Drugačna politika
Ekipa OPS
Drugačna politika

Ponedeljek, 17. Februar 2020 ob 14:29

Odpri galerijo

UVAJANJE DRUGAČNE POLITIKE -politike novega tisočletja

Nekatere opredelitve politike

Umestitev države. Država je osnovna oblika političnega organiziranja neke družbene skupnosti, kot formalni predstavnik družbene enotnosti pa opravlja celo vrsto funkcij, ki so nujne za življenje družbe kot celote. Država je torej oblika javne oblasti, ki je tej družbi odtujena in nadrejena katere osnovna funkcija je varovanje in pospeševanje določenega ustroja družbe.

Glavno sredstvo države je uporaba ali grožnja uporabe legitimnega prisiljevanja, bistvo njene državnosti pa je obstoj aparata javne oblasti, ki razpolaga z monopolom organizirane prisile in je ločen od družbe.

V tem splošnem organizacijskem okviru neke države je državljan vsaka fizična oseba, ki je pravno vezana nanjo tako, da so ji formalnopravno zagotovljene in dostopne vse osebne in ekonomsko-socialne pravice, in sicer ne glede na to, ali živi na ozemlju te države ali pa nekje v tujini.

Prej omenjeno družbo pa lahko opredelimo kot organizirano skupnost ljudi, ki so povezani z vzajemnim delovanjem na naravi in z najrazličnejšimi medsebojnimi odnosi. Pogoj nastanka in obstoja neke razredne družbe je proizvodnja različnih (materialnih) dobrin, iz katere izvirajo tudi odnosi znotraj nje.

Znotraj neke države imajo pomembno in velikokrat tudi odločilno vlogo politične stranke, ki jih kaže razumeti kot razmeroma stalne organizacijske tvorbe. Njihovo bistvo je v tem, da temeljijo na razredni razčlenjenosti družbe in si v okviru določene ideologije prizadevajo bodisi pridobiti ali ohraniti državno oblast oz., da bi bile v njen vsaj udeležene. V tej zvezi se srečujemo tudi s pojmom politika, ki predstavlja področje odnosov med posameznimi razredi v družbi oz. kot njihov odnos državne oblasti in boja za osvojitev ali ohranitev te oblasti.

Splošna umestitev politike. Po nekaterih zelo splošnih opredelitvah naših leksikografov naj bi politiko v ožjem smislu razumeli kot dejavnost neke države ali kot neko ravnanje, ki je usmerjeno nanjo. V širšem smislu pa naj bi kot politiko razumeli vsako družbeno dejavnost, s katero se ureja temeljni položaj človeka in družbenih skupin v posamezni družbi in v mednarodnih razsežnostih.

Bistvene prvine oz. sestavine politike po teh opredelitvah so: politični subjekti, kot osebnosti in nosilci te zavestne dejavnosti; politična ideologija, kot nauk o poglavitnih idejah v njenem okviru; in politična aktivnost, kot zavestna dejavnost v njenem okviru. Politika se običajno poimenuje glede na njene subjekte (npr. državna politika, strankarska politika, politika združenih narodov, ipd.), pa tudi po drugih merilih, med katerimi sta zlasti pomembna ozemeljski obseg in vsebina politične dejavnosti (npr. zunanja politika, notranja politika, stanovanjska politika, kulturna politika, znanstvena politika, itn.).

S proučevanjem in raziskovanjem politike se ponekod ukvarja posebna družboslovna veja, ki jo največkrat imenujemo "politologija" in jo opredeljujemo kot znanost oz. znanost o politiki. Nekateri politologijo uvrščajo med najstarejše znanstvene veje, ki pa so jo šele v novejšem času začeli uvajati tudi kot samostojno študijsko in raziskovalno smer.

Pri nas so še nedavno tega v okviru tovrstnega visokošolskega študija gojili vrsto njenih disciplin (npr. politična teorija, zgodovina političnih doktrin, politični sistemi, znanost o upravljanju , mednarodni odnosi, sodobno delavsko in socialistično gibanje, politična teorija socializma, ipd.).Medtem, ko so po zaključku študija iz tega okvira prihajali tako imenovani "politologi", ki naj bi se po teh opredelitvah znanstveno ukvarjali s politiko.

Vendar se je večina njih potem znašla na različnih bolj ali manj pomembnih mestih v državni upravi in v vodstvu podjetij. Tako je mogoče veliko teh kadrov najti med sedanjo tako imenovano "menedžersko elito", ki jo je naplavil prejšnji (socialistično-samoupravni) sistem.

Ustvarjalna opredelitev politike. Poleg navedenih zelo splošnih opredelitev politike, kakršne lahko srečamo samo v okviru nekdanjih socialističnih držav, pa, seveda, lahko zasledimo tudi popolnoma drugačne opredelitve politike. V strokovni literaturi razvitih držav je politika opredeljena kot zelo pomembna strokovna dejavnost, ki predvsem odloča o gospodarskem življenju in rezultatih gospodarske dejavnosti v neki družbeni skupnosti.

V okviru take strokovne dejavnosti se na ustvarjalen način in na znanstveni podlagi odloča o temeljnih ciljih za delovanje slednje, oz. se izbirajo ustrezne strategije za usmerjanje delovanja družbene skupnosti za doseganje njenih temeljnih ciljev. Na podlagi take dejavnosti se politika konkretizira z ožjo določitvijo ciljev v času in prostoru, z opredelitvijo potrebnih nalog in ciljno usmerjenih aktivnosti za njeno uresničitev.

Hkrati politika predstavlja tudi podlago za usmerjanje miselnega ustvarjalnega dela v družbeni skupnosti, ki jo v širšem smislu razumemo kot državo, v ožjem pa smislu pa kot posamezno gospodarsko družbo ali podjetje. Ustvarjalnost (razumemo jo kot razmišljanje, ki rodi nove ideje) oz. ustvarjalno delo je potemtakem ključni dejavnik pri oblikovanju in udejanjanju tako opredeljene politike.

V razvitem zahodnem svetu torej politiko opredeljujejo kot ustvarjalno dejavnost, v okviru katere se iščejo in izbirajo temeljni cilji neke družbene skupnosti, medtem ko je odločanje v politiki osrednje jedro njene državnosti. Pripravljanje osnov politike je zato treba razumeti kot zelo zahtevno strokovno delo, ki mora biti med drugim naslonjeno tudi na znanstvena izhodišča in ustvarjalno razmišljanje tistih, ki predlagajo določeno politiko.

To pa so izbrani predstavniki družbene skupnosti (poslanke in poslanci) v njenem najvišjem državnem organu (parlamentu) in poleg njih tudi nekateri zaposleni v državnih organih, ki imajo posebna pooblastila. Predstavniki družbene skupnosti v njenem parlamentu oz. po naše poslanci se tako pri oblikovanju in udejanjanju določene politike pojavljajo v posebej zahtevni vlogi, saj preverjajo zamisli take politike, jo dopolnjujejo in potrjujejo ter pooblaščajo določene državne organe oz. druge izvajalce za njeno uresničitev.

Tako oblikovana politika neke družbene skupnosti se potem v najožjem smislu vsebinsko nanaša na proizvodnjo, tržno in finančno usmeritev njenih gospodarskih delov oz. na posamezne gospodarske družbe ali podjetja. Razen tega se sprejeta politika odraža tudi v medsebojnih (človeških) odnosih znotraj teh delov, z vidika bodočnosti (razvoja) pa se nanaša tudi na znanost. Politiko takih gospodarskih delov je sicer mogoče obravnavati celovito, toda v resnici je njihova politika sestavljena iz vrste ožjih politik:

razvojna politika, glede razvoja njenega celotnega poslovnega procesa s posebnim poudarkom na inovacijski dejavnosti, razvoju izdelkov in tehnologije ter zato potrebnih investicij; politika kakovosti, glede stopnje kakovosti izdelkov, ki jo omogoča vgrajena tehnologija proizvodnega procesa in zahteva tržišče oz. jo je pripravljeno tudi plačati;

finančna politika glede preskrbe, preoblikovanja, uporabe in vračanja vseh vrst finančnih sredstev; proizvodna politika glede obsega in asortimana tržno želenih izdelkov, tehnologije proizvodnega procesa, tehnične ravni proizvodnje, ipd.;

politika nabave, glede obsega, načina in virov preskrbe s surovinami, materiali, energijo, storitvami, ipd. politika prodaje glede plasiranja izdelkov in doseganja potrebne donosnosti in tržne vrednosti prodanih izdelkov in storitev;

in kadrovska politika  glede izbire, izobraževanja in razmeščanja strokovnih in vodilnih ter drugih kadrov, kot tudi glede življenjskih in delovnih razmer v gospodarski družbi, ravni plač, ipd.

Morda kaže k navedenim opredelitvam politike dodati še to, da je na ustvarjalnost in znanost naslonjena politika v primerjavi z drugačnimi pristopi lahko tudi veliko bolj dolgoročna. Poleg tega pa ustvarjalen in znanstven pristop pri oblikovanju politike zagotavlja tudi precej več manevrskega prostora.

Preživelo razumevanje politike. Mnogi podatki in izkušnje kažejo, da je navedena ustvarjalna opredelitev politike pri nas zelo zapostavljena. Pri nas namreč še vedno prevladuje razumevanje politike, kot je bilo razširjeno v preteklem (socialistično-samoupravnem) obdobju in ga nakazuje prej omenjena splošna opredelitev politike. Po tem razumevanju je politika zgolj samo nekakšna stalna planska odločitev ali pravilo obnašanja  v možni situaciji, medtem, ko je planiranje najširši okvir poslovnega odločanja v taki družbenopolitični (samoupravni) skupnosti.

Vendar očitno velja podpirati in se zavzemati za omenjeno ustvarjalno opredelitev politike, medtem, ko gre planiranje razumeti kot pomembno sredstvo za udejanjanje politike. razlika med obema pristopoma je očitna in v vsebinskem smislu tudi zelo pomembna. Zato se ne gre čuditi, da so sedanjemu popolnoma zgrešenemu in že davno preživelemu razumevanju politike pri nas potem zelo podobni tudi doseženi rezultati.

DEJANSKE RAZMERE NA PODROČJU POLITIKE V SLOVENIJI

Posledice preteklega dogajanja. Iz navedenih splošnih opredelitev politike je tako med drugim mogoče izluščiti tudi srž sedanjih ključnih problemov. V preteklosti so bile take opredelitve politike nujne zato, da so o vseh najpomembnejših družbenih vprašanjih lahko odločali v tesno zaprtih partijskih krogih. Zato so bila v tistih časih potrebna taka predstavniška telesa družbene skupnosti, ki so brez lastnega razmišljanja in prispevka samo potrjevala tako sprejete (partijske) odločitve.

Potreben je bil torej nekakšen glasovalni stroj, ki je lahko zagotovil tudi širše sprejetje take politike, medtem ko je dobro utečen represivni aparat politične policije med drugim zagotavljal tudi njeno uresničevanje. Zato je bil izumljen tudi tako imenovani "delegatski sistem" v nekdanji državi, ki je dolga leta pod plaščem samoupravljanja med drugim zagotavljal tudi legitimnost odločanja o politiki oz. najpomembnejših vprašanjih v zelo ozkih krogih.

Razumljivo mora biti, da je bila stroka pri tem potisnjena povsem v ozadje, saj so prevladovali čisto drugačni (največkrat zgolj samoljubni) interesi. Nenazadnje to tudi ni čudno, saj so bili skoraj vsi tedanji voditelji brez ustrezne izobrazbe. Samo redki med njimi so jo pridobili šele kasneje, vendar večinoma na politološkem področju, ki pa je že bilo omejeno in je zato mogoče oceniti tudi vrednost take izobrazbe.

Tako razumevanje politike in obnašanje pri njenem sprejemanju in udejanjanju v preteklosti pa še vedno predstavlja veliko breme na ramenih večine tistih, ki se še danes hočejo ukvarjati z zelo podobno politiko. Edina razlika je pravzaprav samo v tem, da so zamenjali in preimenovali le ogrinjalo, s katerim je tako početje prekrito. Nekdaj se je tak plašč imenoval "socialistično samoupravljanje", danes pa mu isti ljudje brez sramu rečejo "demokracija", čeprav je dogajanje pod njim ostalo več ali manj nespremenjeno.

Vseh teh (kvazi) politikov gotovo ne moti niti dejstvo, da je tako njihovo obnašanje in ravnanje na področju politike, ki so ga v pomanjkanju lastnih idej očitno prevzeli od svojih predhodnikov in vzornikov, že davno tega povozil čas. Zato ga tudi ne morejo več vleči s seboj v nedogled, čeprav si nekaj takega, seveda, močno želijo.

Sedanje strankarsko obnašanje. Sedanje stanje na področju splošnega razumevanja politike in ravnanje političnih strank pri njenem oblikovanju ter sprejemanju v primerjavi z bližnjo in daljno preteklostjo sploh ni dosti drugačno. Kljub nekaterim navideznim demokratičnim spremembam v letu 1990, je vsaj glede politike vse več ali manj ostalo pri starem. Za politične stranke, ki so izšle iz tedanjega okvira družbenopolitičnih organizacij (takratne ZKS, ZSMS, in SZDL, ki so se postopoma prelevile v sedanji stranki SD, LDS, ZARES, SNS in DESuS) je to popolnoma razumljivo in kaj drugega tudi ni bilo mogoče pričakovati. Zato glede njihovega obnašanja na področju politike tudi ne gre izgubljati besed.

Vendar pa ni mogoče razumeti, da tudi nove politične stranke oz. tako imenovane "stranke slovenske pomladi" niso na področje oblikovanja in sprejemanja politike vnesle nobenih pretresljivih sprememb. Prav nasprotno, mogoče je celo trditi, da so bile v mnogo čem celo precej manj domiselne od bivših političnih strank oz. so se večinoma obnašale še bolj "papežko od papeža". Kot je že bilo povedano se to dogaja zaradi prevelike zaverovanosti njihovih (takratnih in nekaterih sedanjih) voditeljev samih vase in v svojo (ne)sposobnost.

Najbolj zgovoren dokaz za to trditev je klavrn razpad tedanje koalicije novih političnih strank. (poimenovane Demos), Nekaterih hudih posledic tega nerazumnega in samoljubnega početja pa zagotovo ne bo mogoče nikoli ustrezno premostiti. Teh žalostnih dogodkov prizadete politične stranke danes najraje niti ne omenjajo, ali pa jih skušajo opravičiti z velikimi takratnimi razlikami med njimi. Vendar s takimi izgovori, seveda, ne morejo prikriti resničnega vzroka za njihov neuspeh.

Vse po vrsti so namreč delale popolnoma enake napake kot njihovi (socialistično-komunistični) vzorniki, tudi novodobni politiki so se zapirali v preveč ozke kroge in se naslanjali samo na "preverjene kadre". Nove politične stranke so očitno spregledale dejstvo, da so taka "pravila igre" iz preteklosti lahko delovala le s pomočjo ustreznega represivnega aparata (politične policije), katere pa one niso imele več na razpolago.

Razvrednotenje slovenske pomladi. Tedanja nezrelost "pomladnih" političnih strank je bila zaradi pomanjkanja neposrednih izkušenj na področju oblikovanja in sprejemanja politike morda tudi opravičljiva, danes pa teh izgovorov ne more biti več. V preteklih letih se je namreč jasno izkazalo, da so "pomladne" stranke pravzaprav v ničemer ne razlikujejo od njihovih nasprotnic, to je strank, ki so izšle iz propadlega komunističnega enoumja.

Medtem so se že vse pomembnejše med drugim znašle na oblasti in celo v koaliciji s strankami ki gojijo miselnost starega kova. Prav neverjetno se zdi, kako so se vse od njih neverjetno hitro prilagodile razmeram na področju oblikovanja in sprejemanja politike, ki vladajo pri nas že desetletja. Navadno so v teh strankah dvignili svoj glas proti takemu početju šele takrat, ko so v koaliciji tudi dejansko postali "peto kolo" in se zavedli, da so bili le "demokratičen okrasek" navidezne demokracije, ali ko so jih iz nje nagnali.

Sprašujemo se še kakšno sporočilo volivcev bi novodobni politiki še potrebovali, preden bodo dokončno dojeli, da se je njihov čas v pravi slovenski pomladi nepreklicno iztekel, ker ga niso znali ali hoteli izkoristiti takrat, ko je še delal v njihov korist.

Volitve v predstavniška telesa. Vse doslej navedeno je le delen razlog za sedanje razmere na področju politike. poglavitni razlog namreč tiči v tem, da v najvišje predstavniško telo na tako zahtevno delovno mesto, kot je poslanec, tudi danes prihajajo ljudje (tako kot nekdaj delegati), ki večinoma sploh nimajo ustrezne izobrazbe in ostalih potrebnih referenc kot so npr. delovne izkušnje in neoporečne etične lastnosti.

Pri njihovi izbiri namreč še vedno prevladuje razmišljanje iz bližnje in daljne preteklosti, da je treba za taka mesta izbrati ljudi, ki bodo "ob pravem času in za pravo stvar dvignili roko". Razen nekaterih izjem tudi med sedanjimi poslanci lahko najdemo ljudi, ki v tako pomembnem organu kot je parlament, praktično ne morejo početi kaj drugega kot  da na dogovorjen namig pritisnejo na ustrezen gumb.

Čeprav verodostojnih podatkov ni mogoče dobiti, vseeno lahko trdimo, da v vseh sedanjih političnih strankah prihajajo do svojih kandidatk in kandidatov na volitvah na povsem enak način oz. z istimi metodami. Vendar takih metod ni mogoče najti v nobenem učbeniku, ker so posledica dolgoletne prakse v  tako imenovanih "kadrovskih kuhinjah". V njih so se učili od istih kuharjev in se tudi izučili za to obrt skoraj vsi sedanji politiki, pa če to hočejo priznati ali pa ne.

Mnoga znamenja tako pritrjujejo domnevo, da večino kandidatov sedanjih političnih strank na volitvah bržkone izberejo in določijo v zelo ozkem krogu najbolj vplivnih političnih veljakov Glede na rezultate takšnega izbora, ki jih zaradi javne objave tudi ne morejo prirediti in olepšati, pa je več kot očitno, da pri njihovih merilih za izbor izobrazbena raven in druge reference nima nobene večje teže. To potrjuje tudi dejstvo, da tudi največje stranke potrjujejo listo kandidatk in kandidatov  kar v paketu.

To med drugim tudi dokazuje, da ni notranjega rivalstva med več kandidatkami in kandidati, kar kaže na popolno pomanjkanje demokracije znotraj domala vseh strank. Tudi zato se že več let zapored na listah istih strank pojavljajo eni in isti ljudje, ki so potem izvoljeni zaradi imena stranke in ne zaradi lastnega imena. Proporcionalni sistem pa pri tem dodatno podpira nerazumne volilne rezultate.

Značilnost slovenskega parlamenta. Takšen pristop v okviru sedanjih parlamentarnih strank glede izbiranja njihovih kandidatov za volitve, seveda, odseva tudi v slovenskem parlamentu. Zgolj na podlagi tistega, kar je mogoče prebrati ali videti preko televizije, lahko strnemo naslednje njegove slabosti:

·           Nestrokovnost. Ker pride v parlament veliko poslancev s popolnoma neprimerno strokovno izobrazbo (torej nestrokovnjaki) je razumljivo, da mora takšno vrzel nekdo nadomestiti. Zato poslanci potrebujejo tudi mnoge strokovne sodelavce, da opravijo delo namesto njih. Nekateri jih pripeljejo kar s seboj in zato ne morejo biti bistveno drugačni od njih. Zaradi takšnih razmer se potem tudi ne gre čuditi premalo domišljeni zakonodaji, ki jo največkrat sprejmejo šele po mnogih težavah in zapletih. Velikokrat se tudi zgodi, da sicer dobro pripravljeni zakonski predlog poslanci s svojimi premalo premišljenimi amandmaji povsem izmaličijo. Poznamo pa seveda tudi sprejemanje zakonov s preprostim preglasovanjem, ko niso upoštevani nikakršni še tako dobri predlogi sprememb ali dopolnil.

·           Neučinkovitost. Seje parlamenta so navadno dolgotrajne in se običajno že začnejo z mnogimi zapleti. Pogosto porabijo poslanci kar cel delovni dan in tudi več samo za dogovore o vsebini dnevnega reda za posamezno sejo, medtem ko se posamezno zasedanje potem veleče tudi po več mesecev. Tako večino svojega dela poslanci uspejo dokončati predvsem v okviru tako imenovanih "izrednih" zasedanj parlamenta, ki jih je v primerjavi z rednimi kar nekaj več.

·           Dolgoveznost. Kadar si seje ogledamo preko tv zaslonov in vidimo neposreden vpogled v delo parlamenta lahko vidimo,  da mnogi poslanci porabijo ogromno časa za povsem nepotrebne in dolgovezne razprave ter prazno besedičenje. Medtem pa nekateri poslanci za govornico samo prebirajo vnaprej pripravljena besedila, kar izkazuje in poudarja njihovo (ne)sposobnost.

·           Potratnost. Poleg razvpitih poslanskih plač (te zagotovo niso v skladu s sedanjo splošno izobrazbeno ravnijo in sposobnostjo večine poslancev) in pretiravanja ob nenehnih prostorskih preureditvah parlamenta nekateri znaki kažejo, da se tudi v parlamentu zgledujejo po potratni državni upravi. Tu naj še posebno izpostavimo oz. spomnimo na nekakšen "funkcionalni dodatek" za delo poslanca v njegovi volilni bazi, s katerim so si še povečali svoje že itak previsoke plače.

·           Privilegiranost. Poslanci so obdržali skoraj vse privilegije "zaslužnih" politikov iz nekdanjega obdobja (npr. državna stanovanja, visoke plače, subvencionirano prehrano, službena vozila, enoletno financiranje po poteku mandata, ipd.).

Preseganje sedanjega stanja. Vse doslej navedeno skupaj z razmerami v slovenskem parlamentu, seveda, močno vpliva tudi na splošne družbene razmere, zlasti pa na čedalje bolj neugodno gospodarsko stanje. To je poglavitni razlog, da hočemo v okviru nove politične Stranke Osveščenih Politikov Slovenije - OPS preseči sedanje neugodno stanje in ga nadomestiti z ustreznejšimi metodami in pristopi.

Oblikovanje in sprejemanje politike tako želimo postaviti na popolnoma drugačne (izključno strokovne) temelje in odmisliti vse tovrstne zglede iz preteklosti in sedanjosti. Predvsem pa hočemo z drugačnimi zgledi vplivati na odstranitev že omenjenih metod dela v strankarskih "kadrovskih kuhinjah", ki so zagotovo osrednji vzrok za večino sedanjih problemov.

Te trditve potrjujejo že nekatere navedbe v osnutku statuta in programu dejavnosti Stranke OPS, kjer gre zagotovo za nekatere ključne nove pristope. Brez lažne skromnosti lahko celo rečemo, da gre za inovacijo, saj podobnih rešitev ni mogoče nikjer zaslediti. Pravzaprav takih zgledov tudi nismo iskali, ker nam sploh niso bili potrebni.

Do navedenih novih rešitev, ki bodo na tem mestu še podrobneje pojasnjene smo prišli samo na podlagi logičnega razmišljanja in striktnega ločevanja vzrokov od posledic, kar edino lahko pripelje do ustrezne in prave rešitve problema. Po tej poti nastane tudi največ inovacij, kar potrjujejo tudi mnogi dobro znani primeri.

Vendar pa neke inovacije (iznajdbe), seveda, ni mogoče presojati samo na podlagi nekakšnih zgledov. Če bi tako ravnali že pradavni predniki, se gotovo nebi mogli oprijeti zamisli, denimo, "okroglega kolesa", kar pa je kot dobro vemo povzročilo pravi preporod na tehničnih področjih in omogočilo tudi mnoge nadaljnje iznajdbe.

DRUGAČNI KANDIDACIJSKI POSTOPKI

Povzetek statutarnih določil. Iz predstavljenega osnutka Statuta Stranke OPS je mogoče razbrati, da se bodo kandidacijski postopki začeli nekako tri mesece pred začetkom volitev za državni zbor, organe lokalnih skupnosti ali predsednika republike. Takrat bo njen izvršni odbor pripravil in objavil javni razpis za izbiro kandidatk in kandidatov  Stranke OPS na volitvah in določil pogoje za prijavo ter rok za zbiranje prijav in izbiro kandidatov.

Hkrati bo oblikoval in določil potrebne volilne komisije, ki bodo imele najmanj sedem članov, imenoval pa bo tudi njihovega predsednika. Izvršni odbor bo oblikoval in določil merila za izbor kandidatov Stranke OPS na volitvah ter določil program, postopek in sredstva za vodenje volilne kampanje.

Pripravil bo tudi javni razpis za izbiro kandidatk in kandidatov Stranje OPS za delovna mesta v državnih organih oz. občinskih in mestnih upravah glede na dosežen volilni izid in določil rok za zbiranje prijav in njihovo izbiro. Glede na ta izid bo oblikoval in določil tudi merila za izbor kandidatk in kandidatov  Stranke OPS  za omenjena delovna mesta v državnih organih oz. občinskih in mestnih upravah.

Na tak javni razpis za kandidate Stranke OPS na volitvah se bodo lahko prijavile vse polnoletne državljanke in državljani Republike Slovenije, ki bodo ustrezali pogojem navedenih v javnem razpisu in bodo v roku predložili svojo pisno prijavo. V kolikor prijavljeni kandidatke in kandidati ne bodo člani Stranke OPS, bodo hkrati s prijavo morali predložiti še podpisano pristopno izjavo, s katero bodo sprejeli njen statut in program dejavnosti.

Primer javnega razpisa. Med poglavitnimi novostmi v teh kandidacijskih postopkih lahko poudarimo zlasti javne razpise Stranke OPS za pridobivanje njenih kandidatk in kandidatov na volitvah in kasneje tudi za njena mesta v državni ali lokalni upravi glede na volilne izide. Čeprav ne želimo prehitevati nekaterih dogodkov, naj zaradi večje razumljivosti te osrednje novosti (glede na sedanje strankarsko početje) vendarle navedemo besedilo enega takih razpisov. (Besedilo razpisa OPS lahko preberete TUKAJ)

Navedeno vsebino razpisa je treba vzeti le kot vzorec, ki ga bo treba ustrezno prilagoditi takratnim razmeram, ko bo postal tak razpis tudi aktualen. Kot je razvidno, se nanaša na volitve v državni zbor, ki so za našo prihodnost bržkone tudi najbolj pomembne, medtem ko bo moral biti tak razpis v primeru tako imenovanih "lokalnih" volitev, seveda, precej drugačen.

Vendar po glavno sporočilo takega razpisa v vseh primerih popolnoma enako. Na ta način naj bi v vsa predstavniška telesa in organe družbene skupnosti pripeljali strokovno podkovane ljudi, ki sedanje neugodno splošno stanje edini lahko obrnejo v pozitivno smer.

mag. Janez Šček, univ.dipl.oec

Galerija slik

Zadnje objave

Fri, 7. Jun 2024 at 08:22

2020 ogledov

Ali nam elite kuhajo novo KUGO???
Spoštovani,pišem vam zato, ker se mi zdi, da globalisti pripravljajo presenečenje po zatišju pred nevihto.Vsi vemo, da se zadnje čase veliko govori o ptičji gripi in oslovskemu kašlju.(Glej:https://odysee.com/@LogicalRealityIsTheBest:c/a-few-words-about-the-avian-influenza:8https://odysee.com/@LogicalRealityIsTheBest:c/a-few-words-about-whooping-cough-pertussis:6)A zdi se mi tudi, da globalisti poleg ptičje gripe in oslovskega kašlja pripravljajo nekaj, kar pomojem ni pričakoval nihče. Več o tem si preberite spodaj.Na enem zanimivem blogu sem namreč prebrala nekaj v zvezi z dokumentom “Call for Applications for the Designation of an EU Reference Laboratory for Public Health in the field of Food- and water-borne bacteria”.V tem dokumentu so na straneh 7 in 12 omenjeni zanimivi izrazi, ki vzbujajo slabe občutke.Naj izpostavim nekatere od izrazov na strani 7:- Yersinia spp.- Y. pestis- Vibrio spp.- Listeria monocytogenes- Campylobacter spp.- Shigella spp.Vir:https://health.ec.europa.eu/document/download/79f4172a-ba0b-426a-a672-6cd9de5e9c5c_en?filename=security_2024-eurl-call_fwb-bacteria_call_en.pdfNa strani 12 je omenjen izraz “AMR”.Vir:https://health.ec.europa.eu/document/download/79f4172a-ba0b-426a-a672-6cd9de5e9c5c_en?filename=security_2024-eurl-call_fwb-bacteria_call_en.pdfIzmed zgoraj omenjenih patogenov po mojem mnenju najbolj izstopata bakteriji Vibrio spp. in Y. pestis (Yersinia pestis).Tukaj se sprašujem naslednje:Zakaj ne povejo direktno “kolera” in “kuga”? Zakaj uporabljajo samo strokovne izraze za patogene, ki povzročajo ti dve bolezni (“Vibrio spp.” in “Yersinia pestis” oziroma “Y. pestis”)? Ali je to njihov kodni jezik?Glej:https://en.wikipedia.org/wiki/Vibrio#Cholerahttps://en.wikipedia.org/wiki/Yersinia_pestisNaj vas seznanim s tem, da se izraz Y. pestis nanaša na bakterijo “Yersinia pestis”. Po domače povedano, izraz Y. pestis je direktno povezan z boleznijo kuga!Vir:https://en.wikipedia.org/wiki/Plague_(disease)https://en.wikipedia.org/wiki/Yersinia_pestisNaj vas seznanim s tem, da bakterija “Vibrio cholerae” povzroča kolero!Vir:https://en.wikipedia.org/wiki/Cholerahttps://en.wikipedia.org/wiki/Vibrio_choleraehttps://en.wikipedia.org/wiki/Vibrio#CholeraV prej omenjenem dokumentu so na strani 20 omenjeni tudi zanimivi datumi oziroma časovni okviri:Naj citiram nekaj navedb iz poglavja “3 TIMETABLE AND DEADLINES ”:“Deadline for submission of applications: 14 August 2024 12:00 (noon) CEST”“Evaluation: August - September 2024 ”“Information on evaluation results: September 2024”Vir:https://health.ec.europa.eu/document/download/79f4172a-ba0b-426a-a672-6cd9de5e9c5c_en?filename=security_2024-eurl-call_fwb-bacteria_call_en.pdfTukaj je pa link do prej omenjenega bloga:https://odysee.com/@LogicalRealityIsTheBest:c?view=contenthttps://odysee.com/@LogicalRealityIsTheBest:c/do-you-know-anything-about-this-d:7Tukaj si lahko preberete več o koleri. Še posebej je zanimiv drugi del članka, kjer so omenjene sestavine cepiv proti koleri. Zelo zanimivo. Link:https://odysee.com/@LogicalRealityIsTheBest:c/just-a-few-words-about-cholera:7NAJ OMENIM ŠE NEKAJ VAŽNIH STVARI V ZVEZI S KUGO:V začetku leta 2024 so mainstream mediji nekaj poročali o primerih kuge v ZDA. Kot veste, je Heiko Schoening napovedal, da naj bi bila naslednja plandemija bakterijska. In kuga je bakterijska bolezen (bakterija Yersinia pestis)!Poglejmo si nekaj člankov v medijih:"Pet cat blamed for first case of bubonic plague in US state in nine years" (Članek je iz februarja 2024.):source: https://www.abc.net.au/news/2024-02-13/cat-gives-owner-the-plague-oregon/103462552"New Mexico man dies of the plague, in the US state's first fatal case of the disease since 2020" (Članek je iz marca 2024.):source: https://www.abc.net.au/news/2024-03-13/new-mexico-man-dies-of-plague/103582828"Department of Health reports death of man from plague" (Članek je iz marca 2024.):source: https://www.nmhealth.org/news/information/2024/3/?view=2071DA BI BOLJE RAZUMELI TRENUTNO SITUACIJO OKOLI TE PRESNETE KUGE, MORAMO NAJPREJ POGLEDATI V BLIŽNJO PRETEKLOST, NATANČNEJE V OKTOBER 2023 IN TUDI V LETO 2019!Posredujem vam zelo pomembne informacije o Global consultation on plague vaccines, ki jo je v oktobru 2023 organizirala WHO. (Glej: https://www.who.int/news-room/events/detail/2023/10/12/default-calendar/global-consultation-on-plague-vaccines)Na Global consultation on plague vaccines je Mike Ryan dejal naslednje:“ … We tend to focus increasingly on viral pathogens, and the bacterial pathogens that still haunt us, like plague and cholera, are sometimes left aside. Nonetheless, they represent massive threats to human health, massive threats to the health, social and economic stability of countries, as we’ve seen in the last big outbreak of plague in Madagascar and now facing another event there. ...”“...Early treatment, diagnosis and treatment is essential for survival and for the reduction of complications. ...”“...We with you, collectively around the world, we have to act and prevent the escalation of plague outbreaks by maintaining good surveillance and working with that risk countries to get ready and prepared. ...”“...I think 21 plague vaccine candidates are in the development... ...and three of these vaccines have completed phase 2 clinical trials. ...”“...Plague has shaped the world, it shaped our culture, it shaped so much about human existance over the centuries, and to believe that this is a disease of the past, is to ensure that it’s a disease of the future. ...”( Poglejte video odlomek tukaj:https://rumble.com/v4bzsf6-just-asking-why-are-they-talking-about-the-plague-in-the-21st-century.html?start=17Poglejte originalni WHOjev posnetek tukaj: https://who-e.zoom.us/rec/share/-KZ1K8ydEgM6u455B5vezgEmCNeDCfahMXBH8iMJujWZxZ5LTUp-HjD_AfsBBVVn.4O37oeh4wAJJnN3c )Na tem mestu bi rada nekaj vprašala:Kako lahko Mike Ryan s tako gotovostjo trdi to, da bi kuga lahko bila bolezen prihodnosti? Ali on ve nekaj več? Kaj je mislil s tem, ko je rekel: “...Plague has shaped the world, it shaped our culture, it shaped so much about human existance over the centuries, and to believe that this is a disease of the past, is to ensure that it’s a disease of the future. ...” (glej: https://rumble.com/v4bzsf6-just-asking-why-are-they-talking-about-the-plague-in-the-21st-century.html?start=347 ) ?Ali ste vedeli, da je NTI leta 2019 organizirala vajo, ki je simulirala kugo, katera naj bi bila rezistentna na antibiotike?Glej:https://www.nti.org/events/tabletop-exercise-senior-global-leaders-international-response-deliberate-biological-events/https://www.youtube.com/watch?v=kIHwKqRDjBMA PREJ OMENJENA VAJA NI BILA EDINA VAJA ZA KUGO.Ali ste vedeli, da je kuga omenjena v poglavju “Specific scenario” na spletni strani WHO?Glejte naslednji vir:https://www.who.int/emergencies/operations/simulation-exercisesAli ste vedeli, da je v razvoju že veliko cepiv za kugo? Poglejte si WHOjev “Landscape of Plague vaccine candidates”:(Glej: https://www.who.int/publications/m/item/landscape-of-plague-vaccine-candidatesGlej tudi:https://cdn.who.int/media/docs/default-source/documents/r-d-blueprint-meetings/global-consultation-on-plague-vaccines/2_wai-chung_20231012-who-meeting-rf1v-vaccine-dod_dvax-final.pdfsfvrsn=c07e8548_3)Ali ste vedeli, da že razvijajo mRNA vakcino proti bakterijam, ki so odporne na antibiotike? Glej:https://www.youtube.com/watch?v=2Fyhk_6GmsQKako lahko evropska komisija že za več mesecev vnaprej ve, kakšno propagando za AMR ("antimikrobialno odpornost", "odpornost proti antibiotikom", itd...) bo potrebovala? Ali so tam v Bruslju jasnovidni?Glej naslednje dokumente, še posebej prvi link:https://health.ec.europa.eu/system/files/2023-11/amr-20230921-2_co01_en.pdfhttps://health.ec.europa.eu/system/files/2023-11/amr-20230921-2_co02_en.pdfhttps://health.ec.europa.eu/system/files/2023-11/amr-20230921-1_co07_en.pdfIzmed teh treh dokumentov je potrebno izpostaviti prvega z naslovom "Possible European Commission information campaign on AMR", ki govori o takoimenovani “informacijski kampanji” za AMR (AMR pomeni odpornost na antibiotike oziroma antimikrobialna otpornost).V temu dokumentu je na strani 7 omenjena fraza "Possible timeline". Na isti strani so omenjene fraze "Late Spring 2024" in "Micro comics launched".Na strani 7 so omenjene tudi fraze "EAAD 2024 – end November" in "Campaign culminates".Vir:https://health.ec.europa.eu/system/files/2023-11/amr-20230921-2_co01_en.pdfVEČ O AMR, PLESNIH, BAKTERIJAH, ANTIFUNGALNIH CEPIVIH IN OSTALIH POVEZANIH TEMAH SI PREBERITE NA TEM BLOGU:https://odysee.com/@LogicalRealityIsTheBest:c/just-a-few-words-about-amr-antibacterial-antifungal-vaccines:eAli se tudi vam zdi, da še kako velja ta rahlo predelan pregovor:“KAR SE JE JANEZEK NAUČIL LETA 2020, TO JANEZ V LETU 2024 ŠE BOLJ OBVLADA!”???Nujno moram omeniti še sledeče:Najprej eno vprašanje:Ali bi kuga zaradi svojih značilnosti lahko bila uvrščena med zelo verjetne "kandidate" za takoimenovano “bolezen x”? Na tem mestu je potrebno izpostaviti predvsem naslednje značilnosti kuge:1. Je znana iz zgodovine kot bolezen z visoko smrtnostjo, večkrat je že kosila po Evropi in drugje po svetu.(Glej: https://en.wikipedia.org/wiki/Plague_(disease)#Biological_weaponhttps://en.wikipedia.org/wiki/Black_Deathhttps://en.wikipedia.org/wiki/List_of_epidemics_and_pandemics )2. Elite so že investirale v razvoj cepiv za kugo (še enkrat preberite izjavo Mikea Ryana: “...Plague has shaped the world, it shaped our culture, it shaped so much about human existance over the centuries, and to believe that this is a disease of the past, is to ensure that it’s a disease of the future. ...” (glej: https://rumble.com/v4bzsf6-just-asking-why-are-they-talking-about-the-plague-in-the-21st-century.html?start=347 ) )3. WHO ima v seznamu iz njenega “R&D Blue Print-a” za epidemično pripravljenost omenjeno kugo. (glej: https://www.who.int/teams/blueprint ) Ko mediji govorijo o “bolezni x”, omenjajo vse bolezni iz tega “R&D Blue Print-a”, samo kuge ne (primer: https://www.forbes.com/sites/brucelee/2024/01/27/what-is-disease-x-the-pandemic-threat-discussed-at-davos-2024/https://www.dailymail.co.uk/health/article-12114155/Prepare-disease-deadlier-Covid-chief-warns.html ) .4. Kuga je navedena tudi v NIAID-ovemu seznamu patogenov, ki bi bili lahko grožnja za javno zdravje, in sicer v kategoriji A! (glej: https://www.niaid.nih.gov/research/emerging-infectious-diseases-pathogens )5. Kuga je bakterijska bolezen, kar sovpada z napovedmi dr. Heika Shoeninga.(glej: https://en.wikipedia.org/wiki/Plague_(disease)https://rumble.com/v48m9dc-the-next-bioweapon-attack-on-humanity.htmlhttps://www.youtube.com/watch?v=EfLZ75dNP9k )Po mojem vedenju nikjer na internetu niti v medijih ni zaslediti, da bi kdorkoli omenjal kugo kot možno bolezen X in glede na to, da je NTI organiziral že leta 2019 vajo na temo kuge, odporne na antibiotike, je moč upravičeno sumiti, da glede kuge obstaja zdaj, v tem času, cenzura, kot je obstajala pred izbruhom Kovida zato, da se ne bi pravočasno razkrilo njihovih pravih namenov.A Evropska komisija je izdala še en zanimiv dokument, ki govori o parazitih/zajedalcih. Zgleda, da imajo globalisti v njihovemu arzenalu tudi parazite in ne samo bakterij, plesni in virusov!Evropska komisija je izdala še en dokument z naslovom “Call for Applications for the Designation of an EU Reference Laboratory for Public Health in the field of Food-, water-, and vector-borne helminths and protozoa”Naj vas seznanim s tem, da se izraza “protozoa” in “helminths”, ki sta omenjena v naslovu dokumenta, nanašata na parazite/zajedalce!Zgleda, da imajo globalisti v njihovem plandemijskem arzenalu tudi parazite in ne samo bakterije, plesni (fungi) in viruse!V tem dokumentu so na strani 7 omenjeni zanimivi izrazi, ki vzbujajo slabe občutke.Naj izpostavim nekatere od teh izrazov:- Echinococcus spp.- Toxoplasma gondii- Trichinella spp.- Plasmodium spp.- Cryptosporidium spp.- Giardia lamblia- Leishmania spp.- Strongyloides stercoralis- Taenia soliumVir:https://health.ec.europa.eu/document/download/d2779c20-8391-486d-94b5-241e9267b377_en?filename=security_2024-eurl-call_fwb-parasites_call_en.pdfV tem dokumentu so na strani 19 omenjeni tudi zanimivi datumi oziroma časovni okviri:Naj citiram nekaj navedb iz poglavja “3 TIMETABLE AND DEADLINES ”:“Deadline for submission of applications: 14 August 2024 12:00 (noon) CEST”“Evaluation: August - September 2024 ”“Information on evaluation results: September 2024”Vir:https://health.ec.europa.eu/document/download/d2779c20-8391-486d-94b5-241e9267b377_en?filename=security_2024-eurl-call_fwb-parasites_call_en.pdfZgleda, da znanstveniki že nekaj razmišljajo o razvoju cepiv za “helminth” parazite (izraz “helminth” je bil uporabljen v prej omenjenem dokumentu).Poglejte si ta članek:“Identifying novel candidates and configurations for human helminth vaccines”Vir: https://ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8734949/Znanost je torej vedno na “naši” strani, kajneda?Naj vas seznanim s tem, da malarijo povzročajo paraziti iz grupe “Plasmodium”!Vir:https://en.wikipedia.org/wiki/MalariaIn izraz “Plasmodium spp.” je bil uporabljen v prej omenjenem dokumentu evropske komisije!Vir:https://health.ec.europa.eu/document/download/d2779c20-8391-486d-94b5-241e9267b377_en?filename=security_2024-eurl-call_fwb-parasites_call_en.pdfTukaj se sprašujem naslednje:Zakaj ne povejo direktno “malarija”? Zakaj uporabljajo samo strokovni izraz za grupo mikroorganizmov, ki povzročajo to bolezen (“Pasmodium spp.”)? Ali je to njihov kodni jezik?Glej tudi:https://en.wikipedia.org/wiki/MalariaZgleda, da znanstveniki nikoli ne pozabijo na nas in zgleda, da teta znanost že razvija mRNA cepiva za malarijo! Juhu!Glejte to novico od WHO iz leta 2021:“WHO Director-General's opening remarks at the mRNA Malaria Vaccine event”link do novice:https://www.who.int/director-general/speeches/detail/who-director-general-s-opening-remarks-at-the-mrna-malaria-vaccine-eventZA KONEC PA ŠE MALO ANTIPLANDEMIČNE POEZIJE:Ali so elite same razkrile, kaj bi jeseni one rade naredile?Le katere strupe hočejo te elite uporabiti, da bi z njimi skušale simptome kuge, malarije ali kolere uprizoriti?Ali bi PCR in drugi testi spet postali aktualni, če bi izbruhi bolezni bili globalni?Vsi naj vedno mirni ostanejo, saj znanstveniki že “rešilna” cepiva razvijajo!A si ti čist ziher, da bodo mRNA, DNA in ostale tehnologije preprečile AMR in ostale težke pizdarije?Tako, to bi bilo to.Mislim, da so informacije v temu zapisu zelo pomembne in po mojem si zaslužijo večjo pozornost ljudi.V zadnjih letih smo lahko opazili, da tista znanost, v katero smo morali verjeti, na žalost ni uspela preprečiti naslednjih plandemij.Verjamem v to, da bo tista prava znanost, v kateri je dvom obvezna sestavina, preprečila naslednje plandemije.S temi lepimi in pomirjujočimi mislimi vas prav lepo pozdravljam.Anita

Thu, 16. May 2024 at 09:22

616 ogledov

Slovensko ljudstvo ne sme odločati o izstopu Slovenije iz Svetovne zdravstvene organizacije
Kot že veste smo v Državni zbor vložili pobudo za sprejem Zakona o izstopu Slovenije iz Svetovne zdravstvene organicacije (SZO). Iz Državnega zbora smo prejeli kmalu za tem nasleden dopis: Takoj za tem smo pozvali predsednika Vlade RS, da začne postopke za izstop Slovenije iz SZO. Predsednik Vlade našo pobudo ignorira že od 10. aprila. Ker smo se v ta projekt podali resno in odgovorno smo, kljub temu, da v Sloveniji še nimamo PRAVIČNE pravne države, uporabili še eno pravnno formalno možnost in smo na Ustavno sodišče podali pobudo za oceno ustavnosti člena Zakona o zunanjih zadevah, ki določa, da o izstopu lahko odloča samo Vlada RS. Kar je po našem prepričanju v neskladju z 3. členom Ustave RS. Tako, zdaj bomo pa čakali, da bodo ustavni sodniki povedali svoje. Za ali znova proti ljudstvu. Znova so na preizkušnji in odločajo o svoji usodi, saj naravnemmu zakonu vzroka in possledice nihče ne pobegne, če tudi je najvišja pravna živina v državi. Ekipa OPSNaše prostovoljno delo lahko, če želite, podprete z donacijo takoj, nakazano na naš transakcijski račun: SI56 1914 6501 1737 734 (bic): SZKBS2X, Koda namena: OTHR, Namen plačila: DONACIJA, Referenca: 99 ali 00. Vsak, še tako majhen prispevek šteje. Hvala za sodelovanje!

Tue, 2. Apr 2024 at 22:31

1242 ogledov

Danes v Državni zbor vložen Zakon o izstopu Slovenije iz Svetovne zdravstvene organizacije
V videu nista naslovljena človeka, ki sta nagovorila novinarje, ki jih sicer ni bilo in javnost preko neposrednega prenosa, ki smo ga omogočili preko našega Facebook zelo senčenega kanala. To sta Ladislav Troha, predsednik Gibanja OPS in magister Izidor Trstenjak, ki z Gibanjem OPS sodeluje pri raznih pobudah. Če se želite poučiti kakšna je procedura sprejemanja zakona, ki ga predlaga ljudstvo, si lahko to preberete v Zakonu o referendumu in ljudski iniciativi. Peticijo podpisujemo naprej, saj podpiniki pustijo svoj e naslov, da jih potem lahko obveščamo. https://www.peticija.online/podpri_zakon_o_izstopu_slovenije_iz_svetovne_zdravstvene_organizacije_who Prosimo, da spodbudite vse, da se pobudi pridružijo in javno vabimo vse aktiviste in aktivivstke, skupine, gibanja, društva, da se nam pridružijo v boju za izstop Slovenije iz primeža tiranije globalističnih psihopatov. Ekipa OPSNaše prostovoljno delo lahko, če želite, podprete z donacijo takoj, nakazano na naš transakcijski račun: SI56 1914 6501 1737 734 (bic): SZKBS2X, Koda namena: OTHR, Namen plačila: DONACIJA, Referenca: 99 ali 00. Vsak, še tako majhen prispevek šteje. Hvala za sodelovanje!

Tue, 2. Apr 2024 at 21:53

331 ogledov

Predlog Zakona o izstopu Slovenije iz WHO danes vložen v Državni zbor
V videoposnetku ni zapisano kdo sta osebi, ki sta nagovorila novinarje in javnost preko neposrednega prenosa preko Facebook kanala Gibanja OPS. Gree za predsednika Gibanja OPS Ladislava Troho in magistra Izidorja Trstenjaka. Če vas zanima kakšna je procedura za sprejem zakona, ki ga podamo ljudje, si to preberite v Zakonu o referendumu in ljudski iniciativi.Podpisi pod zakon v peticiji se zbirajo naprej, saj podpisiniki pustijo ob podpisu svoj elektronski naslov, da jih potem lahko obveščamo o nadalnjih korakih. https://www.peticija.online/podpri_zakon_o_izstopu_slovenije_iz_svetovne_zdravstvene_organizacije_whoProsimo podpišite, če se niste in povejte naprej, da bodo to storili še ostali.Ekipa OPSNaše prostovoljno delo lahko, če želite, podprete z donacijo tako, da poljuben znesek nakažete na na naš transakcijski račun: SI56 1914 6501 1737 734 (bic): SZKBS2X, Koda namena: OTHR, Namen plačila: DONACIJA, Referenca: 99 ali 00. Vsak, še tako majhen prispevek šteje. Hvala za sodelovanje!

Wed, 27. Mar 2024 at 22:44

1386 ogledov

Zakon o izstopu Slovenije iz Svetovne zdravstvene organizacije
ZAKONO IZSTOPU REPUBLIKE SLOVENIJE IZ SVETOVNE ZDRAVSTVENE ORGANIZACIJE (SZO)(Osnutek)  Ta zakon določa razloge, način in čas izstopa Republike Slovenije iz Svetovne zdravstvene organizacije (SZO) v nadaljevanju SZO;Ukinitev vseh finančnih prispevkov Republike Slovenije SZO.In nalaga pristojnim na položajih v Republiki Sloveniji, da ustvarijo mehanizme in pogoje za resnično dobro zdravje ter dobro počutje državljank in državljanov, in, da pri tem sodelujejo z evropskimi državami ter z drugimi zaupanja vrednimi zaveznicami po svetu, ki lahko pomagajo zagotoviti dobro zdravje in počutje državljank in državljanov Republike Slovenije.PREAMBULASkladno z 3. členom Ustave RS, ki zagotavlja trajno in neodtuljivo pravico slovenskega naroda do samoodločbe ter daje pravico do neposredne vladavine ljudstva Slovenije terZAVEDAJOČ SE, da je ● Zdravje in dobro počutje prebivalcev Republike Slovenije izjemnega pomena;● da je suverenost Republike Slovenije ključnega in izjemnega pomena;● da je Republiko Slovenijo in njene državljanke ter državljane treba zaščititi pred škodljivimi vplivi Svetovne zdravstvene organizacije;● da je glede na financiranje SZO kanal za korporativno kolonizacijo in cenzuro;● da je afriški blok 47 držav na Svetovni zdravstveni skupščini 75 zavrnil zakonodajne taktike SZO, ki ogrožajo nacionalno suverenost držav članic;● da Ustava SZO ne vsebuje odstopne določbe to pa krši pravico držav do nacionalne samoodločbe.IN UPOŠTEVAJE, da je ● SZO prepredena z navzkrižjem interesov prek donatorjev, ki jo financirajo;● da SZO ni uspela zavarovati dobrega zdravja in dobrega počutja prebivalcev Slovenije s protislovnimi priporočili med Kovid-19;● da je tudi SZO odgovorna, da je Slovenski narod v času obdobja Kovid 19 zelo trpel zaradi tiranije oblasti z neustavni in nezakonitih ukrepov in negativne posledice na ljudeh in gospodarstvu bodo vidne še dolgo vrsto let.● da obstajajo dokazi, ki so dejanski in dokazujejo goljufivost Kovid 19pandemije. Šlo je za sheme s katerimi se je prenašalo bogastvo iz revnih in delavskega razreda na posamezne milijarderje ter korporacije, ki jih je omogočila podpora SZO za dobičkarstvo;● da si poskuša SZO skozi države članice/delegate, prigrabiti oblast s kontroverznimi spremembami mednarodnih zdravstvenih predpisov in predlagano novo pandemsko pogodbo oziroma sporazum, ki bo pravno zavezujoč in bo pogojeval odobravanje posojil Mednarodnega denarnega sklada (IMF), Svetovne banke in drugih posojil Republiki Sloveniji.UPOŠTEVAJE TUDI, da ● so bili prebivalci Republike Slovenije oškodovani zaradi priporočil cepljenja zoper Kovid 19 in drugih cepljenj ter napačnih priporočenih protokolov zdravljenja Kovid 19 s strani SZO;● da Slovenija ne me biti kolonizirana in nadzorovana s strani SZO in z njo povezane farmacevtske industrije prek pogodb.IN KER● Zdravje ni ena dimenzija, ki bi ustrezala vsem paradigmam;● wellness (zdravo ravnovesje uma, telesa in duha) je več kot farmacevtski kemični pripravki - droge in cepiva;● cepiva lahko škodujejo ljudem, vključno z otroki, ne glede na to, kako poškodovani soljudje komaj kdaj dobijo priznanje ali pravično nadomestilo;● naravna, avtohtona in tradicionalna zdravila imajo ključno vlogo;● varna, učinkovita in cenovno dostopna spremenjena zdravila imajo pomembno vlogo;● Slovenija, Evropa in Svet imajo etične in kompetentne znanstvenike, zdravstvene delavce in tradicionalne zdravilce, ki lahko inovirajo celostne zdravstvene rešitve, ki bodo temeljili na preventivni skrbi za zdravje ljudi, ne pa na izključno kemičnih, tudi nepreverjenih in nepreizkušenih kemičnih pripravkih, ki se po raznih kanalih in s pomočjo korupcijo znajdejo na slovenskem tržišču;● Slovenija ima naravne in druge vire za ustvarjanje razer in dostopov do boljšega zdravja za vse njene prebivalce, še posebej otroke. Zato naj Državni zbor Republike Slovenije po hitrem postopku sprejme: Zakon o izstopu Republike Slovenije iz Svetovne zdravstvene organizacije (SZO) z večino glasov, da Republika Slovenija izstopi iz članstva v Svetovni zdravstveni organizaciji (WHO) in s tem povezani nameni pred datumom do katerega bodo začele veljati spremembe Mednarodnega zdravstvenega pravilnika maja letos, sprejete v letu 2022 ali takoj za tem z naslednjimi zakonskimi členi:1. členKRATEK NASLOV(1) Ta zakon se lahko navaja kot "Zakon o izstopu iz SZO".2. členCILJICilji tega zakona so:(1) Razglasiti takojšen izstop Republike Slovenije iz Svetovne zdravstvene organizacije.(2) Ukinitev finančnih prispevkov Svetovni zdravstveni organizaciji iz virov Republike Slovenije;(3) Osveščanje o Mednarodnem zdravstvenem pravilniku in prilaščanju pristojnosti iz pandemičnih pogodb s strani Svetovne zdravstvene organizacije:(4) Popolna preglednost in transparentnost v zvezi s financiranjem nakupov izdelkov za zagotavljanje dobrega zdravja ter počutja slovenskih državljanov in davkoplačevalcev vključno z preteklo nabavo „cepiv“ zoper Kovid 19.(5) razglašati in zagotoviti jasen namen ustvariti humane in realistične mehanizme za uresničevanje,sodelovanje in izvajanje na področju zdravja v Evropi in in z drugimi zavezniki po svetu ter da se(6) predvidijo in določijo s tem povezane zadeve3. členUMIK REPUBLIKE SLOVENIJE IZ USTAVE SVETOVNE ZDRAVSTVENE ORGANIZACIJE IN PREPOVED UPORABE ŽE VPLAČANIH DENARNIH SREDSTEV, KI PRIPADAJO PREBIVALCEM REPUBLIKE SLOVENIJE ZA FINANCIRANJE SVETOVNE ZDRAVSTVENE ORGANIZACIJE (1)Veljati začne na dan sprejetja tega zakona, ki naj ga Državni zbor sprejme do uveljavitve sprememb Mednarodnega zdravstvenega pravilnika maja letos ali prej oziroma najkasneje do 31. oktobra 2024: (2) Državni zbor Republike Slovenije, ki deluje v imenu prebivalcev Republike Slovenije naj umaknite Republiko Slovenijo iz ustave Svetovne zdravstvene organizacije;(3) Vsa denarna sredstva, ki jih vlada namenila v korist prebivalcev Republike Slovenije se lahko uporabi za zagotovitev sodelovanja Republike Slovenije v svetu zdravstvenimi organizacijami ali katerim koli naslednikom Svetovne Zdravstvene organizacije ali katera koli organizacija s podobnim nameno kot jo je imela SZO preden so si jo podredile korporacije ogromnega kapitala;(4) V Državnem svetu RS se oblikuje Odbor za prehod na področju zdravja (Odbor za zdravstveni prehod - OZZP), imenovan s sodelovanjem javnosti in sestavljen iz 9 članov in članic s področja vseh vej zdravstvene stroke, tudi alternativne, 30 dni po sprejemu tega zakona z nalogo predlagati v sprejem Državnemu zboru strategijo o mehanizmih sodelovanja in izvajanja aktivnosti za boljše zdravje in počutje prebivalcev Republike Slovenije, s sodelovanjem z ostalimi evropskimi državami in našimi drugimi zavezniki po svetu.4. členFINANCIRANJE, NASPROTJA INTERESOV IN POGODBE(1) 60 dni po sprejemu tega zakona morajo vsi večji mediji javno objaviti vse sporazume in pogodbe Republike Slovenije z SZO in z njo povezanimi podjetji s področja zagotavljanja zdravstvene oskrbe iz Slovenije, ki jim jih je dolžna posredovati Vlada RS z objavo vseh podrobnosti o njih na spletnih mestih, družbenih omrežjih in v tradicionalnih medijih kot so tisk, radio in televizija.(2) Vsi zdravstveni oddelki in upravičenci zdravstvenih nevladnih organizacij SZO v Sloveniji, ki niso slovenski ali so financirana podjetja, se njihovi sporazumi z Republiko Slovenijo objavijo z objavo podrobnosti o njihovih spletnih mestih, v družbenih medijih in v tradicionalnih medijih, kot so tisk, radio ali televizija;(3) dejanska in morebitna navzkrižja interesov, kot so koristi in nasprotujoči si interesi, ali zvestobo, prijavijo financerji in upravičenci z objavo podrobnosti, spletna mesta v družbenih in tradicionalnih medijih; (4) Kdor je na položaju v SZO ali svetuje SZO, ne more imeti kakršnokoli vodilno, vodstveno ali svetovalno vlogo v zdravstvu ali katerem koli vladnem ali ministrskem oddelku v Republiki Sloveniji na področju zdravja.(5) Z dobro oglaševanim postopkom tega člena zakona in sodelovanje z javnostjo, ki tega ne bodo storili prostovoljno in ne bodo objavili vse glavne in z njimi povezane sporazume, pisne ali ustne, bodo predmet preiskovalne komisije, ki jo bo ustanovil navedeni delovni odbor v 3. c členu zgoraj, pod okriljem ministra za zdravje in ministra za pravosodje. (6) Ob pomoči ministrov za zdravje in pravosodje Odbor za prehod v dobro zdravstvo ( OZZP) omogoči široko dostopne neredigirane pogodbe o injiciranju s "cepivi" zoper Kovid 19 z farmacevtskim družbam in takoj prekličejo take pogodbe. 5. členPREHODNE DOLOČBE (1) Ne glede na ta zakon je treba vsako sodelovanje z evropskimi ali drugimi državami, v zvezi s katerimi je bila Republika Slovenija dolžna sodelovati in ki se je začelo pred začetkom veljavnosti tega zakona, ter nadaljnjo obravnavo katerekoli zadeve, ki jo je Republika Slovenija že obravnavala, začeti in/ali zaključiti ob posvetovanju z obema ministroma in OZZP, z javnim znanjem, procesom sodelovanja in sporazumi. 6. členKONČNE DOLOČBE (1) Minister za zdravje lahko v sodelovanju z ministrom za pravosodje v okviru polno vključenega javnega sodelovanja, vključno z Odborom za zdravstveni prehod (OZZP) iz odstavka 3(3) zgoraj, sprejme posebne in jasne predpise:a) v zvezi z dokazi o katerikoli zadevi za namene uresničitve tega zakona;(b) predpisovanje obrazcev, obvestil, odredb in drugih dokumentov za namene uresničevanja tega zakona; in(c) predvidi vse zadeve, za katere meni, da so potrebne ali primerne za doseganje ciljev tega zakona, 7.členZAČETEK VELJAVNOSTI ZAKONA (1) Ta zakon začne veljati drugi dan po objavi v Uradnem listu. Takoj zatem ga je Vlada RS dolžna vročiti generalnemu direktorju Svetovne zdravstvene organizacije (SZO) in generalnemu sekretarju Organizacije združenih narodov (OZN).PROSIMO VSE, KI STE OSNUTEK ZAKON PREBRALI IN SOGLAŠATE, DA GA SPREJEMO, NE ODLAŠAJTE NITI MINUTE, OBVESTITE O TEJ PETICIJI NA VSE MOŽNE NAČINE ČIM VEČ LJUDI.  SEVEDA PA LAHKO PODATE KONSTRUKTIVNE PRIPOMBE, DA GA ŠE DODELAMO, ČE MENITE, DA KAJ NI NAJBOLJ JASNO ALI DEFINIRANO. Podpri Zakon o izstopu Slovenije iz SZO tako, da ga elektronsko podpišeš v on-line peticiji. Zelo kmalu bo vložen v Državni zbor RS in potem bo razpisan 60 dnevni rok, da zberemo 5..000 podpisov na Upravnih enotah, kar bo pomenilo, da ga bo moral Državni zbor RS obravnavati.EkipaNaše prostovoljno delo lahko, če želite, podprete z donacijo takoj, nakazano na naš transakcijski račun: SI56 1914 6501 1737 734 (bic): SZKBS2X, Koda namena: OTHR, Namen plačila: DONACIJA, Referenca: 99 ali 00. Vsak, še tako majhen prispevek šteje. Hvala za sodelovanje!

Sun, 17. Mar 2024 at 13:53

911 ogledov

POZIV vsem ljudem s pametjo in srčno kulturo
POZIV VSEM LJUDEM S PAMETJO IN SRČNO KULTURO! To napisano v fotografiji, ljubi Slovenci, dragi sodržavljani, je Osvobodilni program narodne enotnosti OOPS. Ste pripravljeni na nov izziv, prispevati svoje znanje, sposobnosti in srce, da ga uresničimo? Tudi tako, da boste najboljši med najboljšimi, po zahtevni pozitivni kadrovski selekciji, na podlagi ostrih kadrovskih meril stroke, sposobnosti, izkušenj in srčne kulture, prevzeli pomembne in odgovorne položaje v Gibanju OPS, v lokalnih skupnostih in v državi. Da bo Slovenija Odpravila Politikantsko Samoljubje, izrezala rakasto tvorbo, ki jo je povročila negativna kadrovska selekcuja in bo tako postala zares svobodna, samostojna, suverena, neodvisna in v vseh pogledih močna država zadovoljnih in srečnih ljudi. Če imate dovolj tega 33 let trajajočega zanikrnega politikanstva levo desnih starih in novih obrazov, ter njihovih satelitov, je čas, da se pridružite Osvobodilnemu Gibanju novega tisočletja OPS in aktivno sodelujete pri Osvobajanju, Očiščenju in Preporodu Slovenije. To storite tako, da pošljete elektronsko sporočilo na:Gibanjeops2013@gmail.comŠe prej pa si natisnite PRISTOPNO IZJAVO, jo čitljivo izpolnite, jo podpišite in preslikano pošljite na naš e-naslov: Gibanjeops2013@gmail.com ali s klasično pošto na: Gibanje OPS, Stara Vrhnika 116, 1360 Vrhnika. Če nimate tiskalnika in ne morete preslikati pristopnice, lahko te podatke vpišete direktno v elektronsko pošto in pošljete pa bomo šteli, da ste tudi podpisali, saj je poslano iz vašega e-naslova. Skrajni čas je, da vsi neprivilegirani državljani in državljanke vzamemo svojo usodo v svoje roke in končamo to 33 let trajajoče vrtenje v krogu. Saj, ko so v ospredju levi se vrtimo v desno, in, ko so na pozicijah desni se vrtimo v levo, vsi mi skupaj pa izgubljamo in nazadujemo ter to zelo drago plačujemo.Državo so politikanti pripeljali do razsula. Je treba naštevati kaj vse je narobe, mislimo, da je vsaka dodatna beseda odveč, država nam razpada. Tega je dovolj in skrajni čas je, da se združimo in začnemo vsi veslati v isto smer, v smer svetle prihodnosti, ki smo jo zapisali v VIZIJI SLOVENIJA 2030. Tole spodaj je tudi osnutek, da bomo Slovenijo preplavili z JUMBO PLAKATI, seveda, če vas bo dovolj začelo sodelovati v predlagano začrtano smer. Je kaj drugega iskrena in neomajna alternativa, da Slovenci ter vsi tukaj živeči dobri ljudje končno zmagamo in začnemo polno živeti, namesto, da životarimo in umiramo na obroke? Če je naj se predstavi z VIZIJO IN PROGRAMOM ZA Osvoboditev, Očiščenje in Preporod Slovenije. Če tega nimajo pa je čas, da nehajo sebično vrtičkati in naj se pridružjo v Osvobodilno Gibanje novega tisočletja OPS - Osveščenih Prebivalcev Slovenije! Ne odlašaj, naredi takoj ta korak in pristopi, ker bomo skupaj močnejši in hitrejši pa bo tako VIZIJA SLOVENIJA 2030 uresničena še prej kakor je zapisano. Sodeluj in povej naprej! ZDRUŽEN IN ENOTEN NAROD, KI VE KAM, NE BO NIKOLI PORAŽEN!Naše prostovoljno delo lahko, če želite, podprete z donacijo takoj, nakazano na naš transakcijski račun: SI56 1914 6501 1737 734 (bic): SZKBS2X, Koda namena: OTHR, Namen plačila: DONACIJA, Referenca: 99 ali 00. Vsak, še tako majhen prispevek šteje. Hvala za sodelovanje!
Teme
dejavnosti Politika

Zadnji komentarji

vapanaki vapanaki :

21.6.2024 16:16

Krave in kokoši naj nadomestijo črički in ličinke žuželk Uživajte v hrustljavih ponarejenih mesnih polpetih in Cricket McNuggets. Kmalu boste jedli žuželke, ker bo meso zaradi zapiranja kmetij in rančev meso zelo nedostopno – in na voljo le bogatim elitam. Kot pojasnjuje novinar Leo Hohmann: »Iz tega jezika lahko domnevamo, da je med obravnavanimi praksami zamenjava velikega dela zalog govejega in mlečnega goveda, svinjine in piščancev, od katerih se prebivalstvo zanaša za beljakovine, z ličinkami žuželk, mokastimi črvi, črički itd. »ZN, Svetovni gospodarski forum in druge nevladne organizacije že leta spodbujajo brezmesne diete in uživanje beljakovin žuželk, milijarderji pa so vlagali v ogromne tovarne žuželk, ki se gradijo v zvezni državi Illinois, v Kanadi in na Nizozemskem, kjer mokasti črvi, črički in druge žuželke bodo predelane kot aditivi, ki se bodo dodajali v hrano, pogosto brez jasnih oznak, ki bodo ljudi obveščale o tem, kaj točno jedo.« Hohmann se sklicuje tudi na Deagelovo napoved, ki predvideva skoraj 70-odstotno zmanjšanje prebivalstva ZDA do leta 2025, in pravi: »Ni učinkovitejšega načina za odseljevanje kot z vojno, lakoto in kugami. »Ali ni zanimivo, da so prav zdaj v igri vse te tri preizkušene metode umorov? V povezani zgodbi Michael Snyder iz bloga The Economic Collapse Blog piše: »Globalne zaloge hrane postajajo še manjše, svetovna lakota pa je narasla na izjemno zaskrbljujoče ravni ... "Po podatkih Združenih narodov skoraj 30 odstotkov svetovnega prebivalstva trenutno nima stalnega dostopa do hrane, približno 900 milijonov ljudi pa se sooča z 'resno prehransko negotovostjo' ...

Prijatelji

Dajana  BabičViktor Moravec

NAJBOLJ OBISKANO

Drugačna politika