FURS izvršuje praviloma nepreverjene terjatve
Vsebina članka - ovadbe
Zakonitosti izčrpavanja in primeri kraje slovenskih državljanov prek dopustne izterjave nepreverjenih izvršilnih naslovov v Sloveniji in kako javna uprava izkorišča položaj FURS brez kakršne koli končne odgovornosti za podtalne agende obeh.
Uvod
V ZDA poznajo zvezni zakon („civil asset forfeiture"), po katerem policija tudi v sodelovanju z zveznimi organi, lahko zaseže katerokoli imetje komurkoli dokler ta na sodišču ne dokaže, da ga ni pridobil s preprodajo drog ali drugimi kaznivimi dejanji. Za izvedbo zasega nista potrebna noben dokaz ali podlaga za sum na kriminalno dejanje. Posamezne zvezne države imajo dodatno urejene pogoje za izvršbo, vendar je nad temi zakoni zvezni zakon, ki lahko prepreči upoštevnost državnih zakonov. Po določenem roku večina vse zaseženo izgubi, ker je postopek na sodišču zanje predrag, imetje pa si razdelijo lokalni in zvezni organi. Slovenska uprava se zgleduje po „najboljših“če ne celo to, da se ZDA zgledujejo po totalitarnih sistemih, ki jih radi v ZDA označijo za sprevržene in nizkotne.
Zadeva: Ovadba – razširitev ovadbe zoper hudodelsko združbo državnih ovratnikov Slovenije - ko FURS stoji ob strani nezakonitim poslom javne uprave
Seznanitev novo ovadene osebe:
FURS Murska Sobota
mag.Viktorija Hudernik, direktorica
Slomškova ulica 1, p.p. 300,
9001 Murska Sobota
in prek nje drugih zaposlenih njene inštitucije
Seznanitev z vložitvijo ovadb proti:
-
MOL: Zoran Jankovič, mestni svetniki glede na izraženo podporo obstoječi ureditvi parkiranja(sistematično: izsiljevanje digitalizacije, izsiljevanje osebnih podatkov, diskriminacija)
-
Mestno redarstvo Ljubljana: Roman Fortuna, vodja mestnega redarstva(v 1 ovadbi v zadevi MOL-parkirnina)
-
okrajni tožilki Kseniji Hrastnik (podpora sistematičnim nezakonitim dejavnostim z opustitvijo dolžnosti)
-
FURS Murska sobota: Viktorija Hudernik, direktorica(izvrševanje sistematično izvedenih nepreverjenih izvršilnih naslovov, ki so plod nezakonite dejavnosti javne uprave)
-
najava podrobne ovadbe s prilogami za posamezne druge zaposlene, funkcionarje pri FURS
-
ta ovadba je del širše ovadbe v zadevi organiziranega kriminala državnih ovratnikov in funkcionarjev v republiki Sloveniji. V zadevah, ki se tičejo mene, moje družine in moje lastnine ali sem jim priča kot dodatnim dokazom osnovnim dogodkom KD v mojo škodo, s čimer ne nastopam le kot prijavitelj pač pa tudi kot stranka z izkazanim pravnim interesom in zahtevo po izplačilu odškodnine po vsakem resnem KD po uradni osebi in funkcionarju.
V tej zadevi zahtevam 100.000,00evrov odškodnine od tožilke, če se izkaže in potrdi, da je opustila dolžnost, ki ji jo nalaga zakon, ko ignorira sistematično nezakonito ravnanje uslužbencev javnih služb LPT in Mestno redarstvo po diktatu in predpisu funkcionarjev MOL v vsaj dveh zadevah:
-
diskriminacija tistih, ki varujejo svojo zasebnost podatkov pred zlorabo s strani MOL in neznanimi tretjimi deležniki,
-
pogojevanje pravic do storitev z opustitvijo pravice strank do zasebnosti, tudi prisilitev uporabnikov k posredovanju osebnih podatkov proti sicer gotovi diskriminiranosti pri dostopu do temeljnih javnih storitev – parkiranja gre za nezakonito izsiljevanje in vodenje osebnih podatkov.
-
posredno izsiljevanje oz. izvajanja nezakonite digitalizacije v praksi(SGF, Evropska komisija,...)
Nadalje pa v postopku MOL in Redarstvo MOL zlorabljata v s tem nastali situaciji institut dostopa do osebnih podatkov v prekrškovnem postopku in institut zaračunavanja kazni zaradi domneve (izsiljenega) napačnega parkiranja in domneve(izsiljenega) neustreznega načina plačila, ki je zloraba uradnega dejanja in položaja uradne osebe mestnega redarja in uslužbencev LPT, ki so v to siljeni s strani MOL in Župana.
Proti FURS-ovi uslužbenki, direktorici Viktoriji Hudernik vlagam kazensko ovadbo zaradi aktivne udeležbe pri sistematičnem nezakonitem zaračunavanju in izvrševanju parkirnine, kazni in takse in s tem kaznive prakse mestnega redarstva v Ljubljani, na osnovi nezakonitih pravnih podlag, ki sta jih vzpostavila g. Zoran Jankovič in Mestni svet. Digitalna ugrabitev človeštva je ena od več tovrstnih agend globalne globoke države, ki se usklajuje v okviru SGF. Direktorica FURS Murska Sobota (in drugi zaposleni FURS) tako ravna v preštevilnih zadevah(opisano v nadaljevanju). Moja zahteva po odškodnini je osnovana na njeni udeležbi v kaznivih praksah številnih državnih organov in organov lokalne oblasti in uprave, ki se usmerjajo predvsem na dolgotrajno več zadevno večplastno sočasno izčrpavanje državljana RS, mene.
To počno brez preverjanja izvršilnega naslova prek številnih lažnih izvršb z materialno pravno spornimi podlagami, izmišljenimi, zavajajočimi, prevarantskimi ali strokovno neosnovanimi podlagami, kot našteto v nadaljevanju in v več preteklih ovadbah in objavah. Ta dejanja, kumulativno uporabljena, so metoda zaviranja uveljavljanja drugih pravic, dejanj samozaščite s strani državljanov pred hudodelsko združbo in metoda discipliniranja in prisilitve k uklanjanju posiljevalskim agendam hudodelske združbe državnih ovratnikov. Uslužbenci FURS-a komunicirajo s strankami ustno po telefonu in se pogajajo s strankami o predpisanih stvareh na povsem ne sledljiv način. Sami postopki, osnovani na majavih, nestrokovnih, izmišljenih in nedokazanih izvršilnih naslovih, kljub temu da niso zakoniti, ne prinašajo nobenih pravnih posledic za storilce kaznivih dejanj zlorabe položaja in korupcije uslužbencev FURS. V teh postopkih izčrpavanja ti ne vračajo s tem povzročene škode. Med tem ti povzročajo obsežno vsestransko izčrpavanje državljanov, tudi če niso nikoli dokončno izvršeni ali so v izvrševanju desetletja. Poleg predpisane kazni za njena kazniva udejstvovanja od nje ravno tako v tem kazenskem postopku (in sorodnih, ki sledijo ali so že uvedeni, pa se glede njih pristojni organi sprenevedajo!), odškodnino v višini 100.000,00 evrov(sindikalni znesek za mnogokrat ponovljeno KD), ki naj se mi izplača iz njenega imetja, ki ga je gotovo pridobila z nezakonitim opravljanjem funkcije oz. kot delegatka globoke države. Z udeležbo v organiziranem kriminalu državnih ovratnikov RS.
Kot običajno in kot pričakovano radi uslužbenci FURS -a izvajajo izvršbe skladno z organiziranim kriminalom slovenskih državnih ovratnikov v javni upravi in nasploh v javnih funkcijah ne da bi izprašali izvršilni naslov. Važno je le, da izvršba steče in že ima svoj učinek, zaseženega se ne vrača. Namero, običajno za FURS, sem že najavil v prvi ovadbi, v kateri se je tožilka opredelila kot podpornica v ovadbi navedenih agend. Vsi organi se trudijo odbijati obravnavo vseh očitnih zadev, ki se tičejo njih in kolegov hudodelske združbe.
Tudi za FURS velja pravilo, da morebitna deklarativna nevednost ne opravičuje pred zakonom v morebitnem „nevednem“ izvajanju kaznivih dejanj. Na primer „zloraba uradnega položaja za izvajanje institucionaliziranega finančnega nasilja in kraje premoženja slovenskim državljanom“ v lastno in korist finančnih elit in/ali za izživljanje nad posamezniki, ki nismo servilni eliti pri njenem izvajanju sistemsko vodenega propadanja preštevilnih človekovih pravic, svoboščin, javnega dobrega, kvalitete življenja in skladnega razvoja družbe ob varovanju okolja. V zadnji zadevi je npr. sam SGF(svetovna korporativna elita in svetovna vlada v senci) zajahal svoji stoletni agendi povsem nasprotno strategijo in se postavil na stran trajnostne paradigme. Podtalno je elita ustvarila problem in tako zaslužila, da ga lahko zdaj reši in ponovno zasluži ista elita. Tako kot BlackRock proizvaja orožje za ukrajinsko vojno nato pa je že dogovorjen, da jo ponovno zgradi, da tako dvakrat bajno zasluži. Tudi slovenski državni ovratniki delujejo po enakih zakonitostih in podobni zakonodaji.
Konkretno: bistvo problema in kaznive prakse MOL v tej zadevi v tej fazi je da MOL še vedno ponuja podaljšano parkiranje le pod pogojem plačila z podeljeno informacijo o telefonski številki. Z obveznim posredovanjem podatkov o plačilu z navedbo tablice skupaj z zasebno telefonsko številko.
Tožilka je komunicirala z MOL in/ali z redarstvom in /ali z informacijsko pooblaščenko(ali z več izmed naštetih) o nezakoniti praksi MOL, ki jo je kot nedovoljeno in s tem nezakonito Informacijska pooblaščenka potrdila tudi izvajalcem LPT. (Možno je celo, da je do te komunikacije in seznanjenosti LPT in Mestnega redarstva s prepovedjo jemanja osebnih podatkov za namen plačila parkirnine, prišlo celo preden sta takšno prakso Župan in MS MOL sploh uvedla). Kljub temu, namesto da bi tožilka preganjala kaznive prakse, predlaga meni:
-
da se izčrpavam v postopkih, ki je njihov izid že podan osumljencem(mnenje Informacijske pooblaščenke) v času pisanja tožilke (dokaz: izjava uslužbenke LPT) in
-
poznan saj je jasno je da bi upravni postopek redarstva MOL zavračal mojo pritožbo do Evropskega sodišča, ker ne gre le za napako v sistemu ali v dejanju uslužbenca, pač pa za naklepno ravnanje v in po predpisanem dejanju MOL in Župana. Ti ravnanja očitno še ne želijo odpraviti. Redarstvo pa za presojo zakonitosti lastnega početja ni pristojno. Še nikoli v nobenem tovrstnem postopku nisem bil uspešen niti v tem, da bi na katerikoli ravni bil predmet sploh obravnavan.
Operaterka LPT, ki upravlja parkiranje za MOL v praksi je na snemanem pogovoru (pristojni organ je bil pravočasno obveščen, da je lahko zaščitil dokaz: „...če se ne strinjate s tem, da se pogovor snema, prekinite telefonsko zvezo...“) pojasnila ostro prepoved sprejemanja in vodenja osebnega podatka o tablici parkirajočega podano s strani Informacijske pooblaščenke LPT, ki izvaja storitve za MOL. Tožilka pa povrhu svoje odločitve ni pojasnila v nobenem zakonu, zato je možno to obvestilo prepoznati le kot njeno osebno mnenje. Nobene moje trditve v ovadbi ni komentirala ne zanikala, medtem ko je opravila očitno precej komunikacij z „osumljenimi“ javnimi ustanovami iz ovadbe, ali pa je vsem vse poznano že od prej. Gre torej za izogibanje transparentni presoji.
V tem primeru je povsem očitno, da gre za zavajajočo prakso ki prikazuje popolno nasprotje v postopanju na ravni hranjenja in uporabe podatkov po zaposlenih osebah in ravni hranjenja in uporabe podatkov po umetni inteligenci. Domneva se, da je umetna inteligenca varna in zakonita entiteta sama po sebi. Pogreb resnice poteka v zakulisju, v ospredju pa poteka programiranje uma mase Slovencev. Spodletela agenda covid je predvidevala intenziviranje teh procesov nadvlade umetne inteligence. Mnogi se še vedno pustijo prepričevati, da gre agenda 2030 po načrtih.
V tem primeru uslužbenci FURS izvršujejo kazen in sodno takso, ki jo je zaračunalo mestno redarstvo(MR), še preden bi se vključilo sodišče, oboje pa zaračunava na osnovi nezakonite ureditve zaračunavanja parkirnine, sledijo še stroški izvršbe. S tem je MR(s tem tudi FURS) nezakonito in brez zakonite podlage dostopalo (do mojih podatkov in) do podatkov moje žene, lastnice avtomobila, ki ga vozim jaz ob sobotah v Ljubljani. Tako kljub zelo verjetni seznanjenosti z mojo ovadbo s strani tožilke, torej s strani voznika želijo vpletene službe izvesti izvršbo na računu moje žene. Avtomobila ni vozila moja žena in ni ona parkirala avtomobila na način, ki ga je Uprava MOL (Župan, Mestni svet Ljubljana, Mestno redarstvo in LPT Ljubljana) ocenilo za nezakonitega, pač pa jaz. Počakati sem moral, da se izkaže ali bo Tožilstvo ukrepalo proti sistematično nezakoniti torej kriminalni dejavnosti MOL. V odzivu je zaznati izogibanje obravnave zadeve, hkrati pa so že vidne posledice ukrepanja tožilke. Ravnanje LPT pa je po izjavah zaposlenih sodeč kontradiktorno sicer nadaljevanju izvajanja. Zaradi vse večjih terjatev do MOL in osumljencev sem v celoti prenehal plačevati. To da je MR nadaljevalo postopek, zoper mojo ženo, čeprav so gotovo od tožilstva vsi bili seznanjeni z ovadbo, je dodatna oblika ignorance, izsiljevanja in zlorabe položaja.
Obnašajo se kot bi jim ničesar jaz ne dokazal in hkrati kot da so oni meni že vse dokazali(FURS- začetek članka). Tudi to je oblika zlorabe oblasti in nasilja nad državljanom, ki se giblje prek sistematičnega izvajanja v smeri zatiranja posameznih skupin ljudi(zaseg premoženja) torej v smeri genocida, značilnega za covid agendo in agendo 2030.
Ne nameravam nadaljevati kakršnegakoli upravnega postopka z Mestnim redarstvom, ker je postopek nezakonit od svojega začetka sam po sebi, verjetno več postopkov, in sicer od trenutka uvedbe opisane diskriminacije v kombinaciji z opisanim nezakonitim in nepotrebnim izsiljevanjem osebnih podatkov. Mestno redarstvo je izdalo kazen za neplačilo, četudi je bilo plačilo izvedeno. Četudi je bil plačan obseg ur parkiranja in se ni iztekel časovni obseg plačila v trenutku izreka in ugotovitve domnevne kazni. Sočasno, kot MR LJ in LPT ne priznavata plačila po dveh parkirnih lističih ob nastopu parkiranja, ko omejuje MOL čas parkiranja na 4 ure, pa pogojno omogočata plačilo dodatnih štirih ur, vendar le ob dostavi kombinacije osebnih podatkov: telefonske številke in tablice.
To je očitna sistematična diskriminacija vzpostavljena po funkcionarjih in javnih uslužbencih glede na strinjanje ali nestrinjanje uporabnika z agendo kršenja njegove človekove pravice do zasebnosti, ki je Tožilka, tako pove v obvestilu, ne ugotovi. Ali obenem med presojo ovadbe tožilka sproži odpravo nezakonitosti, aktiviranje pristojnih organov, npr. Informacijske pooblaščenke ali je bilo že pred tem znano MOL-u, da je način upravljanja parkirišč nezakonit, pa so kljub temu tako ravnali? To raziskati je naloga kriminalistične policije. A to ničesar ne spremeni, ko gre za njihovo kazensko odgovornost.
Mestno redarstvo izsiljuje osebne podatke o vozniku in lastniku in te podatke pridobi kot pogoj za pridobitev pravice uporabnika do parkiranja za dodatne 4 ure. LPT obenem zaračuna ob "nepravilnem" parkiranju celodnevno karto kot kazen, medtem ko iste in enake celodnevne karte ni možno plačati v nobenem drugem primeru, kot le prek kazni, ki jo izreče uslužbenec parkirišč in tržnic Ljubljana, in ne če jo izreče Redarstvo. (dokaz: priloge prve ovadbe)
Če javna inštitucija ali organ izvaja nezakonita dejanja sistematično je to kaznivo dejanje njegovih javnih uslužbencev, zlasti vodilnih in tistih, ki so ta sistem spravili v delovanje.
Gre za diskriminacijo med uporabniki glede na uspešno izsiljevanje in nato nezakonito vodenje osebnih podatkov, ki so tudi sicer posamično povsod po Sloveniji sledljivi prek digitalnih sistemov parkiranja in voženj po AC, prek prepoznavanja tablic in tudi čitalcev številk. Zanimivo je to, da poizvedbo sledenja lastnika telefona prek telefonske številke lahko po besedah policije (Koper) odredi le sodišče. Medtem ko to za potrebe denimo prekrškov in nezakonitih dejavnosti občin - motokrosistov v gozdu „ni bilo možno“, je to pri parkiranju na Poljanskem nasipu po mnenju tožilke normalno, da ta podatek skupaj s tablico MOL zahteva, beri „pridobi s prostovoljnim pristankom“ in diskriminatorno pogojuje osebne podatke s pridobitvijo pravice do podaljšanega parkiranja brez vračanja do parkomata. Pogojevanje v „prostovoljni pristanek „v zameno za liziko.
Gre za povsem nepotrebno in zato nezakonito diskriminacijo med tistimi, ki lahko vsake 4 ure fizično dostopajo do avtomobila in tistimi, ki tega ne morejo storiti ali jim to prinese pomembno gospodarsko škodo. Parkomati enakega videza in istega proizvajalca drugod zmorejo poljubno dolgo parkiranje za vse enako(Strunjan – plaža še lani). Takoj za tem je takšno poslovanje posredno prisila v nakup in uporabo naprave za sledenje, pametnega telefona (prek česar se tudi pogosto pritožujejo ljudje, da ne uspejo plačati) ali pač alternativo, ki jo uporabnik lahko uporablja prek čitalca telefonske številke v kiosku. Zakaj je MOL-u pomembno vedeti, kdo je ta, ki parkira od četrte do osme ure in ki je koristil „liziko“ kot nagrado za posredovanje osebnega podatka, torej ki se je odpovedal zasebnosti. Gre vendar za mednarodno priznano, zagotovljeno in zaščiteno človekovo pravico. To vedo le na MOL-u, na FURS-u (a se tega ne smejo javno zavedati-razlaga sledi), na Tožilstvu in na SGF, ki mu uprava MOL s takimi kaznivimi dejanji izkazuje podanost in servilnost.
Tožilka je zatrjevala, da to ni nič, kar bi imelo značaj kaznivega dejanja. Glede na to, da je očitno komunicirala z informacijsko pooblaščenko, ta pa je komunicirala direktno ali posredno o predmetu prijave kaznivega dejanja z redarstvom in (morda je DT tudi neposredno komunicirala z redarstvom) najbrž tudi z Županom, itd., je verjetno komunicirala tudi z FURS, saj tako deluje dežela, ki jo vodijo globočniki na podtalen način. Da je komunicirala z LPT in MR je očitno po tem, da je uslužbenka, ki prejema reklamacije o parkomatih na posnetem pogovoru – tedne po vložitvi ovadbe vedela za prepoved prejemanja posamičnih osebnih podatkov, kaj šele akumuliranih o istem vozniku.
Tožilka me je tudi obvestila, da sicer lahko uveljavljam svoje pravice in pripombe še naprej, a v inšpekcijskem postopku, torej tako, da sprejmem kršitev človekovih pravic kot benigno, saj redarstvo ni pristojno za človekove pravice, in se izčrpavam v gotovem neuspehu s kriminalno navezo Mestno redarstvo – FURS – MOL – Zoran Jankovič – Mestni svet Ljubljana. Doda, da če še vedno menim, da so mi kršene pravice, naj začnem postopek pri informacijski pooblaščenki. Kot da jih pooblaščenka sama ne bi vseh že obvestila o tem nezakonitem zbiranju podatkov, ki se izvaja v MOL sistematično in naklepno. Kot da le-ta ne bi že ukrepala, in verjetno tožilki, gotovo pa MOL-u povedala, da imam prav, in je njena vsebina „sporočila“ v odziv na mojo ovadbo s tem znak njenega kaznivega dejanja opustitve uradne dolžnosti na položaju tožilke. Zato že vloženi ovadbi v tej zadevi zaradi podtalnega in več-nivojskega postopanja tožilke uvajam kazensko ovadbo zoper njo in njeno ravnanje v postopku(kot tu opisano). Zoper njeno sprenevedanje in delovanje v imenu in korist zelo verjetnih storilcev. Ena od sostorilcev Viktorija Hudernik, je morda res le slepi potnik, na vlaku te nezakonite agende, a njena morebitna dejanska „slepota“ naj je nebi opravičevala pred kazensko odgovornostjo.
Če naštejem še nekaj drugih dejanj uslužbencev FURS-a, ki sodijo v eno ali več alinej KZ:
-
večkrat me je uslužbenec FURS KOPER hotel odkrito ogoljufati v postopku obdavčitve pri uvozu avtomobila pri določanju cene davka na osnovi navedbe vrednosti avtomobila več let mlajšega letnika in modela izdelave. S tem je ustvaril meni tudi stroške postopka v obliki izgube delovnega časa, v katerem sem se moral odzvati. Če bi se ne odzval pravočasno, torej sem bil v to prek njegovega izkrivljanja dejstev prisiljen, bi uslužbenec meni uspel v postopku izterjati neupravičeno večkratnik tistega, kar „mu“ je pripadalo, s čimer je deloval s kaznivim dejanjem(poslovna goljufija, zloraba položaja) v korist tretjih strani in morda bi bil za to uslužbenec nagrajen. Seveda zgleda, kot da vsakič poskusi ogoljufati vsakega zavezanca, kadar nima ustreznega letnika v ponudbi na spletu. Praksa pač. Takrat, že pred več leti, je z dronom vohunil za predmetom uvoza, če je res na dvorišču in če je res v opisanem stanju.
-
V postopku prodaje zemljišč so mi uslužbenke FURS poskusile zaračunati davke na razliko v vrednosti od nakupne vrednosti in na razliko od povprečne vrednosti, po kateri se domnevno prodajajo zemljišča v KO Cetore. Četudi se moja KO razteza od parcel z razgledom na morje in s špekulativnim položajem potencialne spremembe namembnosti, pa vse do takšnih, ki so v naravi gozdovi in zaraščene kmetijske površine, melišča, klifi in grape. Vse kmetijske površine v občini vse do morja so degradirane po divjadi zaradi naklepnih kaznivih praks javnih struktur belih ovratnikov od Izole do Bruslja, in ki so degradirane lahko tudi po zasebnih nasipih, tisoči m3 materiala, ki so potencialni plazovi, na državnih kmetijskih površinah (primer meječe parcele na mojo v prodaji), ki nobenega organa RS ne moti, kljub večkratni prijavi, saj je najemnik parcele z nasipom "pravi človek" (ovadbe in objave BPW). Uslužbenka FURS-a meni nalaga delo, medtem ko bi lahko pristopila z dronom za namen preverjanja točnosti mojih navedb, kot je to izvedel njen kolega iz prejšnje alineje(1). Vse preštevilne javne evidence javne uprave ji niso dovolj, iz njih se vidi skoraj vse. Ker pa ni dokazala odstopanja v vrednosti od dejanske, je breme stroška postopka na njeni strani, oz. tiste (korporativne) inštitucije, ki jo zastopa pri dejanju izčrpavanja stranke v postopku.
-
Ko sem zahteval, da mi povrne vse stroške in izgubo zaslužka z obrestmi, nastalimi v postopku kruhoborsko grebatorske metodologije uslužbenk FURS, ob sprenevedanju, da so kakor da povsem nevedne o dejanskem stanju zemljišč; (o ceni, ki da je veljavna na trgu pa mi je spregovorila kar po telefonu, da ne bi bilo sledi o njihovem sistematičnem ali ciljanem izsiljevanju in grožnjah z enormno obdavčitvijo. naknadno pa niso dostavile evidenc in dokazov o domnevnih poslih, na katere se sklicuje ena od njih po telefonu), pa so se odzvale s še dvema dejanjema kaznivega dejanja zlorabi položaja, s katerima uslužbenki ustvarita nove stroške, ki jih ne poravnata in ne pobotata z ugotovljenimi davki, ki jih izvršujeta:
-
uslužbenka natolcuje, da na prodanem zemljišču rase oljčnik šele po prodaji (zanimivo, da se naenkrat zelo spozna na zemljišče, ki ga prej ne zna oceniti in poda nove neresnice in natolcevanja), ki da ga nisem prijavil in bi moral od njega plačati davek pri prodaji,...Vse to zato, ker je delček krošnje in morda celo GERK-a (malomarni ali naklepni manipulativni poseg v mojo lastnino po javnem uslužbencu UE Izola, KGZS ali Občine Izola ali/in po uslužbenki FURS-a) od soseda (sosedovega oljčnika ali posameznega drevesa) segel čez mejo na mojo prodano parcelo in ker se je uslužbenki zazdelo, da tudi drugo grmovje na tej parceli na orto-foto posnetku zgleda tako kot oljka. Postopek je terjal nove stroške in izgubo delovnega časa. Pozval sem jih k uporabi drona ali k osebnemu ogledu, ker mi predhodnih stroškov in škode niso povrnili. Javne evidence niso tako zelo nepregledne in neuporabne, bolj je bila strategija FURS-a da mene izčrpava zelo uporabna in prikladna za maščevanje. „Tako mi vrže ven“ je rekla.
-
zahteval sem povrnitev stroškov, ki so nastali po natolcevanjih uslužbenk FURS-a in s tem verjetnimi naklepnimi zlorabami uradnega položaja za poskus protipravne pridobitve koristi zase in za tretje strani na račun moje lastnine in imetja. Uslužbenke niso dokazale nobenega od njihovih natolcevanj, niso pa tudi utemeljeno zavrnile nobene od mojih navedb v odgovor, zato so za začetek dolžne povrniti meni nastale stroške in izgubo zaslužka in delovnega časa, z obrestmi. Ker gre za neodzivnost FURS na konkretne očitke in terjatve in s tem za nadaljevanje zlorabe položaja, je bila po naslednjem dogodku(opisano pod c)) podana prijava na pristojni organ in šele tako se je ping-pong ustavil;
-
se je ena revanšistično domislila, da od mene zahteva, da prijavim dohodke od premoženja nepremičnin ravno v času teh mojih zahtev povrnitev stroškov in škode. Četudi se moje podrtije niso nič kaj spreminjale v zadnjih desetletjih ravno zaradi več-desetletnega organiziranega kriminala slovenskih državnih ovratnikov(dokaz: vse vložene in še ne vložene delne ovadbe in prijave o enem samem (!) organiziranem kriminalu belih ovratnikov 5000 dokumentov poslano v obravnavo leta 2021 v obsegu zdaj že več milijonov evrov škode in kazenske odgovornosti. Napovedal sem jim ovadbo in podal prijavo. Natolcevala je, da moram prijaviti prostore za užitek, najemnine in parkiranje avtomobila, kar bi lahko in zagotovo je zlahka preverila iz ortofoto posnetkov, javnih evidenc in s svojimi tehničnimi sredstvi. Do vsega ima dostop (in še več si ga kriminalna združba FURS želi v polje nezakonitega). Iz javnih evidenc izhaja število prijavljenih, njihovo materialno stanje in vrednost objektov na naslovu, tudi stanje zgradb je vidno iz satelita in sosednjih galaksij. Šlo je v resnici za revanšistično izživljanje organa – uslužbenke FURSKP, ki v resnici z vsem tu naštetim, v kooperaciji z ostalimi akterji predhodnih ovadb, pravzaprav preprečuje že desetletja, da bi sploh kdaj lahko postal davkoplačevalec.
Postopek je ustavila, po tem ko je ustvarila nove terjatve na moji strani, ki še niso bile povrnjene
-
FURS – oseba, ki naj bi bila za to pristojna v vodstvu FURS trdi, da FINANČNA UPRAVA MINISTRSTVA ZA FINANCE nima nobenega podatka o izvršilnih naslovih in dejanjih (datum in oseba – funkcionar, kot tudi vsi ostali podatki o tem, kako poteka naročanje dejanj) tistih, ki pri njih naročajo dejanja izvršb. To pomeni, da FURS-ov visoki uradnik zatrjuje, da nihče na FURSU ne ve, kaj dela, da delo FURS-a nima nobenih vodenj podatkov o lastnem delu in nobene dokumentacije in nima nobenega podatka o tem kaj, kdaj in zakaj to počne. Rdeči alarm se tu prižge in nikoli več ne ugasne: udbaški pristop k „stvari“. FURS je povsem nesledljiva dejavnost, zato je po definiciji lahko le zlorabljajoča. Če na FURS-u ne vedo, po kaj hodijo v službo, se treba vprašati, kdo kaj ve o tem. In ker je to, da nima podatka o ničemer gotovo laž, se je treba vprašati, zakaj ima nek državni uradnik občutek, da lahko laže v javnosti o svoji javni funkciji in ve, da se mu ne bo zaradi tega prav nič zgodilo. Morda pa sploh to ni državna, pač pa korporativna entiteta, podvržena neki povsem drugi zakonski podlagi.(DOKAZ: pisni odgovor vodilnega funkcionarja FURS)
-
FURS-ovi uslužbenci izvajajo agende, uničujoče do prebivalcev Republike Slovenije, ki so v nasprotju z interesom državljanov in slovenskega naroda, javnim interesom, kvečjemu v interesu elit in lobijev. Primeri: živinoreja, fitofarmacija, vinarstvo, kmetijstvo nasploh, zaviranje postopkov in finančna bremenitev oseb na sodišču v postopkih zoper javne organe in institucije, ki so v resnici entitete korporativnega upravljanja,... Trditev izogibanja odgovornosti za svoja dejanja, da ne ve nič o tem kaj počne, jih ne opravičuje pred zakonom. Zloraba takšnega sistema je povsem logična posledica, saj je vse v zvezi s FURS-om tako zastavljeno in je kazniva praksa integrirana v poklic. Predpisana. Kot opisujem tu in kot izhaja iz moje dokumentacije o in od FURS, saj lastne dokumentacije da nima, torej FURS ko gre za številne moje primere obstaja v paralelnem svetu, gotovo pa ne v službi države za državljane Slovenije. V čigavem interesu deluje če ne v službi državljanov in države? Organ za discipliniranje "svobodomiselnih" ali nepokorljivih, nepodkupljivih, dobronamernih in poštenih ljudi ali le tistih, ki utajijo davke, ki jih nesledljiv aparad potrebuje za lastno delovanje. Koga zastopa pri tem početju? Le zakaj se posledica FURS-ove metodologije zlorabe oblasti povsem ujema s slavnim rekom Klausa Schwaba: "Posedovali ne boste ničesar in boste srečni, da je tako"? Kje je transparentnost? Davčna tajnost je pravzaprav tajnost FURS - OVEGA potencialno nezakonitega in neustavnega početja. Vsak teden mi namreč prek izvršb strežejo z zahtevo, da predložim dokaze o premoženju, kot da ne bi vedeli zanj. Medtem ko se na moje več milijonske terjatve po povzročeni škodi po organiziranem kriminalu tudi mnogih, ki prek FURSA izvršujejo, se tožilec SDT spreneveda, torej domisli izgovor, da mu nisem povedal kdo od njegovih kolegov dan danes hrani pred skoraj dvema letoma poslano jim dokumentacijo - 5 000 dokumentov o kaznivi dejavnosti, organiziranem kriminalu njegovih kolegov. Nobena posebnost ni, da se psihopatsko izživljajo nad menoj, mojim premoženjem in mojo družino že desetletja. Nisem edini. Pri tem se skrivajo za pretvezo o davčnih tajnostih. A tu je tajno le to, da kradejo. Zato odpravljam vsako tajnost, naj se ve kdo in kdaj krade in laže in je kradel in lagal.
-
Izvršuje globe za inšpektorja za kmetijstvo, ki me sili v povzročitev splošne nevarnosti z označevanjem živali s posegom v telo z umazano opremo po neusposobljeni osebi. (Tožilka potrdi pravilnost ravnanja v vlogi lažne sodne izvedenke za veterino. Njeno pisanje je nakladanje. Ta zloraba oblasti je skladna z mednarodno agendo uničenja kmetijstva, nižanja kvalitete hrane do neužitnosti in huje, podtikanja kemikalij in bio tehnologije v hrano in prehranska dopolnila in povsod drugod, umazanih koktajlov v cepivih za ljudi in živali, ki končajo v mleku, jajcih in mesu, direktno ali posredno v naših telesih. Gre za spodkopavanja prehranske varnosti ter same proizvodnje hrane za povzročitev lakote – v teku.(politika EU in podložne slovenske uprave in vlad po globalističnih agendah Davosa). (Dokaz: vložena ovadba leta 2014 in odgovor tožilke)
-
Izvršuje za sodišča, ki poslujejo koruptivno in zaračunavajo za svoje že plačano delo iz proračuna, da bi prek izčrpavanja in pogojevanja uspešnosti pravde z izčrpavanjem stranke zaustavili postopke ugotavljanja nezakonitosti dejanj državnih uradnikov na katerikoli ravni postopka, na kateremkoli področju javne uprave, ravno prek zaračunavanja storitev pravne države. BPP dobite, če nimate ničesar več in takrat niste javnim uslužbencem več ogrožajoč. Takrat ko ste osrečili celo davoško družbo.
-
Laž, da imam kot kmet dostop do pravne države na poti do pravice in zaščite pred nepravičnostjo in kaznivimi dejanji kogarkoli, je v veliki meri v praksi maslo – izvajanje FURS, s čimer je celotni sodni sistem z njim vred lažen in nepravičen, sodstvo in pravna država pa sta zato nična, ker sta pod pogoji, ki jih poznamo v javnih inštitucijah zame in podobne povsem nedosegljiva. Navadna farsa in fikcija. Če moram prodati kmetijo za to, da v bojevanju s hordo državnih ovratnikov dokažem, da je njihovo postopanje ob zlorabi oblasti v tujem interesu veleizdaja naroda, kaznivo in nezakonito, potem je cilj SGF v razlastitvi kmetov že dosežen s tem, če v zvezi z menoj teče katerikoli postopek pred sodiščem v Sloveniji. (dokaz: postopanje koprskega sodišča v zadevi BPP za kaznivo dejanje FRANKA SLAVCAin SKZGRS). FS me je na izvršbi prepričeval naj grem v tožbo proti državi -SKZGRS in da je on dober sosed, ki nima s to izvršbo nič skupnega.
-
Recept: Dovolj jim je izzvati čim več nepravičnosti in kaznivih praks, na katere se bom kot resnicoljuben in za lastno življenje, javno dobro, samoohranitev in družino prizadeven državljan odzval, ko se bom postavil za svoje pravice in pravice sodržavljanov. Če je pravica odvisna od tega, koliko denarja imam v žepu, potem ni nikoli obstajala.
(Dokaz: Celotna razširjena zadeva SKZGRS: od sklenitve pogodbe leta 2008, prek izčrpavanja z oviranjem ograditve pred divjadjo z malomarnim upravljanjem zemljišč, s podporo SKZGRS nezakonitim dejavnostim obalnih občin v istrskih gozdovih za uničenje kmetijstva prek uničenja habitatov divjadi, s podtikanjem znatnega deleža poplavnih površin v pogodbo, izvajanjem nedeljivosti pogodbe kljub krivdnim razlogom za zamolčano degradiranost dela zemljišč na strani SKZGRS, izgovarjanje na druge državne organe v imenu katerih jamči SKZGRS sam v pogodbi, izgovarjanje na odgovornost organizacij javne uprave, ki ob nastanku kaznivih dejanj uslužbencev sklada ni obstajalo, izvedba nezakonitih izvršb, po izvršitelju FRANKU SLAVCU z večkratnim konfliktom interesov v tej zadevi, obsežno krčenje državnih gozdov za trajne nasade brez presoje vpliva na okolje in krčenje habitata divjadi v okolici, 3 letna neodzivnost na zahtevo po oženju pogodbe iz krivdnih razlogov na strani SKZGRS, usklajeno delovanje med Občino Izola, Okrajnim sodiščem Piran, Izvršiteljem Frankom Slavcem in SKZGRS- pospešitev izvršb v odziv na mojo izvršbo škode po poplavah povzročenih po črni gradnji Občine Izola na istem sodišču na isti dan, enostranski dvig cen za najemnino izven pogodbenega razmerja za večkrat prijavljeno sočasno stopnjevano degradirano zemljišče, izvrševanje tako neupravičenih najemnin prek zlorabe pristranskih sodišč, celo vse od leta 1980, ko je pravna predhodnica SKZGRS, SKZ po istih redno zaposlenih izvedla zavestno zavajanje najemnika v najem zemljišč, ki jih je dala v uporabo drugemu uporabniku. Zanje 37 let zaračunava najemnino in uporabnino meni in prej očetu medtem ko desetletja odklanja odkaz meja. Se spreneveda glede „napake“, poskuša to početje prikriti še po 43 letih, in nenazadnje sprenevedanje SDT o prejetju deset tisočev dokumentov o vsem tem povezanem dogajanju in vloženih pravnih sredstvih). Proti uslužbencem sklada in njihovim kriminalnim podpornikom sem vložil več milijonov vredno ovadbo v konstantnem naraščanju zneska zaradi odpora celotne državne strukture do procesiranja storilcev. SDT je stopil na njihovo stran in povišal vrednost terjatev iz te ovadbe za sto tisoč evrov odškodnine, ki jo terjam iz njegovega premoženja poleg doslednega izvajanja KZ v kazenskem postopku proti njemu.)
-
FURS izvršuje za Darka Cerkvenika in "njegovo" prohibicijsko zlorabo oblasti brez materialno-pravne strokovno utemeljene podlage, brez podlage v davčni zakonodaji (moje morebiti pridelano a pretežno uničeno grozdje in vino v inducirani naravni podobni katastrofi po učinkih javnih investicij in politike na številnih področjih ni obdavčeno). MKGP in IRSKGP niti več ne uporabljata teorijo prihodnje obdavčitve pač pa stranske poti do uničenja: kvazi davčno, razširjeno politiko rubeža za globaliste.(opisano v več predhodnih objavah na BPW) Vinska inšpekcija ima za svoj obstoj podlago v predpisanih lažeh in zavajanjih ter s strani petrokemične industrije navdahnjenih družbenih konstruktih v interesih tuje elite, korporacij in domače prodane uprave. Obenem FURS ne želi posredovati podatkov o tem kdo odloča o kdaj in kaj bo FURS storil v zadevi kriminalnega poskusa vplivanja na mene s strani Cerkvenika (takšen primer sem z opisom objavil utemeljenega s FURS -ovimi dopisi. Zahteva Cerkvenika za naskok FURS-a na moje premoženje in takoj po mojem članku, kjer se obregnem tudi ob to, sledi prehod izvršbe Cerkvenika na neobstoječa sredstva na mojem računu). Tudi in dodatno v odziv na moje prizadevanje za pregon organiziranega kriminala, v katerega je FURS do vratu in prek potopljen. Predstavnik SD tožilstva je povečal moje terjatve po odškodnini v tej zadevi z ignorantskim pristopom do zadeve za 100.000,00evrov.
-
Uprava RS si koruptivno prisvaja pravico do naklepnega usklajenega načrtovanja aktivnosti in medsebojne komunikacije med državnimi ovratniki, v tajnosti navznoter in sprenevedanju navzven(Dokaz: (1)Izjava veterinarskega inšpektorja o interdisciplinarnih srečanjih na temo posameznih kmetov v zadevi prisilitev lastnika živali v povzročitev splošne nevarnosti za potrošnike in nevarnosti povzročitve gospodarske škode samemu sebi pod prisilo državnega funkcionarja (2) FURS-ov funkcionar nima nobenega podatka o lastnem delu – izjava vodstva FURS - pisno) .(3)prisilno cepljenje vse drobnice in goveda pot lažno in nedokazano pretvezo o domnevnem nevarnem dogodku. Posledice cepljenja v Sloveniji in hrvaški so bile groteskne, Hrvatje so dobili odškodnine od EU, Slovencem ni uspelo niti popisati škode. Mnogi so ostali brez podmladka, brez mleka in kakršnih koli odškodnin.
-
Ob tem se sprašujem ali sploh obstaja FURS znotraj države Slovencev ali je to tuja entiteta, in o tem, kdo kaj sploh počne. Deluje kot neka franšiza tajne kriminalne združbe, ki nikomur ne polaga računov, kot bi ne bili v službi države in državljanov. Pač neke podtalne strukture, katere se po metodah sodeč moramo državljani Slovenije bati in je še ne smemo izpraševati. V tem smislu za ene deluje FURS legitimno, za tiste ki so uspeli postati davkoplačevalci, za druge pa pretežno to kar tu opisujem. Oboje govori o celoti.
Medtem, se FURS, ki „nič ne dela in nihče ne ve o sebi, kaj je delal in kdaj“, izživlja nad nami (nekaterimi) državljani... Vas to na kaj spominja? Sedaj želijo pravice do sledenja državljanom po lastni presoji, tako kot je ameriški IRF zaposloval ostrostrelce, pa ni razumeti, zakaj jih je potreboval. Kot da ne bi že do sedaj vsega tega počeli na FURS ali sorodnih paradržavnih strukturah s paradržavnimi funkcijami. Meni neznana agencija ob vsakem vklopu telefona nanj naloži med poslana sporočila več mojih davno poslanih sporočil prijav motokrosa policiji z vedno ponovno „današnjim“ datumom. Sočasno Policija „ne sme“ slediti motokrosistom, ki divjajo po bližnjem gozdu z uporabo tehničnih sredstev, kar jim izrecno predpisuje ZON.
-
Izvršuje članarino za prisilno članstvo za KGZS "prisilno zagovornico interesa kmeta", ki je senčna plat vsake vlade na področju kmetijstva, kontrolirana opozicijo za bipolarno propagando mednarodnih agend od osamosvojitve , ki so v praksi veleizdaje lastnega naroda, s taktiko dva koraka naprej in en korak nazaj, prek polemiziranja posameznih dejanj. Izvajanje na dolgi rok, da se ne prepozna vzročnosti. Amerika izpred sto let. Pa kupite tam zdaj kozarec „hladnega belega mleka“ brez aditivov. Morda z letalom in ob iskanju z lupo.(Primeri: politika prijave škode po divjadi, dodeljevanje subvencij, propaganda izmišljenih bolezni, prisila v škropljenje, desetletje izključnega zavajanja potrošnika z zamegljevanjem razlike med eko in klasičnim kmetijstvom, se še porablja po prilagojeni agendi – še danes mnogi ljudje ne ločijo med blagovnimi znamkami eko-bio-organsko, biodinamično, integrirano-kozmetično izboljšano konvencionalno, ekološki kmetje so bili prisiljeni v izobraževanje o rokovanju s strupi (v izvedbi KGZS), da so lahko kupili ekološka sredstva varstva rastlin).
-
Izvršuje prispevke za agromelioracije kmetijskih zemljišč, za SLOVENIJO d.o.o. Za zemljišča, ki so v lasti Slovencev, ki so poplavna, zaradi nestrokovnih posegov te iste SLOVENIJE v prostor (dvojno izčrpavanje lastnika ali najemnika; že vložena ovadba to opisuje). Le parlamentarna komisija po 9 letih od pisnega obvestila Skladu nekje bežno omenja obstoj tega problema v regiji, medtem ko se SKZGRS s tolpo ostalih predstavnikov državnih struktur slovenske paradržavne uprave še vedno izživlja nad menoj ravno na osnovi podtikanja več poplavnih površin v mojo najemno pogodbo(ena od dveh ključnih zadev).
-
FURS izvršuje prispevek za vzdrževanje gozdnih cest za SLOVENIJO d.o.o. na gozdnih cestah, ki smo jih lastniki in uporabniki sami zgradili in jih vzdržujemo sami, za ceste, na katere nihče od kriminalnih inštitucij RS nima niti pravice dostopati.
-
Izvaja tudi izterjave pavšala turistične takse v Občini Koper na nenaseljenih nedokončanih objektih brez uporabnega dovoljenja, češ da bi bila lahko nepremičnina oddana, „saj ima streho“ in da je to, da ni oddana, problem samega lastnika, ki še izvaja gradbena dela v njej.
-
Izvršuje tudi obsežne davščine za Občino Izola na zemljišča, ki so zazidalna, a Občina Izola sama ovira lastnici razpolaganje z njo, z nedokončanimi javnimi projekti na njeni privatni lastnini in obenem z več-desetletnimi obljubami menjave tega zasedenega dela zemljišč za druga zemljišča. Davščina naj bi vzpodbujala prodajo zemljišč za pozidavo ali pa pozidavo s strani aktualnega lastnika. Med tem ko občina zavlačuje, zasebni koristniki zaseženega zemljišča s strani občine združeni v pravdi zahtevajo vpis služnosti in občina psihopatsko zlorablja FURS za izživljanje nad lastnikom zemljišča. Juhej! Preprosta naci-fašistična politika prisile, posiljevanja in izsiljevanja. In spet smo pri globalistični agendi Davosa!? Pristojnim je bil poleg ovadbe podan dokument za identifikacjo lokacije.
In ponovno pravim, da če bi na FURS-u delali ljudje, bi jih lahko bilo sram. (podana prijava pristojnim organom z iztekom roka za ukrepanje in ker nisem bil seznanjen s kakršnim koli ukrepanjem tega organa niti posredno prek učinkov na zadevo v teku, obstaja velika verjetnost kazenskega pregona organa in pristojnega ministra, morda več ministrov)
Vedno brez izpraševanja izvršilnega naslova. Po zakonu! Če rata rata, če ne pač uspešno izvaja izčrpavanje v interesu „neznanega nosilca“.
Katerikoli javni organ lahko tudi le „po potrebi“ kdaj FURS sistematično uporabi ali uporablja in prek njega zlorablja svoj položaj za kaznivo dejavnost pridobivanja nezakonitih davščin in podobnih dohodkov, ki so kraja premoženja, mučenje s strani državnega aparata in sodijo v kategorijo nasilja kot je genocid nad posamezno kategorijo prebivalcev, za kar so predpisane bajne zaporne kazni. Ameriška vojska po vojaškem zakonu izdajalce svojega naroda obeša po postopku na vojaškem sodišču. Nikoli FURS ne preveri vnaprej ali izvaja kaznivo dejanje ali ne, vedno lahko z izzvanimi postopki izzove izgubo delovnega ali katerega koli drugega časa državljanov ter izgubo dohodka in se vede, kot da se to ni zgodilo. Na FURS sistematično kradejo za svojo druščino državnih ovratnikov in njihove gospodarje globaliste globočnike.
Prizadeval si bom še naprej za ukinitev FURS kriminalne organizacije in za reorganizacijo slovenske države. Vsa nadaljnja in pretekla kazniva dejanja bodo posredovana v postopek kazenskega pregona. Vsi, ki se bodo pri tem še naprej izogibali procesiranju kaznivih dejanj po uradni dolžnosti, ki si bodo v tem KD medsebojno pomagali bodo dodani na seznam ovadenih. Za vsa pretekla in morebitna nova kazniva dejanja ali udeležbe v kaznivih dejanjih drugih nosilcev funkcij in organov zahtevam za odgovorne osebe območnih FURS in njihovih uslužbencev iz poslanih izvršb povezanih z dejavnostmi tu opisane globoke države poleg, ustrezne predpisane kazni, denarne, zaporne, od njih tudi odškodnino za povzročeno gorje(meni, moji družini, mojim strankam, moji dejavnosti) v vrednosti 100.000,00 evrov po odgovorni osebi FURS ali po uslužbencu podizvajalcu kriminalne dejavnosti iz njegovega premoženja.
Ta dopis je poleg obvestila FURS-u tudi naznamba podrobne posamične dokumentirane ovadbe proti posameznikom in skupinam državnih ovratnikov, zaposlenih pri FURS s prilogami in dokazili, pristojnemu organu za pregon organiziranega kriminala državnih ovratnikov. Hkrati je ta dopis vnovična ovadba proti vsem odgovornim v MOL in državni tožilki, ki se izogiba uradnemu dejanju svojega lastnega organa. FURS je že prejel moj popis terjatev do nekaterih državnih organov, milionski znesek v naraščanju. To več ne pomeni, da sem še vedno ali kadarkoli v prihodnje pripravljen pobotati katerekoli terjatve kriminalnih entitet prek FURS, ki jih navajam v ovadbah z mojimi terjatvami do njih, ali da sem se pripravljen pogajati o odškodnini.
Poslano na naslov pristojnega organa in objavljeno na spletni strani Danijel Mivšek BPW
Mar 05, 2023