Bidnova administracija pravi, da sta izraza "mati" in "oče" žaljiva
WASHINGTON, DC, 3. februar (C-Fam) Nove ameriške smernice za čezmorske izobraževalne programe sugerirajo, da sta izraza »mati« in »oče« »žaljiva«.
Agencija Združenih držav za mednarodni razvoj (USAID) je izdala smernice, ki spodbujajo izobraževalne partnerje USAID, naj te nove ideje LGBT vključijo v šolske učne načrte in usposabljanja učiteljev.
Nove smernice s katerimi ponovno potrjujejo svojo zavezanost "vključujočemu razvoju", temeljijo na strateškem dokumentu iz obdobja Obame LGBT Vision for Action, ki opisuje strategijo USAID za promocijo homoseksualnosti in transspolne ideologije pri s svojem delovanju v tujini.
Novi dokument ponuja "najboljše prakse" za LGBT "vključevanje v izobraževanje", kar vključuje prepoved uporabe "žaljivih in neprimernih" izrazov, kot sta "mati" in "oče", odstranitev knjig in vsebin "iz učnih načrtov, ki negativno stereotipizirajo" posameznike, ki se identificirajo kot LGBT in spodbujanje »različnih spolnih usmerjenosti in spolnih identitet« v učnih načrtih za spolno vzgojo in ustvarjanje družine.
Kritiki trdijo, da bodo nove smernice USAID-a na verske izobraževalne partnerje, ki niso dovolj zavezani pobudi Bidnove administracije za vsevladno napredovanje agende LGBT, na koncu vplivale z nepovratnimi sredstvi pod pogojem, da bodo te nove smernice izvajali.
USAID v smernicah spodbuja učitelje, naj »razširijo znanje [svojih] učencev o raznolikosti« tako, da jim predstavijo LGBT vzornike »preko literature, lekcij in gostov v razredu«.
Dokument tudi spodbuja šole, naj transspolnim učencem dovolijo uporabo stranišč in slačilnic, namenjenih učencem nasprotnega spola, da bi zagotovili, da transspolni učenci ne bodo »marginalizirani« ali »izpostavljeni ustrahovanju in/ali nadlegovanju«. Šolam tudi svetujejo, naj se vzdržijo izvajanja kodeksov oblačenja za učence, ki strogo temeljijo na »binarnem razumevanju spola«, za katerega USAID trdi, da škodi študentom in učiteljem, ki so »transspolni, tretjega spola in neopredeljeni«.
USAID opozarja šole, da so nekateri vzgojitelji, ki vključujejo vse fakultetno, administrativno osebje, podporne službe za učence – v bistvu vsi odrasli v kampusu – »morda pristranski ali obsojajoči do študentov LGBTQI+ in morda ne bodo mogli ustvariti vključujočega okolja ali zagotoviti podpore za študente LGBTQI+,« predvsem »vzgojitelji, katerih osebna in verska prepričanja ne podpirajo« življenjskega sloga LGBT.
Poleg verskega lakmusovega testa, ki ga USAID implicitno predlaga za izločitev nevključujočih učiteljev, USAID tudi svetuje, da morajo šole zagotoviti, da "uslužbenci za izobraževanje ne razkrijejo študentove spolne usmerjenosti ali spolne identitete" družini študenta brez izrecnega dovoljenja študent, s trditvijo, da imajo mladoletniki pravico do zasebnosti pred svojimi starši.
Dokument ponuja tudi primere uspešnih LGBT "vključujočih izobraževalnih programov". Na Kosovu je na primer v okviru programa osnovnega izobraževanja USAID-a "več kot 140 ravnateljev na Kosovu sodelovalo v usposabljanju", namenjenem "povečanju ozaveščenosti direktorjev šol o izzivih, s katerimi se soočajo učenci in učitelji LGBTQI+, in o njihovi dolžnosti skrbeti za učence in osebje" – ponovno implicitno trdijo, da imajo ravnatelji izjemno zakonsko »dolžnost skrbeti« za LGBT študente in osebje.
USAID trdi, da so LGBT učenci nesorazmerno prizadeti zaradi nasilja v šoli v primerjavi z njihovimi heteroseksualnimi vrstniki, in se sklicuje na Unescov dokument, ki določen govor opredeljuje kot nasilje.
USAID tudi trdi, da se "zdi, da je bilo [v] predkolonialnih časih lokalno razumljeno, da sta spolna in seksualna raznolikost del resničnosti človeštva" in da ni točna nobena ideja, da je promocija LGBT agende v tujini "oblika kulturnega imperializma".
Vir: https://c-fam.org/friday_fax/biden-admin-says-mother-and-father-are-offensive/
Feb 04, 2022