Članek
Renault captur ima sedaj vse, kar rabi
Objavljeno Nov 11, 2015

Čakanje se je izplačalo, 88 kilovatni dizel je renault capturju pisan na kožo.

Captur je po prodajnih številkah v ospredju, ko je govora o malih kompaktnih križancih. Doslej pa je imel resno hibo, saj je bil na voljo le z omejeno motorno paleto, pri čemer še posebej pri dizlu ni bilo alternative. S prehodom na euro 6 motorje se je seznamu pridružil novi, močnejši 1,5 dCi agregat z “ekološko” oznako energy. Če je imel stari na voljo le 66 kilovatov, je 88-kilovatni motor precej bolj smiselna izbira, pa čeprav bo zaenkrat na voljo le za najvišje postavljeno opremo dynamique ali za posebno različico opreme outdoor.

Zakaj? Za pribitek h ceni 690 evrov ima lastnik v rokah pametno kartico precej bolj poskočnega vozila. 20 dodatnih konjev in 40 Nmveč navora se pri masi okoli 1.200 kilogramov precej pozna, capturja s takšnim srcem je veselje zapoditi po avtocesti ali po podeželju. Do stotice potegne v 11 sekundah, kar je dve sekundi hitreje od predhodnika.

Glavno omejitev predstavlja le šeststopenjski menjalnik, pri katerem sta predvsem peta in šesta prestava preveč skupaj. Avto je sposoben biti sila varčen, ob spoštovanju omejitvah se poraba ustavi že pri 5,0 litrih. Pri spodbujanju porabe je v pomoč tudi poseben merilnik ekološkosti voznika. Pri tem je skupno število doseženih točk kombiniraano na podlagi pospeškov, predvidevanja in načina prestavljanja. Težava se mi zdi le, da bo večina voznikov vrgla puško v koruzo in pohodila plin kmalu po tem, ko bo opazila, da je težko prilesti že prek meje 70 točk od stotih mogočih. Oziroma povedano drugače - številko 100 očitno dosežejo le v okviru vemo-na-kakšen-način opravljenih laboratorijskih testih.

Beri dalje...