Članek
FURS - Mene bi bilo na Vašem mestu neskončno sram

Ali finančni uradniki vedo kaj delajo in komu služijo

Objavljeno Jul 04, 2021

Danijel Mivšek, Izola


4.7.2021

Ga. Direktorica uprave FURS

Marta Mihelin

Cesta prvih borcev 39/a

8250 Brežice


G. Andrej Štrumbelj

Služba za notranje preiskave FURS

Šmartinska cesta 55

1001 Ljubljana


Ga V H (Odmera davka na dobiček)

ga. D K in ga. Magda Marinšek (davek od premoženja)

Finančna uprava RS

Piranska cesta 2

6000 Koper


Zadeva: javni odziv na poslovanje FURS in odklonitev vseh plačil mojemu dolžniku - RS: 1. Davki od odtujitve zemljišč, 2.Stroški nastali v postopku na strani "stranke", 3. terjatve FURS do mene v imenu mojih dolžnikov: prijava mnogokratnika terjatev do mojih domnevnih upnikov v davčnem postopku, zastaralni roki pri dejavnostih kriminalnih združb državnih uradnikov in funkcionarjev, 4. ne razpolaganje FURS s podatki o lastnih davčnih/upravnih postopkih, (v vednost in obravnavo DTRS),

Spoštovani!

V povezavi z vašimi davčnimi terjatvami vam sporočam, da zavračam plačio vseh davčnih in nedavčnih domnevnih obveznosti svojim dolžnikom in da iz pridobitve in odtujitve nepremičnin nisem imel nobenega dobička, čeprav bi ta bil lahko dosežen in bi bil v primeru ne obstoja kriminalnega delovanja državnih uradnikov in funkcionarjev, ki so vam že bila poslana v seznanitev v majhnem obsegu, dosegljiv. Večji obseg dokumentacije z opisom osumljencev in kaznivih dejanj pa je bil po pošti, ključku in po elektronski pošti že poslan na Državno tožilstvo letos (5000 dokumentov gradiva le na ključku) in v preteklih letih. Utrpel sem veliko, več milijonsko škodo po usklajenih dejanjih državnih uslužbencev v preteklih desetletjih. Na prve očitke nezakonitosti poslovanja RS na področju kmetijstva v mojo škodo, organiziranega prikritega dumpinga v kmetijstvu nad malimi pridelovalci pred 20 leti z zavajanjem s sistemom subvencij in zlonamernim ravnanjem inšpektorja za kmetijstvo MKGP, AKTRP in Sodišč v povezanih postopkih se je paradržavna struktura začela odzivati z vsem, kar je sledilo: na desetine zadev.


Ponovno(zadnjič) vas naprošam, da se izrečete glede telefonsko podanih informacij s strani vaše uslužbenke o domnevnih vrednostih kmetijskih zemljišč pri FURS Koper, iz katerih izhajate pri obdavčitvi prodaje parcel KO Cetore in da dobro utemeljite pravno podlago za takšno ravnanje v komunikaciji v postopku obdavčitve. Sporočite ali takšne pogovore z uslužbenci v postopku snemate, kot dokaz posameznega dejanja poslovanja Organa. Enako vas še zadnjič pozivam, da mi dostavite pisne dokumente (brez osebnih podatkov), ki govorijo o realizaciji teh referenčnih poslov(do 25evrov na m2 v KO Cetore), na podlagi katerih ugotavljate povprečno vrednost zemljišč, kot osnovo za obdavčitev npr mojih zemljišč. Do danes se niste odzvali na prijave nastalih stroškov, ki so posledično v dokazovanju degradacij zemljišča v postopku na moji strani, ki so vam bili prijavljeni pisno v samih postopkih vodenih pri FURS in so posledica takšnega načina poslovanja FURS. Ali je bila komunikacija po telefonu formalne ali neformalne narave? Izjasnite se, sicer bom pojasnilo zahteval prek prijave suma kjaznivega dejanja.


Prijavljam ponovno že prijavljene terjatve v skupni vrednosti 2 milijona evrov (kar je 100 kratrnik nedavčnih obveznosti izpisanih pred dobrim letom pri vašem Organu, o katerih pravite, da nimate nobenega dokumenta ali evidence, in 5000-kratnik davčnih obveznosti iz domnevnega davka in dobička od prodaje v treh zadevah-2020) škode povzročene po zlorabi oblasti državnih uradnikov RS, ki v vseh zadevah, tudi tistih, ki jih vodite proti meni na FURS, zastopajo moje domnevne upnike, to je RS in OI, mojih dolžnikov. Občini Izola, glavni so odgovorni za milijonsko škodo na moji kmetiji v zadnjih 15-ih letih po degradaciji naravnega okolja, ste že dodelili sredstva tudi iz mojih pravnih poslov v letu 2020 na katere se nanaša ta dopis. RS oz. njeni uslužbenci – pooblaščene uradne osebe, je/so v škodo moji kmetijski dejavnosti, meni in moji družini izvedla/-i številna kazniva dejanja v zadnjih desetletjih. Ker gre za oškodovanja s strani uradnih oseb velike vrednosti, zastaralni rok kaznivega dejanja seže v desetletja. Sodišča so vse vsebine na vseh ravneh dosledno ignorirala in ustvarjala stroške, izvršbe.  Ker gre za paralelna dokumentirana dogajanja v valovih, po letih 1980, 2000, 2005, 2014 in je možno izslediti iz ravnanja državnih uradnikov usklajeno načrtovano dejavnost, obstaja tudi utemeljen sum usklajene kriminalne dejavnosti skupine državnih uradnikov proti eni družini oz. človeku, če hočete, fizični osebi, to je organiziran kriminal oz. utemeljen sum korupcije na ravni celotne države, vseh treh vej oblasti. Tudi s strani delegiranih podpisnikov mednarodnih sporazumov in dokumentov v škodo slovenskih državljanov, med katere sodim, in slovenske države. Iz dokumentiranih postopkov pri teh državnih organih, iz prilagoditev zakonodaje in podzakonskih aktov, skrivnih aktov teh organov na katere se sklicujejo, in očitnih podzemno usklajevanih praks teh organov (datumsko sosledje postopkov), pa tudi ob vpletenosti zainteresiranih fizičnih oseb in osebno z njimi povezanih uradnikov in funkcionarjev ter morda s temi fizičnimi osebami povezanimi funkcionarji državnih podjetij in nosilcev javnih funkcij, je možno razbrati težnjo vseh naštetih po moji razlastitvi, rubežu vseh vrst mojega premoženja, več nivojskem izčrpavanju, uzurpaciji mojega premoženja, odvzemanju človekovih pravic meni kot človeku in tudi po načrtni nestrokovno izpeljani kriminalizaciji moje legitimne ekološke kmetijske in dejavnosti, ki sem jo opravljal že pred obstojem referenčne zakonodaje(leto 2000) v Slovenskem prostoru pred 30 leti. Ta je skladno z agendo SGF izpeljana v vsestransko škodo malega pridelovalca (zanje je na razpolago le še nekaj procentov subvencij) in potrošnika, torej vseh ljudi. Dejavnost naštetih organov, torej uradnikov se odraža v valovih, bodisi na pobudo zainteresirane vplivne fizične ali z njo povezane pravne osebe, oz. njenega zastopnika, ali v maščevalnem odzivu na mojo uporabo posameznih pravnih sredstev v odziv na opustitve uradnih dejanj ali kršitev zakona in kaznivih dejanj s strani posameznega nosilca funkcije organa, ipd.
Da FURS ne bi razpolagal z dokumenti o lastnem „poslovanju“ z naročniki izterjav, tj. državnimi uslužbenci, kot razlaga g. Andrej Štrumbelj iz službe za notranje preiskave pri FURS v odzivu na zahtevo za vpogled v dokumentacijo pri FURS o „zadevah“ na mojem davčnem računu pod imenom DANIJEL MIVŠEK, je malo verjetno. Zato vas ponovno pozivam, da mi dostavite dokaze o poteku komunikacije med vami in vsemi od navedenih v „zahtevi za vpogled“ s katerimi ste imeli stike, Vi in Vaši uslužbenci. Iz vašega odgovora namreč ni možno izluščiti jasnega pojasnila, kdo so te „pooblaščene uradne osebe“, notranje ali zunanje. Da FURS ne bi vedel kaj počne v lastnih postopkih je zelo malo verjetno, a če je tako, mi to prosim utemeljite v zakonodaji. Da takšnih podatkov morda ni pa že samo po sebi ustvarja sum neformalnega poslovanja in korupcije. Podatke nujno potrebujem za oblikovanje kazenskih ovadb in določanje odgovornosti in odgovornih za posamezna dejanja.


Nadaljna pojasnila organu:

Iz tega dopisa izhaja novo nastala škoda na moji dejavnosti prek izgube delovnega časa. Škoda je nastala na primarni, na sekundarni in na terciarni ravni, kot je npr. opisano v dokumentih „Povrnitev in poravnava vseh ravni škode, storjenih krivic in trpljenja po upravljanju divjadi v lasti in odgovornosti RS, ustavitev onemogočanja samozaščite pred škodo, ustavitev nastajanja nove škode in odprava ustvarjanja pogojev v Republiki Sloveniji za nastajanje nove škode ter preprečitev nastanka škode v prihodnosti“ naslovljeni na MKGP preko 128 krat, brez doseženega kakršnega koli prevzema odgovornosti RS. Edini dopis MKGP opisuje postopek prijave škode po divjadi, kot podlago za njeno vrnitev oškodovancu, ki je bila v letu 2020 preverjena s 14 prijavami škod in je navrgla številne nove kaznive prakse MKGP, lovske inšpekcije, LDI, Zavoda za Gozdove in KGZS. Ni pa rodila povrnitve škode po divjadi niti v najmanjši meri, vsi pristojni so popolnoma neodzivni na vloge ko gre za povrnitev škod. Komisija zs škodo se je sestala po večkrat preteklem roku, pod grožnjo z pravnimi sredstvi. Za zdaj meni ni znan odziv obveščenega in k ukrepanju pozvanega Tožilstva, četudi je iz zmanjšanega dogajanja v gozdu slutiti trenje med pristojnimi po vložitvi predlogov ovadb. 15 letna intenzivna športno-turistična dejavnost v gozdu ob moji kmetiji je tipična povzročena škoda po več zaporednih kaznivih dejanjih javnih uslužbencev ob in po uvedbi nezakonite dejavnosti s strani več javnih ustanov, fizičnih oseb, državnih uradov, društev, zavodov z javnimi pooblastili in lokalnih skupnosti v naravno okolje gozda in kmetijskih površin. V zvezi z naštetim še nisem prejel povrnitve škode po dejanjih pristojnih v okviru njihove uradne dolžnosti, ki znaša 1 milijon evrov škode. Ta še vedno nastaja, zaradi povzročenih trajnih sprememb na obnašanju divjadi in njenega doživljanja okolja, njenem pričakovanju stresnih dejavnikov v okolju,... to je posttravmatskega prilagoditvenega stresnega sindroma. Takšno ravnanje vznemirjanja divjadi s strani ljudi ugotavlja in sankcionira Zakon o lovstvu in drugi zakoni. Dejanja, po več letih prizadevanj, ki so bila učinkovita pri zaustavljanju nezakonite dejavnosti, so to bila šele na podlagi prijave suma kaznivih dejanj različnih državnih uradnikov, funkcionarjev, sodnikov in služb DTRS. Če le ta ne bo izkoristil vseh svojih pravnih možnosti za ugotovitev in pregon kriminala v vrstah državnih uradnikov in funkcionarjev ter povezanih pravnih in fizičnih oseb in v postopkih poskrbel za povrnitev škode, bo potrebno preveriti tudi zakonitost dejavnosti le tega. Zavedam se, da gre za obsežno gradivo, ki bo dopolnjeno s še dodatnim obsežnim gradivom in pričami, a to ne sme biti razlog za neodzivnost ali nedejavnost oz. sklepanje kompromisov pristojnega Organa s storilci. Morda so posamezna dejanja vendarle stekla, a me o njih Organ še ni obvestil, saj v naravi prihaja do postopnih premikov. DTRS ali podrejene enote Tožilstva, so me kot stranko z obsežno izkazanim pravnim interesom in kot oškodovanca v zadevah očitanih kaznivih dejanj državnih uradnikov in drugih s škodljivimi posledicami velike vrednosti v škodo mojih različnih pravic dolžni ažurno seznanjati, saj je iz dokumentacije in prijave vidna obsežna škoda, ki mi je bila povzročena in izkazan moj pravni interes. V kolikor DTRS želi dodatna pojasnila, informacije ali dokumente sem na razpolago. Vendar v lanskem letu DTRS ni pristopilo k ogledu dokazov v naravi, vsaj ne ob moji vednosti oz. navzočnosti.


FURS-u zaračunavam dodatnih 250 evrov pavšala nastale škode na moji strani s tem dopisom poslanim in objavljnim v samozaščiti pred nadaljnjim upravnim nasiljem s strani Državnega organa na osnovi "opomina pred izvršbo", ter vas opominjam, da je vsako vaše dejanje lahko novo izhodišče za potek zastaralnega roka. Ignorirate predhodne prijave mojih terjatev do domnevnega upnika. Državni uradniki, izhajajoč iz razpoložljivih dokumentov, sodelujete pri zagotavljanju vzajemnih koristi, zato vas obveščam, da smatram napad na svoje premoženje, po vseh dosedanjih napadih nanj s strani naštetih paradržavnih, naddržavnih in državnih entitet sedaj skladno tudi z javno agendo COVID po-nastavitvenega programa, kot precendens naklepnega dejanja teh entitet. Glede na širino in intenziteto ter sočasnost in usklajenost napada državnih uslužbencev in funkcionarjev, pravnih oseb ter vplivnih fizičnih oseb na moje premoženje je jasno, da moram sam in tudi slovenska javnost računati z obstojem teh entitet, zato nastopam javno. Pravzaprav se nam je nekaterim dogajalo vse, kar se zdaj organizira za množice, že do sedaj.

Odgovorimo si na vprašanje kdo stoji za sistemom subvencij in kohezijo, ki je financirala degradacjo naravnega okolja!

Dodajam, da je Ministrstvo za delo že priznalo nastanek naravne nesreče oz. višje sile povzročene z nezakonitimi javnimi posegi po roki spodaj naštetih v naravno okolje v mojo škodo in sicer v postopku dodelitve izredne denarne socialne pomoči. S tem postaja jasno in širše razumljeno, da so povzročitelji naravne nesreče in delovanja le navidezne „višje sile“:

1. Policija na vseh organizacijskih ravneh do MNZ z opustitvijo uradnega dejanja in izvajanjem pritiska (zloraba položaja in pristranski položaj v zadevi, nagovarjanje mene k napadu na motokrosiste in na snemanje Š.T. dejavnosti v gozdu) nad menoj in mojo družino po mojih nad 50 prijavah le motokrosa v gozdu v zadnjih 11 letih - 25 telefonskih prijavah na 113 le v zadnjih sedmih mesecih v času „umirjanja dejavnosti“, to je število prijav le po postavitvi skritih tabel prepovedi vožnje v gozd na protipožarno preseko po odločbi inšpekcije. Obsežna dokumentacija je na Tožilstvu. Odnos nekaterih policistov je prijavljen na DTRS. Je to razlog za novo „prekinitev dejavnosti“? Koliko dolgo po „prekinitev“ trajala, in kako policija ali kdo drug „prepričajo izvajalce“ naj nehajo dirkati, če jih „nikoli ne ujamejo“?
2. Vse vrste Kmetijske inšpekcije: kmetijstvo, lovstvo, gozdarstvo, vinarstvo so vpletene v represijo nad menoj ob in prek opustitve uradnega dejanja ali prek diktirane zlorabe položaja: npr. globljenja zaradi zbiranja statističnih podatkov o neobdavčljivi dejavnosti, potvarjanja podatkov v zbirni vlogi za subvencije, maščevalni pohodi kmetijskega inšpektorja nad menoj v seriji postopkov, ko sem zahteval nesterilnost posega v telo živih živali pri označitvi,... To je sodelovanje kmetijske inšpekcije pri kriminalnih dejanjih MKGP in SKZGRS, kriminalna dejavnost MKGP v preteklih 10 oz. 20 letih, neodvisno od politike.

Kmetijski inšpektor po besedah policistke ni videl nobenega problema, ko je v spremstvu Policije obiskal mrežo nelegalnih kolesarskih poti pod Kortami, kjer se masovno vršijo kolesarski spusti, vse pa sekajo v zgornjem delu poti v gozdu oglaševane nezakonite športnoturistične dejavnosti na spletu v petih športno turističnih projektih v tem gozdu v zadnjoh 15 letih. Kdo bi si lahko pomagal s kmetijskim inšpektorjem, ki je po besedah policistke pred policijo zavrnil ogled te motokros trase, ki seka vse te kolesarske poti pod Kortami. 


3. Sodišča niso v 20 letih obravnavala vsebinsko nobene moje zadeve na način, da bi se kritično ukvarjala z vsebino, s čimer so sodelovala v kaznivih praksah Kmetijske uprave, Telekoma, SKZGRS, KGZS, Občine Izola in Koper,...


4. Tožilstvo se je na sveženj predlaganih ovadb v letu 2014 z zahtevo po poplačilu povzročenih škod po prijavljenih dejanjih odzvalo s pavšalnimi navedbami v zavrnitev mojih očitkov javnim ustanovam in javnemu podjetju, tožilka pa si je celo usodila nastopati kot sodna izvedenka za veterinarstvo.

5. Storilci kaznivih dejanj pet krat ponovljenega umeščanja nezakonitih dejavnosti v naravno okolje, ki so v nasprotju z ZON in Zakona o lovstvu, ter drugih zakonov in uredb na področju okoljevarstva in varovanja gozdov, ker ne postavljajo nobenih zakonsko predpisanih omejitev na kraju izvajanja in promocije. Ravno zato so te  dejavnosti oglaševane prek informacijskih tehnologij nezakonite. To so vse tri nekdanje Obalne občine, Izola, Koper in Piran, Vladni urad pristojen za kohezijo, Zavod za ohranitev kulturne dediščine(aktiven pri uničenju naravne dediščine), čezmejni partnerji, povezane fizične osebe koristnice projekta. S kohezijskimi sredstvi so preprosto sesuli habitat divjadi in stem kmetijsko pridelavo celotne regije s petimi športno turističnimi projekti. Če v Ljubljani zapišete, da je v Cetorah nekaj prepovedano to ne deluje, kot če daste v Murski soboti na oglasno desko objavo o prodaji zemljišč v Izoli(primer prakse v SI). Če motokrosist, ki misli, da on vse lahko, šele v gozdu vidi, da je v izrecnem prekršku, se ne more vrniti. Da je zadnji projekt „Uživajmo podeželje“ stekel v povezavi in po moji vložitvi kazenskih ovadb v letu 14 (zaključen 2020) dokazuje dejstvo, da je nosilec tega projekta s svojimi partnerji in koristniki, med njimi so moji sosedje s turistično dejavnostjo na njegovem izhodišču, umestil vanj javno oglaševanje turistične in športne dejavnosti na mojem zasebnem dvorišču, vinogradih, njivah, travnikih, po obstoječih zasebnih kmetijskih dostopih. Tudi po povsem neprehodnih terenih, tudi prek ograjenih površin. Na moja zemljišča brez mojega dovoljenja, so moji sosedje, njihov osebni in družinski prijatelj izvršitelj Franko Slavec s sorodniki, Sodišče v Piranu, Sklad kmetijskih zemljišč RS, Občina Izola, MKGP in pripadajoči in pripadni inšpektorji vseh vrst, KGZS, Policija in, vedoč ali ne vedoč, tudi FURS na vseh ravneh usklajeno delovali v smeri moje razlastitve najmanj med letoma 2014 in 2020. V projektu "Uživajmo podeželje"ki je subvencijski projekt MKGP se ravnajo, kot bi jaz sam s svojo družino v tem času izginil neznano kam. Res je bilo učinkovanje teh dejavnosti naštetih name videti pred infarktno. O vsem dogajanju so obveščeni prav vsi nosilci oblasti v RS, obveščen je tudi VČP, ki naj bi prejemal nasvete od slovenskega člana trilaterale (izjava najmlajšega člana trilaterale v intervjuju na Radiu Slovenija).

6. Sklad kmetijskih zemljišč in gozdov RS je državni upravitelj kmetijskih površin in kmetij v javni lasti. Z njimi „prosto razpolaga“. Njegov način še posebej transparentno oznanja agendo SGF, saj si sistematično prilašča zasebno imetje vseh vrst na le na videz zakonite načine in na videz v javnem interesu. Poslužuje se v postopkih tudi agentov na terenu. Direktorica SKZGRS je npr. prepričana, da me lahko kot najemnika zemljišč, ki ji očitam namerno oškodovanje moje lastnine, zamolčanje poplavnosti, neodzivnost na prijavo degradiranosti oddanih zemljišč, povišanje najemnin za neuporabna zemljišča, krajo osebnega premoženja in poslovno prevaro, v odziv na predlagano izvzetje spornih zemljišč iz pogodbe šele po 4 letih povabi na neformalno srečanje po telefonu prek tajnice, in me na kraju srečanja sooči s komisijo SKZGRS, ne da bi se kdor koli predstavil. Njeno identiteto lahko naknadno ugibam prek spleta. Ustanova „gov.si“ lahko v Sloveniji s stranko s katero ima pogodbeno razmerje posluje brez uradnega vabila in brez zapisnika in to na ravni „najvišjega organa “ te državne inštitucije, brez navedbe članov komisije, ki pa jim predmet obravnave sploh ni bil predhodno posredovan...

A medtem, ko se nato te državne in občinske površine zaraščajo to ni nič spornega za inšpektorje, ki nasprotno vršijo psihično in finančno nasilje nad vsakim kmetom, lastnikom ali najemnikom, ko nek nasad ni pomuljčan skladno z njegovo agendo upravnega nasilja. Kmetje lahko le sanjamo na povrnitev škode, ki jo povzroča RS in upravitelji njenih zemljišč in vodotokov z zanemarjanjem svojih obveznosti. Nasprotno, pristojni v RS opustitev vzdrževanja prostora  uporabljajp kot orodje za povzročanje poplav in drugih vrst degradacije kmetijskih zemljišč.


7. KGZS je podizvajalec vseh spornih agend slovenskih vlad, kdor ne sodeluje v agendah je v nemilosti birokratskega aparata. Strokovna mnenja pri investicijah v državna zemljišča izdaja očitno brez kakršne koli pravne odgovornosti. Je pa tako rekoč monopolna strokovna svetovalna inštitucija v RS, ki deklarativno deluje „v interesu kmeta" medtem, ko se od njega prisilno financira. Zlata jama. V postopku za povrnitev škode po divjadi, nastopa kot nekakšen prikriti neformalni razsodnik o tem komu pripada povrnitev in komu ne. V praksi pa je to bila oseba, članica Komisije za povrnitev škode po divjadi, ki je bila zelo kritična do pomanjkljive obdelave na površinah s škodo, četudi je škoda po divjadi že do lani v petnajstih letih bila milijonska le na mojem KG. KGZS toplo priporoča, da škodo prijavljate preko njih. A še vsako proti škodno vstajo kmetov zaradi divjadi je KGZS preglasila s svojo propagandno kampanjo, ki jo mi kmetje prisilno financiramo, da je zgodbo peljala v razelektritev brez sprememb v upravljanju divjadi in povrnitev škod. Ste vedeli, da za podporo s subvencijami pri postavitvi oljčnika, KGZS takšno financiranje "odsvetuje", če gre za vaše zasebno zemljišče? 

8) Občina Izola ob že opisanih dejavnostih v gozdu od prijave rednih poplav na moji kmetiji po njeni na črno zgrajenih nizkih gradnjah, lokalnih cestnih povezavah med Šaredom, Medljanom in Cetorami vztraja v neodzivnosti v istem obdobju od leta 2014 do leta 2020, ko so potekala moja prizadevanja za odpravo poplav. Leta 2018 bila vložena izvršba poplavnih škod v 4 letih na moji kmetiji in nepremičnini. Na dan odziva občine na ta zahtevek je na istem sodišču v Piranu stekla prej mirujoča izvršba SKZGRS na mojih premičninah, ki v štartu ni dosegla vrednosti tretjine  vrednosti škod po poplavah iz občinske črnogradnje. Izvršitelj Franko Slavec je z grožnjami moji ženi, da bo iz premičnin izvršba prenešena na stanovanjsko hišo, dosegel, da je moja izvršba proti Občini Izola bila opuščena. Pravnica Občine Izola me je po elektronskim pošti pozvala naj priznam, da izvršba ni bila utemeljena, ko sem še naprej zahteval odpravo poplavnosti, oni pa so mi zaračunavali stropške postopka. Ti so bili zaradi velike verjetnosti nadaljnje zlorabe oblasti OI in Sodišča v Piranu z moje strani poravnanev letu 2018/19. Vendar je letos leta 2021 Sodišče v Piranu izdalo sklep o opustitvi te izvršbe stroškov(že poravnanih pred več leti), češ da na mojem računu ni prilivov. V zadevi, ki je dve leti zaprta, je želela sodnica "pojasniti", da ni imela namena sodelovati v načrtovani moji razlastitvi premoženja. Zdaj bo rekla, da je OI ni obvestila o mojem plačilu. Kako bo pojasnila, da dobre dve leti ni izvršila izvršbe, za katero kakor da ni vedela, da je plačana? Poplavnost občinske črnogradnje ostaja po sedmih letih od zahteve po sanaciji ob neodzivnosti lastnice in obveščenosti vseh pristojnih v RS. Škoda se nadaljuje kljub nasipom, ki sem jih zgradil ob cesti.

 
Letos sem bil v odziv na zahtevo po obračunu mojih nastalih stroškov v postopku po krivdi organa in na zahtevo po dokazih o domnevni vrednosti mojih zemljišč, ki so bili povod za nastanek izgube delovnega časa, prvič iz strani FURSA pozvan, da prijavim dobiček od mojih propadajočih poslopij, ki to so tudi po zaslugi FURS-a. Saj ste na FURSU videli sami, pred leti, ko ste nas obiskali z vašimi droni, da nas uspešno izčrpavate, saj za prevoz kupujemo le še 20 let stare „kripe“. Je to le še en revanšistični odziv na prijavljena kazniva dejanja vaših kolegov državnih uslužbencev, ki jih nepremišljeno podpirate? Mar niste še dovolj zadovoljni z bedo, ki jo živimo po vaših prizadevanjih?


Mene bi bilo na vašem mestu neskončno sram. Smo zelo različni.

Predlagam, da dobro premislite o svojih nadaljnih korakih!


S spoštovanjem!

danijel mivšek