Drugačna politika
Ekipa OPS
Drugačna politika

Ponedeljek, 17. Februar 2020 ob 14:29

Odpri galerijo

UVAJANJE DRUGAČNE POLITIKE -politike novega tisočletja

Nekatere opredelitve politike

Umestitev države. Država je osnovna oblika političnega organiziranja neke družbene skupnosti, kot formalni predstavnik družbene enotnosti pa opravlja celo vrsto funkcij, ki so nujne za življenje družbe kot celote. Država je torej oblika javne oblasti, ki je tej družbi odtujena in nadrejena katere osnovna funkcija je varovanje in pospeševanje določenega ustroja družbe.

Glavno sredstvo države je uporaba ali grožnja uporabe legitimnega prisiljevanja, bistvo njene državnosti pa je obstoj aparata javne oblasti, ki razpolaga z monopolom organizirane prisile in je ločen od družbe.

V tem splošnem organizacijskem okviru neke države je državljan vsaka fizična oseba, ki je pravno vezana nanjo tako, da so ji formalnopravno zagotovljene in dostopne vse osebne in ekonomsko-socialne pravice, in sicer ne glede na to, ali živi na ozemlju te države ali pa nekje v tujini.

Prej omenjeno družbo pa lahko opredelimo kot organizirano skupnost ljudi, ki so povezani z vzajemnim delovanjem na naravi in z najrazličnejšimi medsebojnimi odnosi. Pogoj nastanka in obstoja neke razredne družbe je proizvodnja različnih (materialnih) dobrin, iz katere izvirajo tudi odnosi znotraj nje.

Znotraj neke države imajo pomembno in velikokrat tudi odločilno vlogo politične stranke, ki jih kaže razumeti kot razmeroma stalne organizacijske tvorbe. Njihovo bistvo je v tem, da temeljijo na razredni razčlenjenosti družbe in si v okviru določene ideologije prizadevajo bodisi pridobiti ali ohraniti državno oblast oz., da bi bile v njen vsaj udeležene. V tej zvezi se srečujemo tudi s pojmom politika, ki predstavlja področje odnosov med posameznimi razredi v družbi oz. kot njihov odnos državne oblasti in boja za osvojitev ali ohranitev te oblasti.

Splošna umestitev politike. Po nekaterih zelo splošnih opredelitvah naših leksikografov naj bi politiko v ožjem smislu razumeli kot dejavnost neke države ali kot neko ravnanje, ki je usmerjeno nanjo. V širšem smislu pa naj bi kot politiko razumeli vsako družbeno dejavnost, s katero se ureja temeljni položaj človeka in družbenih skupin v posamezni družbi in v mednarodnih razsežnostih.

Bistvene prvine oz. sestavine politike po teh opredelitvah so: politični subjekti, kot osebnosti in nosilci te zavestne dejavnosti; politična ideologija, kot nauk o poglavitnih idejah v njenem okviru; in politična aktivnost, kot zavestna dejavnost v njenem okviru. Politika se običajno poimenuje glede na njene subjekte (npr. državna politika, strankarska politika, politika združenih narodov, ipd.), pa tudi po drugih merilih, med katerimi sta zlasti pomembna ozemeljski obseg in vsebina politične dejavnosti (npr. zunanja politika, notranja politika, stanovanjska politika, kulturna politika, znanstvena politika, itn.).

S proučevanjem in raziskovanjem politike se ponekod ukvarja posebna družboslovna veja, ki jo največkrat imenujemo "politologija" in jo opredeljujemo kot znanost oz. znanost o politiki. Nekateri politologijo uvrščajo med najstarejše znanstvene veje, ki pa so jo šele v novejšem času začeli uvajati tudi kot samostojno študijsko in raziskovalno smer.

Pri nas so še nedavno tega v okviru tovrstnega visokošolskega študija gojili vrsto njenih disciplin (npr. politična teorija, zgodovina političnih doktrin, politični sistemi, znanost o upravljanju , mednarodni odnosi, sodobno delavsko in socialistično gibanje, politična teorija socializma, ipd.).Medtem, ko so po zaključku študija iz tega okvira prihajali tako imenovani "politologi", ki naj bi se po teh opredelitvah znanstveno ukvarjali s politiko.

Vendar se je večina njih potem znašla na različnih bolj ali manj pomembnih mestih v državni upravi in v vodstvu podjetij. Tako je mogoče veliko teh kadrov najti med sedanjo tako imenovano "menedžersko elito", ki jo je naplavil prejšnji (socialistično-samoupravni) sistem.

Ustvarjalna opredelitev politike. Poleg navedenih zelo splošnih opredelitev politike, kakršne lahko srečamo samo v okviru nekdanjih socialističnih držav, pa, seveda, lahko zasledimo tudi popolnoma drugačne opredelitve politike. V strokovni literaturi razvitih držav je politika opredeljena kot zelo pomembna strokovna dejavnost, ki predvsem odloča o gospodarskem življenju in rezultatih gospodarske dejavnosti v neki družbeni skupnosti.

V okviru take strokovne dejavnosti se na ustvarjalen način in na znanstveni podlagi odloča o temeljnih ciljih za delovanje slednje, oz. se izbirajo ustrezne strategije za usmerjanje delovanja družbene skupnosti za doseganje njenih temeljnih ciljev. Na podlagi take dejavnosti se politika konkretizira z ožjo določitvijo ciljev v času in prostoru, z opredelitvijo potrebnih nalog in ciljno usmerjenih aktivnosti za njeno uresničitev.

Hkrati politika predstavlja tudi podlago za usmerjanje miselnega ustvarjalnega dela v družbeni skupnosti, ki jo v širšem smislu razumemo kot državo, v ožjem pa smislu pa kot posamezno gospodarsko družbo ali podjetje. Ustvarjalnost (razumemo jo kot razmišljanje, ki rodi nove ideje) oz. ustvarjalno delo je potemtakem ključni dejavnik pri oblikovanju in udejanjanju tako opredeljene politike.

V razvitem zahodnem svetu torej politiko opredeljujejo kot ustvarjalno dejavnost, v okviru katere se iščejo in izbirajo temeljni cilji neke družbene skupnosti, medtem ko je odločanje v politiki osrednje jedro njene državnosti. Pripravljanje osnov politike je zato treba razumeti kot zelo zahtevno strokovno delo, ki mora biti med drugim naslonjeno tudi na znanstvena izhodišča in ustvarjalno razmišljanje tistih, ki predlagajo določeno politiko.

To pa so izbrani predstavniki družbene skupnosti (poslanke in poslanci) v njenem najvišjem državnem organu (parlamentu) in poleg njih tudi nekateri zaposleni v državnih organih, ki imajo posebna pooblastila. Predstavniki družbene skupnosti v njenem parlamentu oz. po naše poslanci se tako pri oblikovanju in udejanjanju določene politike pojavljajo v posebej zahtevni vlogi, saj preverjajo zamisli take politike, jo dopolnjujejo in potrjujejo ter pooblaščajo določene državne organe oz. druge izvajalce za njeno uresničitev.

Tako oblikovana politika neke družbene skupnosti se potem v najožjem smislu vsebinsko nanaša na proizvodnjo, tržno in finančno usmeritev njenih gospodarskih delov oz. na posamezne gospodarske družbe ali podjetja. Razen tega se sprejeta politika odraža tudi v medsebojnih (človeških) odnosih znotraj teh delov, z vidika bodočnosti (razvoja) pa se nanaša tudi na znanost. Politiko takih gospodarskih delov je sicer mogoče obravnavati celovito, toda v resnici je njihova politika sestavljena iz vrste ožjih politik:

razvojna politika, glede razvoja njenega celotnega poslovnega procesa s posebnim poudarkom na inovacijski dejavnosti, razvoju izdelkov in tehnologije ter zato potrebnih investicij; politika kakovosti, glede stopnje kakovosti izdelkov, ki jo omogoča vgrajena tehnologija proizvodnega procesa in zahteva tržišče oz. jo je pripravljeno tudi plačati;

finančna politika glede preskrbe, preoblikovanja, uporabe in vračanja vseh vrst finančnih sredstev; proizvodna politika glede obsega in asortimana tržno želenih izdelkov, tehnologije proizvodnega procesa, tehnične ravni proizvodnje, ipd.;

politika nabave, glede obsega, načina in virov preskrbe s surovinami, materiali, energijo, storitvami, ipd. politika prodaje glede plasiranja izdelkov in doseganja potrebne donosnosti in tržne vrednosti prodanih izdelkov in storitev;

in kadrovska politika  glede izbire, izobraževanja in razmeščanja strokovnih in vodilnih ter drugih kadrov, kot tudi glede življenjskih in delovnih razmer v gospodarski družbi, ravni plač, ipd.

Morda kaže k navedenim opredelitvam politike dodati še to, da je na ustvarjalnost in znanost naslonjena politika v primerjavi z drugačnimi pristopi lahko tudi veliko bolj dolgoročna. Poleg tega pa ustvarjalen in znanstven pristop pri oblikovanju politike zagotavlja tudi precej več manevrskega prostora.

Preživelo razumevanje politike. Mnogi podatki in izkušnje kažejo, da je navedena ustvarjalna opredelitev politike pri nas zelo zapostavljena. Pri nas namreč še vedno prevladuje razumevanje politike, kot je bilo razširjeno v preteklem (socialistično-samoupravnem) obdobju in ga nakazuje prej omenjena splošna opredelitev politike. Po tem razumevanju je politika zgolj samo nekakšna stalna planska odločitev ali pravilo obnašanja  v možni situaciji, medtem, ko je planiranje najširši okvir poslovnega odločanja v taki družbenopolitični (samoupravni) skupnosti.

Vendar očitno velja podpirati in se zavzemati za omenjeno ustvarjalno opredelitev politike, medtem, ko gre planiranje razumeti kot pomembno sredstvo za udejanjanje politike. razlika med obema pristopoma je očitna in v vsebinskem smislu tudi zelo pomembna. Zato se ne gre čuditi, da so sedanjemu popolnoma zgrešenemu in že davno preživelemu razumevanju politike pri nas potem zelo podobni tudi doseženi rezultati.

DEJANSKE RAZMERE NA PODROČJU POLITIKE V SLOVENIJI

Posledice preteklega dogajanja. Iz navedenih splošnih opredelitev politike je tako med drugim mogoče izluščiti tudi srž sedanjih ključnih problemov. V preteklosti so bile take opredelitve politike nujne zato, da so o vseh najpomembnejših družbenih vprašanjih lahko odločali v tesno zaprtih partijskih krogih. Zato so bila v tistih časih potrebna taka predstavniška telesa družbene skupnosti, ki so brez lastnega razmišljanja in prispevka samo potrjevala tako sprejete (partijske) odločitve.

Potreben je bil torej nekakšen glasovalni stroj, ki je lahko zagotovil tudi širše sprejetje take politike, medtem ko je dobro utečen represivni aparat politične policije med drugim zagotavljal tudi njeno uresničevanje. Zato je bil izumljen tudi tako imenovani "delegatski sistem" v nekdanji državi, ki je dolga leta pod plaščem samoupravljanja med drugim zagotavljal tudi legitimnost odločanja o politiki oz. najpomembnejših vprašanjih v zelo ozkih krogih.

Razumljivo mora biti, da je bila stroka pri tem potisnjena povsem v ozadje, saj so prevladovali čisto drugačni (največkrat zgolj samoljubni) interesi. Nenazadnje to tudi ni čudno, saj so bili skoraj vsi tedanji voditelji brez ustrezne izobrazbe. Samo redki med njimi so jo pridobili šele kasneje, vendar večinoma na politološkem področju, ki pa je že bilo omejeno in je zato mogoče oceniti tudi vrednost take izobrazbe.

Tako razumevanje politike in obnašanje pri njenem sprejemanju in udejanjanju v preteklosti pa še vedno predstavlja veliko breme na ramenih večine tistih, ki se še danes hočejo ukvarjati z zelo podobno politiko. Edina razlika je pravzaprav samo v tem, da so zamenjali in preimenovali le ogrinjalo, s katerim je tako početje prekrito. Nekdaj se je tak plašč imenoval "socialistično samoupravljanje", danes pa mu isti ljudje brez sramu rečejo "demokracija", čeprav je dogajanje pod njim ostalo več ali manj nespremenjeno.

Vseh teh (kvazi) politikov gotovo ne moti niti dejstvo, da je tako njihovo obnašanje in ravnanje na področju politike, ki so ga v pomanjkanju lastnih idej očitno prevzeli od svojih predhodnikov in vzornikov, že davno tega povozil čas. Zato ga tudi ne morejo več vleči s seboj v nedogled, čeprav si nekaj takega, seveda, močno želijo.

Sedanje strankarsko obnašanje. Sedanje stanje na področju splošnega razumevanja politike in ravnanje političnih strank pri njenem oblikovanju ter sprejemanju v primerjavi z bližnjo in daljno preteklostjo sploh ni dosti drugačno. Kljub nekaterim navideznim demokratičnim spremembam v letu 1990, je vsaj glede politike vse več ali manj ostalo pri starem. Za politične stranke, ki so izšle iz tedanjega okvira družbenopolitičnih organizacij (takratne ZKS, ZSMS, in SZDL, ki so se postopoma prelevile v sedanji stranki SD, LDS, ZARES, SNS in DESuS) je to popolnoma razumljivo in kaj drugega tudi ni bilo mogoče pričakovati. Zato glede njihovega obnašanja na področju politike tudi ne gre izgubljati besed.

Vendar pa ni mogoče razumeti, da tudi nove politične stranke oz. tako imenovane "stranke slovenske pomladi" niso na področje oblikovanja in sprejemanja politike vnesle nobenih pretresljivih sprememb. Prav nasprotno, mogoče je celo trditi, da so bile v mnogo čem celo precej manj domiselne od bivših političnih strank oz. so se večinoma obnašale še bolj "papežko od papeža". Kot je že bilo povedano se to dogaja zaradi prevelike zaverovanosti njihovih (takratnih in nekaterih sedanjih) voditeljev samih vase in v svojo (ne)sposobnost.

Najbolj zgovoren dokaz za to trditev je klavrn razpad tedanje koalicije novih političnih strank. (poimenovane Demos), Nekaterih hudih posledic tega nerazumnega in samoljubnega početja pa zagotovo ne bo mogoče nikoli ustrezno premostiti. Teh žalostnih dogodkov prizadete politične stranke danes najraje niti ne omenjajo, ali pa jih skušajo opravičiti z velikimi takratnimi razlikami med njimi. Vendar s takimi izgovori, seveda, ne morejo prikriti resničnega vzroka za njihov neuspeh.

Vse po vrsti so namreč delale popolnoma enake napake kot njihovi (socialistično-komunistični) vzorniki, tudi novodobni politiki so se zapirali v preveč ozke kroge in se naslanjali samo na "preverjene kadre". Nove politične stranke so očitno spregledale dejstvo, da so taka "pravila igre" iz preteklosti lahko delovala le s pomočjo ustreznega represivnega aparata (politične policije), katere pa one niso imele več na razpolago.

Razvrednotenje slovenske pomladi. Tedanja nezrelost "pomladnih" političnih strank je bila zaradi pomanjkanja neposrednih izkušenj na področju oblikovanja in sprejemanja politike morda tudi opravičljiva, danes pa teh izgovorov ne more biti več. V preteklih letih se je namreč jasno izkazalo, da so "pomladne" stranke pravzaprav v ničemer ne razlikujejo od njihovih nasprotnic, to je strank, ki so izšle iz propadlega komunističnega enoumja.

Medtem so se že vse pomembnejše med drugim znašle na oblasti in celo v koaliciji s strankami ki gojijo miselnost starega kova. Prav neverjetno se zdi, kako so se vse od njih neverjetno hitro prilagodile razmeram na področju oblikovanja in sprejemanja politike, ki vladajo pri nas že desetletja. Navadno so v teh strankah dvignili svoj glas proti takemu početju šele takrat, ko so v koaliciji tudi dejansko postali "peto kolo" in se zavedli, da so bili le "demokratičen okrasek" navidezne demokracije, ali ko so jih iz nje nagnali.

Sprašujemo se še kakšno sporočilo volivcev bi novodobni politiki še potrebovali, preden bodo dokončno dojeli, da se je njihov čas v pravi slovenski pomladi nepreklicno iztekel, ker ga niso znali ali hoteli izkoristiti takrat, ko je še delal v njihov korist.

Volitve v predstavniška telesa. Vse doslej navedeno je le delen razlog za sedanje razmere na področju politike. poglavitni razlog namreč tiči v tem, da v najvišje predstavniško telo na tako zahtevno delovno mesto, kot je poslanec, tudi danes prihajajo ljudje (tako kot nekdaj delegati), ki večinoma sploh nimajo ustrezne izobrazbe in ostalih potrebnih referenc kot so npr. delovne izkušnje in neoporečne etične lastnosti.

Pri njihovi izbiri namreč še vedno prevladuje razmišljanje iz bližnje in daljne preteklosti, da je treba za taka mesta izbrati ljudi, ki bodo "ob pravem času in za pravo stvar dvignili roko". Razen nekaterih izjem tudi med sedanjimi poslanci lahko najdemo ljudi, ki v tako pomembnem organu kot je parlament, praktično ne morejo početi kaj drugega kot  da na dogovorjen namig pritisnejo na ustrezen gumb.

Čeprav verodostojnih podatkov ni mogoče dobiti, vseeno lahko trdimo, da v vseh sedanjih političnih strankah prihajajo do svojih kandidatk in kandidatov na volitvah na povsem enak način oz. z istimi metodami. Vendar takih metod ni mogoče najti v nobenem učbeniku, ker so posledica dolgoletne prakse v  tako imenovanih "kadrovskih kuhinjah". V njih so se učili od istih kuharjev in se tudi izučili za to obrt skoraj vsi sedanji politiki, pa če to hočejo priznati ali pa ne.

Mnoga znamenja tako pritrjujejo domnevo, da večino kandidatov sedanjih političnih strank na volitvah bržkone izberejo in določijo v zelo ozkem krogu najbolj vplivnih političnih veljakov Glede na rezultate takšnega izbora, ki jih zaradi javne objave tudi ne morejo prirediti in olepšati, pa je več kot očitno, da pri njihovih merilih za izbor izobrazbena raven in druge reference nima nobene večje teže. To potrjuje tudi dejstvo, da tudi največje stranke potrjujejo listo kandidatk in kandidatov  kar v paketu.

To med drugim tudi dokazuje, da ni notranjega rivalstva med več kandidatkami in kandidati, kar kaže na popolno pomanjkanje demokracije znotraj domala vseh strank. Tudi zato se že več let zapored na listah istih strank pojavljajo eni in isti ljudje, ki so potem izvoljeni zaradi imena stranke in ne zaradi lastnega imena. Proporcionalni sistem pa pri tem dodatno podpira nerazumne volilne rezultate.

Značilnost slovenskega parlamenta. Takšen pristop v okviru sedanjih parlamentarnih strank glede izbiranja njihovih kandidatov za volitve, seveda, odseva tudi v slovenskem parlamentu. Zgolj na podlagi tistega, kar je mogoče prebrati ali videti preko televizije, lahko strnemo naslednje njegove slabosti:

·           Nestrokovnost. Ker pride v parlament veliko poslancev s popolnoma neprimerno strokovno izobrazbo (torej nestrokovnjaki) je razumljivo, da mora takšno vrzel nekdo nadomestiti. Zato poslanci potrebujejo tudi mnoge strokovne sodelavce, da opravijo delo namesto njih. Nekateri jih pripeljejo kar s seboj in zato ne morejo biti bistveno drugačni od njih. Zaradi takšnih razmer se potem tudi ne gre čuditi premalo domišljeni zakonodaji, ki jo največkrat sprejmejo šele po mnogih težavah in zapletih. Velikokrat se tudi zgodi, da sicer dobro pripravljeni zakonski predlog poslanci s svojimi premalo premišljenimi amandmaji povsem izmaličijo. Poznamo pa seveda tudi sprejemanje zakonov s preprostim preglasovanjem, ko niso upoštevani nikakršni še tako dobri predlogi sprememb ali dopolnil.

·           Neučinkovitost. Seje parlamenta so navadno dolgotrajne in se običajno že začnejo z mnogimi zapleti. Pogosto porabijo poslanci kar cel delovni dan in tudi več samo za dogovore o vsebini dnevnega reda za posamezno sejo, medtem ko se posamezno zasedanje potem veleče tudi po več mesecev. Tako večino svojega dela poslanci uspejo dokončati predvsem v okviru tako imenovanih "izrednih" zasedanj parlamenta, ki jih je v primerjavi z rednimi kar nekaj več.

·           Dolgoveznost. Kadar si seje ogledamo preko tv zaslonov in vidimo neposreden vpogled v delo parlamenta lahko vidimo,  da mnogi poslanci porabijo ogromno časa za povsem nepotrebne in dolgovezne razprave ter prazno besedičenje. Medtem pa nekateri poslanci za govornico samo prebirajo vnaprej pripravljena besedila, kar izkazuje in poudarja njihovo (ne)sposobnost.

·           Potratnost. Poleg razvpitih poslanskih plač (te zagotovo niso v skladu s sedanjo splošno izobrazbeno ravnijo in sposobnostjo večine poslancev) in pretiravanja ob nenehnih prostorskih preureditvah parlamenta nekateri znaki kažejo, da se tudi v parlamentu zgledujejo po potratni državni upravi. Tu naj še posebno izpostavimo oz. spomnimo na nekakšen "funkcionalni dodatek" za delo poslanca v njegovi volilni bazi, s katerim so si še povečali svoje že itak previsoke plače.

·           Privilegiranost. Poslanci so obdržali skoraj vse privilegije "zaslužnih" politikov iz nekdanjega obdobja (npr. državna stanovanja, visoke plače, subvencionirano prehrano, službena vozila, enoletno financiranje po poteku mandata, ipd.).

Preseganje sedanjega stanja. Vse doslej navedeno skupaj z razmerami v slovenskem parlamentu, seveda, močno vpliva tudi na splošne družbene razmere, zlasti pa na čedalje bolj neugodno gospodarsko stanje. To je poglavitni razlog, da hočemo v okviru nove politične Stranke Osveščenih Politikov Slovenije - OPS preseči sedanje neugodno stanje in ga nadomestiti z ustreznejšimi metodami in pristopi.

Oblikovanje in sprejemanje politike tako želimo postaviti na popolnoma drugačne (izključno strokovne) temelje in odmisliti vse tovrstne zglede iz preteklosti in sedanjosti. Predvsem pa hočemo z drugačnimi zgledi vplivati na odstranitev že omenjenih metod dela v strankarskih "kadrovskih kuhinjah", ki so zagotovo osrednji vzrok za večino sedanjih problemov.

Te trditve potrjujejo že nekatere navedbe v osnutku statuta in programu dejavnosti Stranke OPS, kjer gre zagotovo za nekatere ključne nove pristope. Brez lažne skromnosti lahko celo rečemo, da gre za inovacijo, saj podobnih rešitev ni mogoče nikjer zaslediti. Pravzaprav takih zgledov tudi nismo iskali, ker nam sploh niso bili potrebni.

Do navedenih novih rešitev, ki bodo na tem mestu še podrobneje pojasnjene smo prišli samo na podlagi logičnega razmišljanja in striktnega ločevanja vzrokov od posledic, kar edino lahko pripelje do ustrezne in prave rešitve problema. Po tej poti nastane tudi največ inovacij, kar potrjujejo tudi mnogi dobro znani primeri.

Vendar pa neke inovacije (iznajdbe), seveda, ni mogoče presojati samo na podlagi nekakšnih zgledov. Če bi tako ravnali že pradavni predniki, se gotovo nebi mogli oprijeti zamisli, denimo, "okroglega kolesa", kar pa je kot dobro vemo povzročilo pravi preporod na tehničnih področjih in omogočilo tudi mnoge nadaljnje iznajdbe.

DRUGAČNI KANDIDACIJSKI POSTOPKI

Povzetek statutarnih določil. Iz predstavljenega osnutka Statuta Stranke OPS je mogoče razbrati, da se bodo kandidacijski postopki začeli nekako tri mesece pred začetkom volitev za državni zbor, organe lokalnih skupnosti ali predsednika republike. Takrat bo njen izvršni odbor pripravil in objavil javni razpis za izbiro kandidatk in kandidatov  Stranke OPS na volitvah in določil pogoje za prijavo ter rok za zbiranje prijav in izbiro kandidatov.

Hkrati bo oblikoval in določil potrebne volilne komisije, ki bodo imele najmanj sedem članov, imenoval pa bo tudi njihovega predsednika. Izvršni odbor bo oblikoval in določil merila za izbor kandidatov Stranke OPS na volitvah ter določil program, postopek in sredstva za vodenje volilne kampanje.

Pripravil bo tudi javni razpis za izbiro kandidatk in kandidatov Stranje OPS za delovna mesta v državnih organih oz. občinskih in mestnih upravah glede na dosežen volilni izid in določil rok za zbiranje prijav in njihovo izbiro. Glede na ta izid bo oblikoval in določil tudi merila za izbor kandidatk in kandidatov  Stranke OPS  za omenjena delovna mesta v državnih organih oz. občinskih in mestnih upravah.

Na tak javni razpis za kandidate Stranke OPS na volitvah se bodo lahko prijavile vse polnoletne državljanke in državljani Republike Slovenije, ki bodo ustrezali pogojem navedenih v javnem razpisu in bodo v roku predložili svojo pisno prijavo. V kolikor prijavljeni kandidatke in kandidati ne bodo člani Stranke OPS, bodo hkrati s prijavo morali predložiti še podpisano pristopno izjavo, s katero bodo sprejeli njen statut in program dejavnosti.

Primer javnega razpisa. Med poglavitnimi novostmi v teh kandidacijskih postopkih lahko poudarimo zlasti javne razpise Stranke OPS za pridobivanje njenih kandidatk in kandidatov na volitvah in kasneje tudi za njena mesta v državni ali lokalni upravi glede na volilne izide. Čeprav ne želimo prehitevati nekaterih dogodkov, naj zaradi večje razumljivosti te osrednje novosti (glede na sedanje strankarsko početje) vendarle navedemo besedilo enega takih razpisov. (Besedilo razpisa OPS lahko preberete TUKAJ)

Navedeno vsebino razpisa je treba vzeti le kot vzorec, ki ga bo treba ustrezno prilagoditi takratnim razmeram, ko bo postal tak razpis tudi aktualen. Kot je razvidno, se nanaša na volitve v državni zbor, ki so za našo prihodnost bržkone tudi najbolj pomembne, medtem ko bo moral biti tak razpis v primeru tako imenovanih "lokalnih" volitev, seveda, precej drugačen.

Vendar po glavno sporočilo takega razpisa v vseh primerih popolnoma enako. Na ta način naj bi v vsa predstavniška telesa in organe družbene skupnosti pripeljali strokovno podkovane ljudi, ki sedanje neugodno splošno stanje edini lahko obrnejo v pozitivno smer.

mag. Janez Šček, univ.dipl.oec

Galerija slik

Zadnje objave

Tue, 28. Jan 2025 at 22:51

1357 ogledov

Pristopnica v Gibanje OPS
PRISTOPNICA V GIBANJE OPSIme*:______________________________Priimek*:___________________________Datum rojstva*:____________ __________Kraj rojstva*:________________________Državljanstvo*:______________________Naslov bivanja*:______________________Občina*:____________________________Izobrazba*:__________________________Poklic*: ____________________________Zaposlitev:_________________________Številka telefona*:____________________Elektronska pošta*:____________________Pristopam v Gibanje OPS, ker:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________V/na _______________________ Lastnoročni podpis-------------------------------S svojim lastnoročnim podpisom izjavljam, da sem prebral/a in razumel/a Statut Gibanja OPS in dovoljujem, da Gibanje OPS obdeluje in uporablja moje osebne podatke v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov oz. GDPR. Navodilo za pristop: Natisnite si to PRISTOPNICO, jo čitljivo izpolnite. podpišite, skenirajte ali fotografirajte in jo pošljite na naš elektronski naslov: Gibanjeops2013@gmail.com ali pa jo pošljite po navadni pošti na Stara Vrhnika 116, 1360 Vrhnika 

Thu, 23. Jan 2025 at 07:43

1932 ogledov

PLEBISCIT ZA SVOBODNO SLOVENIJO
V 35-ih letih neuspele, za večino škodljive tranzicije smo postali dolžniški sužnji, kronični odvisni od kreditov globalistov, vse manj imamo proizvodnje lastne zdrave hrane, varnost naj bi nam zagotavljali tuji vojaki, izropali so nas za preko 200 mlrd evrov, nam uničili vso vredno lesno, kovinsko predelovalno, celo avtomobilsko, gradbeno in predelovalno industrijo, povzročili beg možganov, da nam vsako leto iz države pobegne tudi 10 in več tisoč predvsem mladih izobraženih ljudi, načrtno vsak dan pa naseljujejo manj izobražene in nevedne ljudi, ki jih lažje izkoriščajo in zlorabljajo, kot ceneno delovno silo, ki zbija stroške dela, ustvarja nelojalno konkurenco domači delovni sili in povečuje dobiček peščici predvsem raub špekulativnim kapitalistom. Pri(h)vatizatorjem.Politikanti, hlapci globalistične in slovenske globoke države, beri mafije, pa izvajajo vse kar jim njihovi gospodarji ukažejo. Tudi, če gre za direktno škodovanje narodu kot je bil npr. izveden kovid zločin zopet človeštvo in rodomor.Vse Vlade in predsedniki do sedaj od leta 1990 so marionetne fugure na šahovnici, ki jih premikajo tisti v ozadju, ki dejansko vladajo.Za pametne dovolj razlage o tem kako zelo smo Slovenci samostojni, suvereni in neodvisni, ker to nismo. Ko vemo kje smo lahko razumemo koliko smo tudi svobodni. Toliko kolikor nam dovoli zločinski režim, ki je po letu 1991 namesto pogreba doživel nesluten polet. Delujejo z vsemi prijemi totalitarizma, a samo bolj na skrivaj in še bolj premeteno kot so to počeli v propadlem socializmu.ZAKAJ PLEBISCIT II.?Z novo družbeno pogodbo se uvaja nov družbrni red NEPOSREDNO KARANTANSKO VLADAVINO LJUDSTVA, še z dvema zakonoma, ki bosta sprejeta neposredno pa se Slovenijo trga iz krempljev globoke države in zato je potreben USTAVODAJNI REFERENDUM, ki mu lahko rečemo tudi PLEBISCIT II.Glasovali bomo o tem, da bo Slovenija končno SVOBODNA PRAVIČNA kar ni bila nikoli. SUVERENA, NEODVISNA in SAMOSTOJNA, kar tudi ni bila še nikoli, ker je od samega začetka okupirana s strani slovenske in svetovne GLOBOKE DRŽAVE. To pa pomeni, da bo po uspelem plebiscitu naloga neposredno izbranih voditeljev države izvesti izstop iz vseh ugrabljenih mednarodnih kriminalnih združb."Plebiscit (latinsko plebis scitum = sklep ljudstva (v starem Rimu odlok ljudske skupščine Concilium Plebis)), je glasovanje prebivalstva na kakem ozemlju o priključitvi le-tega določeni državi ali o razdružitvi od nje." Vir: WikipedijaDecembra leta 1990 smo izglasovali na PLEBISCITU, da se razdružimo s tedanjo skupno državo Jugoslavijo, decembra 2025 pa bomo z veliko večino izglasovali, da se razdružimo z SLOVENSKO IN GLOBALISTIČNO GLOBOKO DRŽAVO. Torej je uporaba termina PLEBISCIT popolnoma na mestu.Zaradi zgoraj navedenih golih krutih dejstev je povsem logično vprašanje slovenskemu narodu naslednje:VPRAŠANJE VSEM SVOBODOMISELNIM LJUDEM V NAŠI PRELEPI DEŽELI SLOVENIJI!Ali se boste 25. decembra 2025 udeležili novega PLEBISCITA na katerem se bomo ZDRUŽENI in ENOTNI ODLOČILI ZA SVOBODNO, PRAVIČNO, SUVERENO IN NEODVISNO SLOVENIJO?Glasovanje o tem nam omogoča 3. člen zdajšnje Ustave,"3. členSlovenija je država vseh svojih državljank in državljanov, ki temelji na trajni in neodtujljivi pravici slovenskega naroda do samoodločbe.V Sloveniji ima oblast ljudstvo. Državljanke in državljani jo izvršujejo neposredno in z volitvami, po načelu delitve oblasti na zakonodajno, izvršilno in sodno."ki je sicer pravno formalno veljavna, ni pa nikoli dobila tudi potrebne legitimnosti, saj nikoli ni ljudstvo o določilih v njej razpravljalo, kaj šele, da bi smelo dati pripombe. Ljudstvu je bila vsiljena, da ne rečemo podtaknjena s takrat novim družbenim redom PARLAMENTARNE DEMOKRACIJE. Ta pa se je popolnoma izrodil v posredniško demokraturo.Nismo jo sprejeli na ustavodajnem referendumu kot bi bilo edino pravilno, saj gre za družbeno pogodbo, ki je temelj vsake države in mora biti sprejeta s konsenzom večine ljudstva na ustavodajnem referendumu. To napako bomo zdaj popravili, Nova družbena pogodba bo kmalu na red, odprla se bo široka javna razprava in na koncu bo sprejeta z večino vseh, ki se bodo udeležili USTAVODAJNEGA REFERENDUMA oz. PLEBISCITA ZA SVOBODNO, PRAVIČNO, SUVERENO IN NEODVISNO SLOVENIJO.Če je vaš odgovor DA ali pa morda NE, delite to zgodovinsko glasovnico, da bo dosegla čim več naših rojakov doma in po svetu. Je pa to osnutek, ko boste začeli sodelovati še ostali bo dobila pa tudi končno podobo.ZDRUŽEN IN ENOTEN NAROD, KI VE KAJ JE TREBA NAREDITI IN VE KAM ŽELI PRITI, VEDNO ZMAGA!PLEBISCIT 2025 ZA SVOBODNO, SUVERENO IN NEODVISNO SLOVENIJO!25. 12. 2025 na dan domnevnega rojstva Jezusa Kristusa, bo slovenski narod stopil na pot RESNICE, ki nas bo pripeljala v SVOBODO IN V SVETLO PRIHODNOST.25.12.2025 bomo obrnili nov list v naši zgodovini in si ga zapomnili, ko smo po sistemu ŠAH - MAT porazili GLOBOKO KLEROKOMUNISTIČNO SLOVENSKO IN SVETOVNO GLOBOKO DRŽAVO ZA VEDNO.PLEBISCIT bomo izvedli v vseh desetih slovenskih deželah, Štajerski, Zasavski, Koroški, Pomurski, Zasavsko Posavski, Dolenjsko Belokranjski, Primorsko Notranjski, Goriški, Gorenjski in Ljubljanski pokrajini v njihovih glavnih mestih. Se pravi v Mariboru, Celju, Slovenj Gradcu, Murski soboti, Krškem, Novem mestu, Kopru, Novi Gorici, Kranju in v Ljubljani. Vse postopke PLEBISCITA bomo opravili ljudje sami in prostovoljno. Vzpostavili bomo LJUDSKO PLEBISCITARNO DRŽAVNO KOMISIJO IN DEŽELNE KOMISIJE in pozvali bomo prostovoljce, da na kakršen koli način izvajajo civilni nadzor.IGRE JE KONEC, ZDAJ GRE ZA SVOBODNO, PRAVIČNO, SUVERENO IN NEODVISNO SLOVENIJO!DELI!Iniciativni in organizacijski odbor ZA OOPS - Osvoboditev, Očiščenje in Preporod SlovenijeRazlaga kratice OOPSPet ključnih korakov ZA Osvoboditev, Očiščenje in Preporod Slovenije, ki jih bo ZDRUŽEN IN ENOTEN NAROD odločno in brezkompromisno opravil na poti v SVETLO PRIHODNOST. Mi želimo živeti v taki Sloveniji in tako bomo ustvarili. ZRUŽENI IN ENOTNI V SVETLI PRIHODNOSTI.Začasna nova zastava in grb za izvedbo tega projekta osvoboditve, potem bo podan javni natečaj, da pridemo do več predlogov in potem se bomo v konsenzu odločili kakšni bodo naši nacionalni simboli. Torej bosta lahko ta dva simbola samo ena od ostalih predlaganih.Bistveno je, da ničesar za nov čas ne delamo pod simboli propadajoče korporacije Slovenija, ker je v star grb vkodirana koda uničenja. Torej nič novega drugačnega in boljšega pod starimi simboli in s starimi politikanti nameščeni levo in desno ne more uspeti. Zato smo zastavili ta najpomembnejši nacionalni projekt pod novima sicer delovnima začasnima simboloma. ZDRUŽEN IN ENOTEN NAROD, KI VE KAJ JE TREBA STORITI IN VE KAM ŽELI PRITI, VEDNO ZMAGA.SREČA PA JE VEDNO NA STRANI POGUMNIH.Gremo Slovenija, ne bo lahko, morda bo zelo težko a SKUPAJ, ZDRUŽENI IN ENOTNI bomo tudi tokrat zmagali.Bog vas blagoslovi, vse dobre in pogumne ljudi!

Mon, 13. Jan 2025 at 12:27

390 ogledov

Nekateri z UDBA.net se vračajo na našo spletno stran
Če ne oni pa njihova še bolj pomanjkljivo vzgojena in pokvarjena mladež ali pa skrbno izbrani in nameščeni pravilno ideološko indoktrinirani kadri. Poglejte in si sami ustvarite mnenje o tem kaj bi se v bistvu lahko spremenilo in demokratiziralo v Sloveniji, če so vse vodili sodelavci ali preverjeni kadri s strani UDBE. Kar se je Janezek naučil, to Janez dela. So pa bile te pdf datoteke nerejene in objavljene 5. julija 2010. KDO NAM JE IN NAM ŠE PIJE NAŠO SRČNO KRI? GLOBOKA DRŽAVA - ZDRUŽENA UDBOKLEROVSKA MAFIJA, povezana in podrejena globalistični mafiji. "UDBA (srbohrvaško Uprava državne bezbednosti, slovensko Uprava državne varnosti) je bila jugoslovanska tajna policija, ki je po drugi svetovni vojni opravljala podobno vlogo kot NKVD v Sovjetski zvezi.UDBA je nastala leta 1946, ko je bila OZNA razdeljena na civilni in vojaški oddelek: civilni del – UDBA in vojaška Kontraobavještajna služba – KOS. KOS je bil leta 1955 preoblikovan v Organ bezbednosti (OB), UDBA pa leta 1966 v Službu državne bezbednosti (SDB).UDBA je v določenem času svojega delovanja, posebej po resoluciji Informbiroja leta 1948, pogosto zapirala (denimo na Goli otok) državljane na podlagi nezadostno utemeljenih obtožb. Nekateri obtoženci so v postopku celo izgubili življenja. UDBA kot jugoslovanska oziroma slovenska politična policija je bila organ za prepoznavanje in sankcioniranje političnih nasprotnikov v nekdanji socialistični Jugoslaviji. Zakon ji je dajal skoraj neomejene pristojnosti, ki so jih udbovci formalno spoštovali. Udba pa je delovala tudi v tujini, kjer takšnih pristojnosti ni imela, zato je delovala tajno. Opravila je niz podtalnih akcij, umorov, izsiljevanj in ugrabitev. Pri tem je uporabljala svoje agente in sodelovala z jugoslovanskimi in tudi tujimi civilisti. UDBA je bila razpuščena leta 1990 z razpadom Jugoslavije.Leta 2003 je nekdanji častni konzul na Novi Zelandiji Dušan Lajovic na internetu na naslovu www.udba.net objavil gradivo iz Centralne aktivne evidence, ki je vsebovala podatke o ljudeh, ki so sodelovali s tajno policijo.Kasneje pa je Lajovic objavil podatke tudi v knjigi z naslovom Med svobodo in rdečo zvezdo. Imena pa so bila okrnjena, izbrisan je namreč ves slovenski politični vrh."Vir: VikipedijaUdba 1. delUdbe 2. delUdba 3. delUdba 4. delUdba 5. delUdba 6. delUdba 7. delUdba 8. delUdba 9. delUdba 10. delElipa OPSp.s. Naslovnica te objave pa je platnica e-knjige, ki bo začela izhajati v 10-ih poglavjih, 1. marca 2025. Na spletni strani www.ugrabljena.si, ki bo takrat tudi odprta.

Fri, 20. Dec 2024 at 21:50

1360 ogledov

Upravna sodnica, magistra Mojca Muha utemeljeno osumljena kaznivega dejanja KRIVIČNEGA SOJENJA
Za začetek bomo namesto celotne sodbe objavili ključne razloge za uvedbo kazenskega pregona zoper omenjeno sodnico. Da je ta sodni zmazek še toliko bolj grotesken in tragikomičen je treba to gospo še malo bolje predstaviti. Je znanstvenica pravnih znanosti z znanstvenim naslovom magistra. Ga. Mojca Muha, ki se je usposabljala tudi v odvetniški družbi Senica in partnerji je pa tudi podpredsednica Upravnega sodišča v Ljubljani. I. razlog za uvedbo kazenskega pregona zoper upravno sodnico, mag. Mojco Muha: Poglejte kaj si je drznila zapisati v PRAVNEM POUKU tega sodnega zmazka:USTAVA JE V VSAKI DRŽAVI TEMELJNI PRAVNI AKT, VSI ZAKONI IN PODZAKONSKI AKTI MORAJO BITI PODREJENI NJEJ IN V SKLADU Z NJO, TOREJ USTAVO. Je to napisala za voljo tega, da se ve kdo tukaj vlada in se požvižga na v Ustavi in Evropski konvenciji zapisane človekove pravice ter temeljne svoboščine? Ali pa je pridobila pravno izobrazbo ter celo znanstveni naslov po sistemu kopiraj prilepi? Druge možnosti ni. Ena od temeljnih človekovih pravic je tudi PRAVICA DO PRAVNEGA SREDSTVA. (25. člen Ustave in 13.člen Evropske konvencije o ČP in temeljnih svoboščinah) Tega dejstva se znanstvenica pravnih znanosti ne zaveda ali pa se ga zaveda pa se vsem v posmeh obnaša z mislijo KAJ MI PA MORETE. Po svoje je odlično, da je padla taka sodba, ker je s tem organizirana kriminalna združba, ki imma očitnno tudi to sodnico na povodcu, povedala, da zanjo ne velja nič kar velja za vse nas navadne smrtnike. Povedali so, da tukaj ni pravice, da tukaj delijo "pravico" oni, ki niso vezani na USTAVO IN ZAKON. In brez sramu še napišejo, da je to SODBA V IMENU LJUDSTVA, se zavedate kakšna perverznost je to???Mnogi se ne, ker se ne zavedate kako hud je zdrs pooblaščene uradne osebe, ki se spusti tako globoko, da preprosto ignorira USTAVNI ČLEN in s tem hladno potepta temeljno človekovo pravico. To prisego poda vsak sodnik, preden začne opravljati sodniško službo. "Prisegam, da bom sodniško funkcijo opravljal-a v skladu z ustavo in zakonom ter sodil-a po svoji vesti in nepristransko."To kar je ta sodnica zapisala v pravnem pouku pač je razlog, da bi se te dni začeli zbirati pred tem Upravnim sodiščem z zahtevo, da se to sodnico v lisicah pelje v preiskovalni zapor, da se to sodbo takoj razveljavi in se oblikuje sodni senat, ki bi sodil po Ustavi in zakonu. To bi itak že morali narediti pred stavbo RTV SLO, ker nam RTV SLO sistematično krši pravici do prejemanja vesti in informacij javnega značaja, ki sta tudi temeljni človekovi pravici in potrebi. Samo na podlagi celovitih, poštenih in objejtivih vesti in informacij si lahko ljudje o kom ali čem oblikujemo svoje mnenje. Če mediji o čemerkoli zganjajo enoumje je to zločin nad našim umom. To so vsi MS mediji na čelu z RTV SLO še najbolje demonstrirali v času KOVID 19 tiranije, ko so zganjali popolno enoumje. Nikakršno drugačno mnenje ali vest ni bilo dovoljeno. Ravnokar je danes prispel na naslov Gibanje OPS ta zapis. Preberite ga, da si morda razjasnite pojme kaj smo pripadniki Gibanja OPS počeli v času K19 tiranije skoraj vsak dan na ulicah in trgih Slovenije, ko smo protestirali zoper samodržtvo oblastnikov. https://wchaustralia.substack.com/p/the-unlawful-suspension-of-human?utm_source=cross-post&publication_id=2285913&post_id=153005133&utm_campaign=1135210&isFreemail=true&r=2qtkna&triedRedirect=true&utm_medium=emailTa sodba bi lahko bila povod za vstajo slovenskega naroda, ampak tega ne bo, ker je žal premalo zavedanja o tem kaj se je zgodilo, mediji pa te sodbe ne bodo problematizirali, saj je ne bodo smeli, ker se ve, da so v spregi GLOBOKE DRŽAVE. Take državne barabije ignorirajo in se delajo kot, da se niso zgodile. To skrpucalo od sodbe je še en dokaz, popolnoma enoznačen, ki popolnoma dokazuje, da Slovenija (še) nima PRAVIČNE pravne države. Pravno državo, ki ni imela s pravičnostjo nobene zveze pa je imela tudi Hitlerjeva Nemčija, ko tudi vemo kaj so tam in po vsem svetu počeli z Judi in tistimi, ki so jim pomagali. Kaj so počeli z nami v času Kovid tiranije pa tudi vemo. Mimo ustave in zakonov na podlagi odlokov so se obnašali kot, da bi imeli vojno ali izredno stanje, za kar ni (še) nihče prevzel nobene odgovornosti. Jo pa tudi ne bo, dokler boste otopeli čakali doma, da se bo morda tudi nad vami izvrši holokavst. Nad mnogimi našimi rojaki se je že ali pa se dogaja ta hip. II. razlog za uvedbo kazenskega pregona zoper upravno sodnico mag. Mojco MuhaSodnica, mag. Mojca Muha, ki je znanstvenica pravnih znanosti trdi, da odgovor na tožbo tožene stranke, torej RS sploh ni potreben ampak je zgolj dana možnost in ne obveznost. Pri tej trditvi se opre na 38. člen Zakona o Upravnem sporu. Zdaj pa preberite ta 38. člen ZUS in povejte kje vidite v tem členu dikcijo, da na tožbo ni treba odgovoriti, in, da je zgolj dana možnost, obveza tožene stranke pa ni na tožbo odgovoriti. Vemo pa, da se mora tudi v upravnem sporu smiselno uporabljati člene Zakona o pravdnem postopku v katerem pa tudi piše kaj se zgodi, če tožena stranka v zakonitem roku, ki ga določi sodišče na poda odgovora na tožbo. Takole pravi Zakon o upravnem sporu v svojem 22. členu: "(1) V upravnem sporu se uporabljajo določbe zakona, ki ureja pravdni postopek, kolikor ta zakon ne določa drugače." Tole pa piše v Zakonu o pravdnem postopku v primeru, če toženka ne odgovori v zakonitem roku na tožbo. "277. členTožena stranka mora odgovoriti na tožbo v 30 dneh od njene vročitve, razen če ta zakon ne določa drugače.Sodišče opozori toženo stranko, da bo v primeru, če v roku iz prvega odstavka tega člena ne bo odgovorila na tožbo, ali če odgovor na tožbo ne bo obrazložen (prvi odstavek 278. člena), izdalo sodbo, s katero bo tožbenemu zahtevku ugodilo (zamudna sodba) in da bo tožena stranka v primeru izdaje zamudne sodbe nosila vse stroške postopka. V pozivu navede naziv in naslov sodišča, pri katerem je treba vložiti pisni odgovor na tožbo, in obvestilo, da zastopanje po odvetniku ni obvezno, če pa stranka opravlja pravdna dejanja po pooblaščencu, mora ta izpolnjevati pogoje iz 87. člena tega zakona.Sodišče toženca ob vročitvi tožbe pozove, naj se izjavi, ali je pripravljen sodelovati v postopku mediacije." Razumete bistvo? Sodnica trdi, da tožena stranka RS na tožbo sploh ni bila dolžna odgovoriti in se sklicuje na 38. člen Zakona o upravnem sporu, ki o tem ne piše niti z besedico. Prav tako pa je izpustila možnost izvedbe mediacije, ki bi jo morala poskušati izvesti. Lahko to razumete?III. razlog za uvedbo kazenskega pregona zoper upravno sodnico mag. Mojco MuhaV sodbi znanstvenica prava trdi, da ministrica za kulturo ni potrebovala pooblastila Vlade RS, ko je podala Odgovor tožbo, ki je bila vložena 8.11.2022.Pri tem se sklicuje in v Sodbi V IMENU LJUDSTVA navaja 16. člen Zakona o državni upravi, ki pravi naslednje: "16. člen(minister)Ministrica oziroma minister (v nadaljnjem besedilu: minister) v skladu s sprejeto politiko vodi in predstavlja ministrstvo, izdaja predpise in druge akte v skladu z zakonom ter sprejema druge odločitve iz pristojnosti ministrstva." "Iz pristojnosti ministrstva..." Kje v tem členu piše, da lahko minister zastopa toženo državo? Pristojnost ministrstva v tem upravnem sporu je bila, da je tožnikovo pritožbo na Odločbo RTV SLO o plačilu neplačanih RTV "prispevkov" zavrnilo. To pa je odprlo možnost, da se je lahko vložilo tožbo zoper državo Republiko Slovenijo, ki ima svojega edinega pravnega zastopnika in to je VLADA RS. Slednja pa lahko in mora, če sama ne želi zastopati RS v sodnih in drugih sporih, pooblastiti kogarkoli, ki ima pravne kvalifikacije, da se na sodišču pojavi kot odvetnik države v imenu Vlade RS kot edine zakonite zastopnice RS. Po pravilu in največkrat Vlada RS pooblasti za zastopanje v sodnih in drugih sporih Državno odvetništvo, kar je naredila tudi v tem primeru, ampak šele 5. novembra 2024, ne pa tudi za podajanje ODGOVORA NA TOŽBO 23.03.2023, ki ga je podala kar ministrica dr. Asta Vračko sama, ki je po izobrazbi umetnostna zgodovinarka, ne pa pravnica. Pooblastilo Vlade Državnemu odvetništvu za zastopanje RS v predmetnem upravnem sporu, ki bi moralo biti podano že za Odgovor na tožbo, bodisi ministrici za kulturo, bodisi že takrat Državnim odvetnikom. Torej je Odgovor na tožbo podala povsem nekompetentna oseba, ki za to dejanje ni imela nobenega pooblastila edine pravne zastopnice države, to je Vlade RS, ki je kot že rečeno edina pravna zastopnica tožene Republike Slovenije. To pa je enako kot bi odgovora na tožbo sploh ne podala in bi moralo Upravno sodišče po pretečenem roku 30 dni izdati ZAMUDNO SODBO. Sodnica mag. Mojca Muha navede v oporo njeni trditvi v tem sodnem zmazku, da ministrica Vrečko ni potrebovala pooblastila Vlade RS še 5. odstavek 17. člena Zakona o upravnem sporu, ki pravi naslednje: 17. člen Zakona o upravnem sporu,"(5) Toženec je država, lokalna skupnost oziroma druga pravna oseba, ki je izdala upravni akt, s katerim je bil postopek odločanja končan. Toženca v upravnem sporu zastopa organ, ki je izdal akt iz prejšnjega stavka, razen če v primeru tožbe zoper državo oziroma lokalno skupnost Vlada Republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu: vlada) oziroma župan po vložitvi tožbe za zastopnika določi državno ali občinsko odvetništvo ali za zastopanje pooblasti odvetnika oziroma odvetniško družbo." Bravo, toženko, torej DRŽAVO v upravnem sporu zastopa organ, ki je izdal akt s katerim je bil postopek končan. To je povsem mogoče tudi v tem primeru in lahko bi v tem upravnem sporu Ministrstvo za kulturo zastopalo toženo državo. Ampak samo v primeru, če bi imelo koga od zaposlenih, ki je pravnik z državnim pravosodnim izpitom, in, če bi ta imel/a znanje in izkušnje na tem področju upravnega prava. In POZOR, a pod pogojem, da bi jo/ga pooblastila Vlada RS kot edina pravna zastopnica države RS. Da je to tako objavljamo neizpodbiten dokaz, ki dokazuje, da se je ministrica dr. Asta Vrečko še kako zavedala, da pri Odgovoru na tožbo potrebuje pooblastilo edine pravne zastopnice države, kar je izključno Vlada RS in je to v Odgovoru na tožbo na naslovnici tudi navedla:s pripisom "POOBLASTILO ZAKONITO 2X", težava njihova pa je, ker ta dva izvoda pooblastila Vlade RS, ni priložila in ju tudi v sodnem spisu ni. Niti nista vpisana v popisu sodnega spisa pa bi seveda morala biti. Treba je pripomniti, da pooblastila od Vlade RS niti nebi dobila, ker nima pravne kvalifikacije, kaj šele pravnih strokovnih kompetenc in znanj pa bi zaradi tega že takrat Vlada RS morala pooblastiti nekoga iz Državnega odvetništva kot je to naredila 5. novembra, tik preden se je zgodila javna glavna obravnava. Prepozno, ker je Odgovor na tožbo že padel, zaradi podajanja brez pooblastila Vlade RS. Da bo ta pravno skrpucalo sodnice, znanstvenice pravnih znanosti, mag. Mojce Muha še bolj razgaljeno, objavljamo še uradni dokument Ministrstva za kmetijstvo na katerem pa je pravilno zapisano za točno katero pooblastilo gre, ko so vložili Odgovor na tožbo v eni od zadev. Torej zakaj bi oba Ministrstva zapisala pri Odgovoru na tožbo, da prilagata pooblastilo za zastopanje tožene REPUBLIKE SLOVENIJE, če po besedah sodnice mag. Mojce Muha, zapisanih v tej ogabni sodbi, pooblastilo sploh ni potrebno??? Ze v prejšnjem delu analize tega sodnega zmazka pa smo predstavili sklicevanje te iste sodnice na 38. člen Zakona o upravnem sporu, ki po trditvi sodnice odgovor na tožbo sploh ni obvezen, ampak je za to zgolj dana možnost, o čemer pa v tem zakonskem 38. členu ZUS, na katerega se v sodbi sklicuje, ni zapisanega niti z eno samo besedo.Je pa jasno in nedvoumno zapisano v tem zakonskem členu, da je tožena stranka dolžna podati Odgovor na tožbo v zakonitem roku, ki ne sme biti daljši od 30 dni. Je morda mislila, da ne bomo pogledali katere zakonske člene je uporabila za oporo na njene trditve? O, joj...prejoj. K temu, da je odgovor na tožbo potreben pa toženo stranko veže tudi Zakon o pravdnem postopku, ki ga je treba smiselno uporabljati v vseh upravnih sporih, če sam Zakon o upravnem sporu ni dovolj jasen, ko do upravnega spora pride. Tako je zapisano v Zakonu o upravnem sporu. Prilagamo še enkrat pooblastilo Državnega odvetništva s strani Vlade RS iz 5.11.2024 v tem upravnem sporu, kar samo po sebi pove, da morajo vsi organi v sestavi Vlade RS, tako Državno odvetništvo kot Ministrstva in drugi organi ter službe pri zastopanju v sodnih sporih zoper državo REPUBLIKO SLOVENIJO pridobiti pooblastilo Vlade RS, da lahko namesto nje zastopajo toženo državo. Ob dostavi sklepa Vlade RS o pravnem zastopanju na Upravno sodišče, Državno odvetništvo tudi navede kateri pravni strokovnjak z imenom in priimkom bo namesto Vlade RS zastopal toženo REPUBLIKO SLOVENIJO oz. državo. Tako je pravilno poslovati, da se ve katera oseba bo sprejela odgovornost za zastopanje države. Takega pooblastila pa ministrica dr. Asta Vrečko očitno ni imela in ga pri Odgovoru na tožbo niti ni priložila kar dokazuje popis sodnega spisa. In to je bistveno ter zakonita pravna podlaga na kateri bi morala sodnica ustaviti ta sodni spor in izdati ZAMUDNO SODBO.Posledice zamudne sodbe pa so zapisane v 13. členu Zakona o pravdnem postopku, ki pravi, da se v primeru, če tožena stranka ne odgovori na tožbo v zakonskem roku, ki ga postavi sodišče, UGODI TOŽBENEMU ZAHTEVKU. Ker dr. Asta Vračko ni bila pooblaščena s strani Vlade RS za podajo Odgovora na tožbo je enako kot, da ga sploh ni vložila. Če bi bilo obratno pa bi npr. zastopal tožnika odvetnik, ta pa nebi priložil pooblastila za zastopanje pri Odgovoru na tožbo, bi sodišče izdalo ZAMUDNO SODBO, saj bi štelo, da Odgovora na tožbo sploh ni podal. Tako spoštovani bralci, cenjeni sodržavljani, dragi rojaki Slovenci s svojo pametjo in inteligenco. Po teh treh analizah sodnega skrpucala do sedaj je popolnoma jasno, da je tožnik g. Ladislav troha doživel še eno neustavno, nezakonito in krivično sojenje in to s strani znanstvenice pravnih znanosti z znanstvenim naslovom magistrica. Ga. Mojca Muha je hkrati tudi namestnica vodje Upravnega državnega sodišča v Ljubljani kar je visoka funkcija in to daje tej celotni sodni sagi o RTV še večjo težo grotesknosti in tragikomedije. Je pa to šolski primer slovenskega KRIVOSODJA, ki pa se dotika najmanj 600.000 ljudi in ne zgolj enega posameznika, ki morajo pod grožnjo izvršbe plačevati RTV davek na poneumljanje zgolj zato, ker imajo kakršen koli sprejemnik, TV, radio, avtoradio, računalnik, tablico ali pametni telefon, ko je za sodišče bistveno samo to.Vsebine, laganje, manipuliranje, cenzura, ne-posredovanje zelo pomembnih informacij javnega značaja ljudem, navijaštvo za to ali ono politiko, šikaniranje, diskreditacije in ignoranca s strani vodstva RTV SLO, kar je bilo dokazano v tožbi in na eni in edini glavni obravnavi, so za to "sodnico" nepomembni in irelevantni. Če imaš enega od sprejemnikov bodi tiho in plačuj, pa še podražili bomo z 1.1.2025. RTV SLO ti pa žali um in dostojanstvo, ti pere možgane in manipulira ter straši pa laže o naprimer učinkovitih in varnih cepivih zoper K19. Razlogi in dokazi v tožbi so zahtevali že v štartu oblikovanje SENATA, ki bi moral zaslišati vse predlagane priče, predsem celotnega vodstva RTV SLO in ugotoviti, da sta slovenskemu narod KRŠENI ČLOVEKOVI PRAVICI IN TEMELJNI SVOBOŠČINI, PRAVICA DO SVOBODNEGA ZBIRANJA VESTI IN PRAVICA DO PRIDOBIVANJA INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA, KAR BI MORALA DOSLEDNO, POŠENO, CELOVITO IN NEPRISTRANSKO DOSTAVLJATI V SLOVENSKE DOMOVE RTV SLO, K ČEMUR JO ZAVEZUJE OSNOVNO POSLANSTVO ZARADI ČESAR JE BILA SPLOH USTANOVLJENA IN ZAKON O RTV TER ZAKON O MEDIJIH.SODNICA JE SAMO OMENILA, DA SE JE TOŽNIK SKLICEVAL NA ZAKON O RTV, ZAKON O MEDIJIH TER ZAKON O OBLIGACIJSKIH RAZMERJIH, NIKJER V SODBI PA NI ZAVRNILA TOŽNIKOVIH DOKAZOV IN CITIRANJA ZAKONSKIH ČLENOV, ŠE POSEBEJ IZ OBLIGACIJSKEGA ZAKONIKA, KI VARUJE VSE NAS PRED SAMOVOLJO RTV SLO.TAKO TA SODBA TUDI PO VSEBINI NI SKLEPČNA IN JE NEOBRAZLOŽENA. SEVEDA PA SE V PROTIARGUMENTIRANJE TRDITEV IN ZAKONSKIH ČLENOV NI SPUSTILA, KER NI IMELA NOBENIH PROTIARGUMENTOV, ZATO JE VSE POMETLA Z MIZE Z ENO POTEZO. ČE IMAŠ KAKRŠEN KOLI SPREJEMNIK, BODI TIHO IN PLAČUJ, KAR PA POČNE RTV SLO KOT SERVIS ZA POŠTENO INFORMIRANJE LJUDSTVA PA JE IRELEVANTNO. SODNICA MOJCA MUHA JE PRESTOPILA MEJO ZAKONITOSTI IN JE UTEMELJNO OSUMLJENA, DA JE STORILA NASLEDNJE KAZNIVO DEJANJE: Protizakonito, pristransko in krivično sojenje288. člen kazenskega zakonika RS"(1) Sodnik, ki pri vodenju sodnega postopka ali izrekanju sodne odločbe zavestno krši zakon ali izkrivlja pravo, da bi stranki v postopku škodoval ali ji neupravičeno dal prednost, se kaznuje z zaporom do treh let.(2) Enako se kaznuje sodnik, ki z namenom iz prejšnjega odstavka tega člena opre sodno odločbo na dejstva, za katera ve, da ne obstojijo ali se krivo podtikajo z lažnimi ali nedovoljenimi dokazi." Za celoten ta upravni spor je pomembno samo to, da bi morala izdati ZAMUDNO SODBO,ker je obvezen Odgovor na tožbo pravno neveljaven, saj ga je podala oseba dr. Asta Vrečko, ki pa za to dejanje ni pridobila uradnega pooblastila Vlade RS kot edine pravne zastopnice države. Da ga je Ministrstvo za kulturo priložilo celo piše na naslovnici Odgovora na tožbo, sicer brez ovezne oznake oz. številke sklepa Vlade RS kot je to običajno, a ga v resnici ni, ker ga tožnik nikoli ni videl v sodnem spisu, niti ni vpisan v popisu sodnega spisa.To bo moralo potrditi zdaj Ustavno sodišče s svojim sklepom kot tudi RAZVELJAVITI TO OGABNO SODBO, ker v pravnem pouku sploh nima navedene možnosti uporabe pravnega sredstva. Še več, sodnica je navedla, da na to sodbo NI PRITOŽBE, kar je direktna kršitev temeljne človekove pravice zapisane v 25. členu Ustave in 13. člena Evropske konvencije o človekovih pravicah, PRAVICE DO UČINKOVITEGA PRAVNEGA SREDSTVA. To pa pomeni, da se lahko pritožnik takoj obrne na ustavno sodišče, ker mu je kršena ena od temeljnih človekovaih pravic. Ampak tega ne bo storil, ker nima nobenega smisla izgubljati časa in enerije, ker je tudi Ustavno sodišče v spregi GLOBOKE DRŽAVE pa je rezultat presoje znan že danes. Morali bi podati pobudo za kazenski pregon zoper imenovano sodnico na Specializirano državno tožilstvo pa tudi tega ne bo, ker morajo to narediti tožilci kar sami po uradni dožnosti oz, kateri koli miličnik, ki bo tole bral, da bo postal policaj.ČE JE BIL TA ZMAZEK OD SODBE NAPISAN V IMENU LJUDSTVA, SI BO O TEM LJUDSTVO SAMO USTVARILO SVOJE MNENJE IN JO BO V KOMENTARJIH RAZTRGALO, ZATO NE RABIMO NOBENEGA USTAVNEGA SODIŠČA.OBLJUBLJAMO PA, DA BOMO OB SPREJEMU NOVE DRUŽBENE POGODBE, KI BO NOV PLEBISCIT A TOKRAT ZA OSVOBODITEV SLOVENIJE, PREDLAGALI NARODU V SPREJEM ŠE ISTI DAN NOV ZAKON O RTV SLO, KI BO POSTOPNO UKINIL OBVEZNO PLAČEVANJE TEGA VSILNEGA DAVKA NA PONEUMLJANJE. NOV TAK ZAKON IMAMO ŽE PRIPRAVLJEN.Zato bo veliko bolj produktivno kot se igrati pink ponk z ugrabljenimi organi vložiti trud in energijo v NAJPOMEBNEJŠI PROJEKT V ZGODOVINI SLOVENSKEGA NARODA, TO JE V OSVOBODITEV, OČIŠČENJE IN PREPROD SLOVENIJE. KO SLOVENSKI NAROD Z OSVEŠČENIMI POLITIKI SLOVENIJE ZMAGA NA NOVIH VOLITVAH, BO V TEJ DEŽELI VSE DRUGAČE. NAREJENE PA BODO TUDI REVIZIJE KRIVIČNIH SODB IN POPRAVlJENE BODO KRIVICE VSEM, KI SO JIH DOŽIVELI, ŠKODO PA BODO PLAČALI IZ LASTNIH ŽEPOV IN Z VSEM LASTNIM PREMOŽENJEM TISTI, Z IMENI IN PRIIMKI, KI SO JIH POVZROČILI.To je torej zdaj tudi politični program Osveščenih Politikov Slovenije, ki bodo v službi naroda speljali še bolj POMEMBEN projekt kot je bil tisti 1990-1991, ko smo se za zelo kratek čas OSAMOSVOJILI. Zelo kmalu za tem pa so nas potisnili v povsem podrejen položaj Bruslju in mendatlno pohabljenim globalistom, ki so se odločili nas iztrebiti. Šli smo iz dežja pod slap. Zato imamo zdaj ljudje v tej državi dvojno nalogo, osvoboditi se iz okov slovenske in svetovne globoke države. Ne bo lahko, a ko se ZDRUŽIMO IN POENOTIMO v hotenju zaživeti svobodno, nam tega ne bo mogel preprečiti nihče več. Znova bomo kot smo leta 1990-91 veliko tvegali, a neprimerno manj, če tega ne storimo. Kajti čakati in upati, da nas bo osvobodil kdo drug, pomeni stopati po poti v pogubo. Še ne vidite kaj se dogaja? Kaj je dva dni nazaj izjavil še eden v nizu vodji marionetnih Vlad? POSLUŠAJTE zelo kratko je. To javno pisanje je namenjeno tudi temu, da se ostali kaj naučite in se še tisti, ki se še niste soočite kako deluje ta zločinski režim, še bolj pa zato, da se pridružite osvobodilnemu Gibanju OPS in novi politični skupini Osveščeni Politiki Slovenije, ker samo tako bo slovenski narod končno dosegel zmago in svobodo. Volitve bodo kmalu, tokrat se jih bomo udeležili tudi pripadnice in pripadniki gibanja OPS, a pod pogojem, da se ideja o resnični svobodi vsidra v vaša srca in boste za resnično svobodo pripravljeni tudi kaj narediti. To je pogoj, kot je bil pogoj leta 1990, ko smo množično stopili skupaj in smo bili pripravljeni žrtvovati celo svoja življenja, da bi zaživeli v svoji državi. Zdaj potrebujemo ponovitev zgodovine, ker samo tako bomo lahko oblikovali najboljšo listo srčnih strokovnjakov za volitve in ključen pogoj združene množice za to, da bomo lahko kontrolirali vsako volišče. Vsako njihovo dejanje v državi z svojimi predstavniki, da nove prevare ne bo. Če pa kljub temu bodo poskusili rezultate zgoljufati pa se potem takoj vsi dobimo v Ljubljani in izvedemo islandski scenarij osvobajanja. Mirno a odločno z vtrajnostjo in jasnimi zahtevami, vsak dan, do zmage.Ni druge dragi rojaki kot začeti z nova, RESETIRATI - PONASTAVITI in na novo NA TEMELJU NOVE DRUŽBENE POGODBE, zgraditi po pameti in pod taktirko z znanjem opremljenih, pokončnih in poštenih ljudi -strokovnjakov, državo kot smo si jo želeli leta 1990. A so nas prevarali, poniževali in nas pripeljali na rob propada. Si bomo dovolili, da nas še pahnejo vanj? NE, NIKOLI! Začeti bo treba tam v letu 1990 ko smo se pustili naplahtati starim gospodarjem, ki so obljubljali, da bo poslej vse drugače, da bomo druga Švica, so se pa v resnici zgolj preoblekli v nova cesarjeva oblačila in ndaljevali vse po starem. S tem, da so izvedli roparski pohod stoletja in nas oropali za preko 200 mlrd evrov. Ostala je stara zanikrna miselnost, vladati tako, da imaš vse pod kontrolo, na vseh odgovornih mestih pa sebi pokorne in ubogljive ljudi, če tudi manj sposobne, bolj premetene in bolj lenobne. To so te dni ugotovili tudi Srbi, poslušajte kaj je povedal nekdo, ki zelo dobro ve kje je problem. TUKAJRezultati takega početja pa so vidni na vseh podočjih vsak dan bolj. Gre za dobesedno razpadanje sistema. Ni treba niti naštevati. Tovori-ši z leve in desne, ter vsi iz ozadja, ki to režirate, kreirate in nadzirate, zraven pa še ropate in plenite sadove žuljev naroda, ZAVOZILI STE.Slovenija je zavožen grunt, kar se zgodi z vsako kmetijo, ki jo star gospdar ne preda pravi čas v upravljanje mlajšemu, naprednemu in delovnemu gospodarju.Pa ne vašim naslednikom, ki ste jih vi vzgoli še slabše kot ste bili vgojeni sami, ampak mlademu poštenemu, pravičnemu in marljivemu gospodarju, kar bi se moralo zgoditi takoj po letu 1990 pa se ni, ker ste stari gospodarji po miselnosti in socialistično komunističnih navadah vse vzode odločanja premeteno in z vsakokratno prevaro na volitvah s pomočjo vaših medijskih trobil, zlaganih anketah in volilnih komisij obdržali v svojih krvavih rokah. Tudi zato so vse vaše rabote in zločini še vedno pometeni pod preprogo. Mi si želimo tako državo in tako jo bomo tudi ustvarili, vi pa boste brez vsega naropanega premoženja, dober razvoj, uspeh in srečen slovenski narod opazovali izza ograd zaporov, kjer boste opravljali družbi koristna dela.Tako boste prvič služili pošteno za svoje preživetje, kar boste ustvarili več pa bo šlo za poplačilo narodu, da mu boste vsaj malo poplačali do konca življenja kar ste mu storili. Narod vas bo spremljal preko on-line kamer, da bo opazov ali ipolnjujete vse zahtevane norme. Že kdaj ste bili opozorjeni, da tega ne počnite s strani g. Ladislava Trohe. Že leta 1998, ko je izstopil iz Slovenske vojske, saj mu je bilo dokončno jasno, da dela za mafijo, ki je sesuvala enega osrednjih stebrov državnosti, plenila in ropala proračun Ministrstva za obrambo in slabila moč Slovenske vojske. Piše se druga knjiga in v njej bo zapisano vse kar nebi smeli početi v škodo slovenskega naroda in kako vam je uspel veliki met z roparsko tranzicijo od zrežirane udbovske afere JBTZ nanprej opehariti nveden in naiven narod. Bo pa v knjigi objavljen tudi natančen načrt kaj naj naredimo, da se dokončno OSVOBODIMO.Za ODCEPITEV ste narod navdušili z vašimi medijskimi trobili vi, ker ste svoje zločine in odgovornost za klavrni razpad prejšnje države lahko skrili prav za projekt OSAMOSVAJANJA. Zaslepili ste narod z sladkimi besedami in lažnimi oblčjubami o novi Švici in ga žejnega peljali preko vode. Nemesto, da bi vam narod sodil za 45 let tiranije, vam je ploskal. Kapo dol, brilkantno ste to speljali. Tokrat pa ne bo tako, za OSVOBODITEV se bomo navdušili sami, ker ste vse medijie ugrabili, združen in enoten narod pa bo zahteval za vas sojenje pred PRAVIČNO PRAVNO DRŽAVO in doživljenjski zapor, ker bi bila za vas smrt odrešitev. Čim dlje vam bomo želeli in pomagali živeti, da boste osramočeni še dolgo vrsto let.Vabimo vse državljanke in državljane, Slovenke in Slovence doma in po svetu, da se pridružite Osvobodilnemu Gibanju OPS in po svojih močeh pomagate, da bomo še bolje in hitreje napredovali v smer Osvoboditve, Očiščenja in Preporoda Slovenije. Pa takoj pripravimo tudi vse za ustanovitev drugačne politične skupine Osveščenih Politikov Slovenije. Kliknite na obrazec ali TUKAJ, da si natisnete PDF obrazecIzvolite zdaj na koncu si ogledati, prebrati ta pravni zmazek od SODBE V "IMENU LJUDSTVA" znanstvenice pravnih znanosti, mag, Mojce Muha, podpredsednice Upravnega sodišča v Ljubljani. Poslušajte pa tudi KAJ JE TOŽNK POVEDAL NA SOJENJU 25.11.204Ko je prisotna zdrava pamet, načelnost in poštenje tudi noben znanstveni naslov ne pomaga, da bi stvari prikazali drugačne kot so. RTV SLO je krišteljica temeljnih človekovih pravic in zato bomo morali vsako leto plačati že 170 € od novega leta naprej. Pa to ne bo več dolgo, če se boste dragi prijatelji tudi sami podvizali. Blagoslovljene Božične praznike in vse dobro in najlepše v Novem letu 2025.1990 SE JE ZGODIL PLEBISCIT ZA OSAMOSVOJITEV, 2O25 NAJ SE ZGODI PLEBISCIT ZA OSVOBODITEV. ZDRUŽEN IN ENOTEN NAROD, KI VE KAJ JE TREBA STORITI IN VE KAM ŽELI PRITI, VEDNO ZMAGA.Ekipa OPS

Fri, 6. Dec 2024 at 07:40

883 ogledov

Zvočni posnetek sojenja v zadevi Ladislav Troha : RTV SLO (audio video posnetek)
GLASOVNI POSNETEK iz zgodovinskega sojenja v primeru Ladislav Troha zoper RTV SLO, ker to zahteva plačilo RTV "prispevka", kljub temu, da dokazano krši Ustavo in zakon, je na voljo za poslušanje vsem.Zmedena državna odvetnica trdi, da je dovolj, da imate kakršno koli možnost gledanja RTV oddaj in je že samo to, samo po sebi razlog, da morate plačevati RTV davek na poneumljanje.Sicer pa je zdaj bistveno, da sodišče izda ZAMUDNO SODBO, ker je tožena stranka podala odgovor na tožbo brez zakonitega pooblastila Vlade RS. Tako je tudi nastop državne odvetnice brezpredmeten, ker jim je zadeva že padla, saj kot že rečeno v odgovoru na tožbo niso predložili zakonitega pooblastila Vlade RS ampak so ga šele dva dni pred javno glavno obravnavo.Zdaj vas pa prosimo, da ta zvočni posnetek delite na vse možne načine, da ga bo poslušalo še več naših rojakov doma in po svetu, da se ve in razume, da RTV, ki ne deluje v skladu z Ustavo in zakoni, nismo dolžni plačevati.Ta sodni proces je izredno pomemben, ker bo sodnica morala spisati PRECEDENČNO SODBO, kar bo pomenilo razbremenitev vseh nas, da bi še naprej plačevali manipulativno in zavajajočo ter lažnivo RTV SLO.Deli!Posnetek pa poslušajte na tej povezavi.https://www.facebook.com/share/v/44UhNGCBDiVovASC/In si po poslušanem posnetku preberite še tale prispevek o katastrofi, ki jih povzročajo strupeni MRNa zvarki, ki jim nekateri pomembni strokovnjaki, politikanti in novinarji rečejo brez sramu kar učinkovita in varna cepiva.https://insajder.com/svet/cepiva-mrna-odgovor-na-biolosko-orozje-nevarna-za-zdravje-njihovo-uporabo-bi-bilo-potrebnoTo samo potrjuje navedbe tožnika na sodišču v kakšnen grozovit zločin je ljudi spravila nacionalna RTV SLO, ker ni preverila ničesar, ker je prikrila ključne informacije o prevari kovid 19, uraden dokument, ki je razkril, da Pfizer ob dobavi svojih zvarkov ni vedel ali so ta učinkivita in ali so varna, vedel pa je, da lahko povzročijo še nepoznane stranske učinke.In zdaj RESNICA prihaja na dan, RTV SLO pa še vedno nič. Še vedno vsi veliki uredniki in novinarji, ki bi morali ždeti za zapahi zaporov, tiščijo glave v pesek in čakajo, da bo morda šlo mimo. Pa ne bo šlo, tokrat pač se tega zločina zoper človeštvo in genocida ne bo dalo pomesti pod preprogo. Tudi ne tako, da bi skušal Janša in ostali genocidniki zanetiti državljansko vojno.Ljudje ne nasedajte novim udbovskim provokacijam, ki se jih bodo šli, da bi vas spravili v medsebojna obračunavanja, ker je samo uvedba izrednih ali vojnih razmer njihova možnost bega pred odgovornostjo.Ekipa OPS

Thu, 28. Nov 2024 at 21:24

927 ogledov

UPRAVNA SODNICA, mag. Mojca Muha tožniku RTV SLO ne želi posredovati zvočnega posnetka (VIDEO)
UPRAVNA SODNICA, mag. Mojca Muha tožniku RTV SLO ne želi posredovati zvočnega posnetka z javne glavne sodne obravnave, čeprav je sama odredila zvočno snemanje naroka. Preberite korespondenco in se čudite, ko bodo vsi veljaki tega skorumpiranega sodstva trdili, da vsi delajo strokovno in zakonito. Boste še dolgo tiho in boste šele takrat dojeli, ko boste sami morda padli v njihove mline??? Da mi ne izroči posnetka pa je samo en razlog, bojijo se vas, da bi poslušali to šlamastiko, ki se je v ponedeljek 25.11.2024 odvila na Upravnem sodišču.In še: Se je morda kdo vprašal, zakaj noben slovenski medij ne poroča narodu, da en državljan toži RTV SLO, ker ta nenehno krši Ustavo in zakon, saj sistematično zavaja, manipulira, laže in ne posreduje ljudem pomembnih informacij javnega značaja. Da vam pomagamo, zato ne poročajo te informacije javnega značaja, ki se dotika najmanj 600.000 gospodinjstev, dragi prijatelji, ker so vsi na povodcu UDBOKLEROVSKE MAFIJE.VIDEO posnet po zgodovinski sodni razpravi, v ponedeljek 25. 11. 2024. In še dokument, ki pokaže kako je prav ravnati, ko stranka v postopku zahteva zvočni posnetek. Delite to objavo, ker medijskega poročanja o tako pomembni zadevi, ki se dotika več kot 600.000 prisilnih plačevalcev RTV davka na poneumljanje ne bo. Zato bi vsak posameznik moral postati medij. Gremo naprej do resnične SVOBODE, sodelujmo! Ekipa OPS
Teme
dejavnosti Politika

Zadnji komentarji

Tomaž Štamcar :

16.2.2025 13:32

SATAN.ISTI 666 IN NJIHOVI LAŽNIVCI NACI-KOMUN.ISTI Donald Drumpf-Trump "Družina Donalda Trumpa ima NEMŠKE KORENINE. Njegov ded Friedrich Drumpf je bil rojen leta 1869 v vasi Kallstadt v Nemčiji. Priimek Drumpf je bil pogost v regiji, vendar so ga kasneje spremenili v Trump, da bi se bolje vključili v Združene države." Melanija Knauss-Drumpf "V nasprotju s pomanjkanjem, ki so ga mnogi (mi žrtve) trpeli v komunističnih časih, so Knavsevi živeli dobro," poroča GQ. Medtem ko je bil Viktor domnevno ČLAN SEVNIŠKE KOMUNISTIČNE PARTIJE, je tiskovna predstavnica Trumpove kampanje Hope Hicks za New York Times povedala, da Knavs nikoli ni bil "aktiven član" stranke." "Victor in Amalija imata 2 hčerki. Prva hči Knavsevih Ines je od prve dame starejša kakšno leto. Sestri sta bili v Mar-a-Lagu s FILANTROPINJO iz Palm Beacha Audrey GRUSS. Priimek Knavs so spremenili v NEMŠKO OBLIKO Knauss." Elon Musk ELON MU$K RESNIČNI ZLOBNEŽ PSIHOPAT IN NACIST V EKIPI TRUMP (lažeta tudi s frizuro). EM666 se sam razkriva kot nacist Z NACISTIČNIM POZDRAVOM in sam pove, da je črni okultni M.AGA. Črna barva smrti mu lepo pristoji in M je zloglasna 13. Hitlerjevi nacisti so bili okultni satanisti. Vse povezano z lažnimi židi-pravimi bankster satanisti in JAR aparthajdom. Še en dokaz, da satanisti vladajo svetu z njihovim bankster denarjem in njihovimi ideologijami nacizmom komunizmom feminizmom aparthajdom... YT Democracy Now! video: 10. februar 2025, 350,039 ogledov "Mafija PayPal": južnoafriški oligarhi, ki obkrožajo Trumpa, od Elona Muska do Petra Thiela https://www.youtube.com/watch?v=QAHSgVk84B0

Prijatelji

Dajana  BabičViktor Moravec

NAJBOLJ OBISKANO

Drugačna politika