Zaradi posebnih navodil glavnega urednika urednikom rubrik o objavah o Drugem tiru, bodo o odmevih v času referendumske kampanje samo obveščeni o mnenjih z druge strani s pomočjo elektronskih medijev, objave pa bodo takoj po zapisu objavljene v CENZURA.SI.

Začelo se je predčasno glasovanje

Boris Šuligoj

ali Matematika je vrlina izobraženih novinarjev

Zadnji dosežek Škarpene (DELO, 19.9.2017) nam zagotavlja nova pravniška tolmačenja o potrebnem kvorumu na voliščih. Škarpena res potrebuje samo še kakšnega pravnika, pa bo pogoj za veljavnost referenduma okoli 125%, ker je 125% ena petina nad 100 %. In oba bosta trdila, da smo s 100% zagotovili veljavnost, ker lahko dobijo vse komisije izplačilo prisotnosti za 100 % opravljeno delo, da pa je k temu potrebno prišteti še 25 %, ali četrt deci, da je potem referendum potrjen.

Poglejmo kako Škarpena razume eno petino. Včasih verjamemo, da se človek zmoti, manj pa je verjeti, če gre zapis pred objavo preko treh rok v levo- rumenem dnevniku DELO. Tam so zapisali, da je 1/5 kar 40%, čeprav so najbrž tudi novinarje v osnovni šoli učili, da je ena petina lahko zapisana tudi 0,2 ali v odstotkih 20%.

No v znanem mitingaškem slogu je za Škarpeno to seveda več, kar 40%. Tako bodo ljudje prepričani, da je tak kvorum težko doseči in bodo ostali doma. Tale tovariš se sicer na jeklene vrvi dobro spozna, ker jih lahko opisno ocenjuje, odstotki mu pa gredo bolj težko od rok. Zaradi tega, da bo bolj vešče v bodoče postavljal zahtevane odstotke, mu bomo v nadaljevanju predstavili, zakaj glasuje Škarpena ZA, čeprav je vsakomur jasno, da so razlike tako velike, da se za odločitev ZA lahko odločajo pripadniki samo po komisarjevi zahtevi.

Zato ni čuditi, da mu pripadna dolžnost veleva, da je treba glasovati ZA zakon:

ki zagotavlja izvedbo projekta za 3000 milijonov namesto za 800 milijonov ali za 3,75, če prevedemo za Škarpena v odstotke za 275% dražje

ki zagotavlja čas izgradnje 15 let (do leta 2033) namesto samo 4 leta (leta 2022) ali spet nesrečnih 3,75 dlje oziroma 275% dalj časa

ki zagotavlja vrednost pobranih sredstev od prevoznine za 1862 milijonov EUR čeprav je po zagotovilih njegovih SMC projekt vreden samo 961 milijonov, brez 200 milijonov za sanacijo obstoječega tira pa 180 milijonov za nakup 36 lokomotiv, kar je spet za 1,93 več, oziroma za 93% več pobranega denarja, ker ga njegovi tihi prijatelji potrebujejo vključno s sejninami za 9-članski Svet za nadzor.

ki zanesljivo oddaja v zakup novih 2,65 km2 tujcem, čeprav se na vseh proslavah zaklinja o pripadnosti obrambe Primorske.

Zaradi tega se tov. Škarpeni zahvaljujemo, ker nam zagotavlja z vsem srcem in dušo, da moramo glasovati PROTI, ker je to eden zadnjih dokazov, da taki apologeti neresnice res ne smejo več pisati in objavljati, ker se lahko zgodi, da bo DELO pobralo še pred marcem 2018, torej pred objavo poslovnih bilanc za leto 2017.

Z vsem dolžnim spoštovanjem do Škarpene, ki zna objavljati neresnice, ki so prepoznane na oko, ga pozdravljamo slovenski

DavkoPlačevalciSeNeDamo