Članek
Objavljeno Feb 18, 2022
O tem se je vedelo že pred volitvami, pa je bil vseeno izvoljen za nemškega kanclerja.
Organi pa kljub temu do zdaj niso videli razloga za uvedbo preiskave. Gerhard Strate, odvetnik in član odbora za ustavno pravo pri Zvezni odvetniški zbornici, je zdaj pri hamburškem generalnem državnem tožilstvu vložil kazensko ovadbo proti kanclerju Olafu Scholzu in prvemu županu hanzeatskega mesta Petru Tschentscherju. Gre za "pomoč pri davčni utaji", v Scholzovem primeru pa tudi za obtožbo o lažnem pričanju brez prisege. Obtožnica ima 36 strani!
Upajmo, da je to začetek konca njegove kanclerske in politične kariere. V Avstriji se stolček zelo maje Nehamerju, zdravstveni minister Mückstein je od ustavnega sodišča prejel kar nekaj zelo neprijetnih vprašanj v zvezi s korono, na katera bo moral odgovoriti. Ker številke pri AGESU ne lažejo, posebej kar se tiče zasedenosti postelj na intenzivni negi, bi znalo to pomeniti konec tudi njegove kariere, seveda pa je vzdušje v avstrijskem parlamentu zaradi tega zelo razburkano, tako da bi lahko prišlo tudi do novih volitev.
***
Pri nas pa se boj za volilne glasove šele začenja. Zelo zanimivo je opazovati vedno nove in nove stranke, ki kar dnevno prihajajo na površje, vsaka z nekim svojim programom in načinom, za katerega menijo, da je edinstven in sploh in oh. Potrebno je biti zelo previden, saj nekatere poskušajo koronsko krizo izkoristiti sebi v prid, pa ne govorim o strankah, ki so v parlamentu. One so že povedale, kar so imele za povedati.
Nove, ki že kar veliko časa vedo, da je kriza lahko krasna odskočna deska za pridobivanje novih glasov. No, tega so se zavedale že na začetku koronske prevare in so pod krinko povezovanja le nabirale volivno bazo lahkovernih ljudi, ki so mislili in še mislijo, da jim gre za ljudi. Njihovo geslo je POVEŽIMO SE, potrebno pa bi bilo pogledati, ali je figa na desni roki ali levi.
Seveda so tudi drugi, ki so vso koronsko krizo dejansko delovali za dobrobit ljudi in že ves čas imeli program oz. načrt, ki so ga počasi že tudi uresničevali. V dobro ljudi, ne sebe in nabiranja političnih točk.
Pri odločitvi vam je lahko v veliko pomoč tudi retorika in odzivi teh novih strank. Tisti, ki si delajo publiciteto s tem, da napadajo svojo konkurenco, jo blatijo in poskušajo diskreditirati, pomeni, da nimajo kaj pametnega za ponuditi, sicer bi se ukvarjali z izboljšanjem svojih programov, ampak ne na papirju in s sladkimi besedami, temveč z njihovo realizacijo, ki je vidna in namenjena neposredno ljudem.
Feb 18, 2022