Podjetje Wienerberger letos praznuje okroglo obletnico, 200 let obstoja na tržišču. Zanimiva zgodba, ki se je pred dvema stoletjema začela pisati na Dunaju je odličen dokaz, da se zavezanost kvaliteti, estetiki in hkrati tradicionalnim materialom, še kako obrestuje. Tudi po dvestotih letih.
Kako je Wienerberger pomagal zgraditi Dunaj
Zgodba Wienerberger se je pričela davnega leta 1819 na Dunaju, ko je cesarica Marija Terezija zapovedala izgradnjo opekarn, kajti porast prebivalstva in razvoj trgovske dejavnosti sta zahtevala bolj razvejan urbanistični načrt. Podjetje Wienerberger pod vodstvom Heinricha Dreischea, je postalo eden vodilnih proizvajalcev opeke za izgradnjo novega Dunaja. Temelje podjetja, kot ga poznamo danes, je postavilo na tisoče delavcev, ki so pomagali pri preobrazbi Dunaja od sredine 19. stoletja. Avstrijska prestolnica je takrat zrasla v industrializirano metropolo. Poleg proizvodnje zidakov je med dejavnosti podjetja spadalo še kupovanje zemljišč ter izgradnja po

Vabljeni k prebiranju Portala Luksuz.net. Tokrat o odličnem čebelarju in svetovnem strokovnjaku dr. Petru Kozmusu. https://www.luksuz.net/odlicnost-pod-imenom-cebelarstvo-kozmus/

Svečane obleke za različne priložnosti, a s skupnim sporočilom: unikatnost, odličnost, izjemnost. Če vas je pot že kdaj zanesla v salon Ena in Edina v Domžalah, potem boste razumeli. Že ob vstopu v salon se počutite drugače. Pričaka vas nasmejana Irena Peterka, ki je pred osmimi leti opazila, da na trgu primanjkuje unikatne ponudbe oblek za posebne priložnosti kot so maturantski ples, poroke, gala predstave, obletnice,…predvsem pa je sledila svoji ustvarjalni žilici in izpod njenih prstov vsako leto pride nekaj edinstvenih in neponovljivih kreacij, ki jih ne boste videli drugje.
[caption id="attachment_3425" align="aligncenter" width="378"]
V salonu Ena in edina se neveste, maturantke, priče, pa tudi ženini - počutijo odlično. Unikatno. In to je namen.[/caption]
Čeprav je že od malih nog po malem šivala, gledala mamo pri ustvarjanju, jo je poklicna pot odpeljala povsem drugam; v elektro področje. A človek svoje usode ne more pretentati. Slednja je hotela, da se je Irena srečala z de



Zdi se, da je tematika luksuza med Slovenci še ena tabu tema. Kadar gre za osebna doživetja, se ji radi izognemo kot bi nam bilo nerodno povedati, kje radi kupujemo, katero gostilno bi priporočili ali kam nas bo pot zanesla med dopustom. Če beseda nanese na življenje premožnejših ali zvezdnikov, kraljeve družine ali uspešnih podjetnikov, je čutiti sled neodobravanja in celo obtoževanja. Zato je med drugim namen portala Luksuz.net v demistifikaciji luksuza.
Spletna stran Luksuz.net (www.luksuz.net) poskrbi za razkošne, luksuzne novičke, bralcem nudi predstavitve odličnih, vrhunskih, visoko kakovostnih izdelkov in storitev, nepozabnih izkušenj skozi oči blogerke in novinarke Monike Kubelj. Rdeča nit strani je luksuz, kot ga pojmujemo v našem vsakodnevnem tempu. Zato geslo Luksuz.naš vsakdanji kruh. In ker ga vsakdo dojema drugače in je za vsakogar luksuzno nekaj drugega, pravimo, da ima mnogo obrazov. Združuje ekskluzivne turistične novičke, odnos zvezdnikov do razkošja in luksuza, mnen

Portal Luksuz.net se loteva telesu izjemno pomembne surovine, koencim Q10. Koencim Q10 in njegova izredna vrednost za življenje je dolgo znano dejstvo tako med laično kot strokovno javnostjo. Je edini maščobotopni antioksidant, ki se sintetizira v telesu. Tisto, kar si gre zapomniti je, da hrano, ki jo pojeste, Q10 spremeni v energijo. Če smo zdravi, tam do 25. leta naše telo proizvede dovolj koencima koencima Q10 za naše normalno in zdravo življenje. Kasneje ga je manj in manj. Dejstvo. In ker ga ne moremo predozirati v nobenem primeru, ga je res pametno dodati. Notranji organi bodo ploskali, ko boste lezli v hrib, boste opazili razliko, sosede bodo opazile razliko na vaših gubah. Če kaj, potem je ravno Q10 pametno dodati telesu. Originalen članek na https://www.luksuz.net/koencim-q10-je-lahko-resitelj/
Priporočam
DIPSTOR. Dinamika, ideja, prostor. Na portalu www.luksuz.net. Brezmejna ljubezen in smisel do izdelovanja masivnega lesenega jedilniškega pohištva. Ko sem prvič preizkušala njihove igrive in domiselne stole v delavnici, sem navdušeno opazila, kako uspešno sta povezala tradicionalno obliko dekoracij in sodobno uporabnost. Damjan Marušić in Barbara Goličnik Marušić sta lastnika in ustvarjalca v EU registrirane blagovne znamke DIPSTOR®, pod katero je jeseni na trg prišlo inovativno leseno pohištvo. Slednja je opremljena z vrhunskimi znanji o dinamiki konstrukcij, oblikovanju človeku prijaznih predmetov in okolij, snovanju in oblikovanju prostorov ter razmestitve predmetov v njih tako, da je za uporabnika udobno in praktično. Pohištvo višjega cenovnega razreda, plod slovenskega razvoja in nekaj resnično posebnega. Luksuz bivanja in sožitje z naravo hkrati.
Tisto, kar pri DIPSTOR (www.dipstor.si) takoj prevzame je, da so izdelki iz masivnega lesa precej bolj trajni in da uporabljajo človek
DIPSTOR. Dinamika, ideja, prostor. Na portalu www.luksuz.net. Brezmejna ljubezen in smisel do izdelovanja masivnega lesenega jedilniškega pohištva. Ko sem prvič preizkušala njihove igrive in domiselne stole v delavnici, sem navdušeno opazila, kako uspešno sta povezala tradicionalno obliko dekoracij in sodobno uporabnost. Damjan Marušić in Barbara Goličnik Marušić sta lastnika in ustvarjalca v EU registrirane blagovne znamke DIPSTOR®, pod katero je jeseni na trg prišlo inovativno leseno pohištvo. Slednja je opremljena z vrhunskimi znanji o dinamiki konstrukcij, oblikovanju človeku prijaznih predmetov in okolij, snovanju in oblikovanju prostorov ter razmestitve predmetov v njih tako, da je za uporabnika udobno in praktično. Pohištvo višjega cenovnega razreda, plod slovenskega razvoja in nekaj resnično posebnega. Luksuz bivanja in sožitje z naravo hkrati.
Tisto, kar pri DIPSTOR (www.dipstor.si) takoj prevzame je, da so izdelki iz masivnega lesa precej bolj trajni in da uporabljajo človek
DIPSTOR. Dinamika, ideja, prostor. Na portalu www.luksuz.net. Brezmejna ljubezen in smisel do izdelovanja masivnega lesenega jedilniškega pohištva. Ko sem prvič preizkušala njihove igrive in domiselne stole v delavnici, sem navdušeno opazila, kako uspešno sta povezala tradicionalno obliko dekoracij in sodobno uporabnost. Damjan Marušić in Barbara Goličnik Marušić sta lastnika in ustvarjalca v EU registrirane blagovne znamke DIPSTOR®, pod katero je jeseni na trg prišlo inovativno leseno pohištvo. Slednja je opremljena z vrhunskimi znanji o dinamiki konstrukcij, oblikovanju človeku prijaznih predmetov in okolij, snovanju in oblikovanju prostorov ter razmestitve predmetov v njih tako, da je za uporabnika udobno in praktično. Pohištvo višjega cenovnega razreda, plod slovenskega razvoja in nekaj resnično posebnega. Luksuz bivanja in sožitje z naravo hkrati.
Tisto, kar pri DIPSTOR (www.dipstor.si) takoj prevzame je, da so izdelki iz masivnega lesa precej bolj trajni in da uporabljajo človek
Portal www.luksuz.net tokrat piše o razlogih, zakaj se tudi Slovenci vse pogosteje odločajo za ponudnika paketov DPD.
Portal www.luksuz.net svojim bralcem ponuja sveže, drugačne prispeve in osebne zapise na temo luksuznega življenja. Včasih kakovost izpostavi, drugič pokaže na nemarnosti. Privoščite si svoj luksuz.

Predlogi

Vrnitev
@vrnitev

Ljubljana eMesto
@ljubljana
Emesto je namenjeno digitalizaciji območja občine Ljubljana. Tukaj najdete vsebine, ki jih objavljajo lokalna podjetja, kmetije, društva in prebivalci. Če želite vsebino dodati to storite iz svojega profila, tako da pri objavljanju vsebine dodate trend #Ljubljana.

Kuzma eMesto
@kuzma
Emesto je namenjeno digitalizaciji območja občine Kuzma. Tukaj najdete vsebine, ki jih objavljajo lokalna podjetja, kmetije, društva in prebivalci. Če želite vsebino dodati to storite iz svojega profila, tako da pri objavljanju vsebine dodate trend #Kuzma.