Članek
Ovadbe, tožbe ...
Objavljeno Jan 27, 2022

Dne 25.01.2022 je bila oddana kazenska ovadba zaradi suma storitve kaznivega dejanja zlorabe uradnega položaja ter kaznivega dejanja hudodelstva zoper človečnost. Podpisali so jo res številni posamezniki. Iz srca se vam zahvaljujemo, prav tako tudi tistim, ki ste nam pomagali z donacijami, ki jih bomo porabili za stroške v zvezi z tožbami, ovadbami in akcijami, ki jih organizira CISP (Civilna iniciativa slovenskih pravnikov).

"Na podlagi čl. 146 in 147 ZKP vlagajo podpisniki – poimensko navedeni in podpisani v prilogi KAZENSKO OVADBO IN NAZNANJAJO URADNO PREGONLJIVO DEJANJE zaradi suma storitve kaznivega dejanja zlorabe uradnega položaja ali uradnih pravic po čl. 257/I,II ter kaznivega dejanja hudodelstva zoper človečnost po čl.105/IV v zv. s čl. 101/I, alinea 11 KZ-1.

  1. člane strokovne skupine za zajezitev in obvladovanje epidemije COVID – 19 pri Vladi RS
    • Dr. Matejo Logar, UKC Ljubljana, ·
    • Ireno Grmek Košnik, UKC Ljubljana, ·
    • Lucijo Mak Uhan, UKC Ljubljana, ( sedaj MZ ) ·
    • Simona Repar Bornšek, ZD Ljubljana, ·
    • Dr. Miroslav Petrovec, MF Univerze v Ljubljani, ·
    • Tjaša Žohnar Čretnik, NLZOH, ·
    • Milan Krek, NIJZ, ·
    • Dr. Nina Gorišek Miksić, UKC Maribor, ·
    • Dr. Matjaž Jereb, UKC Ljubljana 
  2. člane strokovnega sveta UKC Ljubljana : ·
    • Jadranka Buturovič Ponikvar, direktorica sveta, · Interna klinika Zaloška cesta 7, Ljubljana
    • strokovni direktor: prof. dr. Zlatko Fras, dr. med. · Kirurška klinika Zaloška cesta 7, Ljubljana
    • strokovni direktor: izr. prof. dr. Matjaž Veselko, dr. med., svetnik · Nevrološka klinika Zaloška cestaLjubljana
    • strokovni direktor: prof. dr. Simon Podnar, dr. med. · Pediatrična klinika Bohoričeva 20, Ljubljana
    • strokovni direktor: doc.dr.Marko Pokorn, dr. med. (v.d.) · Ginekološka klinika Šlajmerjeva 3, Ljubljana Zaloška cesta 7, Ljubljana
    • strokovni direktor: redni prof. dr. Adolf Lukanovič, dr. med., svetnik · Stomatološka klinika Hrvatski trg 6, Ljubljana
    • strokovna direktorica: izr. prof. dr. Martina Drevenšek, dr. dent. med., · Klinika za infekcijske bolezni in vročinska stanja Japljeva 2
    • predstojnica: doc.dr. Tatjana Lejko Zupanc,dr. med. in UKC Maribor : ·
    • V. d. strokovnega vodja Klinike za kirurgijo: doc. dr. Matjaž Horvat, dr. med. ·
    • Strokovni vodja Klinike za interno medicino: prof. dr. Radovan Hojs, dr. med., višji svetnik, 02 321 22 45 ·
    • prof. dr. Iztok Takač, dr. med., svetnik, v. d. strokovnega vodje klinike Strokovni direktor UKC:
    • prof. dr. Matjaž Vogrin, dr. med.
  3. člane ( po funkciji ) glavnega strokovnega sveta Slovenskega zdravniškega društva : ·
    • Prof. dr. Radko Komadina, dr. med.predsednik društva, ·
    • Breda Tržan Grozdanov, dr. dent. med., podpredsednica društva, ·
    • Dejan Bratuš, prim. doc.dr. med.,podpredsednik društva, ·
    • Martin Rakuša, doc. dr.med., generalni sekretar društva, ·
    • Leon Herman, dr. dent. med., ·
    • Matija Cevc, prim., dr. med. ·
    • Pavel Poredoš, prof.dr., dr. med., ·
    • Miran F. Kenda, prof.dr., dr.med.
  4. predsednico zdravniške zbornice Slovenije, Dunajska 162 Ljubljana – prof. dr. Bojana Beović, dr. med., in vodja strokovne skupine za cepljenje pri NIJZ
  5. prof. dr. Alojz Ihan, član in podpredsednik skupine za cepiva pri IVZ RS
  6. Janez Poklukar, dr. med. minister za zdravje"

========== Tudi: ==========

VARUH ČLOVEKOVIH PRAVIC Dunajska 56,
1000 LJUBLJANA


Ljubljana, dne 26.01.2022         Vlagatelj: Odvetnik Domen Gorenšek, Hacquetova ulica 9, 1000 Ljubljana


POZIV
K TAKOJŠNJEMU UKREPANJU

- 1x;
- 1x priloge;

Spoštovani,

Veled verodostojnih izsledkov oziroma dokazov relevantnih znanstvenih študij ter pomembneje, glede na uradne odgovore edine pristojne agencije za registracijo zdravil in medicinskih pripomočkov na območju Republike Slovenije, Vas s tem dopisom vljudno pozivam k takojšnjemu ukrepanju, vse skladno in v okviru vaših pristojnosti.

Kot je razvidno iz prejetih uradnih odgovorov JAZMP, na območju Republike Slovenije trenutno ne obstaja cepivo zoper Sars-CoV-2, ki bi imelo standardno dovoljenje. Še več, za vsako izmed cepiv zoper Sars-CoV-2 so v teku klinična preskušanja, vsa ta cepiva pa se še vedno nahajajo v tretji klinični fazi preskušanj.

Glede na navedeno dejstvo bi kot državljan, a fortiori pa kot pravnik, pričakoval, da o navedenem dejstvu kot Varuh človekovih pravic končno javno zavzamete jasno stališče o tem kar se dogaja v naši državi, predvsem glede:

1. Pravilnika programa cepljenja in zaščite z zdravili za leto 2022 (Ev.št. vladnega akta 2022-2711 0009) v katerega se namerava uvrstiti tudi cepljenje zoper virus Sars-CoV-2, torej cepljenje s cepivi, ki se nahajajo v 3. klinični fazi testiranj;


2. (ne)zakonitosti in (proti)ustavnosti nadaljnjega pozivanja ljudi na cepljenje s cepivi v tretji klinični fazi zoper Sars-CoV-2;

3. utemeljenosti in upravičenosti nadaljnje uporabe protokola PCT ter posledično nadaljevanja omejevanja človekovih pravic in temeljnih svoboščin z izgovorom cirkulacije nekega virusa v družbi, za katerega ima posameznik pod pričakovano življenjsko dobo, po uradnih podatkih možnost za preživetje več kot 99% oziroma z izgovorom epidemije, ki formalno na območju Republike Slovenije sploh ni razglašena;

(AD1, AD2)
Kadar so v teku klinična preskušanja zdravil ali cepiv, mora biti vsak posameznik, ki želi sodelovati v takšnih študijah, o tem dejstvu predhodno obveščen in podati informirano soglasje. Takšno soglasje pa mora biti podano na podlagi svobodne odločitve, brez pritiska, prevare ali drugih napak volje. V nasprotnem primeru gre pravno gledano, v primeru cepljenja s cepivi zoper Sars-CoV-2 za izvedbo nedovoljenih poskusov na ljudeh, kar je v nasprotju z 18. členom Ustave Republike Slovenije, ki izrecno navede, da je na človeku prepovedano delati medicinske ali druge znanstvene poskuse brez njegove svobodne privolitve. Glede na dejstvo, da tako mediji kot uradna izbrana stroka navedenega dejstva ne pove, pač pa ponavljajoče zatrjuje, da so cepiva varna in učinkovita ter na ta način poziva ljudi na cepljenje zoper Sars-CoV-2, nikakor ne moremo govoriti o svobodni volji ljudi, pač pa gre za tipično prevaro, katere namen je, da se čim več ljudi precepi s temi cepivi.

Takšna ravnanja in poskus uvrstitve teh »cepiv« med cepiva zoper bolezni, za katere je v letnem. programu predvideno cepljenje, so v nasprotju ne le z določbo 18. člena Ustave RS, pač pa tudi v nasprotju: - z ratificirano Konvencijo o varstvu človekovih pravic in dostojanstva človeškega bitja v zvezi z uporabo biologije in medicine (Konvencija o človekovih pravicah v zvezi z biomedicino) in Dodatnega protokola o prepovedi kloniranja človeških bitij h Konvenciji o varstvu človekovih pravic in dostojanstva človeškega bitja v zvezi z uporabo biologije in medicine (MVCPB);

  • Z Evropsko konvencijo o varstvu človekovih pravic,
  • s Splošno deklaracijo o človekovih pravicah,
  • z Ženevsko konvencijo,
  • z Oviedsko konvencijo s protokoli -s Helsinško delaracijo in celo
  • z določbami Nürnberškega kodeksa.

(AD3)
Protokol PCT je tako z vidika javnega zdravja kot tudi z vidika učinkovitosti postal obsoleten, vsekakor pa predstavlja tudi že nesorazmeren poseg v temeljne človekove pravice in svoboščine. Skladno z določbo 16. člena Ustave RS je človekove pravice in temeljne svoboščine izjemoma dopustno začasno razveljaviti ali omejiti v vojnem in izrednem stanju in le v obsegu, ki ga tako stanje zahteva in tako, da sprejeti ukrepi ne povzročajo neenakopravnosti. Nič od navedenega trenutno v Republiki Sloveniji ni izpolnjeno za kakršnokoli legitimacijo omejevanja človekovih pravic in temeljnih svoboščin. Zgolj razlaga, da je protokol PCT namenjen preprečevanju oziroma omejevanju cirkulacije nekega virusa v družbi, za katerega ima posameznik, ki še ni dosegel starosti pričakovane življenjske dobe, v primeru okužbe po uradnih podatkih možnost preživetja cca 99% , ni in ne more biti dovolj za ustavno skladno omejevanje pravic. Prav tako se izvajanje tega protokola ne more upravičiti z izgovorom epidemije, ki uradno na območju Republike Slovenije sploh ni razglašena. Že iz predstavljenih vidikov gre v primeru izvajanja protokola PCT za prekomeren in nesorazmeren poseg v temeljne človekove pravice in svoboščine državljanov. Predvsem je potrebno sprejeti ustrezne ukrepe, s katerimi se dejansko zaščiti ranljivejše in starejše osebe, družbi in gospodarstvu pa je potrebno pustiti kar se da nemoteno poslovanje in življenje.

Glede na dejstvo, da lahko tudi cepljeni, skladno z znanimi znanstvenimi študijami povsem enako prenašajo virus Sars-CoV-2 kot necepljeni, vedno več pa se jih okuži tudi z novo različico, je dokončno odpadel vsak legitimen razlog za vztrajanje pri protokolu PCT tudi z ugotovitvijo, da se lahko ne glede na to, da so okuženi, cepljeni ljudje zoper Sars-CoV-2 z veljavnim potrdilom o trikratnem cepljenju nemoteno gibajo naokoli, čeprav je bila njihova okužba potrjena na testu PCR in že vnesena v ustrezno bazo. Navedeno pomanjkljivost sistema preverjanja QR kod je priznal tudi Nacionalni inštitut za javno zdravje.

Naj torej ponovno opozorim, da v Republiki Sloveniji ne obstaja nikakršna dejanska podlaga, s katero bi bilo mogoče z Ustavnopravnega vidika upravičiti kršenje, oziroma omejevanje človekovih pravic posameznikov. Kljub navedenemu dejstvu, smo v Sloveniji še vedno iz dneva v dan pričal protiustavnemu in neoviranemu omejevanju vsaj naslednjih, z ustavo zagotovljenih človekovih pravic in svoboščin:

  • 34. člen Ustave RS vsakdo ima pravico do osebnega dostojanstva in varnosti;
  • 35. člen Ustave RS, na podlagi katerega je zagotovljena nedotakljivost človekove telesne in duševne celovitosti, njegove zasebnosti ter osebnostnih pravic;
  • 50. člen Ustave RS, po kateremu je vsakomur zagotovljena pravica do socialne varnosti;
  • 51. člen Ustave RS, ki zagotavlja pravico do zdravstvenega varstva, v okviru tega tudi pravico do zdravja kamor seveda sodi tudi obisk zdravnika, pravočasna postavitev diagnoze in pravočasno zdravljenje tudi drugih resnih bolezni, brez vsakršnih pogojevanj z neučinkovitim "PCT protokolom", ob tem pa je potrebno še upoštevati, da naveden člen izrecno navede, da nikogar ni mogoče prisiliti k zdravljenju, razen v primerih, ki jih določa zakon;
  • 66. člen Ustave RS, ki določa, da država ustvarja možnosti za zaposlovanje in za delo ter zagotavlja njuno zakonsko varstvo. Marsikateremu državljanu pa država z vztrajanjem pri izvajanju neučinkovitega nesorazmernega »PCT protokola« te pravice ne le ne zagotavlja, pač pa mu jo vsakodnevno krši oziroma vsaj močno omejuje;
  • 49. člen Ustave RS, po katerem je zagotovljena svoboda dela, obenem pa je vsakomur pod enakimi pogoji, dostopno vsako delovno mesto;
  • 14. člen Ustave RS, ki prepoveduje vsakršno diskriminacijo;
  • 32. člen (svoboda gibanja), skladno s katerim ima vsakdo pravico, da se prosto giblje;
  • 74. člen Ustave RS (podjetništvo), ki določa, da je gospodarska pobuda svobodna in, da so prepovedana dejanja nelojalne konkurence in dejanja, ki v nasprotju z zakonom omejujejo konkurenco. Država na podlagi povsem nesorazmernega in sedaj že obsoletnega »protokola PCT praktično onemogoča, vsekakor pa močno omejuje pravico do podjetništva predvsem malim in srednjim podjetjem ter gostinskim dejavnostim, medtem pa nedopustno in protiustavno favorizira poslovanje multinacionalk oziroma močnih korporacij, ki si neprimerno lažje privoščijo zagotovitev in izpolnjevanje ukrepov, ki izhajajo iz »PCT protokola«<:
  • 57. člen (izobrazba in šolanje), ki določa, da je izobraževanje je svobodno, osnovnošolsko izobraževanje pa obvezno.

Glede na vse navedeno pričakujem, da bo naslovni organ nemudoma pričel z izvajanjem ukrepov iz svoje pristojnosti, vključno z vlaganjem ustreznih Zahtev za presojo ustavnosti in zakonitosti predpisov in splošnih aktov, izdanih za izvrševanje javnih pooblastil, saj ste skladno z določbo 23.a člena Zakona o ustavnem sodišču (Uradni list RS, št. 64/07 uradno prečiščeno besedilo, 109/12, 23/20 in 92/21) eden izmed pristojnih organov za vložitev zahteve, katero je ustavno sodišče dolžno ravnavati, za razliko od pobud državljanov.

Skladno z Uredbo o upravnem poslovanju (Uradni list RS, št. 9/18, 14/20, 167/20 in 172/21), na podlagi katere so pristojni organi dolžní odgovoriti na zastavljena vprašanja iz svoje pritojnosti, Vas vljudno pozivam, da me na elektronski naslov odvetnik@gorensek.net najkasneje v roku 8 dni od prejema tega dopisa

o b v e s t i t e:

1. Koliko zahtev za presojo ustavnosti in zakonitosti predpisov in splošnih aktov, ki se tičejo "protikoronskih ukrepov" ste v zadnjih dveh letih vložili na Ustavno sodišče?;

2. Ali nameravate vložiti Zahtevo za presojo ustavnosti in zakonitosti Pravilnika programa cepljenja in zaščite z zdravili za leto 2022 (Ev.št. vladnega akta 2022-2711-0009) v katerega se namerava uvrstiti tudi cepljenje zoper virus Sars-CoV-2, torej cepljenje s cepivi, ki se nahajajo

v 3. klinični fazi testiranj?;

3. Ali kot pristojni organ menite, da so ukrepi, ki se na območju Republike Slovenije izvajajo v okviru »protokola PCT«, skladni z ustavo, torej sorazmerno zasledujejo legitimen cilj in ne kršijo temeljnih človekovih pravic in svoboščin državljanov?;

4. Če je odgovor iz točke 3 "NE", kdaj lahko državljani pričakujemo, da boste sklicali tiskovno konferenco in se o COVID-19 ukrepih ter sprejetih aktih oziroma splošnih aktih v pripravi javno izjasnili in ali nameravate vložiti Zahtevo za oceno ustavnosti izvajanja ukrepov iz »protokola PCT«

5. Če je odgovor iz točke 3. "DA", prosim konkretno navedite pravno in dejansko utemeljene razloge.

Za odgovore in aktiven pristop k predstavljeni problematiki, ki ima neposreden vpliv na življenje vsakega državljana, se Vam vnaprej lepo zahvaljujem in vam želim vse dobro.

S spoštovanjem,

Odvetnik Domen Gorenšek

Priloge oziroma povezave:

- https://e-uprava.gov.si/drzava-in-druzba/e-demokracija/predlogi-predpisov/predlog-predpisa.html?id=13787

Odgovori Javne agencije za zdravila in medicinske pripomočke (JAZMP) z dne 09.12.2021 in 17.12.2021

- https://necenzurirano.si/clanek/aktualno/razkrivamo-najvecjo-luknjo-v-sistemu-pct-zaradi-katere-se-sirijo-okuzbe-938060

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.01.21259785v1

- https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PIIS1473-3099(21)00768-4/fulltext

- https://www.bmi.com/content/376/bmi.o102

- https://domengorenseklaw.com/2021/09/26/moznost-uvedbe-obveznega cepljenja-zoper-virus-sars-cov-2-vprasanje-z-vidika-dejanskega-stanja-ter-pravne podlage/

- https://domengorenseklaw.com/2021/12/18/konec-je-jasna-vprasanja-in-tokrat-povsem-jasni-odgovori/





Viri:

https://www.facebook.com/groups/202215498310545/

https://twitter.com/Domen_G/status/1486328107179069444?s=20