Članek
Šolanje na domu (ŠND) je le odziv na holokavst v slovenskem šolskem sistemu

Brez nezakonite uvedbe obveznega Wi-Fija v javnem sektorju, Li-Fija in 5G, bi bil covid holokavst v startu obsojen na propad: EMS v obliki mikrovalov nima le termičnih učinkov, pač pa tudi učinke na nevro-psiho-fiziološke procese, stanje tkiv...

Objavljeno Sep 08, 2023

Danijel Mivšek


Cetore, 31.8.2023


Naslov: Šolanje na domu (ŠND) je le odziv na holokavst v slovenskem šolskem sistemu (1. del)

Brez nezaoknite uvedbe obveznega Wi-Fija v javnem sektorju, Li-Fija in 5G, bi bil covid holokavst v startu obsojen na propad: EMS v obliki mikrovalov nima le termičnih učinkov, pač pa tudi učinke na nevro-psiho-fiziološke procese in stanje tkiv v telesu človeka in na dostop človeštva do duhovne razsežnosti: etike, morale, varovanja človekovih pravic, sočutja, namesto splošne duhovne otopelosti, zdaj značilne lastnosti mase s covid agendo zaznamovanega prebivalstva zemlje.

Zadeva: Večdelna ovadba zoper odgovorne osebe, vodstvo, so-odločevalce, propagandiste in pripravljalce programa nasilja nad otroki in kršitev otrokovih pravic Osnovne šole, Ministrstva za izobraževanje, šolstvo in šport, Združenja pediatrov, NIJZ, Ministrstva za zdravje in vseh Vlad v času kaznivih dejanj in hudodelstev.


ŠND je dobra alternativa šolstvu kot ga poznamo danes - koncentracijskemu taborišču, zaradi že udejanjenih zločinov proti človeštvu ob uporabi predrznih manipulacij, propagande in tehnologij za omrtvičenje temeljnih duhovnih in duševnih funkcij otrok, staršev in učiteljev. Za ravnatelje je že težje ugotoviti ali gre za sodelavce globalistov ali so tudi sami nasedli indoktrinaciji:

1. Uvedba devetletke in zgodnjega opismenjevanja pod splošno znanimi pogoji in praksami, prinašajo posiljevanje z opismenjevanjem otrok, katerih zrelost za opismenjevanje ni več preverjana. Izogibanje staršev prezgodnjemu opismenjevanju otrok pa je predmet šikaniranja komisije, ki ne preverja več zrelosti, pač pa upravičenost za odlog vpisa v šolo, kjer naj bi se otroci le "igrali", medtem ko bi na koncu leta že znali pisati, brati in računati – mnogi pred dopolnjenim 7. letom. Gre za pohabljanje otrok prek povzročitve motenj v naravnem razvoju in za neposreden napad na družinski mir, zdravje, čas, socialne odnose, ... Je navzven blago viden a v resnici sistemski in grob poseg v osebno integriteto vseh članov družine. Siljenje, manipulacija in indoktrinacija staršev in učiteljev v smeri udeležbe v izvajanje in prevzem izvajanja nasilja nad otroki v celoti prek lažnih strokovnih predpostavk in lažnim "modernim" pristopom k vzgoji in izobraževanju. Ob podpori RTV propagande, torej izdajalskih ali indoktriniranih novinarjev. Je sistematično nevro-psiho-fiziološko pohabljanje otrok in napeljevanje ter siljenje staršev in učiteljev k sodelovanju v izvedbi pohabljanja.
2. Izvajanje nezakonitih in nestrokovnih zdravstvenih postopkov na šolah: pogojevanje s testiranjem, testiranje v šolah, pogojevanje z nošenjem mask, izsiljevanje podrejanja programu eksperimentiranja na otrokih pri dostopu do pravice do izobraževanja otrok.
3. Povzročitev telesne in psihološke travme zoper nedotakljivost celotne osebnosti in telesa celotni populaciji otrok na osnovni šoli (in celotni generaciji otrok na vseh stopnjah izobraževanja) s prisiljevanjem v pristanek otrok in staršev v eksperimentiranje na otrocih (maske, testiranje in cepljenje: covid in ostala cepiva).
4. Načrtno izkrivljanje razvoja in s tem telesno in psihosocialno pohabljanje celotne generacije otrok in staršev z nacifašističnim eksperimentiranjem z maso le-teh in njihovimi starši. Siljenje staršev v aktivno izvajanje eksperimentov na sebi in na lastnih otrokih. Siljenje staršev v udeležbo v nasilje zoper lastne otroke. Eksperiment je bil prej preverjen z raziskavami, zato gre za navidezni eksperiment v resnici pa za naklep. Pedofilsko satanični vseslovenski obred žrtvovanja naših otrok.
5. Uvajanje zelo pristranskih praks vsejedih pod pretvezo medicinske stroke na področju prehrane, ki je sedaj(po cca 5 letih) postavljena na glavo (kakor da bi zdaj Golob citiral mojo pritožbo izpred nekaj let na prehransko enoumje, nasilje nad in netoleranco do vegetarijancev, kot je moj sin v šolskem sistemu). Gre za bolno poigravanje s slovenskim narodom in kulturo ter vsemi manjšinskimi skupinami. To je tista resnična dejavnost državne uprave. Tu vidimo, da ta ni taka kot nam jo rišejo v medijih.
6. Nekritično izvajanje nezakonitih, neustavnih, nestrokovnih in neznanstvenih postopkov zgolj na osnovi covid propagande in usklajene, dogovorjene, zlonamerne upravne represije, od katere še danes nimamo nič oprijemljivega v znanstvenem in strokovnem smislu, in nikoli nismo imeli nič oprijemljivega, razen propagande in represije prodanih javnih uslužbencev - kvazi strokovnjakov. Ravnateljica je na moje kritike holokavsta odgovorila da "spoštuje (še) moje, drugačno mnenje". Tako covid holokavst v šolah kot vsiljevanje mesojedstva, in zdaj vsiljevanje ščurkov in vegetarijanstva so izključno vsiljevanje mnenja skorumpiranih ljudi s titulami in funkcijami, v nasprotju z znanostjo in z dejstvi.
7. Uvedba (po tihem in naskrivaj) Wi-Fi, Li-Fi in 5G opreme v šole in okolico šol, kot tudi sicer v vsa urbana območja v času plandemije (morda tudi 6G-pojavljajo se zadnje leto nove vrste anten, sateliti, premične Haarp naprave, ki jih verjetno uporablja tudi Nato vojska (spomnite se ponavljajočih se potresov v Postojni ob vajah Nato vojske) in od lanske jeseni se še dodatno zelo krepi EM sevanje po jakosti, intenziteti in po spreminjanju frekvence EMS in pulziranju, v nepravilnih intervalih spreminjanja teh lastnosti, za katere po več pozivih meritev ne želi nihče v RS opraviti in objaviti).
8. Umetno insceniranje izrednih pandemičnih razmer s pomočjo pred-patentiranih, dokumentiranih, dokazanih in razloženih tehnologij in prevar ter masovno zavajanje javnosti prek javne propagande javnih in zasebnih medijev. Prisilno šolanje prek elektronskih naprav prek uporabe patentiranih programov za vplivanje na človeški živčni sistem: npr. prek ekranov. Pridobivanje podatkov in vohunjenje po računalnikih z koncesijskimi javnimi omrežji in (tudi zasebnimi) programi in sistemi izobraževanja prek spleta ter zbiranje vseh vrst podatkov o naših otrocih in mladostnikih s pomočjo UI za manipulacijo z njimi, sledenje in indoktrinacijo mase zdaj in v prihodnje. Uporaba družbeno politično tehnoloških programov upravljanja mišljenja in ravnanja mase. Uporablja se znanje pridobljenih iz skoraj stoletja mengelejevskih eksperimentov na ljudeh, zarodkih na posameznih mestih, skupnostih in na celotnih državah in regijah. Sterilizacija mase, ki se izvaja danes z EMS na svetovni populaciji se je npr. izvajala v Auschwitzu, Ravensbrücku in drugih KT v nacistični Nemčiji. Med drugim z žarki X.
9. Javnim pozivanjem globočniških pedagoških funkcionarjev k omejevanju in oteževanju šolanja izven javnih šol - koncentracijskih taborišč za naše otroke, to je ŠND. Za ta dejanja zahtevam dosmrtno ječo za storilce. Poskus staršev, da bi kolikor se le da obvarovali svoje otroke pred eksperimentiranjem na njih ti zločinci naklepno želijo onemogočiti. Za vsak dan izpostavljenosti EMS mojih otrok v šoli po brezžičnih tehnologijah za nazaj zahtevam 100 (sto) evrov, za naprej pa zahtevam 1000(tisoč) evrov odškodnine dnevno od OŠ in od Vlade RS skupaj z dosmrtno ječo vseh odgovornih za nezakonito implementacijo teh tehnologij in neodzivnost DTRS, SDT in Policije na vložene ovadbe po uvedbi Wi-Fi, Li-Fi in 5G v Slovenijo. Zaradi kumulativnega učinka na zdravje otrok z uporabljeno vojaško tehnologijo orožja staro in raziskovano že najmanj 80 let. (Javno dostopni viri izkazujejo 2600 znanstvenih prispevkov do leta 70 prejšnjega stoletja). Škodljivost je odlično raziskana. Enako kot je vplivanje na vreme 100 let stara znanost, ki se je po mednarodni konvenciji o prepovedi manipulacije vremena preselila zadnjih 60 let v tajno strateško vojaško ekonomsko panogo.
10. Prek družbenih vzvodov in pogojevanja temeljnih človekovih pravic je državna uprava, vključno s šolskim sistemom pod nikoli dokazanimi, le navidezno pandemičnimi pogoji umorila in pohabila stotisoče Slovencev, tudi starostnikov, otrok in mladostnikov z medicinskim eksperimentiranjem in lažnim cepljenjem z biološkim orožjem. Vprašajte pogrebnike: "tretji je za večino usoden" in "mrtveci poleti ne gredo več na dopust", ... Slovenski pogrebniki so od začetka covid cepljenja preobremenjeni in jim pomagajo tuje zasebne pogrebne službe, ustanovljene iz post-cepilne situacije, že prvi dan covid cepljenja je prinesel znaten porast upepelitev. Mnogi so poročali o plačilu, ponujenem s strani uprave RS za uradno lažno navedbo razloga smrti – "covid" – tudi če je človek umrl v prometni nesreči. Enako so "morali" delati v bolnicah. Ne tožilstvo in ne kriminalistična policija ne želi raziskati razloga za smrt moje sorodnice, ki je umrla nekaj mesecev po prisilnem (!) cepljenju v domu upokojencev Logatec in ne želijo podati nobenih odgovorov na prijavo in ovadbo, kljub več pozivom. Tožilka mi je v zavrnitvi ovadbe očitala, da jaz(!) nisem dokazal povezave med cepljenjem in smrtjo, kar sem v ovadbi zahteval, da storijo oni. Kriminalist pa je v tej zadevi prisilnega cepljenja v javnem zavodu vplival na priče.

S šolanjem na domu, samo idejo, smo se v smislu možnosti šolanja za naše otroke srečali prvič po nekaj resno negativnih izkušnjah v javni šoli in vrtcu. Moje stališče do nesprejemljivih, kaznivih in celo genocidnih praks v javnem šolskem sistemu je najprej vedno vztrajati pri odpravi teh ravnanj in praks, zablod in vsiljenih indoktrinacij šolskega osebja, ipd. Hkrati je prva izbira konstruktivni dialog na horizontalni ravni (za odpravo vertikalnega nasilnega sloga implementacije ukrepov, ki niso ne strokovni in ne zakoniti), kar bi moralo v vsakem primeru iti z roko v roki, na vseh področjih bivanja. Pa temu ni tako. Spremembe "zakonodaje" in šolskega sistema, kot jih poznamo v zadnjih desetletjih in pedofilsko obredno satanični ukrepi, ki se v slovenskih šolah izvajajo v času režiranih pandemij, so del bolne produkcije globalnega zavezništva nehumanih elit. Ko sem govoril o nesprejemljivosti početja šolskih oblasti in prekoračitvi pooblastil nje same ravnateljici, se je ta patetično smehljala in povedala, da: "... spoštuje drugačno mnenje". To je bila večnivojska laž in manipulacija ravnateljice --------------------------. Novodobni pljunek v obraz. Takrat mi je potrdila, da je propaganda dejansko utemeljena na enoumnem mnenju, potvarjanju statistike in prirejenih interpretacijah v kombinaciji s kontrolo medijev in blokado dostopa strokovne javnosti do javnega medijskega prostora in ne na dejstvih ali na znanosti. In ravnateljica je bila povsem zadovoljna s takšnimi podlagami za posege v integriteto otrok. Gospa popelje smehljaje otroke v večvrstno življenjsko ogroženost, nekateri dejavniki pa niso odpravljeni še danes pod drugim ravnateljem, -----------------------------, funkcionarjem na MIZŠ v času corona prevare ( z veseljem bi objavil imena a ne želim povzročiti novih travm žrtvam nasilja ali retravmatizacije na to temo). Slednji se zelo rad postavlja v vlogo tistega, ki očita nezakonitosti staršem in svari kolege, da jim takšnim roditeljem ne bi nasedali, medtem ko sam trdno stoji na strani indoktrinacije otrok, staršev in učiteljev in holokavsta zoper vse ravno naštete. V najboljšem primeru ne more nazaj in popraviti dejanj. Do sistematičnega prisilnega cepljenja otrok, cilja h kateremu je bilo speljano vse v koronaprevari, pač globočniki v Sloveniji niso uspeli priti. Siljenje k cepljenju proti covidu se npr. danes menda v ZDA(če pustite na stran Bidenove medije)obravnava kot zločin proti državi in državljanom pri čemer ima pooblastila vojska. Ta pa pri tovrstnih dejanjih izvaja smrtno kazen. Ključni podatek za sojenje: so se implemenatorji tudi sami cepili z istim biološkim orožjem?

Na zadnjem sestanku z ravnateljem(-jico) sem že bil pred leti! Čas je za kazenski pregon zaradi nasilja nad slovenskimi otroki »en masse« z vsemi značilnostmi nacifašističnega eksperimentiranja na masi ljudi brez njihove vednosti in pristanka, s pomočjo s tehnologijami in travmami inducirane apatičnosti in poneumljenosti učiteljev, staršev in otrok. Prek večdesetletne indoktrinacije in ob uporabi celega arzenala tehnologij, ki jih vlade razvijajo za izvajanje represije nad ljudmi in zmanjšanje svetovne populacije na 500 mio(Georgia Guidestones - Wikipedia ). Wikipedija hrani posnetek: lani je aliansa večine svetovnih držav proti pedofilsko-satanični globočniški eliti z energijskim orožjem "ameriški Stonehenge" poškodovala do te mere, da so ga vnaprej pripravljeni stroji nemudoma odstranili zaradi "nevarnosti za obiskovalce". Zmanjšanje svetovne populacije, o čemer zdaj tudi lastnik nekdaj slovenskih pivovarn Bill Gates že leta govori javno in odkrito, v povezavi z njegovimi injekcijami, je zločin proti človeštvu. Tehnologije in postopki, ki jih danes imamo v naših državnih šolah pa peljejo le še tja, in so že na dobri poti v tej smeri. Boste Union ali Laško?

https://drive.google.com/file/d/1Ezl2JtCDnr8djUz9umVxgBaKaedJbzcF/view,
https://drive.google.com/file/d/1Ezl2JtCDnr8djUz9umVxgBaKaedJbzcF/view,
 
Vsaka zarota je izvedena na način, da bi odvrnila vsak sum, da obstaja kakršno koli zlo zavezništvo. Le zakaj bi CIA uvedla besedno zvezo "teorija zarote" prek medijev in filmske industrije v obtok in zavest množic? Bodite pozorni na Gatesovo žabico "Rain forest" TM. Ena taka živa žabica je dovolj, da ubije 5 ljudi. Le govorice? Ugotovite sami. A le zakaj bi to bil njegov priljubljeni simbol?

Ne vem, kako je z drugimi starši, a midva sva v predšolsko varstvo najinih otrok šla z dobro mero dobre vere v ljudi, ki tam delajo, prepričana, da razmišljajo s svojo glavo, so iskreni, odprti in tolerantni in niso indoktrinirani, ki so strokovni in izobraženi na širšem področju vsakodnevnih tem, ki se tičejo vzgoje in nato izobraževanja. Kot cela družina in kot neizkušeni novopečeni starši smo se po tej poti ujeli v serijo pasti in šokantnih spoznanj, ki jih vrtčevsko šolski sistem nastavlja s svojo notranjo dinamiko in enormnim negativnim indoktrinacijskim tokom od zgoraj, s strani Ministrstva za šolstvo, NIJZ, Združenja pediatrov in še bi se našlo kakšno inštitucijo. V tem dopisu sem na lastnih izkušnjah zmožen ponazoriti psihopatsko indoktrinacijo šolskega sistema in postopno ustvarjeno blodnjavost strokovnega razmišljanja kadra v šolah in vrtcih. Za posamezne ravnatelje se težko reče brez natančne in nepristranske kriminalistične preiskave, ali pripadajo indoktrinacijskemu aparatu ugrabljene "države", ali so del hipnotično vodenega strokovnega telesa. Oz. ali so samostojni, suvereni ljudje, ki v dani situaciji iščejo pot v boljšo prihodnost.

Lokalnemu ravnatelju, s političnim pedigrejem, sem nedavno odkrito dal vedeti, da če bomo mi in naši otroci sploh imeli prihodnost, ta ne bo vključevala takšne šole, kot smo jo imeli v času korone in tudi že prej. Takšna javna šola mora propasti do te mere, da bodo vsi ključni aspekti njene ugrabitve s strani skrajnih političnih opcij in njihovih tajnih agend in s strani vseh(!) finančno in gospodarsko konspirativnih lobističnih struktur, odstranjeni. Gre za dolgotrajen kirurški in terapevtski postopek. To bo proces, sestavljen lahko le iz poštene kriminalistične preiskave mnogih dejanj akterjev tega našega šolskega sistema in (jasno) ponovnega odprtja številnih tem v vzgoji in izobraževanju za tiste kadre, ki so nasedli v tajnih agendah destrukcije prek pogojevanja, prisile in indoktrinacije. Medijem (njihovim prodanim novinarjem) so zaradi sodelovanja v teh agendah štete ure do kriminalistične obravnave, če ta ni v kaki obliki že v teku. Vsi učitelji, ki se niso bili zmožni upreti indoktrinaciji, morajo prestati dodatno intenzivno izobraževanje v smeri odprave ti. skrajnih politik iz našega šolskega sistema. Te so skrajne levo-desne.

Sami si v naši družini več ne moremo privoščiti ŠND, ki bi bil izvedljiv ravno zaradi splošne represije in izčrpavanja, ki se vrši nad takšnimi, kot sem sam, ker izprašujem sistem in ga kritiziram v njegovi kriminalnosti. Iz-prašujem tako in drugače. V skrajni sili bomo morali zaradi kriminalne dejavnosti v šolski politiki in v stroki zavrniti vsako pravno podlago za obvezno šolanje otrok in se od slovenskega šolskega holokavsta povsem distancirati. Zahteval pa bom v tem primeru enormno odškodnino in dosmrtno zaporno kazen zaradi veleizdaje slovenskega javnega interesa in državljanov ter facilitiranja pohabljanja otrok, zaradi dopustitve s strani javnih uslužbencev in funkcionarjev ugrabitve javnega šolstva s strani multinacionalk in njihovih lobijev. Tudi "šoloobveznost",iz česar izhaja naš ravnatelj, več ni predmet države pač pa privatizirane izdajalske garniture funkcionarjev mimo Ustave RS. Poglejte si učbenike! Digitalizacija sistemov ni oblikovana v korist državljanov pač pa le v korist ciljev pedofilsko satanične elite.

Zaradi več-desetletne splošne "politično ekonomske situacije", kar opisujem v svojih objavah na Danijel Mivšek BPW, smo bili kot družina prisiljeni taktizirati z uporabo in neuporabo šolskega sistema, kakršnega poznamo v RS. V času večkrat ponovljenega covid holokavsta v slovenskem šolstvu smo morali izbrati različne poti za dosego neprekinjenega izobraževanja pri obeh otrokih glede na starost, njune želje, našo zmožnost, samo izvedljivost, njuno varnost pred medicinskim eksperimentiranjem kriminalne uprave in politike v Sloveniji. Varnost pred indoktriniranimi ali prodanimi ravnatelji in učitelji, pred upognjenci milo-rečeno "bolne" agende 201 in 2030. Tudi glede na rezidualni del strokovno neoporečne in uporabne zakonodaje na področju šolstva. Otroke smo šolali na domu ali vpisali pogojno in v določenih primerih nasilja v šoli prekinili obiskovanje šole. Le nekateri učitelji so omogočili šolanje od doma, ko je bilo sodelovanje šole s kriminalno kovid agendo umobolnih globalistov in globočnikov, domačih izdajalcev na vrhuncu. Zdravstvo iz prakse že samo z javno statistiko potrjuje dejstvo o masovnem pohabljanju otrok z maskami tudi na slovenskih tleh, posledice zbadanja v smeri možganov z nanotehnologijo impregnirano z rakotvornimi snovmi pa bodo pokazale svoje zobe tudi v prihodnosti, kolikor jih še niso. Upam, da se je cepilo čim manj otrok. Na vse to je cenzurirani del strokovne javnosti opozarjal od začetka izvajanja bolne medicinske zarote v slovenskem šolstvu, a ni prišel pravočasno do medijskega prostora in upoštevanja. Zgodilo se je eksperimentiranje na ljudeh, na otrocih – brez izjeme. Iz državnih šol odvzeti otroci v ŠND so in še bodo doživljali drugačne, ozdravljive travme. Tudi z odhajanjem in prihajanjem nazaj v javno šolstvo, če in ko to želijo zaradi druženja z vrstniki ali finančne stiske. ŠND bo moralo biti finančno pokrito iz proračuna v celoti tudi za nazaj, saj je porast ŠND neposredna posledica globalne kriminalne covid agende Event 201(Event 201 Pandemic Exercise Oct. 18, 2019 Full Video - YouTube ) pri cemer je bil covid 19 virus in cepivo proti njemu patentirano pred izbruhom pandemije. Nekateri covid testi so bili celo izdelani z datumom pred izbruhom "epidemije". Toliko o sodelovanju med javnim in privatnim sektorjem.
Jasnovidni Bill Gates: (Bill Gates: The next outbreak? We’re not ready | TED - Bing video ).

"Naš" ravnatelj -------- ----- mi je na moj pisno posredovan "pogojni vpis otroka v šolo" odgovoril z izjavo, da: "tega izraza ni v zakonodaji". Takšen človek še vedno vztraja v tej agendi in trdi, da je bilo karkoli od covid propagande utemeljenega in resničnega v stroki in zakonodaji, ko je bilo od samega začetka jasno statistično dokazano, da Covid nikjer ne presega smrtnosti običajne endemične bolezni, še najmanj pa pri otrocih. Enako zato ni nikoli obstajala strokovna utemeljitev za karkoli od tega, kar se je v Sloveniji z državljani počelo. Vendar ravnatelj pri svoji zablodi vztraja. Četudi smo menda res imeli dve izjemno intenzivni žarišči kovid smrtnosti in kovid propagande, Wuhan in Severno Italijo, je potrebno vedeti, da je bila severna Italija pred kovidom masovno precepljena z mRNA cepivom proti gripi brez vednosti prejemnikov in sta obe lokaciji razpolagali s skoraj popolno pokritostjo z novo tehnologijo brezžične komunikacije, ki "zmore vse in še več" (5G APOKALIPSE - THE EXTINKTION EVENT: https://www.bing.com/videos/searchq=apokalipse+5g+the+extinktion+event&&view=detail&mid=DC98D8305364BCEB1F30DC98D8305364BCEB1F30&&FORM=VRDGAR&ru=%2Fvideos%2Fsearch%3Fq%3Dapokalipse%2B5g%2Bthe%2Bextinktion%2Bevent%26FORM%3DHDRSC4). In seveda: podatkov o tem ne boste zasledili v oddaji na RTVSLO v režiji in financiranju javne televizije. Čez 50 ali sto let bo v primeru nadaljevanja zdajšnjih trendov javnih medijev posredovan podatek o covid holokavstu iz javnih medijev v dokumentarcu, vendar pod pogojem, da se globoka država dokončno uniči. Slednje se že vrši, kar daje upanje da bo resnica javno dostopna kaj prej, zaradi enake usode globočniške RTV.

Neodgovorjena in neobrazložena ostaja tudi situacija v slovenskih šolah ravno ob začetku nelegalne eksperimentalne implementacije 5G tehnologije tik pred izbruhom covida v Sloveniji (in hkrati ob izbruhu covida na Kitajskem), ko so bile slovenske šole izpraznjene zaradi obolevnosti otrok, kar v času covida nismo nikoli zares doživeli.

Presežna smrtnost cepljenih pa je dokazano višja od smrtnosti necepljenih povsod po svetu, tudi pri zdravi populacji. Post cepilna presežna smrtnost raste sorazmerno z rastočo precepljenostjo po lestvici precepljenosti po državah. Proces zgodnejšega umiranja cepljenih še traja. Ljudje še vedno množično verjamejo, da so množični krvni strdki in turbo raki (in številne druge bolezni v porastu) povezani s "posebnimi časi, zastrupljeno hrano in podnebnimi spremembami". Tudi vse to je res, vendar je tudi vse to umetno ustvarjeno z enormnimi investicijami evgenične globoke države v globalno uporabo vojaške tehnologije in preusmeritev pozornosti ob prizadevanjih za depopulacijo planeta.

Njegovo predhodnico sem ovadil zaradi siljenja v nošnjo mask, tudi ko NIJZ tega ni zahteval, saj je samovoljno porinila učiteljski zbor v prekoračitev pooblastil javnih uslužbencev. Gospa pa mi je jasno izkazala tudi, da na varnost šolskega okolja pred EMS nima nobenega vpliva. V pogovoru z mano je pojasnila, da "spoštuje drugačno mnenje". Tik pred ali med kovidom so bile vse naše šole po tihem opremljene z Wi-fi-jem, med covidom pa je potekala marsikje menjava javnih luči z Li-Fi repetitorji in oddajniki. Mnogi učenci niso čutili razlike, ker so živeli v polju Wi-fija doma ali v večnadstropnem sendviču Wi-Fi-ja v blokovskih naseljih. Ta se upravlja od drugod, (Poglej pogodbo z Arnesom ), kar pomeni, da nihče ne ve, kaj se na dnevni ravni dogaja z jakostjo in frekvenco Wi-fi ja, ne ve se kako so te naprave povezane in medsebojno odzivne z drugimi napravami, ki jih uradno poznamo kot 1G do 5G in podobne brezžične tehnologije kot je npr. Li-fi. CIA je več desetletij razvijala ciljano vplivanje na posameznika z obsevanjem z EMS – splošno znano dejstvo. EMS pa se uporablja v vojaške in politične namene že 100 let. Ravnatelj (in prej ravnateljica) je prejel dokazno gradivo o tveganjih za neplodnost otrok, ki so mu zaupani, ki izmed znanih posledic EMS so nepovratne in vodijo v izumrtje ali pohabljenost genoma posameznega rodu. Zdaj je splošno znano da led svetilke na naših ulicah IN V HIŠAH(!), vgrajene v času covid zaprtja družbe, med seboj komunicirajo in so povezljive s številnimi brezžičnimi "javnimi" in zasebnimi napravami.

Prilagam na primer patent izmed tisočih, ki pojasnjuje kako se da različne ekrane uporabiti kot sredstvo za vplivanje na živčni sistem uporabnika prek preprostih programov v računalniku iz leta 2003:(United States Patent (10) Patent No.: US 6,506,148 B2 - Išči (bing.com) )

Za vse novejše brezžične naprave je splošno znano, da so svetovne politično ekonomske elite v to šle brez analize tveganja in brez zdravstvenih študij, ki vse že na predhodnih šibkejših tehnologijah kažejo na resno povezanost s porastom številnih kroničnih in akutnih obolenj, smrtnosti in zmanjšano plodnost ljudi, ki vse vodijo ravno k ciljem evgenikov, kot so Kissinger, Gates, Schwab, Fauci in drugi člani SGF, Bildenbergov, Iluminatov, in drugih pedofilsko sataničnih grupacij. Ti so javno samo-deklarirani zaslužkarji omenjene elite v isti osebi, za katere se javno predstavlja sliko, da jim »nihče nič ne more«. Mediji so že davno postali služabniki v procesu indoktrinacije mase ljudi v korist teh magnatov. Od kod našim novinarjem in znanstvenikom udobne štipendije in politikom takšne "ugledne" mednarodne titule?

Postopno stopnjevanje jakosti, višine, stopnje in dinamike spreminjanja obeh, ter stopnjevanja uvajanja novih tehnologij po njihovi škodljivosti za živa bitja na zemlji je tudi strategija stopnjevanja odpornosti splošne populacije na sevanje ob ne povzročitvi preočitnega porasta v smrtnosti in v obolevnosti v prekratkem času. Obenem znanstveniki dokazujejo povezavo med kovid simptomi in izpostavljenostjo EMS. Dolgoročni učinki EMS pa bodo po mnenju znanstvenikov posredno usodni za človeštvo prek oksidativnega stresa in poškodbe genov.

Zakaj bi torej želelo Kriminalistrstvo za Šolstvo povezanost naših otrok na pametne naprave in računalnike med poukom izven „koncentracijskega taborišča“, otroke "disidentov" vezati nase tudi, ko za to ni nobenega razloga v insceniranih pandemičnih okoliščinah globalnega bio terorizma? Vpliv obveznega sledenja pouku prek spleta in obenem računalnika je za mlade in otroške možgane približno tako pohabljajoče, kot na primer uvedba devetletke same pod vsem znanimi pogoji, za nekatere otroke bolj, za druge manj očitno pohabljajoče poteze Kriminalistrstva za Šolstvo v RS. Tako ustvarjajo zase drugačne ljudi z novimi vstopnimi mesti v njihovo poškodovano odvisniško in indoktrinirano osebnost, za vodenje, manipuliranje in upravljanje s sterilizirano "maso prihodnosti", ki nima več nobene prihodnosti (ne potomstva). Že pred leti je bilo pol moških neplodnih in je npr. ameriško prebivalstvo nehalo naraščati.

Tukaj posebej ponovno poudarjam potrebo po zavarovanju dokazov v tej zadevi, saj gre za masovno pohabljanje po uradnih osebah "Kriminalistrstva" za šolstvo RS in vpletenih le domnevnih, a v resnici "prodanih" strokovnjakih. Če se bo izkazalo, da se organi pregona niso ustrezno odzvali na prejšnji namig izpred nekaj mesecev, da bi prestregli vse ključne storilce v tej agendi masovnega pohabljanja, za kar je zagrožena dosmrtna zaporna kazen, bom naknadno sprožil kazenski pregon proti pristojnim osebam Policije, MNZ, MP, članom vlade, ki so tako prejeli ovadbo zoper vlado, ki je sprejela zakonodajo o devetletki po spornih pogojih, namenih, prej znanstveno dokazanih pričakovanih učinkih in okoliščinah izvajanja.

Dve ključni sporni spremembi okoliščin šolanja ob uvedbi devetletke v RS sta bili: opustitev preverjanja splošne zrelosti ob vpisu v osnovno šolo in hkrati potuhnjena uvedba zgodnjega opismenjevanja pod pretvezo opismenjevanja prek igre. Kako leto ali dve, preden so kriminalci na visokih položajih v Sloveniji uvedli devetletko, je Radio Slovenija poročal o rezultatih raziskave v Švici na področju zgodnjega opismenjevanja pri 5-letnikih, ki je – kolikor mi je znano – prva v evropski mednarodni skupnosti otroke umestila (ali vsaj poskusila) tudi v okvirje obvezne institucionalne vzgoje pri še vrtčevski starosti. Ključni podatek je bil ta, da pri 11-ih letih ni bilo nobene "strokovno ugotovljene" razlike v opismenjenosti med zgodaj in običajno opismenjenimi otroki. Se pa je pojavil fenomen znatnega povečanja disleksij in podobnih razvojnih motenj pri tistih, vključenih v program zgodnjega opismenjevanja. S tem je jasno, da je slovenska strokovna javnost brez večjih uporov z devetletko pričela zavestno sistematično pohabljati otroke, ki bi sicer na podlagi osebne socialne in kognitivne zrelosti ostali še leto ali dve v vrtčevskem varstvu. Torej ne bi bili sistematično siljeni v opismenjevanje.

Strokovne pedagoške službe so vneto propagirale vpis vsaj leto prej. Predlagatelje zamika vpisa zaradi nezrelosti posameznega otroka na denimo 7. leto, tako iz vrst staršev kot strokovnih delavcev v vrtcih, pa so predstavniki teh služb zasmehovali in šikanirali, grozili s komisijo in tudi uvajali komisije, potem ko so z zakonom opustili sistematično preverjanje zrelosti ob vpisu. A to z nasprotnim namenom porivanja agende zgodnjega opismenjevanja za vsako ceno. Učiteljica mojega otroka je v bran povedala, da je sama sicer pričakovala, da se bo deveto leto OŠ zavleklo v smeri srednje in ne da bo deveto leto odvzeto otroštvu. Tu se njen angažma konča. Pravzaprav, nekaj si moraš izmisliti, da napolniš strokovno praznino, ki je nastala s strokovno nerazložljivo potezo uprave. Tudi sicer sem večkrat zasledil pozicijo naših učiteljic, ki se da ponazoriti s: " ... takle mamo ...". Besedna zveza je bila uporabljena tako dobesedno, kot jo odraža večinsko sprejemanje učiteljev česarkoli, kar "je pripeljano" s strani Kriminalistrstva za znanost, šolstvo in šport. (sedaj Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje. Z vidika poslovanja podjetij bi moralo tožilstvo vsakič ob menjavi imena preveriti ali se imena ministrstev spreminjajo tudi zaradi kazenskih in odškodninskih odgovornosti predhodnih funkcionarjev in zaposlenih. Manjka nam po tem le še izkušnja s slamnatimi ministrstvi.)

Prisila šolskega kadra v povzročanje nevro-psiho-fiziološke razvojne škode pri otrocih je prinesla slepo pego v polje poseganja v otrokovo integriteto pri vsakem šolniku in vzgojitelju, ki je izvajal ta program. Razvoj otrok je lahko bolj ali manj naraven, vzpodbujen, dinamično igriv ali tudi nasilno prisilen proces, četudi ob vsej dobri praksi, če je implementirana prezgodaj. Veliko solza je v tem kar se je zgodilo. In ja, današnji otroci so v povprečju drugačni, a ne le v dobrem smislu. Med drugim udi izpostavljeni različnim tehnologijam in spremenjenemu slogu družinskega življenja. A koristilo bi jim več tistega, kar je bilo za nas dobro v njihovih letih, rečeno posplošeno.

Vzporedno z opisanimi dejanji šolskega osebja smo se spopadali tudi s problemom pristranskosti, neodzivnosti na prijavo nasilja in visoke tolerance do medvrstniškega nasilja s strani učiteljice v osnovni šoli, kot tudi s problemom vsiljevanja mesne hrane sinu vegetarijancu že od vrtca dalje in nato po nastanku povezane generalizirane travme v odnosu do šolske prehrane in osebja še vsiljevanju zelenjavne hrane po učiteljici popoldanskega programa, vključno z javnim sramotenjem pred vrstniki. Nastal je nekakšen lojalnostni sindrom v odnosu otroka do odraslih, ker smo se mu zaradi samovolje vzgojiteljic in učiteljic, vedno znova izneverili s svojimi zagotovili, da smo se z osebjem šole dogovorili. Tudi zaradi prisilnega sedenja pred krožnikom v času odmora, zaradi domnevne škode, ki bi nastala nam staršem zaradi plačane, a zavržene hrane. Glede teh zadev, ki sicer sodijo v področje kazenskega prava, lahko potrdim velik razvoj dogodkov v pozitivno smer na naši šoli, vsled našega odkritja in našega ukrepanja. Le povzročena škoda še ni poravnana na način, da bi lahko povrnila in poplačala škodo v družinskem življenju, vložen trud v odpravo posledic, izgubo zaslužka staršev in prostega časa družine in škodo na osebnosti sina, s katero se bo moral soočiti v prihodnosti, v okviru v Sloveniji plačljivih pomoči. Obenem in kljub temu se mi zdi nova zloraba: uvajanje in propagiranje veganstva in vegetarijanstva v šolsko prehrano, z utemeljitvijo izhajajoč iz okoljske agende, ki sodi v sprevrženo agendo 2030, ravno tako sprevrženo in nagnusno dejanje (z globalisti spečane) uprave RS. In sem že 32 let vegetarijanec, ki zaradi pohabljenosti po cepljenju pred vstopom v šolo sedaj moram vegetarijanstvo rahljati, ker mi zmanjkuje za moj pohabljen presnovni in imunski sistem za moje zdravje dopustnih vegetarijanskih prehranskih izdelkov.

Kot ekološki kmet pionir poznam sprevrženost slovenske uprave na področju ekologije in ekološkega kmetijstva (čaka jih obsežna kazenska ovadba podprta z enormno količino dokumentacije). Naredil bom vse kar je v moji moči, da bodo vsi zainteresirani Slovenci razumeli, kdo jim kroji vsakdan. Ti ljudje, ki so predani agendi in z dolgotrajnim naklepom, si zaslužijo kazen brez možnosti pomilostitve. Do lani so isti prodani birokrati porivali pesticide, spodkopavali biotsko pestre male kmetije, zdaj pa prepovedujejo kmetovanje na kmetijskih zemljiščih (v povprečju zdaj večjih kmetij, ki so požrle 4 milijone malih kmetij v Evropi) zaradi zaščite biotske pestrosti. A najdejo se še vedno ljudje med nami v globoki "komi", ki ne vidijo in ne razumejo kaj se dogaja, in ne verjamejo lastnim očem. Resnico jim rišejo ekrani.

Če se vrnem samo na zgodnje opismenjevanje brez preverjanja oz. ugotavljanja zrelosti otroka ob laganju staršem da se bodo ves čas "le igrali":

Cena, ki so jo plačali tako otroci, kot starši zaradi takšnega šolskega sistema, je enormna. Naš otrok, prvorojenec je še v tretjem letu osnovne šole redno jokal vsak večer zaradi pogrešanja igre, saj smo (!) delali "za" šolo in "proti" njegovim željam in potrebam cele popoldneve. V zgodnje opismenjevanje sva bila vpeta starša redno, cele popoldneve, posebno mama, zato da smo lahko naknadno z učitelji in strokovnimi delavci ugotovili, da je otrok "izredno nadarjen". Kot družina smo povsem stravmirani na odnosni ravni zaradi kroničnega nedoseganja togih zahtev po izkazovanju opismenjenosti na papirju, v prvih 4-ih šolskih letih in enormnega prestrukturiranja družinskega časa, kompenzacije z izvedbo drugih obveznosti (kaj šele interesov in prostočasnih aktivnosti) na škodo spanja otroka in staršev, zastoj vseh projektov in družinskih načrtov, itd., itd., itd... Otrok je pred vpisom izkazoval skladen razvoj in zanimanje za črke in številke. Psihologinja v ZD Lucija je pri pregledu pri 5-ih letih ugotovila, da je njegovo razumevanje nalog na testu in njegov razvoj povsem skladen s starostjo, a kar pred njim povedala, da: "... si vzame preveč časa (za izpolnitev naloge) in bo to gotovo problem v šoli ...". (že samo s takšnim načinom podajanja psihologinja nemudoma ustvari pomembno temo v družini in jo s svojim načinom zaznamuje za celo življenje. Mi smo otroku dopuščali njegov ritem razvoja in bivanja in bili z njim.) Torej: vnaprej je zdravstveno-šolski sistem ugotovil neko značilnost, ki je kontraindikacija za zgodnji vpis in je že tu ugotovljena neskladnost z novimi zahtevami zgodnjega opismenjevanja. Vendar šolski sistem ravna tu enako kot v vrtcu, ko morajo vsi, tudi vegetarijanci, pojesti župo, četudi s koščki mesa. Ob tem lažejo otroku da ga v župi ni. V zahvalo ukinitvi preverjanja zrelosti ob vstopu v devetletko in ignoranci ob koncu prvega razreda še ni bil star 7 let, na začetku drugega pa je nosil domov že v prvem tednu šole pole papirja, polne nerešenih računov, star komaj 7 let in kak teden. Učiteljica je takrat dejala, da ostali to večinoma rešijo v šoli. Zahteve so, ocen pa ni. Čarobni trik zamegljevanja dogajanja po uvedbi zgodnjega vpisa. Ker je ministrica hotela biti "moderna". Ko so mi v šoli ponudili razlago o možnih razvojnih motnjah, kot je disleksija, potem pa navrgli še možnost prezgodnjega vpisa(?), je vrag vzel šalo, za nazaj in za naprej. Povsem jasno je, da se nekdo kriminalno poigrava z usodo mojega otroka in z menoj seveda. Otrok je bil v odporu do šolskih dejavnosti, sedenja v klopi ni zmogel. To je bilo (kot pojasnjeno) razumljeno kot njegova "posebnost" pri 6-ih letih, ki obremenjuje pouk drugih in delo učiteljice. S tem naj bi se potem tudi mi ukvarjali doma kot s problemom našega otroka. Ustvarjanje diagnoz prek posiljevanja z z-naravnim-razvojem-neskladnimi zahtevami bolnih šolnikov. Izgleda kot satanični obred žrtvovanja.

Tretji davek velike vrednosti po zgodnjem opismenjevanju pa smo plačali vsi kot družina. Omenil sem že enormno investicijo časa v popoldansko kompenzacijo šolskih obveznosti prvorojenca. Največji stranski učinek je konfliktna dinamika in utrjevanje odpora do prezgodaj zadanih učnih obveznostih. To, za kar jaz s podobno osebnostno strukturo in podobnim načinom procesiranja pri 8-ih letih nisem potreboval nobenih pomoči staršev, je on pri komaj dopolnjenih 7-ih potreboval 3–5 ur popoldanskega siljenja (tudi pri najboljši volji in pripravljenosti staršev: po več urah odpora otroka je to bilo le še siljenje) s strani staršev v izvedbo predvsem nalog opismenjevanja, kajti odpor se je kazal pri zavračanju pisanja in prek pisanja z odporom, torej kracanja. Zaradi konstantnega visokega stresa, povzročenega s siljenjem v opismenjevanje skozi obdobje nekaj let, je razvil kompleksen sistem odporov do samega pisanja. Zelo krčevito, in če naj bi bilo berljivo, zelo počasno pisanje, ki se zdaj kaže v neberljivosti njegovih tekstov in prilagojenih zahtevah zaradi nedohajanja z beleženjem zapiskov (jasno, na osnovi kakor da le kvazi-diagnoze). Otrok pa zna tudi zelo lepo pisati, a če piše lepo, je to tolikšen stres, včasih bi lahko tudi rekli, da je to bolj angažma, zanj, da ga je mučno pri tem gledati. Tekste za seboj še sam težko prebere, oz. odvisno je od tega, koliko je v času pisanja v ospredju travmatični program.(to je bilo stanje v 6 razredu). Obenem je prebral že do sedaj več knjig, kot jaz v svojem 4-krat daljšem življenju. Govora o disleksiji torej ni bilo veliko, ker je kmalu postalo jasno, da ta zgodba o zgodnejšem opismenjevanju v okviru nekih iger v šoli ne pije vode. Odpori in občutki prikrajšanosti in podvrženosti nasilju otroka in sočasno socialni pritiski zaradi obnašanja v odporu in sama socialna nezrelost za šolo ter za spopad z vrstniškim nasiljem, ter nato še nasilje učiteljice pred vrstniki (v imenu zaščite finančnih koristi staršev!) je res „krasna popotnica“ za življenje. Otroke v stiski vrstniki radi napadajo. Otrok, ki je prej pri 5-ih samodejno slikovno in fonetično poznal črke brez posebnih vzpodbud in se sam tudi igral s temi liki, je razvijal odpor do vsake črke in številke, še posebej skozi prva leta šole.

Če je nekdo siljen v učenje nekih vsebin in veščin, katerim je tako kognitivno, duševno, duhovno in čustveno nedorasel, bolje rečeno, če je nekdo siljen v nenaraven razvoj, je lahko posledica lahko le katastrofa. Kar je še huje je to, da ne gre le za nedoraslost nekim učnim nalogam, ki spremljajo aktivno opismenjevanje, pač pa še bolj za to, da je potrebno neke druge naravne procese učenja in doživljanja s prezgodnjim opismenjevanjem ustaviti, upočasniti, povoziti, zatirati. Vse to je nasilje nad otrokom, ki ima za končni rezultat: večplastno pohabljenost in/ali travmo. To pa sodi v polje genocidnih metod in diktatorskih vladavin, kar pa vemo da RS prek prikritih vzvodov – v mnogih vidikih, ne glede na politično fasado – tudi je. Z veliko dobre volje in predvsem časa starši pri velikem številu otrok kompenzirajo to stresno stanje s svojim vložkom v šolske obveznosti otroka. Postaviti otroka leto prej v šolo torej pomeni (v večji ali manjši meri) prepustiti ga mami in očetu v vlogi laičnega defektologa (saj so s prezgodnjim vpisom umetno ustvarjene motnje v razvoju – Švicarska raziskava RTV SLO pred uvedbo devetletke v SLO), specialnega pedagoga, učitelja in še kaj. Ne drži, da se je le spremenila šola kot taka, kar so zatrjevali tisti, ki so našli način in sprejeli izziv tako imenovane "povečane udeležbe staršev v učnem procesu", da so se prerinili do konca devetletke z nujnimi, naklepno povzročenimi travmami na vseh ravneh po pedagoških globočnikih. Spremenilo se je tudi to, da je bilo tako umetno ustvarjenih morje problemov, ki bolj spominja na program zaposlovanja brezposelnega specialnega pedagoškega kadra, ki ga nato v veliki meri izvedejo „prostovoljci“, tj. starši. Če potegnemo črto, je to tista bistvena ekonomska karakteristika dodatnega leta v OŠ za družine. Starši in otroci naj bi se tako več družili, seveda pod prisilo, ob šoskih vsebinah in ne v družinskem življenju. Samovšečnost in narcizem šolskega sistema. Posledice pa so na socialnem in ekonomskem zdravju družin in na splošnem zdravju otroka. Seveda je to bil načrtovan cilj, zato ne mediji, ne globočniška kvazi-stroka ne odpirajo te teme in ne pljuvajo v svojo skledo. Vse naštete obravnavam kot storilce hudodelstva zoper človečnost. Načrtno so šli v zgodnejše opismenjevanje in ga opremili z opustitvijo tehtanja zrelosti otroka za nekaj, čemur so rekli igranje, a je bila po programu šola eno leto prej.

S to bolno, a naklepno agendo pedagoške stroke na Kriminalistrstvu za šolstvo, so uspeli ustvariti veliko destruktivnih družinskih odnosnih procesov, ki so gotovo mnogi tudi travmatski za otroka in vse druge člane. Popoldanski čas je pri mnogih – iz prej prostega časa otroka in družine – postal prostor za učenje. Prostor za omogočanje podaljšanja osnovnošolskega učnega procesa z naklepno povzročenim povečevanjem zapletov v tem procesu. Kar je najbolj žalostno je izguba otroštva pri otrocih, ki so manj hiteli v te opismenjevalne učne procese po naravnem notranjem procesu. Celo: drugorojenec, ki je moral vse te mučne popoldanske naloge pri prvorojencu neizogibno doživljati kot "družinsko življenje", je razvil nasprotno veliko hitrost pri izvajanju vseh teh nalog in to počne z veliko mero samo-potrditve znotraj odnosne dinamike drugorojenca. Nikjer pa ni jamstva, da njegova lahkotnost doseganja istih ciljev pol leta starejši po isti šolski shemi ne pomeni tudi zanj (za zdaj manj vidnih) posledic zgodnjega opismenjevanja na njegov celostni razvoj, saj je bil on še bolj prikrajšan za pozornost in posvečanje staršev njemu in s tem za običajno kaj šele umirjeno družinsko življenje. Samorastnik, "izoliran" v prisotnosti cele družine, ki doživlja vsakodnevno akutno travmo v agendi zgodnjega opismenjevanja svojega sorojenca.

Gre tudi(!) za z-vrha-vodeno indoktrinacijo učiteljev: porivanje le teh v situacije in protokole, ki jih v strokovni praksi prej sploh ni bilo, in ki vodijo v pohabljanje mnogih njihovih učencev - otrok na kognitivni, psihološki, nevro-psiho-fiziološki, telesni, in odnosni ravni. Vodi v socialne in ekonomske primanjkljaje, tudi oženje resursov družin, ki morajo svoj čas prestrukturirati za to, da dosegajo cilje šolskega sistema leto prej in z veliko več zapleti, torej izgubo prostega in delovnega časa, izgubo družinskega časa in izgubo zaslužka, izgubo časa za katerokoli ustvarjalno dejavnost družinskih članov in nenazadnje – izgubo časa za počitek. Vse to z vnaprej pričakovanim in dokazanim ničelnim profitom za kogarkoli izmed otrok in staršev, že ko so otroci stari 11 let. To je dokaz naklepa bolnih nehumanih človeških pošasti, ki jih zaposluje Kriminalistrstvo za šolstvo in sodijo v dosmrtno ječo. Devetletka je – na način, kot se izvaja – naklepen napad na celostno zdravje otroka in na celostno zdravje družine. Je pohabljanje otroka in družine. Nisem zaznal nobene hvale devetletke iz medijev, nikoli. V odnosu do prejšnjega modela osnovnega šolstva in pristopa k opismenjevanju (gledano generalno) je ta projekt devetletke „atomska bomba“ za družbo, ki je nihče od „strokovnjakov“ javno še ne želi ali ni sposoben prepoznati. Kritiki pa ostajajo akademski osamelci, četudi razlagajo preverjeno znanost. To je značilna situacija holokavst globalne globočniške politike, ki se nadaljuje v vse covid korake pohabljanja otrok. Pomemben cilj devetletke kot jo poznamo, je bila ravno otopelost učiteljev med vedno novimi nalogami posiljevanja otrok z nečim, kar nikoli ni štelo kot normalno oziroma etično ali moralno sprejemljivo. Gre za premišljeno naklepno stopnjevanje institucionalnih zlorab po javnih uslužbencih, vračanje v srednji vek po prakticirani etiki in morali javnega aparatusa.

Toliko o razlogih za umik iz sistema za zdaj. Če bomo deležni pritiskov v smeri oviranja šolanja na domu, če bomo to želeli izvajati in če bo prišlo do sistematičnih napadov na to pravico, ki je mednarodna realnost, bo potreben dodaten kazenski pregon snovalcev teh strupenih iniciativ, pedagoških kvazi-strokovnjakov in funkcionarjev v RS. Za te menim, da sodijo v dosmrtno ječo, posebno glede na to, kar na drugi strani v zadnjih letih "ponuja" javno slovensko šolstvo otroku in družini, kot "preventivni zdravstveni nadstandard".

Šolanje na domu izkušnja: bo opisana v enem od naslednjih objav, ko bo izčrpana tema naštetih zločinov proti človeštvu v slovenskem šolstvu.

Ta tekst je nastal tudi kot odziv na namero nekaterih „visokih pedagogov“ k omejevanju šolanja na domu in oviranju izvajanja alternativnih oblik šolanja.

Hkrati je to kazenska ovadba zoper snovalce devetletke zaradi namernega pohabljanja velikega števila otrok z naklepno uzakonitvijo opustitve dobrih pedagoških praks in uvedbe slabe pedagoške prakse. Za snovalce programa devetletke zahtevam najstrožje kazni po mednarodnem pravu za kaznivo dejanje pohabljanja otrok, pohabljanja ljudi, eksperimentiranje na ljudeh brez informirane privolitve, en masse. Otroci ne morejo privoliti v eksperimentiranje na njih samih in starši nimajo pravice to storiti v njihovem imenu. Zahtevam 100.000 evrov izplačila kazenske odgovornosti za vsakega snovalca in promotorja devetletke, kakršna se izvaja v Sloveniji, iz njegovega premoženja. Pasivnost ali okolišenje organov pregona bo pripeljala do razširitve kroga ovadenih državnih ovratnikov z enako kazensko in odškodninsko odgovornostjo nanje. Zahtevam tudi 1 milijon odškodnine od SLOVENSKE VLADE D.O.O. za vse oblike vsiljenega in facilitiranega nasilja v šolskem sistemu zoper moje otroke in mojo družino ter mene samega. Za vse zahteve v tej ovadbi in dopolnitvah izkazujem pravni interes in pravno podlago za kazensko in odškodninsko odgovornost vseh v ovadbi naštetih storilcev. Odškodninska odgovornost javnih uslužbencev naj se prednostno črpa iz zasebnega premoženja storilcev nato iz privatizirane dejavnosti "države", šele na to iz jamstev RS.

Wi-Fi v šolah:

V kolikor mi v 8 dneh Šola ne dostavi preverljivih dokazov o odklopu brezžičnega omrežja v šoli in tega medijsko ne podkrepi, in ne podkrepi z odlokom Vlade RS, poleg 100(sto) evrov odškodnine po otroku na dan za vse šolske dni delovanja WI-FI-ja v preteklosti, vključno s tistimi dnevi, ko zaradi Wi-Fi ja v kombinaciji z drugimi postopki pohabljanja moj otrok ni bil v šoli prisoten ali se je šolal na domu, s čimer sta bila otroka izpostavljena ne le tveganju pač pa tudi njegovi škodljivi večnivojski zdravstveni in nezdravstveni obremenitvi ali je breme šolanja od doma bila posledica več sočasnih kaznivih praks Šole in Ministrstva, za vsak nadaljnji dan izpostavljenosti Wi-Fi ju v šoli pod prisilo in pogojevanjem pravice do brezplačne šoloobveznosti z eksperimentiranjem na mojih dveh otrokih zahtevam 1000(tisoč) evrov odškodnine po otroku na šolski dan. Ministrstvo bo seznanjeno z ovadbo po pošti s povratnico in prek objave ovadbe na spletu ter po elektronski pošti.

Škoda, povzročena s siljenjem z mesom v vrtcu in siljenjem z zelenjavo v šoli, ponavljajoče prisiljevanje s strani učiteljice otroka s hrano, ki jo odklanja, pred vrstniki v času odmora, visoko toleranco do medvrstniškega nasilja pri učiteljici in zlasti nezakonitim in nestrokovnim vplivanjem in sodelovanjem Združenja pediatrov z MZIŠ pri vplivanju na doktrino prisiljevanja k mesni prehrani in vse druge zgoraj naštete ovadbene vsebine bodo, če bo potrebno, opisane v dopolnitvi te ovadbe, v kratkem.

Z nanizanjem številnih dokazov o indoktrinaciji kadrov v šoli, s čimer poudarjam da so šolniki žrtve indoktrinacije, sem v startu želel prikazati nujo po izvedbi dodatnega usposabljanja za vse kadre na področju metod, praks in tehnologij indoktrinacije ter sprejem zavezujočih dokumentov v okviru etičnega kodeksa pedagogov za preprečitev vstopanja nacifašističnih elementov v šolski sistem po vsakem politiku, ki se klečeplazno prerine do položaja funkcionarja v šolstvu, pa se zaradi njegovih zlih namenov ne bi smel. Za dobro družbe. Izobraževanje bi morali izvesti tisti pedagogi, ki jih je šolski sistem v času internega holokavsta zaradi njihovih višjih moralnih norm od povprečja izvrgel iz sistema. Ti morajo postati zaščitene priče v kazenskih postopkih proti storilcem v tej zadevi.

Napoved ene od dopolnitev te ovadbe:

Doktrina nošenja mask na osnovi s-stroko-neskladnega dogovora "strokovnjakov" pediatrov v okviru združenja pediatrov (na osnovi grožnje s finančno in s tem s socialno represijo nenavedenega inšpektorata nad družino(na ljubljanski tržnici je zaradi nenošenja maske globil kmetijski inšpektor), od 400 do 4.000 evrov) o obveznem nošenju mask vseh otrok. Utemeljitev vsega nošenja mask v Sloveniji je bila zgolj priporočilo NIJZ in zanj samo objava mnenja WHO o tem, da je nošenje mask (morda) blago do zmerno učinkovito, četudi (saj) je to potrebno dodatno raziskati in dokazati s kvalitetnimi znanstvenimi raziskavami. To ni le sramota, to je podlaga za kazensko odgovornost - zaporne kazni in odškodninsko odgovornost IZ PREMOŽENJA STORILCEV. Pediatrinja ni ponudila lastnega mnenja pač pa dogovor združenja pediatrov o uravnilovki glede nošenja mask, v neskladju s priporočili NIJZ.


Danijel Mivšek, dip.soc.del, dipl. psihoterapevt