Članek
VW raje dve leti blokiral kot popravljal
Objavljeno Aug 18, 2015

Že nekaj let se ve, da ima več proizvajalcev vozil varnostno luknjo, ki jo tatovi lahko izkoriščajo pri kraji. Vendar je korporacija VW kar dve leti s pomočjo sodišča zadrževala to informacijo pred javnostjo.

Tatovi dragih avtomobilov s pridom izkoriščajo tehnologijo brezstičnega vstopa in zagona avtomobilov. Podatki kažejo, da samo v Londonu že prek 40 odstotkov vseh ukradenih avtomobilov v noč izgine zaradi slabosti "keyless" tehnologije. Da jo preslepijo tatovi potrebujejo celo manj kot minuto. Še posebej so glede na statistiko ukradenih avtov ogroženi znamki BMW in Land Rover, poroča Bloomberg. 

A slabost tega sistema je prizadela še številne druge znamke. Kot so že leta 2012 ugotovili trije strokovnjaki z univerz Radboud (Nizozemska) in Birmingham (Velika Britanija), je šibka točka celotnega sistema lahko že oddajnik v brezstičnem ključu, ki ga velikemu delu avtomobilske industrije dobavlja podjetje Megamos Crypto. 

Hekerji lahko z ustreznim orodjem dokaj enostavno preslepijo sistem kriptiranja in avtorizacije, kar jim omogoči odklepanje in zagon avta. Megamosove oddajnike uporabljajo tudi pri VW-jevih znamkah Audi, Bentley in Porsche, vgrajujejo jih pri znamkah Fiat, Honda, Volvo in Maserati. 

Beri dalje...