

V novomeški kavarni imajo na terasi ograjo, kjer visi tabla, na kateri se izmenjujejo zanimive misli. Ta teden piše na njej tako nekako, nisem si zapomnila dobesedno, pomen pa je takšen: " Glede na reklame imajo ljudje v naši državi tri največje probleme: Prhljaj, madeži in menstruacija!
Ko sem prebrala to ugotovitev, sem se spomnila na svoje občutke, ko med programom na televiziji, začnejo predvajati reklame in ponujajo stvari, brez katerih po mnenju TV marketinga, ne moremo preživeti.
Zanimivo je, da moški ne more biti neustrašen, če se ne naspreja z dezodorantom Old spice.....da imajo prav vsi prhljaj, če ne perejo lase z Head and Shoulders šamponom.....da so moški, po videzu sodeč že pri štiridesetih, še vedno v strahu pred mamo, ki jih kliče, kako perejo perilo, ki ga je potrebno prati le z Dash praškom.....
Zdi se mi, da nas te reklame prav poneumljajo in če se le da, se jim izognem. Že sicer TV zelo malo gledam a že tisto malo kar vidim, je več kot dovolj, da me je pripeljalo do te ugotovitve.
Ne vem kaj žene producente teh reklam, da nas imajo za take bebavce, ali pa smo morda res, saj mnogi nasedejo reklamam in kupujejo le tisto, kar le te priporočajo za dobro.
Zanimivo mi je tudi to, da tem marketinškim potezam nasede toliko ljudi, tisto, kar je pa povsem očitno v življenju samem, pa ne dojamejo. Žal......
Morda bi bilo potrebno ljubezen, prijaznost, osnove bontona, odpuščanje in vse kar je še potrebno za zdrave medsebojne odnose tudi oglaševati! Morda ljudje le na tak način dojamemo, kaj v resnici potrebujemo. Morda. A kaj, ko je to vse zastonj in se ne da kupiti, oziroma prodajati in tako predvajanje takih reklam ne bo zanimalo nobenega reklamnega producenta, saj z njimi ne bo povečane prodaje, ne bo dobička in izkupička...bi bilo pa veliko več srečnih in zadovoljnih ljudi!
Pa vse dobro vsem in BVB