Peugeot 3008 z novim bencinskim motorjem 1,2 dokazuje, kako napačno je včasih zgolj slediti trendom in zato plačevati preveč. Pa še zamuditi zabavno plat vožnje.
V testnem avtu sem preizkusil posodobljeni 1,2-litrski bencinski motor, ki pod euro 6 standardom nosi ime puretech.
Večina kupcev bi zavoljo dolžine avtomobila blizu 4,4 metra in dejstvu, da gre za križanca, na ceniku najprej iskala podatek za dizla. Kar pa je škoda, saj ima znatno cenejši mali turbobencinar veliko prednosti.
Najprej primerjava v zmogljivostih
Pri tem je 1,2 puretech s primerljivim 1,6-litrskim dizlom v prednosti s 96 kW (130 KM) proti 88 kW (120 KM). Dizel seveda vodi (čeprav ne pretirano) v navoru (300 proti 230 Nm) in nominalni porabi (za dober liter), pa tudi po izpustih, če koga v Sloveniji zanima ta podatek.
A je bencinarja veliko zabavneje voziti
Najprej zaradi teže nosu, ki je olajšano za sto kilogramov v primerjavi z dizlom. V vožnji je to zelo občutno, 3008 prav samozavestno vstopa in izstopa iz ovinkov, kolikor je to seveda zaradi višje karoserije in družinske naravnanosti še dostojno. Zaradi nižje mase in prožnega motorja avto tudi bolje pospešuje v križiščih in hitro dosega potovalno hitrost. Podatek o končni hitrosti, ki je takisto precej v dobrobit bencinarju, zaradi hitrostnih omejitev niti nima posebne teže.
Beri dalje...
Sep 02, 2015