ZAKAJ SE NAŠ DNK-GENOM -ODZIVA NA EM FREKVENCE

Objavil/a abram1b2 Cej, dne 2019-04-07 ob 10:11:58

Zaradi Faradayevega odkritja,da se vsak barinska snov odziva na magnetno polje.To pomeni,da je vsa barinska snov diamagnetna.Če se vsa barinska snov odziva na magnetno polje se enako odziva tudi na ciklično  spremenjene EM frekvence,ki jih prejema iz okolja,ki jo obdaja. FARADAY.-Svoja odkritja o elektromagnetni indukciji je objavil leta 1831. Istega leta je naredil tudi prvi transformator in prvi model električnega generatorja. V dveh zakonih o elektrolizi, ki se danes imenujeta po njem in ki ju je objavil leta 1834, je opisal, kakšne spremembe povzroči električni tok, ki teče skozi kapljevino. Odkril je tudi kemijsko spojino benzen, diamagnetizem (magnetna lastnost vseh snovi) in vpliv močnega magnetnega polja na svetlobo. Prvi je poskusil pojasniti delovanje magnetne sile s pomočjo magnetnega polja, ki nastane okrog magneta. Zasnova polja se je kmalu izkazala kot zelo uporabna v fiziki, zlasti pri razlagi gravitacijskih in elektromagnetnih pojavov

MAXWELL :Med letoma 1867 do 1873 je odkril zakone elektrodinamike (Maxwellove zakone) in jih zapisal v znamenitih Maxwellovih elektrodinamičnih enačbah. Teorijo je objavil leta 1873 v Razpravi o elektriki in magnetizmu (Treatise on Electricity and Magnetism).Maxwell je pokazal, da je svetloba elektromagnetno valovanje.

Evolucija DNK življenja je stalen ponavljajoč  ciklični pojav na Zemlji in v vesolju.

Oblika DNK molekule je odvisna od stopnje hidratacije, nukleotidnega zaporedja, stopnje dodatnega zvijanja, modifikacije organskih baz, koncentracije določenih kovinskih ionov in poliaminov.[1Obliki A in B sta desnosučni, Z pa je levosučna, torej je zvita v nasprotni smeri. A-DNK je v primerjavi z B-DNK širša, mali žleb je širši in plitvejši, veliki žleb pa ožji in globlji. Oblika A nastane v nefizioloških razmerah, ko je DNK delno dehidrirana, v celici pa lahko nastane pri hibridizaciji DNK in RNK in v DNK-encimskih kompleksih.[11][12] Odseki DNK, ki so kemijsko spremenjeni z metilacijo, lahko zavzamejo obliko Z.[13] Različne oblike DNK prepoznajo specifični encimi, ki vplivajo na gensko prepisovanje, torej na izražanje genov. Vir:  Wikipedija Dormanca (iz latinske besede dormīre - »spati«) je stanje začasno zmanjšane aktivnosti presnove pri organizmih, največkrat v povezavi z neugodnimi razmerami v okolju. Organizem v stanju dormance varčuje z energijo, kar mu pomaga prestati obdobje, ko razmere niso primerne za njegovo preživetje. Omejujoč dejavnik je predvsem hrana, potrebna za vzdrževanje bazalne presnove, ki v določenih obdobjih (na primer pozimi v območjih z zmernim in hladnim podnebjem) ni dostopna. JE človeška vrsta izvzeta iz vesoljnih življenjskih zakonitosti ciklične dormance? NI IN ŠE 1000x NI.MI nismo v ničemer posebni,edina razlika je mogoče ? naše življenjsko samozavedanje,ki pa je tudi vprašljiva.

Količnik encefalizacije, ki upošteva nelinearnost razmerja možgani–telo.[57] Povprečen količnik ljudi je 7–8, količnik drugih prvakov je 2–3. Količnik delfinov je višji kot pri človeku podobnih opicah in drugih prvakih (z izjemo človeka),[58] skoraj vsi drugi sesalci pa imajo precej nizek EQ.Delfini so torej najvišja oblika nagonskega življenja in to niso primati,ki naj bi imeli skupnega prednika s človekom.BEDARIJA-antropogov in DARWINA..Sodobna znanost trdi,da pozna dvojno DNK vijačnico,kar pa sploh ni res.Zakaj? Zato ker ne razumejo v DNK vezju sočasno zaporedje vezi  Akumulirane in Realizirane genske vrednosti.Ne razumejo zakaj je DNK vijačnica desnosučna in sočasno levosučna,ker ne razumejo ravno vezja med Realizirano in Akumulirano mept*-masno-energetsko.prostorsko t.časovno in *življenjsko vrednostjo.Ne razumejo,da v DNK vezju sočasno delujeta dve EM sili 1 EM  Sila odboja enekih vrednosti in 2. EM sila  vleka različnih  vrednosti.Ravno iz tega vzroka je DNK vijačnica sočasno desno in levosučna.Šibka in močna vezja v DNK molekuli so vedno posledica zaporedja vezi med Rmept* in Amept*. Isto napako- kot genetika počne tudi fizika v Cernu.Danes je moj namen pokazati,kako zmotna je antropogija naše vrste.Antropologija (grško ἄνθρωπος: anthropos - človek + λογος: logos - beseda, govor) ali človekoslovje je sklop različnih humanističnih in znanstvenih ved in disciplin, ki jim je skupno znanstveno ukvarjenje s človekom (glej rod Homo (hominoid)) kot členu narave in o njegovi biološki naravi ter človekom kot družbenim bitjem.Vir :Wikipedija

Znanost razume pojav dormance pri zemeljski flori in favni in zaradi nerazumevanja naravnih  cikličnih pojavov /menjava letnih časov/  iz ciklične dormance izključuje ravno svojo vrsto.Znanost dela največjo napako s tem,da govori o različnih vrstah pri človeku in sanja o evoluciji naše vrste.https://uploads.publishwall.si/imgsmedium_2/2019/04/07/publishwall_resized_1554624720_3271946.jpg 3 ? Homo dei

Pri tem prikazu manjka še najvišji ciklični pojav naše vrste HOMO DEI ,ki zaznamuje vsak VRH ponavljajočih 28000 letnih civilizacijskih ciklov. 4 galaktične letne čase po 7000 let . Vsi vemo,da se DNK molekula  *življenja odziva na različne EM frekvence.Pri zemeljski flori nastopi dormanca pozimi,ravno tako pri favni kjer so bolj odločilne EM frekvence letnih časov Osončja v navezi z zemeljskimi... Ta isti pojav vpliva tudi na naš genom,tu so cikli /letni časi vezani na daljša 4X 7000 letna obdobja Galaksije.Primer : Neandertalec je ciklični pojav naše vrste  takrat ko nastopi na Zemlji t.i. ledena doba /zadnja je nastopila pred cca 13000 leti/ in je praktično trajala do pred 7000 leti,ko je nastopila otoplitev.Tako se je človeški genom spreminjal 7000 let,da se je neandertalec preobrazil v homo sapiensa,sedaj vstopamo v t.i. galaktično poletje in se že tekoče preobražamo v homo dei- Veča se naša telesna višina,povprečna možganska prostornina in povprečn življenjska doba,ki bo kmalu 120 let.Vprašanje ,ki ostaja? Naša vrsta ima vedno tri obdobja psihofizičnih preobrazb znotraj posamičnega 28000 letnega vala.1.Neandertalec -se ob civilizacijskem dnu ledeni dobi/,začne preobražati v 2. homo sapiensa.Primer jame ob Roni,tam je znanost ugotovila,da se je samo v 100 letih pojavila očitna razlika v ostankih homo neandertalisa in homo sapiensa, kar pomeni,da na naš rod delujejo iste zakonitosti kot n vso floro in favno.1. Neandertalca lahko razumemo kot golo drevo v dobi dormance naše vrste,ki  z otoplitvijo zbrsti,cveti- 2. homo sapiens in dokončno rodi- 3. homo dei,da bi zopet vstopil v obdobje dormance in ponovnega brstenja-cvetenja-do plodov.-ponavljajoči cikli itd. Z preobrzbo homo neandertalisa v homo sapiensa lahko začnemo govoriti v sedanjem 28000 civilizacijskem valu  z ustanovitvijo prvih urejenih družb v pasu 30 S-J zemljepisne širine pred cca 7000 let.Rad bi spoznal tistega antropologa,ki si še vedno upa trditi,da imamo mi in primati istega prednika.Lp:)*

Ni komentarjev
Objavil/a 2019-04-07 10:11:58 (Apr 07, 2019)
KOGA LAHKO SPOŠTUJE OBIČAJEN SLOVENEC ?
SMO MI POTOMCI NEZEMLJANOV IZGNANIH IZ RAJA ?*
VESOLJNA GEOMETRIJA
SINTROPIJA- Fizika Andreja Detele
Januar 2020
20212223242526

Oglasi

3017.) iskanje

Kategorija: Leposlovje

Cena: 8.99 €

hager werken embalming powder +27640518120 (pink and white) compound/fluids for sale in south africa hager werken embalming compounds, pink and white powder are general items from germany. embalming is the art and science of preserving human remains by treating them in its modern form with chemicals to forestall decomposition. the intention is to keep them suitable for public display at a funeral,for religious reasons, or for medical and scientific purposes such as their use as anatomical specimens. embalming compound in powder form both pink and white radio active and (hot and not hot) its all available. at preferably adorable prices starting from one kilogram upwards ,we are looking for a good buyer. typically embalming compound (fluid) contains a mixture of formaldehyde, methanol, and other solvents. the formaldehyde content generally ranges from 50 to 97 percent and the methanol content may range from 9 to 89 percent.the types of embalming powder depends on the purity and colour. purity:98% ,100% hot compound origin:germany brand. hager werken purity on colour. pink 98% white 100% distributor dentist / dental technician.  hager & werken products are sold through the dental trade worldwide.  we are leading suppliers of germany made embalming compound to clients in south africa and other african states. . contact: +27640518120 or watsup.

Kategorija: Antikvariat in Antikvitete

Cena: 100 €

@europe universal ssd chemical solution+27660432483 in uk,norway,egypt, turkey, libya, thailand, belgium, spain, netherlands, brazil, switzerland we have ssd automatic chemical solution for cleaning black money and any color of defaced currency available in our laboratories worldwide. our ssd automatic solution is also used in the cleaning of bank notes with anti-breeze quality, bills like usd, euros, pounds and other local currencies. we are direct manufacturer and the main supplier of chemicals that includes ssd solution, super automatic solution. we have different types of chemicals that can perfectly clean out your notes, black notes, red notes, green notes, stained notes, stamped notes and also coded notes. we also melt frozen chemicals in our laboratory and our services are professional. we therefore provide legal document for all our products. contact us for more information:

Cena: 200 €

@universal suppliers of ssd chemical solution +27660432483 in south africa, protea glen , chiawelo , protea north , mthatha nelspruit newcastle pietermaritzburg pinetown polokwane port elizabeth potchefstroom pretoria randburg roodepoort rustenburg sebokeng soshanguve e, harare, namibia, windhoek, botswana to purchase best ssd solution clean black notes dollars we also? sale chemicals like ssd automatic solution form cleaning black dollars currencies. i hereby use this media to inform you, that our company can clean out black deface currency, (stained money) bank notes, we have all kinds of chemicals used for cleaning of black money or stained money in currencies such as u.s dollar, euro, pound, and all local currencies, even if your defaced note is 20 years old, we sale chemicals like tourmaline, s.s.d. chemical / solution , castro x oxide, a4. and many like activation powder & ssd solution for cleaning black money chemical and allied product incorporated is a major manufacturer of industrial and pharmaceutical products with key specialization in the production of s.s.d automatic solution used in the cleaning of black money,defaced money and stained bank notes with anti breeze

Cena: 200 €

$$100% universal chemical ssd solution & activation powder +27660432483 in south africa,uk,johannesburg,witbank,soweto,cape town,burgersfort,eastern cape,vanderbijlpark,polokwane, thohoyandou, phalaborwa,mokopane, bochum, lebowakgomo, mankweng, seshego, dendron, giyani, lephalale, musina,alexandra johannesburg lenasia midrand randburg,roodepoort, sandton, alberton, germiston, benoni,boksburg,rakpan,daveyton,duduza,edenvale ,germiston impumelelo, isando katlehong kempton park, kwathema, nigel reiger park springs, tembisa, thokoza,tsakane, vosloorus wattville atteridgaeville centurion hammanskraal ,we only deals on high quality s. s. d. chemicals solution for cleaning black money we are manufacturer and seller of all sort of chemicals like super automatic ssd solution z. w. v. 8 model activation powder and reactivation powder, anti air powder, mercury powder, automated money developer machines congeal chemical melting equipments,

Cena: 200 €

free state ssd chemical solution suppliers for cleaning black money +27660432483 in lenasia , lawley , protea glen , chiawelo , protea north , zakariyya park , eldorado park a/h , orlando , ennerdale , mid-ennerdale , zondi , zola , soweto , pimville , orlando west , nancefield , naledi , mohlakeng , dobsonville , bram fischerville , diepkloof , kagiso , rangeview , homes haven , boltonia , lewisham , mindalore , west village , luipaardsvlei , silverfields , breaunanda , greenhills , randgate , finsbury , eikepark , carletonville , oberholzer , protea south , wolfelea ah , magaliesburg , eldorado estate , tladi , klipspruit west , meadowlands , thulani , devland , mofolo north , jabulani , dhlamini , molapo , phiri , doornkloof bellville benoni bloemfontein boksburg cape town centurion durban east london empangeni george germiston ibhayi johannesburg katlehong kempton park khayelitsha kimberley klerksdorp mamelodi mitchells plain mthatha nelspruit newcastle pietermaritzburg pinetown polokwane port elizabeth potchefstroom pretoria randburg roodepoort rustenburg sebokeng soshanguve soweto springbok stellenbosch tembisa thohoyandou umlazi upington vanderbijlpark vereeniging welkom witbank eastern cape free state gauteng kwazulu-natal limpopo mpumalanga zambia, zimbabwe in johannesburg, london, england, uk, usa, california, south africa, cape town, pretoria, zambia, lusaka, zimbabwe, harare, namibia, windhoek, botswana call +27660432483 to purchase best ssd solution clean black notes dollars we also? sale chemicals like ssd automatic solution form cleaning black dollars currencies.

Cena: 200 €