Novi Volkkswagen touran kot družinski enoprostorec ne želi odkrivati tople vode tam, kje je bila že segreta, čeprav je bistveno popravil uporabnost. Še veliko večji skok in s tem zgled pa je naredil na področju opremljenosti, predvsem asistenčnih sistemov. Večina touranov na slovenskih cestah bo denimo imela serijski radarski tempomat.
Gre v resnici šele za drugo pravo generacijo volkswagen tourana, pa čeprav je prejšnja od leta 2003, ko se je najprej pojavila na cestah, vmes doživela dve konkretni prenovi, po zaslugi katere je bilo samo v Sloveniji prodanih 6.500 teh kompaktnih enoprostorcev, po svetu pa kar 1,9 milijona.
Razmere pa so se v zadnjih letih na trgu enoprostorcev precej spremenile, prodaja vztrajno pada, da si med najboljšimi, je torej potrebno družinam ponuditi resnično veliko. Novi touran je prepričan, da to zmore in da se bo tudi v prihodnje uvrščal med najbolje prodajane kompaktne enoprostorce.
Najprej osnovni podatki, avtomobil je v primerjavi s predhodnikom postavljen na povsem nove temelje, kar v merah pomeni predvsem 13 centimetrov daljšo zunanjost (sedaj 4,53 m) in kar 11 centimetrov daljšo medosno razdaljo (2,79 m). Ker je povrh še nekoliko nižji, je vse skupaj precej daleč stran od kakšnega škatlatega dizajna. Tipični Volkswagnov oblikovalski jezik poudarja vodoravna prednja in zadnja svetila ter ogromno izbočenih linij, zaradi katerih avto daje vtis suverenosti, nikakor pa ne modne načičkanosti, ki ovene že v nekaj letih.
V koraku s sodobnim trendom osvetljevanja
Ksenonskih žarometov touran ne pozna, je pa mogoče doplačati za polni LED, tudi v izvedbi za dinamičnim osvetljevanjem. Tudi meglenke so del opreme le še pri najvišji stopnje opreme highline, kar priča o spremembah, ki se dogajajo na področju osvetljevanja. Za doplačilo v LED svetlobi svetijo tudi zadnje luči.
Beri dalje...
Oct 16, 2015