Članek
100 RAZLOGOV ZA #StopTheTreaty, #StopTheAmendments in #ExitTheWHO. Poskus pridobivanja moči Svetovne zdravstvene organizacije je treba ustaviti
Objavljeno Feb 06, 2023

Vir: https://jamesroguski.substack.com/p/100-reasons (*** Prevod narejen z www.DeepL.com/Translator (free version) ***)

Vem, da je ta članek dolg. Tukaj je kratka različica:

Svetovna zdravstvena organizacija poskuša pridobiti svetovno moč, saj želi 194 držav članic Svetovne zdravstvene skupščine sprejeti popolnoma nov mednarodni sporazum, ki se običajno imenuje "pandemična pogodba", poleg tega pa želi sprejeti predlagane spremembe Mednarodnih zdravstvenih predpisov. Predlagana "pogodba o pandemiji" bi SZO zagotovila nadzor nad "patogeni s pandemičnim potencialom" ter nadzor nad proizvodnimi sredstvi v farmacevtskem, bolnišničnem in urgentnem industrijskem kompleksu. To je popolna gnusoba, ki jo je treba ustaviti. S predlaganimi spremembami mednarodnih zdravstvenih predpisov bi razglasitve SZO postale pravno zavezujoče in ne le svetovalna priporočila. Cilj predlaganih sprememb je uvesti globalne digitalne zdravstvene certifikate, dramatično povečati milijarde dolarjev, ki so na voljo SZO, in državam omogočiti izvajanje predpisov BREZ spoštovanja dostojanstva, človekovih pravic in temeljnih svoboščin ljudi. Za sprejetje sprememb zadostuje soglasje navadne večine 194 držav članic, saj kot spremembe obstoječega sporazuma ne bi bil potreben niti nasvet in soglasje senata Združenih držav niti podpis predsednika. Pogajanja o teh predlaganih spremembah potekajo v tajnosti, brez možnosti, da bi jih ljudje z vsega sveta lahko komentirali.

Teh 100 razlogov bom razdelil v sedem kategorij:

Del I: Deset stvari, ki jih mora vsakdo vedeti o predlagani "Pandemični pogodbi" Svetovne zdravstvene organizacije. (1-10)

DEL II: S predlaganimi spremembami naj bi odpravili tri zelo pomembne vidike obstoječih predpisov. (11-13)

DEL III: Predlagane spremembe bi uvedle veliko število sprememb, s katerimi se vsi ne bi smeli strinjati. (14-50)

DEL IV: Predlagane spremembe Mednarodnega zdravstvenega pravilnika vsebujejo očitna protislovja in pomanjkljivosti. (51-60)

DEL V: Predlagane spremembe popolnoma ignorirajo številne stvari, ki jih je resnično treba obravnavati. (61-80)

DEL VI: Predlagane spremembe bi poteptale naše pravice in omejile naše svoboščine. (81-90)

DEL VII: Deset glavnih razlogov, zakaj bi moral vsak narod na svetu izstopiti iz Svetovne zdravstvene organizacije (91-100)

Prva in najpomembnejša stvar, ki jo želim poudariti, je, da bom razpravljal o dveh zelo različnih stvareh. Najprej bom na kratko spregovoril o predlagani "Pandemski pogodbi". Zdi se, da se več ljudi zaveda tako imenovane "pogodbe o pandemiji", toda čeprav menim, da je to pomembno vprašanje, menim, da deluje tudi kot vaba, katere namen je odvrniti pozornost ljudi od veliko večje in neposrednejše grožnje našim pravicam in svoboščinam, ki so predlagane spremembe mednarodnih zdravstvenih predpisov.

* * *

#StopTheTreaty

Del I: Deset stvari, ki jih mora vsakdo vedeti o predlagani "Pandemični pogodbi" Svetovne zdravstvene organizacije.

1. Dramatična razširitev vloge SZO

Predlagana "pandemična pogodba" je poskus Svetovne zdravstvene organizacije, da bi 194 držav članic prepričala, da se strinjajo s prenosom svoje nacionalne suverenosti na SZO s pravno zavezujočo okvirno konvencijo, ki bi SZO podelila ogromna dodatna, pravno zavezujoča pooblastila. SZO je objavila 32 strani dolg dokument, ki ga imenuje "Konceptualni ničelni osnutek", na straneh 10, 13 in 22 pa jasno navaja, da je namen dokumenta priznati osrednjo vlogo SZO pri preprečevanju, pripravljenosti, odzivanju in okrevanju po prihodnjih pandemijah. Želi biti usmerjevalni in usklajevalni organ na področju svetovnega zdravja in globalnega upravljanja vseh zdravstvenih sistemov. Ukrepi SZO jasno kažejo na dejstvo, da niso osredotočeni na zdravje ljudi. Namesto tega se osredotočajo na to, da bi milijarde dolarjev usmerili v izgradnjo zdravstvenih sistemov. Njihov pravi namen je pomagati financirati in graditi farmacevtski, bolnišnični in urgentni industrijski kompleks (PHEIC) s preusmerjanjem sredstev prek kroničnega kapitalizma korporacijam, ki imajo dobiček od razglasitve izrednih razmer na področju javnega zdravja mednarodne zaskrbljenosti in od širjenja strahu, ki seveda sledi takšnim razglasitvam izrednih razmer.

2. Ustvarjanje popolnoma nove birokracije (COP)

Da bi olajšala rast farmacevtskega industrijskega kompleksa za nujne primere v bolnišnicah (PHEIC), bi SZO ustanovila povsem novo birokracijo, kot je opredeljeno v členu 19 konceptualnega ničelnega osnutka predlagane "pogodbe o pandemiji". Ustanovila bi upravni organ, ki bi ga sestavljala konferenca pogodbenic (COP), podobno kot sistem, ki je urejal razpravo o podnebnih spremembah. Članice konference pogodbenic bi postale le države, ki bi podpisale in sprejele pogodbo. Vodili bi jih uradniki pogodbenic, ki bi jih sestavljali dva predsednika in štirje podpredsedniki. Obstajala bi tudi razširjena konferenca pogodbenic (E-COP), ki bi vključevala "ustrezne zainteresirane strani", kot sta fundaciji Billa in Melinde Gates in druge, če bi jih potrdila 2/3 večina konference pogodbenic.

3. SZO išče več deset milijard dolarjev

Ta že tako ogromna birokracija si prizadeva za letni proračun, ki je večkrat večji od sedanjega celotnega proračuna Svetovne zdravstvene organizacije. Čeprav bi bila konferenca pogodbenic, povezana s predlagano "pogodbo o pandemijah", povezana s SZO, bi delovala neodvisno od nje. Člen 18 konceptualnega ničelnega osnutka predlagane "Pogodbe o pandemiji" obravnava željo po trajnostnem in predvidljivem financiranju. Prizadevajo si za sodelovanje med zdravstvenim, finančnim in zasebnim sektorjem, želijo pa si tudi vzpostaviti nove mednarodne mehanizme, da bi zagotovili stabilen vir financiranja na svetovni, regionalni in nacionalni ravni. Ena od stvari, ki je v predlagani "pogodbi o pandemiji" popolnoma pomanjkljiva, je kakršna koli razprava o sredstvih, s katerimi bi se sprejemale odločitve o tem, kako bi se vse te milijarde dolarjev porabile. V bistvu bi s tem vzpostavili ogromno slaščičarno, prek katere bi birokrati SZO nadzorovali proizvodna sredstva v farmacevtskem in bolnišničnem industrijskem kompleksu za nujne primere.

4. Razširitev cenzure

S členom 16 konceptualnega ničelnega osnutka bi v bistvu ustanovili ministrstvo za resnico, ki bi Svetovno zdravstveno organizacijo pooblastilo za preučevanje vedenjskih ovir in dejavnikov, ki vplivajo na upoštevanje ukrepov javnega zdravja. SZO bi bila pooblaščena za analizo družbenih medijev, da bi prepoznala dezinformacije in dezinformacije ter se jim zoperstavila z lastno propagando. Želijo milijarde dolarjev, da bi lahko omejili svobodo govora, svobodo tiska in svobodo izražanja, saj vedo, da njihova priporočila in smernice ne morejo prestati pravega preizkusa znanstvenega raziskovanja, in ne želijo, da bi bil kateri koli njihov diktat kritiziran z javnimi pripombami.

5. Pospešitev odobritve zdravil in injekcij

V členu 7(2)(b) je zelo jasno navedeno, da želijo, da regulativni organi v državah po vsem svetu pospešijo hitrost odobritve in odobritve novih zdravil in izdelkov za injiciranje. Kot da katastrofa, ki jo je povzročila hitra odobritev injekcij COVID-19, še ni dovolj huda, si prizadevajo, da bi dramatično pospešili postopek odobritve in dajanja izdelkov na trg.

6. Podpora raziskavam o pridobivanju funkcij

Člen 8 konceptualnega ničelnega osnutka ne prepoveduje tega, kar bi lahko bila največja grožnja za preživetje človeštva na planetu Zemlja, temveč poskuša zagotoviti, da noben od predlaganih ukrepov ne bi ustvaril nepotrebnih upravnih ovir za raziskave, ki bi omogočile dobiček iz delovanja. Takoj moramo popolnoma in v celoti prepovedati raziskave, ki prinašajo dobiček, ne pa jih zaščititi pred "nepotrebnimi upravnimi ovirami".

7. Vse več namiznih vaj (simulacij)

Člen 12 konceptualnega ničelnega osnutka poziva k povečanju sredstev za tako imenovane namizne vaje ali simulacije, podobno kot Agenda 201 ali novejša simulacija, ki jo je mogoče najti na spletni strani CatastrophicContagion.com. Svetovna zdravstvena organizacija želi, da države po vsem svetu porabijo milijarde dolarjev za biološke vojne igre, namesto da bi ta denar porabile za načine, ki bi dejansko izboljšali zdravje prebivalstva.

8. Prizadevanje za izvajanje koncepta enega zdravstva

Člen 17 konceptualnega ničelnega osnutka bi uvedel kompleksen sistem, znan kot "eno zdravje", v katerem bi bil strogo nadzorovan nadzor nad zdravjem ljudi, hišnih živali, domačih živali, rejnih živali in divjih živali ter kmetijskih rastlin in splošnim zdravjem naravnega okolja. Skratka, želijo imeti nadzor nad vsemi vidiki življenja vseh ljudi.

9. Pristop "celotna vlada", "celotna družba"

Pristop celotne vlade in celotne družbe bi vsem vladnim agencijam in nevladnim organizacijam podelil pooblastila za nadzor vseh vidikov življenja vseh ljudi. Njihov dolgoročni cilj je popoln totalitarni diktatorski nadzor nad vsemi vidiki življenja na planetu.

10. Globalni nadzorni sistem za nadzor zdravstvenih sistemov

V členih 12 in 20 konceptualnega ničelnega osnutka predlagane "Pogodbe o pandemiji" pozivajo k vzpostavitvi globalnega mehanizma pregleda, s katerim bi SZO aktivno posegala v to, kako posamezne suverene države podpirajo in strukturirajo svoje sisteme javnega zdravstva. Nadzorni mehanizmi v členu 20 ne opredeljujejo jasno kazalnikov in drugih meril, na katerih bi temeljil pregled skladnosti. O teh podrobnostih bi se odločalo na prvem zasedanju konference pogodbenic, ki bi potekalo dolgo po tem, ko bi bila predlagana "pandemična pogodba" že sprejeta, ratificirana in bi začela veljati. To bi vključevalo možnost spremljanja napredka države pri izpolnjevanju pogodbe ter zahtevalo predložitev rednih poročil in pregledov, v katerih bi predlagali popravke in ukrepe ter svetovanje in pomoč. Čeprav ne omenja posebej gospodarskih sankcij, jih tudi ne izključuje.

* * *

Zgoraj navedenih je le deset razlogov, zakaj moramo mi, ljudje sveta, #StopTheTreaty.

Zdaj bom razpravljal o predlaganih spremembah mednarodnih zdravstvenih predpisov. Čeprav je predlagana "pandemična pogodba" zelo zaskrbljujoča in je nanjo treba biti pozoren, resnično menim, da so spremembe Mednarodnega zdravstvenega pravilnika veliko bolj neposredna grožnja suverenosti vsakega naroda ter pravicam in svoboščinam vseh ljudi na svetu.

* * *

#StopTheAmendments

DEL II: S predlaganimi spremembami naj bi se odpravili nekateri zelo pomembni vidiki obstoječih uredb.

11. Odprava spoštovanja dostojanstva, človekovih pravic in temeljnih svoboščin.

Najbolj očitna, očitna in odvratna predlagana sprememba se nanaša na prvi odstavek člena 3 obstoječega pravilnika, ki opisuje temeljna načela Mednarodnega zdravstvenega pravilnika. Sedanja različica MZP zagovarja neodtujljive pravice nas, ljudi. Trenutno navaja, da je treba pravilnike izvajati [ob polnem spoštovanju dostojanstva, človekovih pravic in temeljnih svoboščin ljudi], vendar bi predlagana sprememba črtala teh 13 ključno pomembnih besed. Predlog, ki ga je predložila indijska delegacija, bi te besede nadomestil s poudarkom na prenosu bogastva, pravice posameznika pa bi nadomestil z vključevanjem. To je neposreden napad na pravice in svoboščine vsakega človeka. To je neposreden napad na samo človeštvo. (Stran 3)

12. Od "nezavezujočega" do "pravno zavezujočega".

S predlaganimi spremembami naj bi iz opredelitev začasnih in stalnih priporočil, ki jih daje Svetovna zdravstvena organizacija, črtali besedi "nezavezujoče". V povezavi s členom 42 (Izvajanje zdravstvenih ukrepov), ki pravi: "Zdravstvene ukrepe, vključno s priporočili iz členov 15 in 16, vse države pogodbenice začnejo in dokončajo brez odlašanja." To spreminja svetovalno vlogo Svetovne zdravstvene organizacije v totalitarno diktaturo. Izjave SZO so trenutno priporočila, NE pa ukazi ljudem na Zemlji. (Stran 2)

13. Narodi bodo, morajo, so zavezani in dolžni sodelovati z drugimi narodi in jim pomagati

V neposrednem napadu na nacionalno suverenost predlagane spremembe člena 43 določajo, da "se priporočila, izdana v skladu s tem členom, izvedejo ... v dveh tednih od datuma priporočila ... in odločitev [odbora za izredne razmere] o zahtevi za ponovno proučitev je dokončna. V bistvu bi Odbor za izredne razmere Svetovne zdravstvene organizacije dobil pristojnost, da razveljavi ukrepe, ki so jih sprejele suverene države. (Stran 21-22)

* * *

S predlaganimi spremembami Mednarodnega zdravstvenega pravilnika se odpravljajo nekatere zelo pomembne pravice in svoboščine, v veliki večini dokumenta pa se dodaja novo besedilo, s katerim se Svetovni zdravstveni organizaciji podeljujejo nova pooblastila.

* * *

DEL III: Predlagane spremembe a bi uvedle veliko število sprememb, s katerimi se vsi absolutno ne bi smeli strinjati.

Zdaj se posvetimo številnim stvarem, ki bi jih te predlagane spremembe dodale Mednarodnim zdravstvenim predpisom.

14. Zdravila in cepiva = zdravje

V členu 1 opredelitev "zdravstvenih proizvodov" ne vključuje stvari, ki so se izkazale za učinkovite v dvojno slepih, s placebom nadzorovanih kliničnih študijah, ki jih je svet ignoriral. Opredelitve ne vključujejo vitaminov, mineralov, zelišč in drugih koristnih hranil, ki so se izkazali za izjemno koristne in resnično varne. Namesto uporabe izdelkov, ki so resnično varni in učinkoviti, si WHO prizadeva preusmeriti milijarde dolarjev v farmacevtske bolnišnice in industrijski kompleks za nujne primere za zdravila in injekcije, za katere ni dokazano, da so varni, in so učinkoviti le pri povečanju tveganja za diagnozo bolezni, pred katerimi naj bi ti izdelki ščitili ljudi. (Stran 2)  

15. Razširjen obseg

S predlaganimi spremembami člena 2 bi se področje uporabe Mednarodnih zdravstvenih predpisov močno razširilo z obravnavanja dejanskih tveganj na obravnavanje vsega, kar bi lahko predstavljalo tveganje za javno zdravje. Ta sprememba bi na široko odprla vrata obsežnim zlorabam, ki presegajo vse, kar smo videli v zadnjih treh letih. (Stran 3)

16. Zaščita zdravstvenih sistemov namesto ljudi

S predlagano spremembo novega drugega odstavka (bis) člena 3 se poudarek SZO subtilno odmika od zdravja resničnih ljudi in se usmerja v to, da se daje prednost odpornosti sistemov zdravstvenega varstva. Ni se nam treba toliko osredotočiti na zdravje naših zdravstvenih sistemov, temveč na zdravje LJUDI. Naši zdravstveni zavodi niso več kraj, kamor hodijo ljudje, ki trpijo zaradi bolezni, da bi si povrnili zdravje. Naše zdravstvene ustanove so postale ubijalska polja, ki se jih je treba bati. (Stran 3)

17. Skupne, vendar različne odgovornosti in ustrezne zmožnosti

V predlaganih spremembah delov 1 in 2 člena 3 se ponavlja uporaba besedne zveze "skupne, vendar različne odgovornosti in ustrezne zmožnosti", s katero se pod krinko "pravičnosti in vključenosti" prikriva diskriminatorno, rasistično, seksistično in neenako obravnavanje ljudi po vsem svetu, ki je po naravi stvari. Upoštevajte, da besedna zveza "skupne, vendar različne odgovornosti in ustrezne zmožnosti" NI opredeljena v členu 1. (Stran 3)

18. Vsemogočni nacionalni pristojni organ

S predlaganimi spremembami člena 4 naj bi bil ustanovljen nacionalni pristojni organ, ki bi imel velika pooblastila za izvajanje obveznosti iz teh uredb, pri tem pa ne bi odgovarjal za nobeno škodo, ki bi jo povzročil s svojim uradnim ravnanjem. To je brez precedensa. (Strani 4-5)

19. Obveznost razvitih držav, da zagotovijo pomoč državam v razvoju

Čeprav v obstoječem dokumentu ni pojasnjeno, katere države se uvrščajo na kateri seznam, tako v členu 5 kot v Prilogi 1, bi predlagane spremembe jasno zavezale "razvite države", da pomagajo "državam v razvoju" pri krepitvi njihovih zmogljivosti za odkrivanje, ocenjevanje in obveščanje SZO o izbruhih patogenih in nalezljivih bolezni. (Stran 4 in 31)

20. Izguba suverenosti

ČE bodo predlagane spremembe členov 9, 10 in 12 sprejete, se Svetovni zdravstveni organizaciji ne bo več treba posvetovati z nobeno suvereno državo, v kateri se dogodek lahko zgodi ali pa se ne zgodi, preden razglasi, da je na ozemlju te države prišlo do izrednega stanja na področju javnega zdravja mednarodnega pomena (PHEIC). (Stran 6-10)

21. Vmesno opozorilo za javno zdravje

Predlagane spremembe člena 12 bi generalnemu direktorju Svetovne zdravstvene organizacije omogočile tudi razglasitev vmesnega javnozdravstvenega opozorila. (Stran 8-10)

22. Svetovno opozorilo in obvestilo o odzivu

Predlagane spremembe člena 12 bi generalnemu direktorju Svetovne zdravstvene organizacije omogočile tudi razglasitev svetovnega opozorila in odziva. (Stran 10)

23. Izredne razmere na področju javnega zdravja regionalnega pomena (PHERC)

Predlagane spremembe člena 12 bi regionalnim direktorjem SZO omogočile tudi razglasitev izrednih razmer na področju javnega zdravja regionalnega pomena (PHERC). (Stran 8-10)

24. Svetovna zdravstvena organizacija bi dobila položaj svetovne avtoritete

S predlaganimi spremembami naj bi se oblikoval nov člen 13A, s katerim bi svetovna skupnost priznala Svetovno zdravstveno organizacijo kot organ za vodenje in usklajevanje v mednarodnih izrednih razmerah. (Stran 12-14)

25. Načrt dodelitve SZO

S predlaganim novim členom 13A bi bila Svetovna zdravstvena organizacija pooblaščena tudi za pripravo "načrta dodeljevanja", s katerim bi se določila proizvodnja, darovanje in distribucija različnih izdelkov za odzivanje na pandemijo. Če bi bile te spremembe sprejete, bi SZO dejansko dobila nadzor nad proizvodnimi sredstvi vseh narodov sveta. Po ukazu SZO bi bile nekdanje suverene države dolžne zagotoviti, da proizvajalci znotraj njihovih meja pripravijo proizvodnjo in darujejo svoje izdelke v skladu z navodili SZO. (Stran 12-15 in stran 21)

26. Dogodki, ki so le potencialno nevarni, se lahko razglasijo za izredne razmere

S predlaganimi spremembami člena 15 bi WHO dobila pooblastila za razglasitev izrednih razmer in izdajo pravno zavezujočih priporočil ali ukazov na podlagi razmer, ki bi lahko povzročile izredne razmere za javno zdravje mednarodnega pomena. (Stran 14)

27. Svetovna zdravstvena organizacija bi lahko imela pooblastila za določanje politike v izrednih razmerah

Obstoječi člen 18 navaja številna "priporočila", ki jih lahko poda SZO, vendar če bodo predlagane spremembe sprejete, ta nezavezujoča priporočila ne bodo več le predlogi, ampak bodo za države članice pravno zavezujoča. (Stran 16)

  1. Preglejte zgodovino potovanj na prizadeta območja;
  2. pregled dokazila o zdravniškem pregledu in morebitnih laboratorijskih analizah;
  3. zahteva zdravniške preglede;
  4. pregledati dokazila o cepljenju ali drugi preventivi;
  5. zahteva cepljenje ali drugo preventivo;
  6. postaviti sumljive osebe pod javnozdravstveni nadzor;
  7. izvajati karanteno ali druge zdravstvene ukrepe za osumljene osebe;
  8. po potrebi izvaja izolacijo in zdravljenje prizadetih oseb;
  9. izslediti stike osumljenih ali prizadetih oseb;
  10. zavrniti vstop osumljenim in prizadetim osebam;
  11. zavrnitev vstopa neprizadetim osebam na prizadeta območja in
  12. Izvajati preglede ob odhodu in/ali omejitve za osebe s prizadetih območij.
  13. Pregled seznama in usmerjanja;
  14. izvajanje inšpekcijskih pregledov;
  15. pregledati dokazila o ukrepih, sprejetih ob odhodu ali v tranzitu, za odpravo okužbe ali kontaminacije;
  16. izvedite obdelavo prtljage, tovora, zabojnikov, prevoznih sredstev, blaga, poštnih pošiljk ali človeških posmrtnih ostankov za odstranitev okužbe ali kontaminacije, vključno z vektorji in rezervoarji;
  17. uporaba posebnih zdravstvenih ukrepov za zagotovitev varnega ravnanja s človeškimi ostanki in njihovega prevoza;
  18. izvajanje izolacije ali karantene;
  19. zaseg in uničenje okužene ali kontaminirane ali sumljive prtljage, tovora, zabojnikov, prevoznih sredstev, blaga ali poštnih pošiljk pod nadzorovanimi pogoji, če sicer nobeno razpoložljivo
  20. zdravljenje ali postopek ne bo uspešen, in
  21. zavrnitev odhoda ali vstopa.

28. Zdravstvena deklaracija potnika

Cilj predlaganih sprememb člena 18 je tudi vzpostavitev mehanizmov za razvoj in uporabo "zdravstvene izjave potnika", ki bi zahtevala osebne podatke o potovalnem načrtu, morebitnih simptomih in vseh izvedenih preventivnih ukrepih, da bi se olajšalo sledenje stikov. (Stran 16)

29. Tuji "zdravstveni delavci"

Zdi se, da predlagane spremembe člena 18 tudi določajo, da morajo države obvezno dovoliti vstop tujim "zdravstvenim delavcem" v svojo državo. (Stran 16-17)

30. Globalni digitalni zdravstveni certifikati

S predlaganimi spremembami členov 18, 23, 24, 27, 28, 31, 35, 36 in 44 ter predlaganimi spremembami prilog 6, 7 in 8 bi uvedli globalno digitalno zdravstveno spričevalo z varnostno kopijo na papirju, ki bi zahtevalo, da ljudje pokažejo kodo QR, da bi lahko še naprej živeli kot ljudje na planetu Zemlja, potovali, nakupovali in delali vse, kar bi se s tem lahko preprečilo. Vzpostavil bi interoperabilen, svetovni sistem digitalnih zdravstvenih podatkovnih zbirk, ki bi bi birokratom z vsega sveta omogočil določanje zahtev za preventivo, zdravila, zdravljenje, injekcije in bog ve kaj še vse. To bi lahko od ljudi zahtevalo, da se zdravijo proti svoji svobodni volji, v nasprotju s svojimi globoko zakoreninjenimi verskimi prepričanji in pravico do informiranega nestrinjanja, samo da bi jim omogočili sodelovanje v družbi. (Več strani)

31. Obrazec za lociranje potnika

S predlaganimi spremembami člena 23 bi se vzpostavil obrazec za iskanje potnikov, v katerem bi morale osebe navesti potovalni načrt in načrtovane kraje, da bi se olajšalo iskanje stikov. (Stran 18)

32. Pristojni organi, ki imajo poveljstvo nad ladjami in zrakoplovi

Predlagane spremembe členov 27 in 28 bi tako imenovanim "pristojnim organom" omogočile, da kapitanom ladij in zrakoplovov dejansko ukazujejo, naj upoštevajo njihove ukaze. (Stran 18-19)

33. Številni zdravstveni dokumenti

S predlaganimi spremembami členov 35 in 36 bi se močno razširila zahtevana zdravstvena dokumentacija, tako da bi se zahtevala potrdila o testiranju, potrdila o cepivih, potrdila o preventivi in potrdila o okrevanju. (Stran 20)

34. Pravno zavezujoča "priporočila"

Predlagane spremembe 42. člena, kot smo že omenili, bi od držav zahtevale, da izvajajo "priporočila" generalnega diktatorja Svetovne organizacije za hipokrizijo, kot da gre za pravno zavezujoče ukaze in ne le za priporočila. (Stran 20)

35. Doseganje najvišje dosegljive ravni varovanja zdravja

Zdi se, da predlagane spremembe člena 43 državam omogočajo in jih spodbujajo, da gredo pri odzivanju na tako imenovane "izredne razmere do skrajnosti in si prizadevajo za "doseganje "najvišje dosegljive ravni varovanja zdravja". Zdi se, da to spodbuja in podpira ukrepe, ki so jih izvajale nekatere države, ki so uporabljale izjemno stroge zapore, omejitve potovanj in politiko NULE COVID. (Stran 21)

36. Dokončnost odločitev odbora za izredne razmere bi pomenila neposreden napad na nacionalno suverenost

S predlaganimi spremembami člena 43 bi postale odločitve odbora za izredne razmere pravno zavezujoče in dokončne. Skušale bi izničiti odločitve suverenih držav članic in omejiti svobodo suverenih držav pri sprejemanju zakonodaje ali predpisov, ki so po njihovem mnenju ustrezni, kot je navedeno v oddelku 4 člena 3. (Stran 21-22)

37. Izguba zasebnosti v zvezi z zdravstveno dokumentacijo

Predlagane spremembe člena 44 bi olajšale digitalni dostop do zasebnih zdravstvenih kartotek. Izgubi neodtujljive pravice do zasebnosti v zvezi z zdravstveno dokumentacijo mora nasprotovati vsak človek na svetu. (Stran 22-24)

38. Cenzura

S predlaganimi spremembami 44. člena bi se omogočila tudi cenzura vseh drugačnih mnenj pod pretvezo napačnega obveščanja ali dezinformiranja. (Stran 23)

39. Vmešavanje SZO v oblikovanje zakonodaje

S predlaganimi spremembami člena 44 bi Svetovna zdravstvena organizacija sodelovala tudi pri pripravi zakonov, ki bi jih sprejele različne države za izvajanje teh predpisov. (Stran 23)

40. Neomejen denar za PHEIC

S predlaganimi spremembami člena 44A bi se organiziralo obsežno financiranje v imenu farmacevtskega industrijskega kompleksa za nujne primere bolnišnic, pri čemer predlagani stroški niso ocenjeni ali omejeni. (Stran 25)

41. Pravila financiranja bodo ostala nedoločena 24 mesecev

V predlaganih spremembah člena 44A je tudi navedeno, da se o podrobnostih mehanizma financiranja NE bo odločalo pred 24 meseci po sprejetju sprememb Mednarodnega zdravstvenega pravilnika. (Stran 25)

42. Izguba zasebnosti osebnih zdravstvenih podatkov

S predlaganimi spremembami člena 45 bi bila izmenjava zasebnih, osebnih zdravstvenih podatkov sprejemljiva. Tudi v tem primeru ne smemo dovoliti te kršitve naše neodtujljive pravice do zasebnosti naših osebnih zdravstvenih podatkov. (Stran 25)

43. Pomanjkanje transparentnosti za širšo javnost

Predlagane spremembe 49. člena ne določajo, da morajo biti poročila odbora za izredne razmere razkrita širši javnosti. Poročila odbora za izredne razmere morajo biti dostopna javnosti, zlasti nasprotni glasovi, ki se morda ne strinjajo s priporočili. Predlagana sprememba člena 49 zahteva le, da se informacije posredujejo državam članicam, ki jih lahko nato ohranijo v tajnosti pred širšo javnostjo. Osebne izkušnje so pokazale, da so člani delegacij pri Svetovni zdravstveni organizaciji nedostopni in nočejo razkriti takšnih sporočil niti po številnih zahtevah po zakonu o svobodi obveščanja. (Stran 26-27)

44. Odbor za izvajanje in več birokracije

Predlagane spremembe členov 53A in 54a bi po nepotrebnem ustanovile odbor za izvajanje ali prenesle izvajanje predlaganih sprememb v roke Svetovne zdravstvene skupščine. Ta odbor za izvajanje bi samo še povečal birokracijo, skupaj z Odborom za skladnost, Odborom za izredne razmere, Odborom za pregled, Posebnim odborom in Stalnim odborom za zdravje ter preprečevanje, pripravljenost in odzivanje na izredne razmere. Poraba denarja za birokracijo ne izboljša zdravja splošne javnosti. (Stran 26-27)

45. Odbor za skladnost

S predlaganimi spremembami člena 53 bis quater bi nastala še ena birokracija v obliki odbora za skladnost. Ta odbor bi sestavljalo najmanj 36 oseb (po 6 birokratov iz vsake od 6 regij SZO). Odbor za skladnost bi bil pooblaščen za pripravo priporočil državam, kako bi lahko izboljšale skladnost s temeljnimi zmogljivostmi, ki jih zahtevajo spremembe Mednarodnega zdravstvenega pravilnika. To je še en napad na suverenost narodov in svoboščine ljudi. (Stran 28-29)

46. Osnovne zmogljivosti

Predlagane spremembe Priloge 1 so zelo obsežne. Vključujejo sedem (7) polnih strani zahtev, ki bi jih morala vsaka država članica izvesti kot spremembe "temeljnih zmogljivosti" nacionalnega sistema javnega zdravja. S temi spremembami se poskušajo uvesti tudi zahteve na lokalni ravni ali na ravni skupnosti, na vmesni ravni odzivanja na javno zdravje, na ravni nacionalnega zdravstvenega upravljanja in na globalni ravni. (Stran 31-37)

47. Smernice za zdravljenje

S predlaganimi spremembami Priloge 1 naj bi se uveljavile klinične smernice in smernice za zdravljenje. Odnos med zdravnikom in pacientom bi bil popolnoma uničen. (Stran 32)

48. Propaganda

Predlagane spremembe Priloge 1 bi zahtevale tudi osnovno zmogljivost za "razširjanje informacij" z "ustreznimi sporočili" in "upravljanjem komunikacij". To je propaganda, ki bi se financirala z milijardami dolarjev, dodeljenimi Svetovni zdravstveni organizaciji. (Stran 32)

49. Omrežja za nadzor

S predlaganimi spremembami Priloge 1 naj bi na ozemljih držav članic vzpostavili mreže nadzora za "hitro odkrivanje dogodkov na področju javnega zdravja". Opredelitev "javnozdravstvenega dogodka" je lahko skoraj vse, kar si želijo. (Stran 32)

50. Obveznosti v okviru dolžnosti sodelovanja

S predlaganimi spremembami naj bi se oblikovala povsem nova Priloga 10, ki bi uvedla "obveznosti dolžnosti sodelovanja", ki bi od držav zahtevale, da pomagajo pri gradnji infrastrukture po vsem svetu, kadar so za to zaprošene. In kar je najbolj zaskrbljujoče, na zadnji strani predlaganih sprememb je zahteva, da "razvite države pogodbenice", med katerimi še ni seznama držav, ki bi pojasnil, katere države se štejejo za razvite, pomagajo pri gradnji in vzdrževanju objektov na vstopnih točkah in pri dejavnostih, povezanih z izvajanjem Mednarodnih zdravstvenih predpisov. (Stran 46) Za kaj za vraga se lahko načrtuje uporaba takšnih objektov?

* * *

DEL IV: V predlaganih spremembah Mednarodnega zdravstvenega pravilnika so očitna protislovja in pomanjkljivosti.

Poleg številnih očitnih protislovij v predlaganih spremembah manjkajo, so pozabljena, spregledana ali namerno izpuščena številna vprašanja, prav tako pa manjkajo v celotnem postopku. Zdi se, da niti delovna skupina za preučitev sprememb Mednarodnega zdravstvenega pravilnika (WGIHR) niti Odbor za pregled Mednarodnega zdravstvenega pravilnika (IHRRC) nimata niti najmanjšega pojma o številnih zadevah, ki nas, ljudi sveta, dejansko zelo skrbijo.

51. Pomanjkanje mnenja širše javnosti

Velika večina ljudi na svetu sploh ne ve, da se ta pogajanja odvijajo. Nimajo nikakršne možnosti, da bi se o teh tajnih pogajanjih kakor koli izrekli ali k njim kakor koli prispevali. Vsa ta pogajanja potekajo brez kakršne koli oblike demokratičnega procesa ali javnega mnenja. Tisti, ki smo se obrnili na WHO, da bi bili slišani, se zavedamo, da WHO NE odgovarja, sploh ne odgovarja članom splošne javnosti. Zanimajo jih le prispevki tistih, ki veljajo za "pomembne zainteresirane strani", to so organizacije in fundacije z velikim denarjem, od katerih mnoge prispevajo WHO in dejansko financirajo ter tako nadzorujejo njene dejavnosti. To jim omogoča, da sedijo za pogajalsko mizo in imajo glas v teh pogajanjih. Povprečen človek je popolnoma izključen in velja, da nima in ne ponuja nobene vrednosti ljudem, ki se pogajajo, domnevno v imenu prebivalcev svojih držav.

52. Neznani ter delegati brez odgovornosti

Večina ljudi ne ve, kdo so njihovi delegati v Svetovni zdravstveni organizaciji. Nimajo pojma o tem, kdo se lahko pretvarja, da jih zastopa pred Svetovno zdravstveno organizacijo. Večina ljudi na svetu ne ve, da Svetovna zdravstvena skupščina sploh obstaja in da bo 76. zasedanje potekalo konec maja 2023.

53. Pogajalski proces je ugrabil IHRRC

Svetovna zdravstvena skupščina se je na 75. zasedanju maja 2022 dogovorila o ustanovitvi delovne skupine za preučitev sprememb mednarodnih zdravstvenih predpisov (WGIHR). Začetni sestanek WGIHR so načrtovali za sredino novembra 2022, vendar je pogajalski proces v začetku oktobra ugrabila Svetovna zdravstvena organizacija. Svetovna zdravstvena organizacija je ustanovila Odbor za pregled mednarodnih zdravstvenih predpisov (IHRRC), ki je prevzel delo, ki bi moralo biti neposredno pod nadzorom sekretariata WGIHR. IHRRC je zavezan k molčečnosti in zaupnosti ter odgovarja le generalnemu direktorju. Odbor IHRRC je bil sestavljen v začetku oktobra in se je večkrat sestal na tedenskih tajnih sestankih, da bi se pogajal in oblikoval dokument, ki ga namerava predložiti SZO v obravnavo na 76. svetovni zdravstveni skupščini maja 2023. To so oligarhi in tehnokrati, ki oblikujejo pravila, da bi oligarhom in tehnokratom dali več moči, pooblastil in denarja. Zdi se, da si je pristojnost WGIHR v tem procesu prisvojil IHRRC. Od konca leta 2022 WGIHR ni zagotovil nobenega vpogleda v svoj prihodnji urnik in ni načrtoval nobenih sredstev, s katerimi bi javnost lahko podala pripombe na ta pogajanja o spremembi mednarodnih zdravstvenih predpisov. Zdi se, da je celoten pogajalski proces ugrabila skupina 18 "strokovnjakov", ki so bili izbrani, da bi izpolnili ukaz generalnega diktatorja Svetovne hipokrizije. Celoten postopek krši eno od temeljnih načel iz preambule ustave Svetovne zdravstvene organizacije, ki pravi:

“Ozaveščeno mnenje in aktivno sodelovanje javnosti sta izjemnega pomena za izboljšanje zdravja ljudi.”

54. Nedefinirana terminologija

Kar zadeva same predlagane spremembe, sta WGIHR in IHRRC ustvarila svoj žargon, ki ga nočeta pravno opredeliti. V predlaganih spremembah se uporablja na desetine nedefiniranih besed in besednih zvez, ker pa niso opredeljene, jih je mogoče namerno napačno razlagati in spretno ponovno razlagati po lastni presoji. Nedoločeni izrazi:

  1. Ocenjevanje in merila tveganja
  2. Pomožni izdelki
  3. Mehanizem delitve koristi
  4. Skupne, vendar različne odgovornosti in ustrezne zmogljivosti
  5. Elementi konfliktov in nasilja
  6. Razvite države pogodbenice
  7. Države pogodbenice v razvoju
  8. Pravičnost
  9. Informacije o dogodku [Spletna] stran
  10. Poštena in pravična delitev koristi
  11. Podatki o genskih zaporedjih
  12. Podatki o zaporedju genoma
  13. Smernice
  14. Vključevanje
  15. Skupna zunanja ocena
  16. Nacionalni pristojni organ IHR
  17. Nacionalna kontaktna točka za IHR
  18. Nedržavni akterji (potreben je uradni seznam)
  19. Pandemija
  20. Možnost, da postane PHEIC
  21. Pripravljenost
  22. Preprečevanje
  23. Posegi na področju javnega zdravja
  24. Okrevanje
  25. Odziv
  26. Tveganja, ki lahko vplivajo na javno zdravje
  27. Solidarnost
  28. Univerzalni periodični pregled zdravja
  29. Cepivo

Brez ustreznih pravnih opredelitev je te besede mogoče razlagati in ponovno razlagati po lastni presoji, da bi pomenile, kar želijo.

55. Hinavščina

Potem ko sta WGIHR in IHRRC zavrnila številna naravna in poceni terapevtska sredstva zaradi lažnih trditev o pomanjkanju strokovno pregledanih študij, se še naprej ne zavedata ironije, da se pogajata o predlaganih spremembah mednarodnih zdravstvenih predpisov, ki naj bi izboljšale preprečevanje pandemij, pripravljenost, odzivanje in okrevanje, nista pa predložila niti ene strokovno pregledane, dvojno slepe in s placebom nadzorovane študije, ki bi podprla katero koli od njunih številnih priporočil. Očitno NE izpolnjujejo svojih domnevnih "zlatih standardov".

56. Usodna napaka št. 1 - ni veljavnih meril, s katerimi bi lahko merili pripravljenost

Komentiral bom le enega od več deset nedefiniranih izrazov, in sicer besedno zvezo "merila za ocenjevanje in tveganje". Med prvo neformalno usmerjeno konferenco je moderator SZO prosil več strokovnjakov, naj pojasnijo, s katerimi merili bi lahko določili pripravljenost države in s tem njeno sposobnost preprečevanja in/ali odzivanja na PHEIC. Strokovnjaki so jasno povedali, da ni bilo dokazano, da nobena metrika ali merila za ocenjevanje ali tveganje ne omogočajo natančnega ugotavljanja, ali je narod lahko prepričan, da je ustrezno pripravljen na naslednjo pandemijo ali ne. Če ne upoštevamo dejstva, da sama beseda pandemija ni pravno opredeljena, je bistvo naslednje: Celoten postopek oblikovanja sprememb Mednarodnih zdravstvenih predpisov, da bi bili "bolje pripravljeni na preprečevanje naslednje pandemije in odzivanje nanjo", je neuporaben, ker NIKDO NE VE, KAKO IZMERITI PRIPRAVLJENOST! Strokovnjaki SZO so to izrazili z naslednjimi besedami, ki jih navajam:

“Dolžni smo si, da se nanje ne bomo še naprej dogmatično zanašali, dokler znanstvene analize ne bodo omogočile novega nabora meritev. Menim, da je to tema, ki je bila odrinjena na rob, a je zelo pomembna.”

Svetovna zdravstvena organizacija naj bi se pogajala o pravno zavezujočih spremembah mednarodnih zdravstvenih predpisov, da bi izboljšala sposobnost preprečevanja naslednje pandemije in priprave nanjo, nima pa pojma, kako meriti cilje, za katere pravi, da jih želi doseči.

57. Usodna napaka št. 2: nacionalna suverenost vsakega naroda je v neposrednem nasprotju s poskusom SZO, da bi prevzela oblast

Veliko predlaganih sprememb je treba šteti za nične, saj so v neposrednem nasprotju z načelom št. 4 v členu 3, ki jasno določa naslednje:

“Države imajo v skladu z Ustanovno listino Združenih narodov in načeli mednarodnega prava suvereno pravico do sprejemanja in izvajanja zakonodaje v skladu s svojimi zdravstvenimi politikami.”

Suverenim državam ni mogoče ukazovati s priporočili, ki jih je Odbor za skladnost skušal spremeniti v ukaze ali odredbe, s sklepi Odbora za izredne razmere ali z razglasi iz člena 44, Priloge 1 ali Priloge 10 ali s spremembo terminologije v členu 1, ki skuša nezavezujoča priporočila spremeniti v pravno zavezujoče "obveznosti dolžnosti sodelovanja". Zaradi tega so Mednarodni zdravstveni predpisi samoumevni in bi postali nični in neveljavni. SZO si prizadeva, da bi se države članice odpovedale pravici do suverenega nadzora nad lastnimi sistemi javnega zdravja v korist SZO. To je zadosten razlog za #StopTheAmendments in #ExitTheWHO.

58. Ni mogoče preklicati ali končati razglašene izredne situacije

Podobno kot lahko generalni direktor razglasi izredne razmere celo v nasprotju z mnenjem svojega strokovnega odbora za izredne razmere, pri čemer v bistvu nima nobenih veljavnih podatkov, je tudi nasprotni problem, da ne more odpraviti že razglašenih izrednih razmer, pod izključnim nadzorom generalnega diktatorja. Ljudje trenutno ne moremo zahtevati, da se izredne razmere končajo.

59. Predlagani mehanizem financiranja je odveč v primerjavi s pandemičnim skladom Svetovne banke

Čeprav ima Pandemični sklad Svetovne banke enako velike pomanjkljivosti kot slabo opredeljeni mehanizmi financiranja, predlagani v predlagani pogodbi o pandemiji in predlaganih spremembah Mednarodnih zdravstvenih predpisov, je Pandemični sklad Svetovne banke trenutno vzpostavljen in bo začel služiti kot mehanizem, ki ga je mogoče preučiti, da bi ugotovili, ali bodo številne milijarde dolarjev, ki jih nameravajo porabiti, prinesle pričakovane koristi. Razmišljanje o zapravljanju več deset milijard dolarjev, še preden bo pilotni projekt, ki ga izvaja Svetovna banka, lahko uspel ali propadel, je smešno. Pandemični sklad Svetovne banke je imel velike težave pri zbiranju denarja, na katerega so upali. Verjeti, da bodo sredstva, povezana s predlagano pogodbo in njenimi spremembami, sprejeta bolj ugodno, je popolna neumnost.

60. Poraba več deset milijard dolarjev preusmerja denar stran od stvari, zaradi katerih ljudje dejansko trpijo.

Milijarde dolarjev, porabljenih za predmete in osebje, ki jih predlagane spremembe trenutno ne opredeljujejo, bi se lahko in morale porabiti za vprašanja, povezana z zdravjem, ki bi lahko resnično vplivala na ljudi, ki trpijo za številnimi boleznimi. Poraba denarja za preprečevanje ali pripravo na dogodek, ki se morda nikoli ne bo zgodil, in tudi če se bo, bo verjetno precej drugačen od načrtovanega, je preprosto birokratska malomarnost.

* * *

V. DEL: Predlagane spremembe popolnoma zanemarjajo številne stvari, ki bi jih bilo treba obravnavati in jih je treba obravnavati.

61. Pomen zdravja posameznika pred sistemi javnega zdravja

Podpiranje javnih zdravstvenih sistemov, povezanih s farmacevtskim bolnišničnim industrijskim kompleksom za nujne primere, ni niti približno enako podpiranju zdravja posameznih ljudi. Zdi se, da je SZO pozabila, da je dobro vseh ljudi vsota koristi, ki jih ima vsak posameznik. Neodtujljive človekove pravice vsakega posameznika, njegova osebna suverenost in telesna avtonomija nadomeščajo privilegije vseh mednarodnih organizacij, narodov, držav, provinc, mest ali drugih skupin, ki svoj obstoj črpajo iz nas, posameznih ljudi sveta.

62. Neuspešna razlaga čudežnega izginotja gripe

Zdi se, da SZO nikakor ne more pojasniti, kako in zakaj je gripa v zadnjih nekaj letih čudežno izginila iz zdravstvene statistike.

63. Neuspeh pri izolaciji virusa

Svetovna zdravstvena organizacija še naprej popolnoma zanika dejstvo, da nihče še nikoli ni predložil dejanskih dokazov o obstoju domnevnega virusa, ki je dobil ime SARS-CoV-2, in njegovih številnih domnevnih različic. Čeprav je bilo predloženih na stotine zahtevkov za svobodno dostop do informacij po vsem svetu, se zdi, da ga nihče nikoli ni mogel ustrezno izolirati in predložiti dokazov o tem.

64. Neuspešno dokazovanje vzročnosti s Kochovimi postulati

Svetovna zdravstvena organizacija še naprej ignorira tudi temeljno dejstvo, da virus SARS-CoV-2 ni bil nikoli natančno pregledan v skladu s Kochovimi postulati, da bi ugotovili, ali je dejansko vzročni dejavnik zbirke izjemno pogostih simptomov, ki so postali znani kot COVID-19, ali ne. Ni bilo ustrezno dokazano, da je SARS-CoV-2 edini vzrok simptomov, povezanih s COVID-19, kar je povzročilo razširjeno napačno diagnozo z velikim številom lažno pozitivnih rezultatov RT-PCR.

65. Dva tedna za izravnavo krivulje sta bila popoln neuspeh

Svetovna zdravstvena organizacija popolnoma zanika, da je bil koncept "dveh tednov za izravnavo krivulje laž in da zapore, ki so bile posledica te laži, niso ustavile širjenja tistega, kar povzroča bolezen, znano kot COVID-19.

66. Zapore, policijske ure, omejitve potovanj

Svetovna zdravstvena organizacija še vedno ne priznava, da so zapore, karantene, policijske ure, omejitve potovanj, družbena distanciranost in nošenje mask povzročili le hudo gospodarsko opustošenje in ogromno katastrofo na področju duševnega zdravja. Še vedno nočejo priznati, da so neštete študije pokazale, da so bili ti ukrepi popolnoma neuspešni in da nikoli niso zmanjšali širjenja respiratornih patogenov.

67. Uporaba RT-PCR za diagnosticiranje bolezni je goljufiva

SZO še vedno spodbuja laž in se pretvarja, da ugotavlja primere bolezni z metodo RT-PCR, ki NE prinaša nikakršne koristi za izboljšanje zdravja ljudi. Uporaba metode RT-PCR očitno NI veljaven način diagnosticiranja bolezni. Vse, kar naredi, je, da ustvari velik odstotek lažno pozitivnih rezultatov, zaradi česar se preprosto zapravljajo sredstva za asimptomatske ljudi, za katere je pravzaprav bolj primerno, da so zdravi. Ustvarjanje velikega števila nepravilno diagnosticiranih lažnih "primerov" služi le spodbujanju strahu, ki vodi k hranjenju farmacevtskega industrijskega kompleksa bolnišnic za nujne primere. Priznati je treba, da je uporaba RT-PCR goljufija, ki je bila od samega začetka.

68. Zgodnje zdravljenje

Zdi se, da SZO še vedno verjame, da je zgodnje, nenatančno odkrivanje bolezni z metodo RT-PCR, ki mu sledijo zapore, karantene in nošenje mask, nekako boljša strategija za preprečevanje širjenja izbruhov v pandemije kot zgodnje učinkovito zdravljenje z desetletja starimi osnovnimi zdravili, ki so v kombinaciji z vitamini, minerali, zelišči in dobro prehrano že dolgo varna in učinkovita. Svetovna zdravstvena organizacija še naprej ne priznava, da je treba krivdo za smrt milijonov ljudi pripisati neposredno številnim zdravstvenim uradnikom po vsem svetu, ki so vztrajali, da morajo zdravniki na terenu upoštevati patetične protokole zdravljenja, ki so preprečevali uporabo zgodnjega in učinkovitega zdravljenja. Na milijone ljudi je umrlo, ker so jim njihovi zdravniki rekli, da se "ne da ničesar storiti", in na žalost to stanje še vedno obstaja. Zdi se, da Svetovna zdravstvena organizacija popolnoma ignorira dejstvo, da je pametno zgodnje zdravljenje z nujnimi zdravili in naravnimi snovmi, ki so ga izvajali modri in izkušeni zdravstveni delavci po vsem svetu, veliko uspešnejše pri preprečevanju hospitalizacij in smrti kot patetični uradni protokol: ne storite ničesar, vzemite Tylenol in pojdite na urgenco, če bo res hudo, da vas bomo lahko spravili v komo, da bi mehansko nadzorovali vaše dihanje z ventilatorjem in vam dali Medazolam, da boste imeli "dobro smrt".

69. Prehrana

SZO še vedno ne priznava koristi zdravljenja z vitamini in minerali, kot sta vitamina C in D ter mineral cink. Pharmaceutical Hospital Emergency Industrial Complex z uporabo teh dokazano naravnih sestavin nima nobenega dobička, in TO je tisto, kar jasno pojasnjuje, zakaj se ne uporabljajo.

James Roguski - "Unapproved" Treatments That Have Been Shown to be Safe and Effective for COVID-19

70. Osnovna zdravila

Svetovna zdravstvena organizacija še vedno ne priznava koristi, ki jih prinašajo ponovno uporabljena osnovna zdravila, kot sta hidroksiklorokin in ivermektin. Vsi, ki so prispevali k omejevanju uporabe teh življenjsko pomembnih zdravil, so kriminalci in bi jih morali obtožiti množičnega umora.

71. Nevarna avtorizirana in odobrena zdravila

Svetovna zdravstvena organizacija še naprej ne obravnava smrtonosnih stranskih učinkov odobrenih in dovoljenih zdravil, kot sta remdesivir in medazolam, ki so povzročili odpoved ledvic in smrt na tisoče posameznikov. Nadaljnjo uporabo teh zdravil je treba raziskati, da se ugotovi njihovo resnično razmerje med tveganjem in koristjo.

72. Ventilatorji so smrtonosni

Svetovna zdravstvena organizacija še naprej zanika, da so ventilatorji in zdravila, ki se dajejo kot del ventilacijskega protokola, dejansko povzročili smrt na tisoče nedolžnih žrtev medicinskega umora.

73. In Silico genetsko zaporedje, uporabljeno za vbrizgavanje mRNA

SZO še vedno ignorira neizpodbitno dejstvo, da je bilo gensko zaporedje, ki naj bi bilo uporabljeno za ustvarjanje injekcij mRNA, očitno ustvarjeno in silico (v računalniku) in ni naravno zaporedje. Če se v človeškem telesu zaradi mRNA, ki je bila v injekcijah, proizvaja protein spike, potem je to nedvomno nenaravno biološko orožje, ki ga je ustvaril človek.

74. Neuspeh pri zagotavljanju kakovosti

Svetovna zdravstvena organizacija ni uspela zagotoviti, da bi se s testiranjem zagotavljanja kakovosti zagotovila čistost sestavin v injekcijah, ki so bile vbrizgane milijardam ljudi. Če bi v preteklosti pri katerem koli drugem izdelku ugotovili stopnjo onesnaženosti, o kateri poročajo številni raziskovalci, ali popolno pomanjkanje domnevne aktivne sestavine, bi takšne napačno označene izdelke lahko, morali in morali takoj odpoklicati s trga.

75. "Fair play" pri cepivih

Zdi se, da Svetovna zdravstvena organizacija še vedno verjame, da je "fair play" pri proizvodnji in distribuciji strupenih zdravil in smrtonosnih injekcij pomembnejša od osredotočanja na protokole zdravljenja, ki dejansko rešujejo življenja. Očitno verjamejo, da pri fair play-u gre za bogastvo in ne za zdravje.

76. Tako imenovana "cepiva" preprosto NISO učinkovita.

Svetovna zdravstvena organizacija še vedno ne priznava, da biološko orožje COVID-19 za gensko terapijo ni izpolnilo zastavljenih ciljev. Več milijard ljudi je prejelo več injekcij, kljub temu pa je COVID-19 razširjen po vsem svetu, zlasti med tistimi, ki so prejeli največ injekcij. Svetovna zdravstvena organizacija noče priznati, da so tako imenovana "cepiva" proti COVID-19 začeli uporabljati v naglici in da se njihova učinkovitost ni nikoli izkazala. Nikoli niso bila raziskana niti ni bilo dokazano, da bi zmanjšala prenos kateregakoli virusa. Statistični podatki z vsega sveta so pokazali, da tisti, ki so bili cepljeni, absolutno NISO zaščiteni pred diagnozo COVID-19. Kako velik neuspeh mora to postati, da bo Svetovna zdravstvena organizacija priznala in priznala, da je storila ogromno napako?

77. Tako imenovana "cepiva" absolutno NISO varna

Kaj bo potrebno, da bo SZO spoznala in priznala, da cepiva škodujejo imunskemu sistemu ljudi in dejansko poslabšujejo razmere, kot so bile. Svetovna zdravstvena organizacija noče priznati, da so tako imenovana "cepiva" COVID-19 začeli uporabljati v naglici in da se nikoli ni izkazalo, da so varna. Pomanjkanje varnostnih testov pri nosečnicah je izjemno huda kršitev najosnovnejših etičnih standardov zdravstvenega varstva. Vsakdo, ki trdi, da so te injekcije "varne", zagreši zločin proti človeštvu in bi ga bilo treba obtožiti kot sostorilca množičnega umora.

78. Smrt, invalidnost in bolezen

Svetovna zdravstvena organizacija popolnoma zanika na tisoče ljudi, ki so jih te injekcije ubile ali ki so utrpeli hudo invalidnost, srčne napade, kapi, miokarditis, perikarditis, turbo rak, Bellovo paralizo in nešteto drugih neželenih reakcij na injekcije. Svetovna zdravstvena organizacija ne upošteva več deset tisoč ljudi, ki so utrpeli poškodbe imunskega sistema, kardiovaskularne težave, poškodbe jeter, ledvic in živčnega sistema ter druge sistemske poškodbe zaradi toksičnih učinkov slabo preizkušenih injekcij. Poškodbe, ki so jih utrpeli ti ljudje po vsem svetu, so resnične in ne redke.

79. Lažni vzroki smrti, navedeni v mrliških listih

Zdi se, da SZO popolnoma zanika, da je sedanja praksa trditve, da je treba ljudi, ki so umrli s pozitivnim testom RT-PCR, vendar so dejansko umrli zaradi različnih drugih vzrokov, še vedno šteti med umrle zaradi COVID-19, dejansko oblika goljufije, ki se je mnogi ljudje zavedajo. Svetovna zdravstvena organizacija noče preučiti niti dejstva, da je umrlo veliko ljudi, vendar so vzroki za njihovo smrt zelo nejasni in večplastni in jih ni mogoče zanesljivo pripisati COVID-19.

80. Prikrivanje dejstev in nagnjenost k napadom na glasnike

Zdi se, da je WHO zelo naklonjena cenzuri tistih, ki si prizadevajo razkriti resnico, da bi se izognila odgovornosti sebe in drugih uradnikov za finančno opustošenje, duševne stiske, fizično škodo in neopisljive smrti, ki so jih povzročili s svojimi pretiranimi pooblastili, nesposobnostjo in strahopetno željo po moči in nadzoru. Cenzura NI rešitev za katastrofalni neuspeh, ki smo mu bili vsi priča v zadnjih treh letih.

* * *

VI. del: Predlagane spremembe bi poteptale naše pravice in omejile naše svoboščine.

81. Neodtujljiva pravica do zasebnosti

Vsi ljudje imajo absolutno in neodtujljivo pravico do zasebnosti svojih osebnih podatkov, vključno s podatki, povezanimi z zdravjem. Vsak posameznik ima neodtujljivo pravico, da mu ni treba imeti ali predložiti nobenega "cepilnega potnega lista", "digitalne osebne izkaznice" ali "zdravstvenega potrdila" v kakršni koli tiskani, digitalni ali kateri koli drugi obliki.

82. Neodtujljiva pravica do izražanja mnenja

Vsak posameznik mora imeti vedno možnost, da v celoti izrazi svoje osebno mnenje, ne da bi mu grozila kakršnakoli kazen. Samo svobodna razprava o različnih in konkurenčnih mnenjih lahko zagotovi okolje, v katerem vsaka država, država, okrožje, skupnost, družina in posameznik sprejemajo utemeljene odločitve.  Vsak posameznik ima pravico, da javno izrazi svoje mnenje o učinkovitosti ali neučinkovitosti katere koli politike ali zdravljenja, povezanega z zdravjem, v ustni in/ali pisni obliki. Izkušnje vsakega posameznika so dragoceno znanstveno opažanje in jih NE smemo cenzurirati. Ko bo več svobodne razprave in svobodnega izražanja idej, dejstev in podatkov, se bo vsaka raven družbe lahko sama bolje odločila, katere so najboljše priporočljive intervencije za nadzor in obvladovanje katere koli bolezni. Vsaka oblika zatiranja svobodne javne razprave je strogo prepovedana. Spodbujanje javne razprave o konkurenčnih stališčih in dostop prebivalstva do te razprave ter osebni dialog med bolniki in zdravniki bodo zagotovili, da bo vsak posameznik in družina dovolj obveščena, da bo lahko sama izbirala in odločala o svojem zdravju v skladu z načelom informiranega nestrinjanja. Ni mogoče zahtevati enotnega ravnanja celotne družbe, varovati je treba avtonomijo in svobodno voljo vsakega posameznika.

83. Neodtujljiva pravica do zagotavljanja informacij o preprečevanju in zdravljenju

Vsak posameznik ima neodtujljivo pravico, da posreduje informacije, ki izhajajo iz njegovih izkušenj in modrosti, brez izvršilnih pooblastil, birokratskega diktata, pritiska ali prisile. Vsi ljudje imajo neodtujljivo pravico, da se odločijo, ali bodo informacije, ki jih prejmejo, prezrli ali ukrepali na njihovi podlagi, brez kakršne koli oblike cenzure ali prisile.

84. Neodtujljiva pravica do izbire zdravljenja

Vsak posameznik mora imeti vedno možnost, da uporabi preventivne in/ali terapevtske posege zdravljenja, za katere meni, da so zanj najboljša izbira. To lahko vključuje strategije, kot so spremembe življenjskega sloga, hrana kot zdravilo, vitamini, minerali, naravni dodatki in ponovno uporabljena osnovna zdravila, ki so bila predhodno odobrena za druge bolezni in imajo dolgo zgodovino varnosti. Zavrnitev katere koli od teh izbirnih strategij je kršitev posameznikove neodtujljive pravice do izbire. Odločitve o zdravstveni oskrbi morajo biti na koncu sprejete na podlagi odločitve posameznika, ne pa na podlagi birokratskega diktata vlade, akademikov, bolnišnic, klinik, zdravnikov ali "strokovnjakov za javno zdravje".

85. Neodtujljiva pravica do zavrnitve zdravljenja

Vsak posameznik mora vedno ohraniti neodtujljivo pravico, da zavrne vsak poseg, ki ga priporoča katerakoli institucija, Svetovna zdravstvena organizacija, vlade na vseh ravneh, zdravniška združenja, bolnišnice ali izvajalci zdravstvenih storitev. Vsak posameznik mora imeti nadzor nad končno odločitvijo o uporabi vseh z zdravjem povezanih postopkov, zdravil in prehrane, za katere sam meni, da so potrebni za izboljšanje in/ali ohranitev njegovega zdravja. Pravica bolnikov do informiranega nestrinjanja bo vedno postavljena nad vse politične interese ali centralizirano odločanje katere koli vlade ali zdravstvene agencije.

86. Neodtujljiva pravica do svobodnega potovanja po planetu

Vsak posameznik ima neodtujljivo pravico do gibanja po planetu in ta pravica NE sme biti odvisna od zdravstvenih zahtev, testiranj ali zdravljenja. Vsak posameznik ima pravico potovati brez kakršnih koli zapor, karanten, zahtev po cepivih, potnih listov za cepiva, digitalnih osebnih izkaznic, obveznih mask, socialne distanciranosti ali kakršnih koli drugih poskusov oviranja svobode zbiranja ali gibanja.

87. Neodtujljive pravice staršev, da zaščitijo neodtujljive pravice svojih otrok

Vsak starš ima neodtujljivo pravico in slovesno dolžnost, da poskrbi za zaščito vseh neodtujljivih pravic svojih otrok. Nobena vlada ali katera koli druga organizacija nima pravice staršem preprečiti, da bi branili neodtujljive pravice svojih otrok.

88. Neodtujljiva pravica do druženja z družino in prijatelji

Vsak posameznik ima pravico, da obišče družino in prijatelje, ki morda trpijo zaradi bolezni, ter jim zagotovi ljubezen in čustveno podporo, ki jo potrebujejo, v katerem koli okolju, med drugim na domu, kliniki ali v bolnišnici. Svoboda zbiranja se NE sme zanikati.

89. Neodtujljiva pravica do nediskriminacije

Vsak posameznik ima pravico do nediskriminacije na podlagi kakršne koli zahteve, da opravi kakršen koli medicinski postopek, vključno s testiranjem. Diskriminacija na podlagi osebnih zdravstvenih odločitev je popolnoma nesprejemljiva pri zaposlovanju ali izobraževanju, pri dostopu do javnih in zasebnih ustanov, organizacij, zasebnih podjetij ali na drugih lokacijah ali v zvezi s katerim koli drugim vprašanjem. Diskriminacija na podlagi zdravstvenega stanja je napačna in je NE smemo dovoliti v nobeni obliki.

90. Med razglašenim izrednim stanjem NI dovoljeno odstopanje od pravic

Vsaka vlada, vsaka korporacija, vsaka organizacija in vsak posameznik morajo spoštovati in spoštovati neodtujljive pravice vseh ljudi, kljub temu da je kdor koli razglasil "izredne razmere". Vlade NIMAJO pristojnosti, da zaradi tako imenovanih "izrednih razmer" ukinejo človekove pravice. Razglasitev "izrednih razmer" nikomur ne daje pravice, da krši neodtujljive človekove pravice kogar koli drugega. Vsak posamezen človek ima pravico, da kadar koli odreče svojo privolitev in zavrne kakršno koli zdravljenje ali poseg, ne glede na to, ali so razglašene "izredne razmere" ali ne. Ne glede na obseg in/ali resnost izbruha bolezni ali prave pandemije ostajajo človekove pravice neodtujljive in jih ni dovoljeno kratiti.

* * *

#ExitTheWHO

VII. del: Deset glavnih razlogov, zakaj bi morala vsaka država na svetu #ExitTheWHO

91. Svetovna zdravstvena organizacija očitno poskuša prevzeti oblast

Svetovna zdravstvena organizacija si očitno prizadeva povečati svojo moč s pravno zavezujočo "pogodbo o pandemijah" in predlaganimi spremembami mednarodnih zdravstvenih predpisov. SZO želi svoja priporočila spremeniti v pravno zavezujoče ukaze in nadzor. Svetovna zdravstvena organizacija si prizadeva, da bi 194 držav članic predalo svojo suverenost Svetovni zdravstveni organizaciji. Tega ne smemo dovoliti.

92. Svetovno zdravstveno organizacijo že desetletja pestijo navzkrižja interesov in korupcija

Svetovna zdravstvena organizacija je infiltrirana s strani velikih farmacevtskih podjetij, velikih denarnih podjetij in velikih fundacij ter pokvarjena s finančnimi donacijami korporacij in nevladnih organizacij, ki imajo neupravičen vpliv na politike Svetovne zdravstvene organizacije na način, ki koristi korporacijam in organizacijam s pomočjo obsežnega pranja denarja in posredovanja vplivov. Svetovna zdravstvena organizacija se ravna po diktatu tako imenovanih "pomembnih deležnikov", pri tem pa ne upošteva potreb in želja "nas, ljudi". Globalna zdravstvena arhitektura, ki jo predlaga SZO, je veliko bolj podobna organiziranemu kriminalnemu sindikatu kot pa čemur koli, kar bi spominjalo na javno zdravje.

93. Svetovno zdravstveno organizacijo pestijo norosti glede cepiv

Na Svetovno zdravstveno organizacijo vplivajo proizvajalci cepiv in promotorji cepiv, kot sta GAVI in Bill Gates. SZO je očitno pozabila na svoj osnovni namen spodbujanja zdravja in pretirano poudarila uporabo "cepiv", ki so jih nedavno zamenjali in spremenili v zdravljenje z gensko terapijo, ki ni izboljšalo zdravja, temveč je dejansko poslabšalo splošno zdravje milijard ljudi po vsem svetu. Najboljše prakse, namenjene izboljšanju zdravja, se zdaj zanemarjajo v korist ukrepov, ki so na koncu namenjeni dobičku farmacevtskega bolnišničnega industrijskega kompleksa za nujne primere.

94. Zaustavite širjenje birokracije in zapravljanju

V WHO prevladujejo birokrati in tehnokrati, ki so zavezani veliki farmaciji in niso kompetentni zdravstveni delavci, ki bi skrbeli za bolnike in jim dejansko pomagali ohranjati in izboljševati njihovo zdravje. SZO zapravlja ogromne količine denarja za plače svojega prevelikega osebja in je dovolila, da so se potni stroški povečali do te mere, da so dejanski programi, povezani z zdravjem, kronično podfinancirani.

95. Svetovna zdravstvena organizacija se nenehno ukvarja s širjenjem strahu

Svetovna zdravstvena organizacija je sprožila alarm in zapravila čas, trud in denar z razglasitvijo lažnih izrednih razmer na področju javnega zdravja mednarodnega pomena (PHEIC), zdaj pa si prizadeva, da bi lahko to dejavnost še povečala z možnostjo razglasitve izrednih razmer na področju javnega zdravja regionalnega pomena (PHERC) in vmesnih zdravstvenih opozoril. Zganjanje strahu se mora končati in edini način, da se to zgodi, je, da vsak narod #ExitTheWHO in da ne upošteva njihovih priporočil.

96. Priporočila Svetovne zdravstvene organizacije so bila grozljiva

Svetovna zdravstvena organizacija je izdala grozljiva in koruptivna priporočila v podporo razširjeni uporabi farmacevtskih zdravil, kot so opiati, in je dejansko odgovorna za nepopisne milijone nepotrebnih smrti. Spreminjanje njenih priporočil v pravno zavezujoče obveznosti bi bila velika napaka.

97. SZO sledi lažnemu modelu zdravja

Svetovna zdravstvena organizacija je preveč odvisna od alopatske medicine, ki temelji na petrokemičnih snoveh in je namenjena spreminjanju in prikrivanju simptomov s kemikalijami, namesto da bi dejansko izboljšala zdravje. Svetovna zdravstvena organizacija ne ponuja foruma za klinične in znanstvene razprave ali razprave ter očitno marginalizira naravne načine zdravljenja.

98. Nepripravljenost učiti se iz preteklih napak

Svetovna zdravstvena organizacija je že večkrat dokazala, da se ni pripravljena in sposobna učiti iz svojih napak ter da bo še naprej zapravljala denar in zagotavljala grozljive nasvete, ki temeljijo na koruptivnem vplivu velike farmacije.

99. Delegati SZO so neodgovorni, nedotakljivi, delujejo tajno in netransparentno

Delegati Svetovne zdravstvene skupščine so neizvoljeni, neodgovorni, neznani ljudem, ki naj bi jih zastopali, in so povsem brez stika s potrebami in željami prebivalcev svojih držav. Preveč tega, kar počne Svetovna zdravstvena organizacija, ostaja skrito. Kar vemo, je grozljivo. Kar ne vemo, je lahko pošastno.

* * *

100. SZO nima nikakršne oblasti nad nami, ljudmi

Svetovna zdravstvena organizacija je bila večinoma svetovalna organizacija. Njihov poskus razširitve obsega pooblastil je treba razumeti kot to, kar je: svetovno PLAČILO MOČI, namenjeno vzpostavitvi enotnega svetovnega upravnega organa, ki ne bo izvoljen in ne bo odgovoren ljudem. Ljudje ne smemo nikoli dovoliti, da se oblast prenese na katero koli organizacijo, ne da bi zahtevali odgovornost. Nikoli ne smemo dovoliti, da bi organizacije porabile milijarde dolarjev brez popolne preglednosti. Vztrajati moramo, da vsak narod na svetu #izstopi iz Svetovne zdravstvene organizacije, da bi lahko sam določil svojo pot. Ljudje sveta moramo stopiti skupaj in braniti svoje pravice, svoboščine in dostojanstvo. Moramo...

#StopTheTreaty

#StopTheAmendments

and

#ExitTheWHO