Članek
Objavljeno Apr 17, 2013
SERVIS
Sledimo razvoju tehnološko dovršenih vozil ter zadovoljujemo vsa pricakovanja sodobnegakupca zato v pooblašceni servisni mreži Citroën ponujamo široko paleto storitev od servisiranja vozil, Chrono servisa – hitrega servisa brez najave do podaljšane garancije in assistence.
V našem pooblaščenem servisu vam nudimo sledeče storitve:
Mehanika - Sprejem vozila, svetovanje in kakovostno popravilo. Servis si prizadeva s pozornostjo, trudom in izobraževanjem osebja.
Delovni cas: 7-12,13-16, Sob 8-12, Kontakt: Matej Kos, (03) 70 38 384
Delovni cas: 7-12,13-16, Sob 8-12, Kontakt: Matej Kos, (03) 70 38 384
Karoserija - Popravilo vozila po najboljših standardih z originalnimi rezervnimi deli. Karoserija ekspres zagotavlja hitro popravilo.
Delovni cas: 7-12,13-16, Sob 8-12, Kontakt: Matej Kos, (03) 70 38 384
Chrono servis - Storitve brez najave za: menjavo olja, pnevmatike, zavore, vzmetenje, izpušni sistem in vgradnja dodatne opreme.
Delovni cas: 7-12,13-16, Sob 8-12, Kontakt: Matej Kos, (03) 70 38 384
Delovni cas: 7-12,13-16, Sob 8-12, Kontakt: Matej Kos, (03) 70 38 384
Rezervni deli - Velika izbira originalnih rezervnih delov in dodatne opreme Citroën povečuje življenjsko dobo vozila in maksimalno varnost.
Delovni cas: 7-12,13-16, Sob 8-12, Kontakt: Matej Kos (03) 70 38 384
Delovni cas: 7-12,13-16, Sob 8-12, Kontakt: Matej Kos (03) 70 38 384
Citroenova prednost je:
- hitra odzivnost poprodajne mreže,
- visoka kakovost dela v delavnicah in
- številnost pooblašcenih servisov Citroën.
To vzdržujemo:
- s strokovno usposobljenimi kadri
- z ustrezno opremljenostjo s specificnim orodjem in
- s specializiranimi diagnosticnimi postajami.
Skladnost popravil sproti spremljamo in zagotavljamo s pomocjo ustrezne tehnicne dokumentacije in visoko kakovostnimi originalnimi nadomestnimi deli Citroën.
Zadovoljstvo kupcev postavljamo v ospredje našega dela, zato nam je osnovno vodilo kakovostna komunikacija. Stranke v naših delavnicah sprejema prijazno in ustrezno izobraženo osebje, visoko kakovost storitev pa redno vzdržujemo z rednim šolanjem in spodbujanjem osebnostne rasti vseh sodelavcev. Vsi naši servisni centri ustrezajo veljavnim Citroënovim mednarodnim standardom.
Pri Citroën smo ponosni na uspeh na slovenskem trgu dosežene rezultate, s profesionalnostjo želimo prepricati in biti napredni ter postati vodilni na slovenskem trgu.
Apr 17, 2013