Članek
Zveza potrošnikov v bitko proti telekomunikacijskim operaterjem
Objavljeno Aug 31, 2015

"Telekomunikacijske operaterje pozivamo naj prenehajo zaračunavati nekatere administrativne stroške, pri drugih pa naj znižajo ceno na raven dejanskih stroškov. Da bi bili v naslednjem krogu pogajanj z operaterji čimbolj uspešni, smo začeli zbirati podpise podpore," poudarjajo na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS).

Za prekinitev ali prenos naročniškega razmerja in priključnino oziroma priključno takso pri mobilnih paketih mobilni operaterji ne bi smeli zaračunavati dodatnih stroškov, so odločni na ZPS, kjer pravijo: "Naše stališče še vedno ostaja, da bi marsikateri strošek moral biti vključen v stroške poslovanja operaterja in jih ta ne bi smel dodatno zaračunavati."

"Visoko postavljene cene administrativnih storitev, še zlasti tistih, ki so povezane s spremembo naročniškega razmerja, namreč vodijo k izkrivljanju konkurence in bistveno poslabšujejo položaj potrošnika kot uporabnika telekomunikacijskih storitev. Zaradi dodatnih stroškov se potrošnik bistveno težje odloči za zamenjavo naročniškega paketa za zanj bolj primernega ali ugodnega," še poudarjajo v ZPS.

Beri dalje...