Na prvi vožnji nove generacije astre smo preizkusili delovanje matričnih led žarometov, ki jih Opel premierno uvaja v kompaktni razred avtomobilov. Do zdaj so bili del premium vozil višjega cenovnega razreda. So vredni 1.200 evrov, kolikor je potrebno za njih doplačati?
Moje mnjenje po preizkušenem: vsekakor! Naložba v napredne žaromete, pa čeprav je za njih treba odšteti 1.200 evrov, to je toliko kot prej za bksenonske žaromete, ni stran vržen denar, še posebej, če se boste zahvaljujoč naprednemu delovanju in osvetljevanju cestišča izognili prometni nesreči in njenih posledic.
Žarometi so sicer pomemben del komunikacijske strategije Opla in tudi dobra marketinška poteza, ko prvi ponujajo tehnologijo v masovno uporabo, a ne gre za vlečenje za nos. Žarometi na več ravneh izboljšujejo udobje in varnost pri vožnji ponoči, ki je statistično gledano najbolj nevarna. Ponoči se tudi zgodi največ prometnih nesreč s tragičnimi posledicami.
40 metrov prednosti
Delovanje Žarometov smo preizkusili na kratki nočni vožnji iz Bratislave na slovaško podeželje. Žaromete sestavlja 16 elementov led, po osem na vsaki strani. Novi matrični sistem deluje s pomočjo najnovejše generacije opel eye kamere vgrajene na vetrobransko steklo. Sistem hipno zazna prisotnost drugega vozila v gibanju in prilagodi delovanje posameznih segmentov led.
Žarometi vseskozi svetijo s polno močjo, posamezne led enote pa se vklapljajo in izklapljajo po potrebi. Samodejno se izključijo, ko sistem zazna, da je pred nami drugo vozilo, oziroma, da se nam vozilo približuje z nasprotne strani. Vendar pa se nikoli ne izključijo vsi viri svetlobe, zato je pred vozilom vedno svetlo.
Beri dalje..
Oct 17, 2015