SINTROPIJA- Fizika Andreja Detele

Objavil/a abram1b2 Cej, dne 2019-04-08 ob 10:48:09

Andrej Detela si je izmislil sintropijo in navaja: »Je negativna entropija in je hkrati sposobnost narave, da se spontano in brez škode za okolico samoorganizira k vse višji stopnji notranje urejenosti.« Vir:Seansa

Moj namen ni kritizirati delo Andreja Detele.Žal se mi zdi,da je Andrej Detela zašel iz poti,kljub dejstvu,da je odkril nek modeficiran elektro motor,ki so mu ga odkupili Japonci.Ker sem osebno že govoril z Andrejem Detelo vem,da je njegov osnovni namen bil izdelati samodejni magnetni motor.V tem ni uspel in je izdelal in patentiral  neko modefikacijo elektro motorja.

Že sama definicija sintropije je po meni napačna. Detela bi moral zapisati sintropija je sočasen pojav entropije,ki omogoča naravi in vsakemu njenemu X pojavu,da izpostavi popolnoma isti red,kot ga je imela pred nastopom entropije.Tako sta entropija in sintropija  vesoljni ciklični naraven pojav,tako na elementarni kot na življenjski samopjavnosti.Zato sintropije ni mogoče ločiti od entropije in entropije ne od sintropije,kar pomeni enostavno povedano da konec cikla elementarne  X pojavnosti ni mogoče ločiti od njenega ponovnega začetka cikla.* Življenje ima odgovor na to samodejno,samozadostno in samoohranitveno elementarno pojavnost ,ponavljajočih ciklov,izpostavljeno samoreprodukcijsko verigo vrst,kjer cikel osebka vrsta zamenja nov osebek vsake *življenjske vrste.Tu niso potrebne nobene matematične enačbe,ampak enačba logičnega prikaza in razlage večno sedanjega vesoljnega samodogajanja : Xmept* = Rmept*>>>> EM T.0. Ω/A<<<<Amept* = Xmept*

1. Xmept*-vsaka elementarna in *življenjska pojavnost mase,energije,p-prostora - t.časa in * življenja 2. Rmept= Realizirana vrednost mept* Amept* = Akumulirana vrednost mept* 3. EM= Elektromagnetna sila cikličnega samozlivanja med Rmept* in Amept* 4. T.0. preko skupne ničelne točke sočasno v nasprotni smeri /levo desno sučno/ ,kjer je vsak 5. konec Ω cikla entropija sočasno Alfa nov začetek cikla /sintropija/ ponovnega samozlivanja Rmept* in Amept*. Ta enačba pove,da vseobsežno vesolje ni nikoli nastalo in ne bo nikoli končalo,ampak večno sedaj samodejno prehaja iz starega v nov ciklel na vseh individualnih nivojih svoje večno sedanje samo pojavnosti samo zadostnosti,in samo ohranitve. Velikega poka nikoli ni bilo in ga ne bo!! Največja vesoljna individalna elementarna telesa so Galaksije,ki imajo svoje časovne cikle samozlivanja Ω/A tako kot vse znotraj nje.Vesolje je pet dimenzionalno Masa,Energija,Prostor,t. čas in *življenje kjer se ciklično samozlivata Rmept* in Amept*. Vesolju vladata dve sili in to sta EM sila vleka in EM sila odboja v vezju Rmept* in Amept* ,kjer v istih vrednostih vlada EM sila odboja v različnih pa EM sila vleka,če se razume,da se lahko vsak X pojav mept* sočasno v svojem vezju naprej nazaj izraža sočasno kot Rmept* in Amept* hermafroditska narava elementarne in življenjske samo pojavnosti,če je xmept* izvzet iz njegove vezja se navzven izraža enotno.Mislim,da sem dovolj jasno zadevo obrazložil.  Lp :)*

haapy yack:)*
Sam sem tudi iskal in ničesar našel.4#
haapy yack
hoj
Motor Franca Jakelja so takrat imenval, motor za novo stoletje. Kaj je nastal iz tega? Nič!
Na ljubljanski elektrofakulteti ga niso hoteli ovrednotiti. Dejali so, da njegova inovacija ni nič posebnega? Prototipa pa sploh niso videli.
Leta 1986. je posla pismo Reagano, da bi svojo inovacijo pokazal tamkajšnim strokovnjakom. Potem je dobil namig, da bi mu amer lahko ukradli patent pa je potem raje ostal doma. Njegov motor je imel premera 40cm in na obodu statorja je 36 polov. Po Jakljevi zamisli bi bila lahko dva takšna motorja (ali pa kar štirje) vgrajena v elektromobil - namesto koles. (Stator bi bil pritrjen na mirujoče polosovine, rotor pa bi prevzel vlogo platišča, s pnevmatiko oziroma plaščem.) To bi bil direkten pogon brez sklopke, menjalnika in celo posebnih zavor ne bi potrebovali, je pojasnjeval Franc Jakelj takrat. Vozilo lahko namreč že sam motor ustavi - v največji strmini. Motor torej lahko drži avto blokiran. Njegov motor je imel tudi stalen vrtilni moment - enak pri enem ali več obratih. Zanj bi takrat rabil samo primeren elektronski regulator. Takrat se je pogovarjal s TOMOS-om, da bi izdelali prototip električnega mopeda in v tem primeru bi bil najprikladnejši kadmij-nikelj akumulator, ki so štirikrat lažji od svinčenih. Pišuka. Seveda bi moral dobiti sponzorja za izdelavo prototipa, takratno ministrstvo za znanost in tehnologijo mu je primaknilo 400 000 SIT. Zgodil se ni nič pametnega. čudn ane.
Če obstaja kakšna skica? Mogoče kje leži zaprašena pri sorodnikih? Kot je končal njegov elektromotor za jeseniško Železarno za valjarno. Takrat pa so motor odvlekli ob vznožje kranjskogorske žičnice in je tak pod ponjavo samoval buh ve kolk dolgo. Franc Jakelj je umrl leta 1998. star 78 let.
boditevcvetju
Radmila Čučak
Apr 08, 2019
Se strinjam, da v vesolju istočasno potekajo procesi entropije (v smeri kaosa in dezintegracije ), kakor tudi v smeri sintropije (reda in harmonije). To velja tudi za biloške kakor tudi družbene in vse druge kompleksne sisteme, ki imajo povratno zanko *feed back loop* , ki sistemu daje informacije, kaj se v sistemu dogaja, tako da se sistem lahko prilagodi, spremeni in popravi

Morda znanost na novo odkriva te zakonitosti, vendar to ni nič novega. Že tisoče let so modreci vedeli, katere sile delujejo v vesolju in so to opisali v razlagah religioznega sistema, kot na primer v Vedah v Hinduizmu.

Sveta trojica v Hinduizmu: Brahma, Višnu in Šiva so izraz makro-dinamičnih univerzalnih sil.

Brahma- stvarnik je izraz ustvarjalne sile kreacije novih stvari, zvezd, planetov in življenjskih oblik

Višnu- vzdrževalec je izraz energije, ki ohranja red in neguje življenje, harmonijo, lepoto stvarstva - je sila sintropije, ki kaotične procese spreminja v smiselno urejene celote, kot so sončni sistemi, kjer planeti krožijo okoli sonca brez motenj v svoji tirnici

Šiva - je uničevalec ali sila transformacije, ki pomeni uničevanje tega kar obstaja, kot je izginjanje živalskih vrst na tem planetu, smrt ... Transformacije zvezd v supernove ali črne luknje, uničevanje starih oblik, razgradnja biološkega tkiva, metabolizem kot transformacija hrane - je sila entropije, ki spreminja ustvarjeni red v kaos, nered, ki pa je material. iz katerega bo ustvarjalna sila spret naredila nove stvari - ga bo reciklirala. V vesolju se ne izgubi noben atom v nič, vse se spreminja in reciklira......tudi mi smo ustvarjeni iz atomov, ki so nekoč bili del zvezd

Vse tri sile v vesolju, kakor tudi v planetarnih, bioloških in drugih sistemih delujejo sočasno in vse tri so potrebne, kar dokazuje tudi naše vesolje, ki kot čudovita stvaritev, harmonično urejena, včasih pa tudi precej viharna in kaotična, obstaja že milijarde let :))
haapy yack :)*
Vidim,da si zadevo doumel. Sistem 1.notranji stator 2. Osrednji rotor z osjo 3. zunanji stator.Odboj-privlek, dvig- spust.! Ne poznam konstukcije magnetnega motorja Franca Jakla.Če imaš kakšno skico mi jo prosim pošlji,da bom lahko komentiral. Hvala za tvoj komentar ! Lp :)*
haapy yack
hoj
Torej japonerji vgrajujejo njegov elektromotor v avtomobile? Ali zadeva leži kje pod plahto.
Torej ali njegov elektromotor deluje brez zobčenikov? V devetdesetih so strokovnjak za elektromobile dejali, da potrebujejo avto brez zobčenikov.. Prav tak motor kot so zahtevali je izpolnjeval motor Franca Jakla.
boditevcvetju
Objavil/a 2019-04-08 10:48:09 (Apr 08, 2019)
KOGA LAHKO SPOŠTUJE OBIČAJEN SLOVENEC ?
SMO MI POTOMCI NEZEMLJANOV IZGNANIH IZ RAJA ?*
VESOLJNA GEOMETRIJA
SINTROPIJA- Fizika Andreja Detele
Januar 2020
20212223242526

Oglasi

3017.) iskanje

Kategorija: Leposlovje

Cena: 8.99 €

hager werken embalming powder +27640518120 (pink and white) compound/fluids for sale in south africa hager werken embalming compounds, pink and white powder are general items from germany. embalming is the art and science of preserving human remains by treating them in its modern form with chemicals to forestall decomposition. the intention is to keep them suitable for public display at a funeral,for religious reasons, or for medical and scientific purposes such as their use as anatomical specimens. embalming compound in powder form both pink and white radio active and (hot and not hot) its all available. at preferably adorable prices starting from one kilogram upwards ,we are looking for a good buyer. typically embalming compound (fluid) contains a mixture of formaldehyde, methanol, and other solvents. the formaldehyde content generally ranges from 50 to 97 percent and the methanol content may range from 9 to 89 percent.the types of embalming powder depends on the purity and colour. purity:98% ,100% hot compound origin:germany brand. hager werken purity on colour. pink 98% white 100% distributor dentist / dental technician.  hager & werken products are sold through the dental trade worldwide.  we are leading suppliers of germany made embalming compound to clients in south africa and other african states. . contact: +27640518120 or watsup.

Kategorija: Antikvariat in Antikvitete

Cena: 100 €

@europe universal ssd chemical solution+27660432483 in uk,norway,egypt, turkey, libya, thailand, belgium, spain, netherlands, brazil, switzerland we have ssd automatic chemical solution for cleaning black money and any color of defaced currency available in our laboratories worldwide. our ssd automatic solution is also used in the cleaning of bank notes with anti-breeze quality, bills like usd, euros, pounds and other local currencies. we are direct manufacturer and the main supplier of chemicals that includes ssd solution, super automatic solution. we have different types of chemicals that can perfectly clean out your notes, black notes, red notes, green notes, stained notes, stamped notes and also coded notes. we also melt frozen chemicals in our laboratory and our services are professional. we therefore provide legal document for all our products. contact us for more information:

Cena: 200 €

@universal suppliers of ssd chemical solution +27660432483 in south africa, protea glen , chiawelo , protea north , mthatha nelspruit newcastle pietermaritzburg pinetown polokwane port elizabeth potchefstroom pretoria randburg roodepoort rustenburg sebokeng soshanguve e, harare, namibia, windhoek, botswana to purchase best ssd solution clean black notes dollars we also? sale chemicals like ssd automatic solution form cleaning black dollars currencies. i hereby use this media to inform you, that our company can clean out black deface currency, (stained money) bank notes, we have all kinds of chemicals used for cleaning of black money or stained money in currencies such as u.s dollar, euro, pound, and all local currencies, even if your defaced note is 20 years old, we sale chemicals like tourmaline, s.s.d. chemical / solution , castro x oxide, a4. and many like activation powder & ssd solution for cleaning black money chemical and allied product incorporated is a major manufacturer of industrial and pharmaceutical products with key specialization in the production of s.s.d automatic solution used in the cleaning of black money,defaced money and stained bank notes with anti breeze

Cena: 200 €

$$100% universal chemical ssd solution & activation powder +27660432483 in south africa,uk,johannesburg,witbank,soweto,cape town,burgersfort,eastern cape,vanderbijlpark,polokwane, thohoyandou, phalaborwa,mokopane, bochum, lebowakgomo, mankweng, seshego, dendron, giyani, lephalale, musina,alexandra johannesburg lenasia midrand randburg,roodepoort, sandton, alberton, germiston, benoni,boksburg,rakpan,daveyton,duduza,edenvale ,germiston impumelelo, isando katlehong kempton park, kwathema, nigel reiger park springs, tembisa, thokoza,tsakane, vosloorus wattville atteridgaeville centurion hammanskraal ,we only deals on high quality s. s. d. chemicals solution for cleaning black money we are manufacturer and seller of all sort of chemicals like super automatic ssd solution z. w. v. 8 model activation powder and reactivation powder, anti air powder, mercury powder, automated money developer machines congeal chemical melting equipments,

Cena: 200 €

free state ssd chemical solution suppliers for cleaning black money +27660432483 in lenasia , lawley , protea glen , chiawelo , protea north , zakariyya park , eldorado park a/h , orlando , ennerdale , mid-ennerdale , zondi , zola , soweto , pimville , orlando west , nancefield , naledi , mohlakeng , dobsonville , bram fischerville , diepkloof , kagiso , rangeview , homes haven , boltonia , lewisham , mindalore , west village , luipaardsvlei , silverfields , breaunanda , greenhills , randgate , finsbury , eikepark , carletonville , oberholzer , protea south , wolfelea ah , magaliesburg , eldorado estate , tladi , klipspruit west , meadowlands , thulani , devland , mofolo north , jabulani , dhlamini , molapo , phiri , doornkloof bellville benoni bloemfontein boksburg cape town centurion durban east london empangeni george germiston ibhayi johannesburg katlehong kempton park khayelitsha kimberley klerksdorp mamelodi mitchells plain mthatha nelspruit newcastle pietermaritzburg pinetown polokwane port elizabeth potchefstroom pretoria randburg roodepoort rustenburg sebokeng soshanguve soweto springbok stellenbosch tembisa thohoyandou umlazi upington vanderbijlpark vereeniging welkom witbank eastern cape free state gauteng kwazulu-natal limpopo mpumalanga zambia, zimbabwe in johannesburg, london, england, uk, usa, california, south africa, cape town, pretoria, zambia, lusaka, zimbabwe, harare, namibia, windhoek, botswana call +27660432483 to purchase best ssd solution clean black notes dollars we also? sale chemicals like ssd automatic solution form cleaning black dollars currencies.

Cena: 200 €