Članek
Objavljeno Dec 13, 2014
TRENING PRODAJNE KOMUNIKACIJE ZA KOMERCIALISTE Prodaja je izmenjava vrednot. Prodaja ni nekaj, kar narediš nekomu, ampak je nekaj kar narediš za nekoga in z nekom. Pred začetkom prodajne aktivnosti je potrebno razviti zaupanje in osebni odnos s kupcem. Poštenost in visoka etika, sta temelj za dolgoročni prodajni uspeh. Razumevanje ljudi z željami ali potrebami je treba vedno postaviti pred vsak poizkus, da se nekaj proda. Prodajne tehnike dajejo smernice in načela načinom prodaje. Ravnaje in vrednote prodajalca imajo za prodajni uspeh večji vpliv kot prodajne tehnike in strategije. Prodajni pritiski naj ne bi bili uporabljani s strani prodajalca. Delujejo le v primerih, ko kupec že oddaja nakupne signale. Pogajanje ne sme biti manipulacija, ampak strategija reševanja problemov, vseh, ki si problem želijo rešiti. Zaključek prodaje ni le uspeh za prodajalca, temveč skupni uspeh kupca in prodajalca. VSEBINA: Naše prodajne treninge v celoti prilagodimo posebnostim posameznega naročnika.