Ljubljana, 18. maja - Na svetovni razstavi Expo v Milanu se v drugi polovici maja v slovenskem paviljonu kot druga od 10 regij predstavlja Severnoprimorska regija. Turistična destinacija se bo predstavila pod imenom Smaragdna dežela in s sloganom Kjer življenje teče v barvah, so sporočili iz agencije Spirit Slovenija.
Smaragdna dežela, poimenovana po barvi reke Soče, bo dogajanje v in ob slovenskem paviljonu zaznamovala v obdobju od 16. do 31. maja.
Dolina Soče, Idrija in Cerkno, Brda, Nova Gorica, Vipavska dolina in Kras v Milanu vabijo k aktivnemu oddihu v naravi - od vodnih športov do kolesarjenja in pohodništva - ter k okušanju kakovostne lokalne hrane in vin. Nastop na Expo pomeni za regijo nove priložnosti za privabljanje obiskovalcev, ob tem dodajajo v Spiritu.
Regija bo v Milano med drugim pripeljala mlade slovenske gimnastičarke, ki bodo popestrile dogajanje na zunanjem odru, mojstre mešanja koktajlov iz Nove Gorice, v kuharskih nastopih pa bodo predstavili tipične regijske jedi.
S svojim kuharskim nastopom bo med drugim v Milanu prisoten tudi priznani kuharski mojster Tomaž Kavčič iz restavracije Pri Lojzetu na dvorcu Zemono, briški vinar Igor Tomažič pa bo pripravil poseben kuharsko-vinski nastop. Večer bo popestrila igralniška animacija Hita.
Na spletni (www.energy.smaragdna-pot.com) in Facebook strani Smaragdne dežele poteka tudi nagradna igra Poveži se z dobro energijo.
Regija sicer predstavlja dolino Soče kot najboljše mesto za doživetja na prostem. Idrija in Cerkno izpostavljata svežino gozdov in dediščino Unesca, medtem ko je Nova Gorica izpostavljena kot mesto z najlepšimi vrtnicami in največjo igralnico v Evropi.
V Vipavsko dolino regija vabi na ples med griči in sledenje zeleni od vinograda do kozarca. Na Krasu pa obljublja občutenje naravnega gibanja zemlje, vetra in vode med hiškami iz kamna.
V regiji pričakujejo, da jih bo dnevno obiskalo okoli 5000 ljudi, predvsem pa si želijo, da bi ti v naslednjih mesecih obiskali tudi Slovenijo, je na tiskovni konferenci prejšnji teden povedal direktor Regijske razvojne agencije Črtomir Špacapan.
Destinacija Smaragdna dežela zajema 13 sodelujočih občin. Celotni stroški predstavitve regije na Expu znašajo okoli 70.000 evrov, od tega so 50.000 evrov prispevale občine.
May 20, 2015