Novi generalni izvršni direktor Volkswagna je v senci novih spoznanj o širini škandala s potvarjanjem emisij po pričakovanjih postal Matthias Müller. Medtem Slovenija čaka, kaj porečejo drugi.
Matthias Müller je bil zadnje dni največkrat omenjen kot verjetni naslednik Martina Winterkorna, ki je v sredo odstopil po silovitem pritisku, potem ko je postalo jasno, da je koncern Volkswagen s potvarjanjem emisij svojega najpomembnejšega dizelskega motorja s pomočjo vgrajene programske opreme močno načel lasten ugled, vrednost delnic pa je potonila za kar tretjino.
Nadzorni svet koncerna je današnjo sejo načrtoval že dlje časa, na njej pa naj bi po prvotnem dnevnem redu potrjevali WInterkorna za še en mandat. Namesto tega je teden dni po razkritju, da je Volkswagen namerno goljufal in v najmanj 11 milijonov vozil z dizelskim motorjem ivgradil programsko opremo za potvarjanje rezultatom škodljivih izpustov v primeru uradnega laboratorijskega testa, WInterkorn že zgodovina. Nadzorni svet je WInterkornov odstop sprejel in po več urah razprav, ki so se gotovo vrtela tudi o vprašanjih, kako povrniti dobro ime, za novega direktorja imenoval Müllerja.
Sprememba na vrhu prihaja v luči novih razkritij. Tako je nemški prometni minister Alexander Dobrindt zgodaj popoldan povedal, da zgolj v Nemčiji vozi 2,8 milijona zmanipuliranih VW-jevih vozil. Za zdaj ugotovitve kažejo, da gre za 1,6- in 2,0-litrski dizelski motor, ali "laže" tudi 1,2-litrski motor, pa pristojni še ugotavljajo, poroča Motor Talk.
Beri dalje...
Sep 25, 2015