gozdarstvo, lovstvo in ribištvo, Tržni inšpektorat RS, Finančna uprava RS, Inšpektorat RS za infrastrukturo, Inšpektorat Republike Slovenije za delo, Inšpektorat RS za šolstvo in šport, Inšpektorat RS za kulturo in medije, Inšpektorat RS za notranje zadeve, Inšpektorat RS za okolje in prostor, Inšpektorat za javni sektor, Inšpektorat RS za obrambo, Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, Urad RS za kemikalije, Urad RS za preprečevanje pranja denarja, Urad RS za nadzor proračuna, Uprava RS za pomorstvo, Uprava RS za varstvo pred sevanji, Uprava RS za jedrsko varnost, Urad RS za meroslovje, Uprava RS za informacijsko varnost, Javna agencija za civilno letalstvo RS, Javna agencija RS za zdravila in medicinske pripomočke, Agencija za komunikacijska omrežja in storitve RS ter občinsko redarstvo.

Pravna oseba, ki organizira zbiranje ali uresničevanje verske svobode, zagotavlja delo ali opravlja promet posameznih vrst blaga in izvajanje storitev v nasprotju z odlokom iz 63. člena tega zakona, bo po tem zakonu lahko kaznovana z globo od 4.000 do 100.000 evrov, samostojni podjetnik z globo 2.000 do 50.000 evrov, posameznik, odgovorna oseba pravne osebe in odgovorna oseba samostojnega podjetnika posameznika ali posameznika, ki samostojno opravlja dejavnost, pa bo lahko kaznovana z globo od 400 do 4.000 evrov.

Z globo od 400 do 4.000 evrov bo kaznovan za prekršek tudi posameznik, če se ne bo ravnal v skladu z odlokom, ki ga je na podlagi 63. člena tega zakona izdala Vlada Republike Slovenije.

S tem bodo lahko inšpektorji kaznovali vse posameznike, ki ne bodo nosili mask, izpolnjevali pogoja PCT, ki bodo protestirali, se zbirali in podobno. Zakon PKP 10 bo za ta namen vzpostavil legalne pravne temelje, ki do sedaj ne obstajajo.

Druga škodljiva zakonodajna rešitev se nahaja v odseku: "Oblikovaje državne odškodninske sheme za škodo, ki nastane osebi zaradi "cepljenja" proti nalezljivi bolezni Covid 19" s čemer se dejansko odpirajo vrata za uvedbo obveznega cepljenja za vse državljane starejše od petih let.

Novost je povračilo škode v primeru, da pri cepljenju ali uporabi zdravila proti covidu-19 pride do nastanka škode na zdravju. Do odškodnine bodo upravičeni tudi ožji družinski člani, je v petek povedal minister za zdravje Janez Poklukar, ki je ob tem poudaril, da je uvedba odškodninske odgovornosti ključna pri ohranjanju zaupanja v varnost in kakovost cepiv proti covidu-19.

58. do 61. člen zakona PKP 10 uvaja Odškodninsko shemo za škodo na zdravju, ki nastane osebi zaradi "obveznega cepljenja" proti nalezljivi bolezni Covid 19. Vendar le, če gre za trajno zmanjšanje življenjskih funkcij za več kot 80 % in če bo tak posameznik uspel to dokazati pred Komisijo za ugotavljanje vzročne zveze med obveznim cepljenjem in nastalo škodo, katere člane imenuje minister za zdravje. Država se je z zakonsko dikcijo hkrati zaščitila, da ne bo odgovarjala za škodo po cepljenju, v kolikor bi ta nastala zaradi neustrezne kakovosti cepiva ali strokovne nepravilnosti pri samem cepljenju.

Povsem jasno je, da ne gre za resen namen države po povračilu škode osebam, ki bodo utrpele škodo na zdravju zaradi "obveznega cepljenja" proti nalezljivi bolezni Covid 19. Očitno gre za še eno izmed manipulacij, katere namen je prepričati državljane v idejo in koristi obveznega cepljenja. Jasno pa je tudi, da bo s tem ustvarjena zakonska podlaga, da bo prvič v katerikoli zakon v REPUBLIKI SLOVENIJI zapisano obvezno cepljenje za vse državljane!

Herman Bezjak, 28. listopad 2021