Članek
Reklame lažejo brez kančka sramu. Je kot, da bi na jumbo-plakat dali sliko stare, trde, plesnive žemlje in zraven napisali: sveža, mehka, slastna
Objavljeno Oct 16, 2022
Jumbo-plakati razglašajo, da je Nataša Pirc Musar... Pravična. Srčna. Pozorna. Za nas.
Če bi napisali: Brezkompromisna. Direktna. Nepopustljiva, bi rekel: OK, ni problema, enim bo to pač všeč.
Ampak Pozorna itd.??!! Človek enostavno ne more verjeti svojim očem, ko to vidi.
Včasih so se reklame trudile izpostaviti neke kao pozitivne lastnosti produkta; danes pa politični marketing očitno najprej z raziskavo ugotovi, kaj volivci želijo, potem pa poskuša ljudi prepričati, da te lastnosti uteleša njihov kandidat.

Reklame nam lažejo brez kančka sramu. Je kot, da bi na jumbo-plakat dali sliko stare, trde, plesnive žemlje in zraven napisali: sveža, mehka, slastna.
(A. Rus)

Jumbo-plakati razglašajo, da je Nataša Pirc Musar... Pravična. Srčna. Pozorna. Za nas. Če bi napisali: Brezkompromisna. Direktna. Nepopustljiva, bi rekel: OK, ni problema, enim bo to pač všeč. Ampak Pozorna itd.??!! Človek enostavno ne more verjeti svojim očem, ko to vidi. Včasih so se reklame trudile izpostaviti neke kao pozitivne lastnosti produkta; danes pa politični marketing očitno najprej z raziskavo ugotovi, kaj volivci želijo, potem pa poskuša ljudi prepričati, da te lastnosti uteleša njihov kandidat. Reklame nam lažejo brez kančka sramu. Je kot, da bi na jumbo-plakat dali sliko stare, trde, plesnive žemlje in zraven napisali: sveža, mehka, slastna.