Ugledni direktorji ali zgolj samopromocija ceha direktorjev in zavajanje javnosti!
Berem: "Raziskavo ugleda podjetij in direktorjev vsako leto izvede agencija Kline-Partner.
Vzorec je 800 vprašanih, in sicer predstavnikov poslovne javnosti – menedžerjev iz majhnih,
srednjih in velikih podjetij, ki ocenjujejo 60 izbranih direktorjev v Sloveniji po sedmih ključnih dejavnikih ugleda."
Ceh direktorjev torej sam sebe ocenjuje in promovira, in to profesor na FDV,doc. dr. g. Miahel (Miro) Kline prodaja kot čisto zlato ugleda?
In to v demokraciji in tržnem gospodarstvu, kjer je prvi državljan in kupec kot kralj in njihove ocene ali ocene njihovih profesionalnih inštitucij!
Kdo meri in kako meri npr.: rast deleža podjetja na trgu, predvsem pa zadovoljstvo in ocene kupcev in zaposlenih i.p.?
Kako sprevržena perfidna metoda in narcisoidna morala "poslovne in podporne slovenske elite", da te je sram in kap?!
Ali se mogoče motim?
Franc Mihič
http://www.siol.net/novice/gospodarstvo/2015/06/najuglednejsi_direktorji.aspx
Jun 22, 2015