V razmislek o vzgoji in izobraževanju naših otrok
Domala vsi voditelji tega sveta imajo pred svojimi imeni in priimki zapisane zveneče takšne in drugačne celo znanstvene naslove (dr. mag. doc. itd) Kaj je potem narobe s to njihovo izobrazbo, da je kljub vsemu temu učenju na svetu toliko slabega?
Ekipa OPS
Drugačna politika

Sreda, 21. Julij 2010 ob 13:34

Odpri galerijo

Domala vsi voditelji tega sveta imajo pred svojimi imeni in priimki zapisane zveneče takšne in drugačne celo znanstvene naslove (dr. mag. doc. itd) Kaj je potem narobe s to njihovo  izobrazbo, da je kljub vsemu temu učenju na svetu toliko lačnih in toliko  nesoglasij, konfliktov, vojn in nasilja? Če bi bila izobrazba v šolah pravilna nebi bilo na svetu nobenega lačnega in nobene vojne.

Ta razmišljanja z veseljem podarjam vsem, ki jih hočete sprejeti. So le delček – upam, da tisti zadnji, manjkajoči - spodbude k temu, da bi tudi vi podali svoja mnenja o vzgoji in izobraževanju v šolah.

Razmišljanja, ki bodo ne šablonska, nepolitična, nereligiozna in, kar je najpomembnejše predvsem odgovorno človeška. V mislih imam tudi(!), a ne le(!!!) razmišljanja ljudi, poklicno delujočih  v vzgojno-izobraževalnem področju. Ljudje nismo nikogaršnja lastnina! Zato tudi šolniki niso tisti, ki bi si kot edini smeli vzeti pravico (monopol) za izdelavo programov in vsega, kar sodi in ne sodi zraven (literatura, pripomočki, prostori, poučevanje, izpraševanje, itd.).
 
Trdno sem prepričan, da so to ljudje, ki kot posameznik, človek – starš ali ne starš po svojih letih izkušenj, zrelosti, odgovornosti, etično in moralno vzorno prenaša etične vrednote človeštva na mlajšo generacijo. Ker pa šolnik kot posameznik ni zgolj izkušen, zrel in odgovoren človek drugače, temveč je po svoji poklicni plati, strokovni delavec te družbe, vzgojen in izobražen za vzgojo in izobraževanje ne samo svojih in pa otrok, s katerimi ima slučajne stike, pač pa za vzgojo in izobraževanje celih skupin mlajše generacije, je dolžnost in to se od šolnikov tudi pričakuje in zahteva, da prenese nauke za vsak bodoči trenutek življenja otrok in mladostnikov na nevsiljiv, ne prisilen, prijazen, motivacijski, v skladu z zmožnostmi in sposobnostmi primeren način in obliko.
 
Možno je vse, le če nam ni vseeno.
 
Kar pa nam, ki smo ljudje, ki imamo pamet zato, da lahko tudi in predvsem zdravo razmišljamo, nikakor ne sme biti, niti kadarkoli postati. Vdajanje v usodo, bi se temu reklo, je tako, kot da bi se prepustili toku, pa če je ta še tako slab, viharen, potapljajoč, grozljiv… Nismo rastline, da bi nas drugi gojili, ker sami tega nismo sposobni. Nismo odvisni od tega ali nas bo kdo zalil, če ne, bomo oveneli in ne preživeli. Le mi sami smo tisti, ki smo si gospodar in kakor si bomo postlali, tako bomo ležali. Zato nam vsaj nekaterim ni vseeno, kaj se dogaja z nami. Na kar seveda vplivajo predvsem odnosi, v katerih pa smo udeleženi vsi.
 
Kaj, koliko in kako prispevamo k prijaznosti in ohranjanju narave, katere zopet samo del smo in ji nimamo pravice škodovati in jo uničevati, pa odločimo sami. Zopet smo pri vzgoji in izobraževanju. Otroka, ki se ga ne nauči učiti se lepot življenja, ki se mu ne nudi vzor ljubezni vsaj na nekaterih mestih, med katere štejem, če že ne družino, pa vrtec, šolo, se tako ne nauči v življenju najvažnejše, to je odločati se. Zakaj je tako? Ker nima ciljev ali če že, ne nujno njemu in družbi pravih. Nihče temu otroku ni pokazal, kako izbirati med nešteto možnostmi. Ker ta otrok ne ve, katere so tiste - boljše in tiste – slabše. Kaj lahko razberemo iz tega? Da ga tisti, s katerimi je imel stike, najpomembnejšega ni naučil. To je:  osnov -  za življenje.
 
Zakaj hoditi v šolo. Ali smo sami, ko smo bili še otroci razmišljali zakaj je treba hoditi v šolo. Takoj, ko so otroci dovolj stari jih pošljemo v šole in vse kar v večini vemo mi in naši otroci je, da se morajo izobraževati, da bi po tem pridobili službe in s tem zaslužek za preživetje. Toda, kaj pomeni biti izobražen? Ali to pomeni narediti razrede osnovne, poklicne ali srednje šole s čim boljšim uspehom, narediti izpite?
 
Mnogi so se sposobni naučiti veliko podatkov na pamet, prepisati od loga drugega ali pa iz  listka cel izpit. Nekaterim je menda omogočeno, da celo s pomočjo vplivnih stricev ali očetov uspešno zaključijo neko šolo. Ali vse to počnemo, da bi si potem služili vsakdanji kruh? Pa ne samo sebi, tudi drugim. S svojo tako ali drugače pridobljeno » na trgu« ponujeno izobrazbo po tem celo življenje režemo kruh sebi in drugim.
 
Problem je, ker to počnejo s posebno vnemo in pristojnostjo ravno tisti, ki so se najbolj učili na pamet. Hodimo v različne šole in se izobražujemo, kar pomeni, da se učimo matematiko, zgodovino, zemljepis, biologijo. Zakaj? Ali je izobrazba le stvar opravljanja izpitov in dodajanja nekaj črk pred svoje ime, ali je to čisto nekaj drugega?
 
Poglejmo vsaj malo okoli sebe in videli bomo v kakšni grozni zmedi je današnji svet. Ali opažate ta svet okoli sebe? Ali vidimo revne, ki nimajo dovolj hrane? Ki nikoli ne morejo na dopust in morajo za osnovno preživetje garati od jutra do večera? Medtem, ko se drugi, teh je neprimerno manj, vozijo v dragih avtomobilih, jahtah in lastnih letalih. Ali je prav da rečemo: » Takšno je življenje. Kaj hočemo, nekateri nimajo sreče.« Ali ne bi torej morali razmišljati o teh stvareh, ko smo še zelo mladi?!
 
Šola pa je tista, ki bi nas morala pripraviti na soočanje s to ogromno širino življenja, z njegovimi bitkami, bedami, trpljenjem in vojnami. Koliko nam v šolah govorijo o tem? Učitelji podajajo neka gola zapisana dejstva, podatke. A to gotovo ni dovolj, da bi znali spoznavati širino, da bi bili občutljivi na stvari, ki se dogajajo okoli nas! Lahko je postati uradnik, guverner ali znanstvenik, toda to ne zajema celotnega življenja.

Življenje je kot ocean. Ta pa ni le to kar vidimo na površju. Je vznemirljivo globok, v njem se pretakajo mogočni tokovi in poln je različnih vrst življenja. Vse to je morje in prav tako je z življenjem. V njem je mnogo vrst življenja, užitkov, bolečin, številnih sistemov in množično iskanje zadovoljstev-sreče. Oceanska razsežnost je celota njegove vsebine-ali smo pripravljeni nanj?!

Zakaj mi o tem ni nihče govoril v šoli? Podatki na podatke, spraševanja, kontrolne naloge, izpiti. V vsakem razredu je preveč deklic in dečkov učitelje tako zanima le pripravljenost na izpite, ne zanima jih očiščenje otroških src. Izobraževanje ne bi smelo biti le trpanje podatkov v naš spomin. Če znamo brati lahko vzamemo v roke enciklopedijo, podatke lahko poiščemo na straneh interneta in tako pridemo do vseh podatkov, ki jih potrebujemo.
Mislim, da je pravo izobraževanje nekaj popolnoma drugega, kot le učenje določenih podatkov na pamet, učenje določenih dejstev in opravljanje izpitov.
 
Dokler nas je strah, se ne moremo izobraževati! Ali sploh vemo kaj je strah? Ali se o tem učitelji pogovarjajo z otroki?
 
V šoli nam ni nikoli nihče rekel naj nas ne bo strah da je kontrolna naloga le vpogled česa še ne obvladamo dovolj dobro, čemu in komu je treba posvetiti več pozornosti. Če bi ravnali tako, sploh ne bi rabili izpostavljati najprej » petkarjev« , » štirkarje« , » trojkarje« , » dvojkarje« in po tem tiste, ki jih je treba osramotiti pred vsemi-» cvekarje« . Kajti ravno ta » cvekar« je morda najbolj od vseh razumel in ve kako npr. deluje avtomobilski motor, je izreden talent za glasbo. Na pamet pa se ni hotel-(mogel) naučiti kdaj je bila kakšna ofenziva med drugo svetovno vojno, ali pa kdaj je Jurčič napisal Desetega brata. Ali je bilo upravičeno, da je zaradi tega dobil » nalepko« slabšega učenca, in ga je ta spremljala celo življenje.
 
Nas je bilo strah svojih učiteljev, svojih staršev, starejših bratov, ali naših tet in tudi raznih avtoritet itd. Starejši imamo moč kaznovanja, moč da mlajše, otroke odrinemo ali pošljemo npr. v drugo sobo. Tako v šoli ali cerkvi, kot doma nas neprestano vzgajajo v strah. Naše življenje je izmaličeno od strahu in od mladosti do smrti nas je strah. Strah, da bomo zboleli, strah kako bomo plačali položnice itd.
 
Večino ljudi je strah. Ne recite » NE« prehitro! Mogoče niste razmišljali o tem, če pa se poglobite v problem strahu, boste opazili, da skoraj vse ljudi na tem svetu, pa naj bodo odrasli ali pa otroci, v srcu gloda nekakšen strah. Ali ni torej namen vzgoje pomagati vsakemu posamezniku osvoboditi se strahu, da bi lahko razvijal svojo inteligenco, človek ki bo razmišljal s svojo glavo, človek, ki si bo upal izražati svoje poglede na stvari in bo dajal svoj prispevek skupnosti v kateri živi in dela itd. Bo aktiven član družbe, saj je to pogoj za delovanje demokratične družbe. Ali v naših šolah usposabljajo naše otroke, za aktivno članstvo v demokratični družbi?
 
To bi moral biti cilj vsake šole, kar pomeni, da morajo biti najprej učitelji brez strahu. Kaj pomaga, če učitelji govorijo o pogumu, neustrašnosti, če se sami bojijo, kaj bo rekel ravnatelj, če se z njim ne bodo strinjali, kaj bodo rekli sosedi, trepetajo npr. pred svojimi možmi ali ženami.
 
Ali ni torej naloga vsakega izobraževalnega sistema v prvi vrsti nas osvoboditi strahu, na pa da nas zgolj pripravlja na opravljanje določenih izpitov in potem nalog v družbi?


Bistveni življenjski cilj vzgoje vsakega učitelja naj bi torej bil: pomagati od otroštva naprej, da se popolnoma osvobodimo strahu, da se spoznamo, odkrijemo svoje sposobnosti, svoja poslanstva in gremo v svet kot inteligentna človeška bitja, polni pravih pobud.
 
Pobuda je uničena, kadar le posnemamo, kadar smo omejeni s tradicijo, kadar slepo sledimo političnim voditeljem ali religioznim učiteljem.
 
Sledenje komurkoli je vedno pogubno za razvoj lastne inteligence. Sam proces sledenja ustvari občutek strahu (podrejenosti) in strah prepreči dojemanje nenavadnih zapletenosti življenja, ki je polno bitk, žalosti, revščine, bogastva in neizmerne lepote – lepote dreves, ptic in odseva sončnega zahoda na gladini jezera. Kadar smo prestrašeni, smo za vse to neobčutljivi.
 
Ali ste že kdaj na sprehodu, opazujoč revne ljudi, kmete, berače storili kaj prijaznega spontano, naravno, iz srca, ne da bi vam kdo povedal kaj storiti? Opazite lahko, da kadar nas je strah je vse to izključeno iz našega življenja. Postanemo neobčutljivi in ne opazimo kaj se dogaja okoli nas. Če nas je strah, se podredimo tradiciji ali sledimo kakemu voditelju ali duhovniku. Torej, ali ste kdaj v svojem življenju pomislili, da bi prosili učitelje, da bi se pogovarjali o tem, kar sedaj govorim.
 
Tega ni v učnih načrtih, pa čeprav so jih pripravljali najboljši strokovnjaki v naši deželi in to menda po vzoru še boljših strokovnjakov v svetu. Sami se prepričajmo ali učitelji naših otrok dojemajo in vidijo vse to. Pravilna vzgoja zahteva zelo inteligentne učitelje-inteligentne v pravem smislu, ne v smislu pridobljenih diplom. A kaj, ko je težava v tem, da so bili tudi oni deležni vzgoje, katero z večjimi ali manjšimi površinskimi popravki prenašajo naprej.
 
Takšna-drugačna vzgoja o kateri govorim, bi nas vse morala zanimati in bi se morali o tem pogovarjati z učitelji, to pa bi se morali pogovarjati tudi otroci z njimi, kajti odrasli bodo, se poročili, imeli otroke in morali bodo vedeti vse o življenju – življenju, ki je boj za vsakdanji kruh, življenju v katerem poteka boj za prestiž, kopičenju materialnih dobrin, boju za položaje, življenje z vso njegovo bedo in z vso njegovo nenavadno lepoto. Z vsem se bodo morali soočiti in živeti tudi naši otroci, in šola je mesto, kjer naj bi vse to pričeli razvozlavati.

Ali smo se v šolah pogovarjali o vrednotah, o notranjem bogastvu, kaj je bolj pomembno za vsakega posameznika duhovno rasti, se bogatiti duhovno ali kopičiti materialne dobrine?.

Ali se kdo pogovarja z otroci, kaj jim pomeni več: ali da jim da oče 20 evrov dnevno ali da jih dnevno pelje na sprehod v naravo. Se kdo pogovarja z njimi o tem brezglavem tekmovanju, kdo bo imel lepši avto, boljšo jahto, boljše naikice itd?! Se kdo pogovarja z njimi o odnosu med partnerjema, kaj je prava ljubezen, spoštovanje, prijateljstvu, o problemih ohranjanja narave?!
 
Ali nam je kdaj kdo povedal, da ni dobro kaditi tudi zato, ker odvržen ogorek v naravo onesnaži 40 litrov pitne vode in, da vodo tudi zato kupujemo v plastenkah, ki dodatno onesnažujejo okolje, ali smo kdaj razglabljali o tem, ali je v redu, da nekdo prodaja vodo, ki je last vseh nas? Ali smo kdaj razglabljali o berači, zakaj so na robu naše družbe, kaj se jim je zgodilo, smo zvedeli njihove življenjsko zgodbo ali je možen izhod iz takšne situacije, kako se temu izogniti, kako to ne postati? Ali se danes o vsem tem pogovarjajo v šoli?
 
Že zaradi tega, bi bilo to prav da bi se otroci seznanili, da vse to obstaja in da so to problemi tega sveta. Zaradi tega, da bi otroci znali izražati svoj individum in da jih ne bi bilo strah nastopiti pred sošolci, učiteljem. Tudi, če bi imeli o neki stvari čisto nasprotujoče mnenje, ki je plod čisto njihovega razmišljanja, njihove inteligence. Če učitelji učijo le fiziko, matematiko in zemljepis ter zgodovino, to očitno ni dovolj. Najbolj pomembno je, da smo prebujeni, čuječi, da sprašujemo, da spoznavamo, in da se prebudijo naše lastne pobude.
 
 
            Starši in učitelji bi torej morali skupaj rešiti problem strahu in s tem odpreti vrata lastnemu razumu na vse strani. Toda mi, starši, smo prestrašeni kaj bo z našimi otroci, če se ne bodo poročili ali, če ne bodo dobili zaposlitve. Bojimo se, da bodo skrenili na slaba pota in tega kar bodo rekli drugi ljudje. Zaradi tega strahu jih silimo v določene vzorce in prisile strahu, kjer pa ne morejo razvijati svoje inteligence.
 
 
Seznanjeni smo, da v svetu izven naše družine, izven našega doma, v Ameriki, v Rusiji in še kje pripravljajo pripomočke za množično uničevanje. Svet gre skozi strašno obdobje in vsi politiki, vsi voditelji, so zelo zmedeni, čeprav trdijo, da niso, kajti povsod so vojne, povsod so problemi. Svet trenutno ni nekaj lepega, mesto srečnega življenja. Ali ni vse to dogajanje plod tudi, in največ vzgoje, ki smo jo bili deležni. Govorim seveda o » nepravi« , zgolj površinski vzgoji, kajti, če bi bili v šolah soočeni s temi problemi in bi nam jih pomagali spoznati in poiskati rešitve za odpravo vzrokov, po tem teh anomalij ne bi bilo.
 
Če naši otroci ne bodo deležni prave vzgoje, bodo nadaljevali z ustvarjanjem sveta, ki bo ravno tako ali pa še bolj nesrečen, še bolj beden, še bolj zmeden.
 
Ali ni torej pomembno spoznati pravi način izobraževanja, da bomo sposobni ustvariti popolnoma drugačen svet-svet v katerem bomo skupaj živeli srečno, v katerem ne bo revnih in ne bogatih, niti velikih politikov, ki imajo vso moč, prestiž sijaj, niti zatiranih, ki nimajo nič in garajo do smrti. Mladi so tisti, ki bodo ustvarili nov svet, ne starejši ljudje, kajti starejši delujejo v smislu popolne zmede.
 
Le s pravilno vzgojo bodo mladi lahko ustvarili novi svet. Vse je v njihovih rokah, ne v rokah politikov ali duhovnikov. Če bodo pravilno vzgajani, bodo ustvarili čudoviti svet– neslovenski, neevropski, neruski, nekitajski ali ameriški svet in ne svet razdeljen po verski pripadnosti katoličanov, pravoslavcev, hindujcev, muslimanov, temveč svet, ki bo naš od vseh, svet, v katerem bomo vsi živeli skupaj v sreči. Zagotovo je ustvarjanje takšnega sveta v rokah mladih in od nikogar drugega. Zato je tako zelo pomembno, kako bodo ti mladi ljudje izobraževani in kakšne učitelje bodo imeli.

Če je učitelja strah, bo strah tudi njegove učence. Če je učitelj omejen, plehek, malenkosten in oblasten, ki le podaja podatke, potem bodo tudi učenci pridobili zavesti, ki so omejene, plehke, malenkostne, oblastniške in odrasli bodo v neobčutljivost in nerazumevanje življenja.

Torej resnično zelo pomembno je, da otroke vzgajamo in jih vzgajajo pravilno, kar pomeni, da zrasejo v svobodo. Toda svobodni ne morejo biti, če se bojijo nas staršev, učiteljev, oblasti, avtoritet, javnega mnenja ali mnenja stare mame. Prestrašenost od kogar in česar koli, ne vodi k svobodi! še manj k notranjemu miru in navdušenju.
 
Najbrž ste tudi vi opazili, da se učitelji niso nikoli poglobili v ta problem strahu, kajti v trenutku, ko so nas s prisilo-z » grozečo« prijaznostjo ali z discipliniranjem– pripravili v uboganje, se je pričel strah. Če učitelj, z namenom da prisili učenca v učenje, njega primerja z drugim učencem, če reče, da je nekdo manj inteligenten kot nek drug deček ali deklica, je to uničevanje.
 
V sedanjih šolah imamo izpite, ki pogojujejo strah in imamo sistem ocenjevanja, kar pomeni, da je učenec vedno primerjan z nekom drugim. Zato pametnejši ali bolj iznajdljiv postane bolj pomemben in nič več ni enako pomemben vsak posameznik. Če učenec ni zelo dojemljiv, za to, kaj se od njega pričakuje, kaj se navadno zgodi?
 
V šoli ga postavijo na rep, zapostavljajo-kar je neodgovorno, neobčutljivo dejanje učitelja, saj je ta učenec prav tako pomemben, kot kdor-koli drug. Neumnost- neobčutljivost-neinteligentnost učitelja potisne nekatere učence na rob razreda in njegova primerjava s » pametnejšimi« učenci jih uničuje. Toda primerjava je osnova našega tako imenovanega izobraževanja in celo naše celotne kulture. Naloga učitelja bi morala biti pomagati otroku, da bi spoznal samega sebe, a do tega mu ne more pomagati, če stalno primerja učenca z nekom drugim. Primerjava nas uničuje, zato se nikoli ne primerjajmo s kom drugim.

 
Celotno naše izobraževanje ni torej nič drugega kot krotenje, dresura in utrjevanje strahu.

To je grozljiva stvar.
 
Ali s pomočjo kontrolnih nalog in izpitov resnično ugotovimo sposobnost otroka? Otrok lahko ne opravi izpita, ker ima tremo, poln strahu pred izpitom, medtem, ko drugi, ker ni obremenjen z njimi, z lahkoto opravi izpit. Če bi otroka opazovali iz tedna v teden, če bi pozorno spremljali njegove lastnosti, opazovali njegov karakter, način igranja igre, način govorjenja, zanimanja, ki jih kaže, način učenja, način prehranjevanja, po tem bi spoznali učenca, ne da bi se naslanjali izključno na izpite, ki naj bi odkrivali njegove sposobnosti.
 
Zelo se spomnim na vsakokratno kepo, ki sem jo čutil v želodcu pred izpitom. Tudi takrat, ko sem se kakšno snov naučil tudi na pamet in sem zaradi tega bil prepričan, da znam.
 
Študent, ki je zelo spreten pri učenju, oziroma opravljanju izpitov, je lahko manj sposoben na drugih področjih in največkrat tudi je. Ocenjevanje, primerjanje in vsaka oblika prisile, skozi prijaznost ali grožnjo, pogojuje strah se vanj, ko smo mladi, ujamemo in se z njim borimo do konca življenja.
 
Že če nekdo reče- » moram se učiti« , je to nasilje. Nam potem odzvanja v glavah moram, moram kar pa moramo narediti, je nasilje nad samim seboj. » Moram se učiti, da bom opravil izpit.« Namesto, da bi si rekel, to snov bom z veseljem pregledal, ker bom v njej našel veliko zanimivega. Zato je vloga učitelja tako pomembna, da zna snov predstaviti, da je zanimiva in, da učence pritegne, da jo spoznavajo. Ali preberete cel časopis ali samo teme, ki se vam zdijo zanimive?
 
Ali bi vas osrečevalo, če bi se morali cel časopis naučiti na pamet? Ker, če ne, bi dobili negativno oceno. Če ni strahu se veliko lažje učimo. Če imamo občutek, da nismo prisiljeni v nič, bomo spoznali kaj nas v resnici zanima, in po tem bomo do konca življenja počeli tisto, kar resnično radi počnemo-kar je veliko bolj pomembno, kot postati nesrečen uradnik, ker pač moramo imeti službo. Početi nekaj ker starši silimo v to, ali ker tako zahteva družba, je neumnost.
 
Samo poglejmo stanje pri vpisu na fakultete. Kolikšna je zasedenost pri vpisu v ekonomsko ali pravno fakulteto? Najbrž to ni zaradi tega, ker bi vsi otroci srčno radi hoteli postati ekonomisti in pravniki. Najbrž to zahteva od mladih družba, trenutna situacija, vpliv in ambicije staršev, iskanje večjega kupa denarja in seveda najbrž tudi vpliv ameriških filmov o sposobnih advokatih in biznis menih.

Že s tem, kar resnično radi počnemo, naravno ustvarjamo nov boljši, nepokvarjen  svet. Delajmo tako in tisto, da bo naše delo postajala ljubezen, ki je vidna. Vendar ne moremo ustvarjati novega sveta, če smo prestrašeni.

Zato mora, vsaj v mladih, ostati duh upornosti.
 
Ali sploh vemo kaj je upornost?
 
Ko odraščamo, že v otroštvu, življenje pritiska na nas v obliki staršev, sosedov, učiteljev, tradicije, duhovnikov ter kulture družbe, v katero nas vzgajajo in skušajo vkalupiti. Vse to nas oklepa kot zapor in nas sili v takšne vzorce obnašanja, zato nismo nikoli to, kar smo v resnici.
Ali ni torej pomembno, da nam vzgoja pomaga k svobodi? Da lahko mislimo in živimo brez strahu in sami spoznavamo, kaj je ljubezen? Če imamo svoje otroke resnično radi, jih bomo vzgajali na tak način.
 
Pazili bomo, da bodo svobodni- svobodni v življenju in odraščanju brez strahu, svobodni v veselju. Toda obstaja zelo malo takih staršev na svetu, kajti večina jih zapoveduje svojemu otroku, da mora to in onega ne sme, da mora biti podoben nekemu vzornemu učencu ali svojemu očetu, da mora postati pravnik, policaj, pevec ali kar koli drugega. Vse eni sami pogoji, če bo pridna, bo to in če ne, bo hudo. Strah na strah. Žal, res žal mi je, ko se spomnim, da je iz strahu zaradi slabega uspeha ali česa drugega  v šoli ali staršev veliko-preveč mladih ljudi seglo po svojem življenju. Ali je vredno?
 
Ali smo kdaj pomislili, da se nepravilna vzgoja oz. izobraževanje kaže pri mladih v tem čemur smo priča dnevno. Ali pa na ta način izražajo svoj upor do tega norega sveta: droge, alkohol, nasilje, zgodnja spolnost, tavanje v megli, tavanje brez vizije, izgubljenost. Takšnega sveta mladi nočejo, ta svet je preživel, a ne damo jim možnosti, da bi naredili novega.
 
Zelo težko je razumeti vse te probleme in ko odrastemo, jih lahko spoznamo le, če znamo razmišljati, smo razvili inteligenco. Inteligenca se mora roditi, ko smo mladi, kar pomeni, da morajo vse to najprej spoznati učitelji. A zelo malo je učiteljev, ki bi bili razumevajoči, kajti za večino učiteljev pomeni učiti le posel zaradi denarja-službo. Niso šli v ta poklic zaradi tega, da bi izobraževali na tak način o katerem pišem (oz. razmišljam), pač pa zato, ker so jih tako usmerili njihovi starši. Morda zaradi tega, ker je to varna zaposlitev ali pa zaradi plače. Tako je po tem malo verjetno, da jih izobraževanje otrok kot tudi lastno izobraževanje v resnici zanima.
 
Svet se drobi, razpada na delčke. Vedno znova nastajajo vojne, nasilje se širi, lakota, beda in ustvarjanje bodočega novega sveta je na ramenih mladih. Toda mladi ne morejo zgraditi zdravega sveta, če v njih ni upornega duha, in takšnega pravega upornega duha ne morejo imeti, dokler obstaja strah, ki pohablja inteligenco. Torej ustvarimo možnosti, da naši otroci naredijo nov svet. Doma in v  šoli se vse začne.
 
Svoje razmišljanje sem napisal tako tudi zaradi tega, ker sem bil deležna vzgoje v šoli, ki mi ni pomagala spoznavati samega sebe in tega zapletenega sveta, za katerega sem zdaj prepričan, da ni samo golo zbiranje in pomnenje podatkov o njem. V šoli sem bil večkrat deležen celo udarcev, lasanja in drugih poniževanj. Kakor tudi nekateri moji sošolci. Tega učiteljem nisem zameril, saj zamere ne nosim v sebi.
 
Pred mojim priimkom ne iščite dodatkov v obliki titul, ker jih nimam. Hkrati pa nimam nič proti tistim, ki jih imajo, saj so se trudili, da so jih dobili. Siguren pa sem, da titula še ne zagotavlja tega, da človek razmišlja s svojo glavo in tako razvija svojo inteligenco. Večkrat mu naučenost teorije lahko celo bolj preprečuje, kot nasprotno, saj je naučene podatke pripravljen ponavljati v nedogled. Tako lahko kaj hitro pozabi, da bi bilo dobro, ko bi se sam dokopal do raznih ugotovitev.
 
Ali ni čudno to, da kar govori ali piše človek, ki ima pred priimkom dr., mag., največkrat vzamemo kot čisto zlato?! Nekdo pa, ki na veliko bolj preprost, življenjski, na ne naučen način, brez uporabe neskončnega števila tujk, pove globoke in svobodne misli, ni upoštevan. In to zgolj zaradi tega, ker nima pred priimkom zvenečega naziva.
 
Poznam tudi zelo izobražene ljudi, ki niso obremenjeni s svojimi titulami in jih tudi ne izpostavljajo. Ti so večinoma zares inteligentni in to dokazujejo brez, da bi ljudi obremenjevali s svojimi nazivi. Torej učenje zgolj za titule, boljšo zaposlitev, položaj pomeni zastoj pri razvoju inteligence. Svet oz. države v njem vodijo predvsem izobraženi ljudje z zvenečimi titulami, a kljub temu je na svetu veliko revnih, veliko lačnih, veliko vojn in bede. Ali ni to dovolj zgovoren dokaz, da je bilo nekaj hudo narobe pri njihovi vzgoji? Neverjetno je, da to dopuščajo in, da sami še naprej ustvarjajo nove in nove razprtije.

V razmislek torej vsem, še posebej pa snovalcem in izvajalcem učnih načrtov ter strategij pri vzgoji oz. izobraževanju naših otrok. S pomočjo svobodnega razmišljanja in visoko razvite inteligence ter zavesti naših otrok, bo nastajal nov veliko bolj prijazen svet za vse. Ali jim bomo to pustili in jim pri tem pomagali, jih podpirali in jim stali ob strani pa je na nas!

Naredimo takšno šolo, ki bo morda še koga spodbudila v podobna razmišljanja. Začnimo vsaj razmišljati o njej na  drugačen način. Verjamem, da bodo do drugačnih razmišljanj pozitivni tudi politiki, saj gre tudi za njihove otroke in bomo končno le naredili šolo, ki ne bo produkt nobene politične stranke, nikakršne religije, ideologije, kaj šele  kakšnih ozkih osebnih ambicij in ne bo nastajala s prepiranjem » kdo bo koga« . Ko bodo v parlament nekoč sedli ljudje, ki bodo deležni vsaj približno takšne vzgoje o kateri razmišljam, bomo na njih gotovo ponosni.
 
POTREBUJEMO ŠOLO ZA USTVARJANJE NOVEGA SVETA, SVETA POLNEGA RAZUMEVANJA ZA VSE, SVETA BREZ FIZIČNEGA IN PSIHIČNEGA NASILJA, SVETA, KI BO POLN LJUBEZNI ZA VSE LJUDI IN OSTALO NARAVO. 

Ladislav Troha
                                                          
                                                                                                                                                                  

Galerija slik

Zadnje objave

Tue, 28. Jan 2025 at 22:51

1357 ogledov

Pristopnica v Gibanje OPS
PRISTOPNICA V GIBANJE OPSIme*:______________________________Priimek*:___________________________Datum rojstva*:____________ __________Kraj rojstva*:________________________Državljanstvo*:______________________Naslov bivanja*:______________________Občina*:____________________________Izobrazba*:__________________________Poklic*: ____________________________Zaposlitev:_________________________Številka telefona*:____________________Elektronska pošta*:____________________Pristopam v Gibanje OPS, ker:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________V/na _______________________ Lastnoročni podpis-------------------------------S svojim lastnoročnim podpisom izjavljam, da sem prebral/a in razumel/a Statut Gibanja OPS in dovoljujem, da Gibanje OPS obdeluje in uporablja moje osebne podatke v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov oz. GDPR. Navodilo za pristop: Natisnite si to PRISTOPNICO, jo čitljivo izpolnite. podpišite, skenirajte ali fotografirajte in jo pošljite na naš elektronski naslov: Gibanjeops2013@gmail.com ali pa jo pošljite po navadni pošti na Stara Vrhnika 116, 1360 Vrhnika 

Thu, 23. Jan 2025 at 07:43

1932 ogledov

PLEBISCIT ZA SVOBODNO SLOVENIJO
V 35-ih letih neuspele, za večino škodljive tranzicije smo postali dolžniški sužnji, kronični odvisni od kreditov globalistov, vse manj imamo proizvodnje lastne zdrave hrane, varnost naj bi nam zagotavljali tuji vojaki, izropali so nas za preko 200 mlrd evrov, nam uničili vso vredno lesno, kovinsko predelovalno, celo avtomobilsko, gradbeno in predelovalno industrijo, povzročili beg možganov, da nam vsako leto iz države pobegne tudi 10 in več tisoč predvsem mladih izobraženih ljudi, načrtno vsak dan pa naseljujejo manj izobražene in nevedne ljudi, ki jih lažje izkoriščajo in zlorabljajo, kot ceneno delovno silo, ki zbija stroške dela, ustvarja nelojalno konkurenco domači delovni sili in povečuje dobiček peščici predvsem raub špekulativnim kapitalistom. Pri(h)vatizatorjem.Politikanti, hlapci globalistične in slovenske globoke države, beri mafije, pa izvajajo vse kar jim njihovi gospodarji ukažejo. Tudi, če gre za direktno škodovanje narodu kot je bil npr. izveden kovid zločin zopet človeštvo in rodomor.Vse Vlade in predsedniki do sedaj od leta 1990 so marionetne fugure na šahovnici, ki jih premikajo tisti v ozadju, ki dejansko vladajo.Za pametne dovolj razlage o tem kako zelo smo Slovenci samostojni, suvereni in neodvisni, ker to nismo. Ko vemo kje smo lahko razumemo koliko smo tudi svobodni. Toliko kolikor nam dovoli zločinski režim, ki je po letu 1991 namesto pogreba doživel nesluten polet. Delujejo z vsemi prijemi totalitarizma, a samo bolj na skrivaj in še bolj premeteno kot so to počeli v propadlem socializmu.ZAKAJ PLEBISCIT II.?Z novo družbeno pogodbo se uvaja nov družbrni red NEPOSREDNO KARANTANSKO VLADAVINO LJUDSTVA, še z dvema zakonoma, ki bosta sprejeta neposredno pa se Slovenijo trga iz krempljev globoke države in zato je potreben USTAVODAJNI REFERENDUM, ki mu lahko rečemo tudi PLEBISCIT II.Glasovali bomo o tem, da bo Slovenija končno SVOBODNA PRAVIČNA kar ni bila nikoli. SUVERENA, NEODVISNA in SAMOSTOJNA, kar tudi ni bila še nikoli, ker je od samega začetka okupirana s strani slovenske in svetovne GLOBOKE DRŽAVE. To pa pomeni, da bo po uspelem plebiscitu naloga neposredno izbranih voditeljev države izvesti izstop iz vseh ugrabljenih mednarodnih kriminalnih združb."Plebiscit (latinsko plebis scitum = sklep ljudstva (v starem Rimu odlok ljudske skupščine Concilium Plebis)), je glasovanje prebivalstva na kakem ozemlju o priključitvi le-tega določeni državi ali o razdružitvi od nje." Vir: WikipedijaDecembra leta 1990 smo izglasovali na PLEBISCITU, da se razdružimo s tedanjo skupno državo Jugoslavijo, decembra 2025 pa bomo z veliko večino izglasovali, da se razdružimo z SLOVENSKO IN GLOBALISTIČNO GLOBOKO DRŽAVO. Torej je uporaba termina PLEBISCIT popolnoma na mestu.Zaradi zgoraj navedenih golih krutih dejstev je povsem logično vprašanje slovenskemu narodu naslednje:VPRAŠANJE VSEM SVOBODOMISELNIM LJUDEM V NAŠI PRELEPI DEŽELI SLOVENIJI!Ali se boste 25. decembra 2025 udeležili novega PLEBISCITA na katerem se bomo ZDRUŽENI in ENOTNI ODLOČILI ZA SVOBODNO, PRAVIČNO, SUVERENO IN NEODVISNO SLOVENIJO?Glasovanje o tem nam omogoča 3. člen zdajšnje Ustave,"3. členSlovenija je država vseh svojih državljank in državljanov, ki temelji na trajni in neodtujljivi pravici slovenskega naroda do samoodločbe.V Sloveniji ima oblast ljudstvo. Državljanke in državljani jo izvršujejo neposredno in z volitvami, po načelu delitve oblasti na zakonodajno, izvršilno in sodno."ki je sicer pravno formalno veljavna, ni pa nikoli dobila tudi potrebne legitimnosti, saj nikoli ni ljudstvo o določilih v njej razpravljalo, kaj šele, da bi smelo dati pripombe. Ljudstvu je bila vsiljena, da ne rečemo podtaknjena s takrat novim družbenim redom PARLAMENTARNE DEMOKRACIJE. Ta pa se je popolnoma izrodil v posredniško demokraturo.Nismo jo sprejeli na ustavodajnem referendumu kot bi bilo edino pravilno, saj gre za družbeno pogodbo, ki je temelj vsake države in mora biti sprejeta s konsenzom večine ljudstva na ustavodajnem referendumu. To napako bomo zdaj popravili, Nova družbena pogodba bo kmalu na red, odprla se bo široka javna razprava in na koncu bo sprejeta z večino vseh, ki se bodo udeležili USTAVODAJNEGA REFERENDUMA oz. PLEBISCITA ZA SVOBODNO, PRAVIČNO, SUVERENO IN NEODVISNO SLOVENIJO.Če je vaš odgovor DA ali pa morda NE, delite to zgodovinsko glasovnico, da bo dosegla čim več naših rojakov doma in po svetu. Je pa to osnutek, ko boste začeli sodelovati še ostali bo dobila pa tudi končno podobo.ZDRUŽEN IN ENOTEN NAROD, KI VE KAJ JE TREBA NAREDITI IN VE KAM ŽELI PRITI, VEDNO ZMAGA!PLEBISCIT 2025 ZA SVOBODNO, SUVERENO IN NEODVISNO SLOVENIJO!25. 12. 2025 na dan domnevnega rojstva Jezusa Kristusa, bo slovenski narod stopil na pot RESNICE, ki nas bo pripeljala v SVOBODO IN V SVETLO PRIHODNOST.25.12.2025 bomo obrnili nov list v naši zgodovini in si ga zapomnili, ko smo po sistemu ŠAH - MAT porazili GLOBOKO KLEROKOMUNISTIČNO SLOVENSKO IN SVETOVNO GLOBOKO DRŽAVO ZA VEDNO.PLEBISCIT bomo izvedli v vseh desetih slovenskih deželah, Štajerski, Zasavski, Koroški, Pomurski, Zasavsko Posavski, Dolenjsko Belokranjski, Primorsko Notranjski, Goriški, Gorenjski in Ljubljanski pokrajini v njihovih glavnih mestih. Se pravi v Mariboru, Celju, Slovenj Gradcu, Murski soboti, Krškem, Novem mestu, Kopru, Novi Gorici, Kranju in v Ljubljani. Vse postopke PLEBISCITA bomo opravili ljudje sami in prostovoljno. Vzpostavili bomo LJUDSKO PLEBISCITARNO DRŽAVNO KOMISIJO IN DEŽELNE KOMISIJE in pozvali bomo prostovoljce, da na kakršen koli način izvajajo civilni nadzor.IGRE JE KONEC, ZDAJ GRE ZA SVOBODNO, PRAVIČNO, SUVERENO IN NEODVISNO SLOVENIJO!DELI!Iniciativni in organizacijski odbor ZA OOPS - Osvoboditev, Očiščenje in Preporod SlovenijeRazlaga kratice OOPSPet ključnih korakov ZA Osvoboditev, Očiščenje in Preporod Slovenije, ki jih bo ZDRUŽEN IN ENOTEN NAROD odločno in brezkompromisno opravil na poti v SVETLO PRIHODNOST. Mi želimo živeti v taki Sloveniji in tako bomo ustvarili. ZRUŽENI IN ENOTNI V SVETLI PRIHODNOSTI.Začasna nova zastava in grb za izvedbo tega projekta osvoboditve, potem bo podan javni natečaj, da pridemo do več predlogov in potem se bomo v konsenzu odločili kakšni bodo naši nacionalni simboli. Torej bosta lahko ta dva simbola samo ena od ostalih predlaganih.Bistveno je, da ničesar za nov čas ne delamo pod simboli propadajoče korporacije Slovenija, ker je v star grb vkodirana koda uničenja. Torej nič novega drugačnega in boljšega pod starimi simboli in s starimi politikanti nameščeni levo in desno ne more uspeti. Zato smo zastavili ta najpomembnejši nacionalni projekt pod novima sicer delovnima začasnima simboloma. ZDRUŽEN IN ENOTEN NAROD, KI VE KAJ JE TREBA STORITI IN VE KAM ŽELI PRITI, VEDNO ZMAGA.SREČA PA JE VEDNO NA STRANI POGUMNIH.Gremo Slovenija, ne bo lahko, morda bo zelo težko a SKUPAJ, ZDRUŽENI IN ENOTNI bomo tudi tokrat zmagali.Bog vas blagoslovi, vse dobre in pogumne ljudi!

Mon, 13. Jan 2025 at 12:27

390 ogledov

Nekateri z UDBA.net se vračajo na našo spletno stran
Če ne oni pa njihova še bolj pomanjkljivo vzgojena in pokvarjena mladež ali pa skrbno izbrani in nameščeni pravilno ideološko indoktrinirani kadri. Poglejte in si sami ustvarite mnenje o tem kaj bi se v bistvu lahko spremenilo in demokratiziralo v Sloveniji, če so vse vodili sodelavci ali preverjeni kadri s strani UDBE. Kar se je Janezek naučil, to Janez dela. So pa bile te pdf datoteke nerejene in objavljene 5. julija 2010. KDO NAM JE IN NAM ŠE PIJE NAŠO SRČNO KRI? GLOBOKA DRŽAVA - ZDRUŽENA UDBOKLEROVSKA MAFIJA, povezana in podrejena globalistični mafiji. "UDBA (srbohrvaško Uprava državne bezbednosti, slovensko Uprava državne varnosti) je bila jugoslovanska tajna policija, ki je po drugi svetovni vojni opravljala podobno vlogo kot NKVD v Sovjetski zvezi.UDBA je nastala leta 1946, ko je bila OZNA razdeljena na civilni in vojaški oddelek: civilni del – UDBA in vojaška Kontraobavještajna služba – KOS. KOS je bil leta 1955 preoblikovan v Organ bezbednosti (OB), UDBA pa leta 1966 v Službu državne bezbednosti (SDB).UDBA je v določenem času svojega delovanja, posebej po resoluciji Informbiroja leta 1948, pogosto zapirala (denimo na Goli otok) državljane na podlagi nezadostno utemeljenih obtožb. Nekateri obtoženci so v postopku celo izgubili življenja. UDBA kot jugoslovanska oziroma slovenska politična policija je bila organ za prepoznavanje in sankcioniranje političnih nasprotnikov v nekdanji socialistični Jugoslaviji. Zakon ji je dajal skoraj neomejene pristojnosti, ki so jih udbovci formalno spoštovali. Udba pa je delovala tudi v tujini, kjer takšnih pristojnosti ni imela, zato je delovala tajno. Opravila je niz podtalnih akcij, umorov, izsiljevanj in ugrabitev. Pri tem je uporabljala svoje agente in sodelovala z jugoslovanskimi in tudi tujimi civilisti. UDBA je bila razpuščena leta 1990 z razpadom Jugoslavije.Leta 2003 je nekdanji častni konzul na Novi Zelandiji Dušan Lajovic na internetu na naslovu www.udba.net objavil gradivo iz Centralne aktivne evidence, ki je vsebovala podatke o ljudeh, ki so sodelovali s tajno policijo.Kasneje pa je Lajovic objavil podatke tudi v knjigi z naslovom Med svobodo in rdečo zvezdo. Imena pa so bila okrnjena, izbrisan je namreč ves slovenski politični vrh."Vir: VikipedijaUdba 1. delUdbe 2. delUdba 3. delUdba 4. delUdba 5. delUdba 6. delUdba 7. delUdba 8. delUdba 9. delUdba 10. delElipa OPSp.s. Naslovnica te objave pa je platnica e-knjige, ki bo začela izhajati v 10-ih poglavjih, 1. marca 2025. Na spletni strani www.ugrabljena.si, ki bo takrat tudi odprta.

Fri, 20. Dec 2024 at 21:50

1360 ogledov

Upravna sodnica, magistra Mojca Muha utemeljeno osumljena kaznivega dejanja KRIVIČNEGA SOJENJA
Za začetek bomo namesto celotne sodbe objavili ključne razloge za uvedbo kazenskega pregona zoper omenjeno sodnico. Da je ta sodni zmazek še toliko bolj grotesken in tragikomičen je treba to gospo še malo bolje predstaviti. Je znanstvenica pravnih znanosti z znanstvenim naslovom magistra. Ga. Mojca Muha, ki se je usposabljala tudi v odvetniški družbi Senica in partnerji je pa tudi podpredsednica Upravnega sodišča v Ljubljani. I. razlog za uvedbo kazenskega pregona zoper upravno sodnico, mag. Mojco Muha: Poglejte kaj si je drznila zapisati v PRAVNEM POUKU tega sodnega zmazka:USTAVA JE V VSAKI DRŽAVI TEMELJNI PRAVNI AKT, VSI ZAKONI IN PODZAKONSKI AKTI MORAJO BITI PODREJENI NJEJ IN V SKLADU Z NJO, TOREJ USTAVO. Je to napisala za voljo tega, da se ve kdo tukaj vlada in se požvižga na v Ustavi in Evropski konvenciji zapisane človekove pravice ter temeljne svoboščine? Ali pa je pridobila pravno izobrazbo ter celo znanstveni naslov po sistemu kopiraj prilepi? Druge možnosti ni. Ena od temeljnih človekovih pravic je tudi PRAVICA DO PRAVNEGA SREDSTVA. (25. člen Ustave in 13.člen Evropske konvencije o ČP in temeljnih svoboščinah) Tega dejstva se znanstvenica pravnih znanosti ne zaveda ali pa se ga zaveda pa se vsem v posmeh obnaša z mislijo KAJ MI PA MORETE. Po svoje je odlično, da je padla taka sodba, ker je s tem organizirana kriminalna združba, ki imma očitnno tudi to sodnico na povodcu, povedala, da zanjo ne velja nič kar velja za vse nas navadne smrtnike. Povedali so, da tukaj ni pravice, da tukaj delijo "pravico" oni, ki niso vezani na USTAVO IN ZAKON. In brez sramu še napišejo, da je to SODBA V IMENU LJUDSTVA, se zavedate kakšna perverznost je to???Mnogi se ne, ker se ne zavedate kako hud je zdrs pooblaščene uradne osebe, ki se spusti tako globoko, da preprosto ignorira USTAVNI ČLEN in s tem hladno potepta temeljno človekovo pravico. To prisego poda vsak sodnik, preden začne opravljati sodniško službo. "Prisegam, da bom sodniško funkcijo opravljal-a v skladu z ustavo in zakonom ter sodil-a po svoji vesti in nepristransko."To kar je ta sodnica zapisala v pravnem pouku pač je razlog, da bi se te dni začeli zbirati pred tem Upravnim sodiščem z zahtevo, da se to sodnico v lisicah pelje v preiskovalni zapor, da se to sodbo takoj razveljavi in se oblikuje sodni senat, ki bi sodil po Ustavi in zakonu. To bi itak že morali narediti pred stavbo RTV SLO, ker nam RTV SLO sistematično krši pravici do prejemanja vesti in informacij javnega značaja, ki sta tudi temeljni človekovi pravici in potrebi. Samo na podlagi celovitih, poštenih in objejtivih vesti in informacij si lahko ljudje o kom ali čem oblikujemo svoje mnenje. Če mediji o čemerkoli zganjajo enoumje je to zločin nad našim umom. To so vsi MS mediji na čelu z RTV SLO še najbolje demonstrirali v času KOVID 19 tiranije, ko so zganjali popolno enoumje. Nikakršno drugačno mnenje ali vest ni bilo dovoljeno. Ravnokar je danes prispel na naslov Gibanje OPS ta zapis. Preberite ga, da si morda razjasnite pojme kaj smo pripadniki Gibanja OPS počeli v času K19 tiranije skoraj vsak dan na ulicah in trgih Slovenije, ko smo protestirali zoper samodržtvo oblastnikov. https://wchaustralia.substack.com/p/the-unlawful-suspension-of-human?utm_source=cross-post&publication_id=2285913&post_id=153005133&utm_campaign=1135210&isFreemail=true&r=2qtkna&triedRedirect=true&utm_medium=emailTa sodba bi lahko bila povod za vstajo slovenskega naroda, ampak tega ne bo, ker je žal premalo zavedanja o tem kaj se je zgodilo, mediji pa te sodbe ne bodo problematizirali, saj je ne bodo smeli, ker se ve, da so v spregi GLOBOKE DRŽAVE. Take državne barabije ignorirajo in se delajo kot, da se niso zgodile. To skrpucalo od sodbe je še en dokaz, popolnoma enoznačen, ki popolnoma dokazuje, da Slovenija (še) nima PRAVIČNE pravne države. Pravno državo, ki ni imela s pravičnostjo nobene zveze pa je imela tudi Hitlerjeva Nemčija, ko tudi vemo kaj so tam in po vsem svetu počeli z Judi in tistimi, ki so jim pomagali. Kaj so počeli z nami v času Kovid tiranije pa tudi vemo. Mimo ustave in zakonov na podlagi odlokov so se obnašali kot, da bi imeli vojno ali izredno stanje, za kar ni (še) nihče prevzel nobene odgovornosti. Jo pa tudi ne bo, dokler boste otopeli čakali doma, da se bo morda tudi nad vami izvrši holokavst. Nad mnogimi našimi rojaki se je že ali pa se dogaja ta hip. II. razlog za uvedbo kazenskega pregona zoper upravno sodnico mag. Mojco MuhaSodnica, mag. Mojca Muha, ki je znanstvenica pravnih znanosti trdi, da odgovor na tožbo tožene stranke, torej RS sploh ni potreben ampak je zgolj dana možnost in ne obveznost. Pri tej trditvi se opre na 38. člen Zakona o Upravnem sporu. Zdaj pa preberite ta 38. člen ZUS in povejte kje vidite v tem členu dikcijo, da na tožbo ni treba odgovoriti, in, da je zgolj dana možnost, obveza tožene stranke pa ni na tožbo odgovoriti. Vemo pa, da se mora tudi v upravnem sporu smiselno uporabljati člene Zakona o pravdnem postopku v katerem pa tudi piše kaj se zgodi, če tožena stranka v zakonitem roku, ki ga določi sodišče na poda odgovora na tožbo. Takole pravi Zakon o upravnem sporu v svojem 22. členu: "(1) V upravnem sporu se uporabljajo določbe zakona, ki ureja pravdni postopek, kolikor ta zakon ne določa drugače." Tole pa piše v Zakonu o pravdnem postopku v primeru, če toženka ne odgovori v zakonitem roku na tožbo. "277. členTožena stranka mora odgovoriti na tožbo v 30 dneh od njene vročitve, razen če ta zakon ne določa drugače.Sodišče opozori toženo stranko, da bo v primeru, če v roku iz prvega odstavka tega člena ne bo odgovorila na tožbo, ali če odgovor na tožbo ne bo obrazložen (prvi odstavek 278. člena), izdalo sodbo, s katero bo tožbenemu zahtevku ugodilo (zamudna sodba) in da bo tožena stranka v primeru izdaje zamudne sodbe nosila vse stroške postopka. V pozivu navede naziv in naslov sodišča, pri katerem je treba vložiti pisni odgovor na tožbo, in obvestilo, da zastopanje po odvetniku ni obvezno, če pa stranka opravlja pravdna dejanja po pooblaščencu, mora ta izpolnjevati pogoje iz 87. člena tega zakona.Sodišče toženca ob vročitvi tožbe pozove, naj se izjavi, ali je pripravljen sodelovati v postopku mediacije." Razumete bistvo? Sodnica trdi, da tožena stranka RS na tožbo sploh ni bila dolžna odgovoriti in se sklicuje na 38. člen Zakona o upravnem sporu, ki o tem ne piše niti z besedico. Prav tako pa je izpustila možnost izvedbe mediacije, ki bi jo morala poskušati izvesti. Lahko to razumete?III. razlog za uvedbo kazenskega pregona zoper upravno sodnico mag. Mojco MuhaV sodbi znanstvenica prava trdi, da ministrica za kulturo ni potrebovala pooblastila Vlade RS, ko je podala Odgovor tožbo, ki je bila vložena 8.11.2022.Pri tem se sklicuje in v Sodbi V IMENU LJUDSTVA navaja 16. člen Zakona o državni upravi, ki pravi naslednje: "16. člen(minister)Ministrica oziroma minister (v nadaljnjem besedilu: minister) v skladu s sprejeto politiko vodi in predstavlja ministrstvo, izdaja predpise in druge akte v skladu z zakonom ter sprejema druge odločitve iz pristojnosti ministrstva." "Iz pristojnosti ministrstva..." Kje v tem členu piše, da lahko minister zastopa toženo državo? Pristojnost ministrstva v tem upravnem sporu je bila, da je tožnikovo pritožbo na Odločbo RTV SLO o plačilu neplačanih RTV "prispevkov" zavrnilo. To pa je odprlo možnost, da se je lahko vložilo tožbo zoper državo Republiko Slovenijo, ki ima svojega edinega pravnega zastopnika in to je VLADA RS. Slednja pa lahko in mora, če sama ne želi zastopati RS v sodnih in drugih sporih, pooblastiti kogarkoli, ki ima pravne kvalifikacije, da se na sodišču pojavi kot odvetnik države v imenu Vlade RS kot edine zakonite zastopnice RS. Po pravilu in največkrat Vlada RS pooblasti za zastopanje v sodnih in drugih sporih Državno odvetništvo, kar je naredila tudi v tem primeru, ampak šele 5. novembra 2024, ne pa tudi za podajanje ODGOVORA NA TOŽBO 23.03.2023, ki ga je podala kar ministrica dr. Asta Vračko sama, ki je po izobrazbi umetnostna zgodovinarka, ne pa pravnica. Pooblastilo Vlade Državnemu odvetništvu za zastopanje RS v predmetnem upravnem sporu, ki bi moralo biti podano že za Odgovor na tožbo, bodisi ministrici za kulturo, bodisi že takrat Državnim odvetnikom. Torej je Odgovor na tožbo podala povsem nekompetentna oseba, ki za to dejanje ni imela nobenega pooblastila edine pravne zastopnice države, to je Vlade RS, ki je kot že rečeno edina pravna zastopnica tožene Republike Slovenije. To pa je enako kot bi odgovora na tožbo sploh ne podala in bi moralo Upravno sodišče po pretečenem roku 30 dni izdati ZAMUDNO SODBO. Sodnica mag. Mojca Muha navede v oporo njeni trditvi v tem sodnem zmazku, da ministrica Vrečko ni potrebovala pooblastila Vlade RS še 5. odstavek 17. člena Zakona o upravnem sporu, ki pravi naslednje: 17. člen Zakona o upravnem sporu,"(5) Toženec je država, lokalna skupnost oziroma druga pravna oseba, ki je izdala upravni akt, s katerim je bil postopek odločanja končan. Toženca v upravnem sporu zastopa organ, ki je izdal akt iz prejšnjega stavka, razen če v primeru tožbe zoper državo oziroma lokalno skupnost Vlada Republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu: vlada) oziroma župan po vložitvi tožbe za zastopnika določi državno ali občinsko odvetništvo ali za zastopanje pooblasti odvetnika oziroma odvetniško družbo." Bravo, toženko, torej DRŽAVO v upravnem sporu zastopa organ, ki je izdal akt s katerim je bil postopek končan. To je povsem mogoče tudi v tem primeru in lahko bi v tem upravnem sporu Ministrstvo za kulturo zastopalo toženo državo. Ampak samo v primeru, če bi imelo koga od zaposlenih, ki je pravnik z državnim pravosodnim izpitom, in, če bi ta imel/a znanje in izkušnje na tem področju upravnega prava. In POZOR, a pod pogojem, da bi jo/ga pooblastila Vlada RS kot edina pravna zastopnica države RS. Da je to tako objavljamo neizpodbiten dokaz, ki dokazuje, da se je ministrica dr. Asta Vrečko še kako zavedala, da pri Odgovoru na tožbo potrebuje pooblastilo edine pravne zastopnice države, kar je izključno Vlada RS in je to v Odgovoru na tožbo na naslovnici tudi navedla:s pripisom "POOBLASTILO ZAKONITO 2X", težava njihova pa je, ker ta dva izvoda pooblastila Vlade RS, ni priložila in ju tudi v sodnem spisu ni. Niti nista vpisana v popisu sodnega spisa pa bi seveda morala biti. Treba je pripomniti, da pooblastila od Vlade RS niti nebi dobila, ker nima pravne kvalifikacije, kaj šele pravnih strokovnih kompetenc in znanj pa bi zaradi tega že takrat Vlada RS morala pooblastiti nekoga iz Državnega odvetništva kot je to naredila 5. novembra, tik preden se je zgodila javna glavna obravnava. Prepozno, ker je Odgovor na tožbo že padel, zaradi podajanja brez pooblastila Vlade RS. Da bo ta pravno skrpucalo sodnice, znanstvenice pravnih znanosti, mag. Mojce Muha še bolj razgaljeno, objavljamo še uradni dokument Ministrstva za kmetijstvo na katerem pa je pravilno zapisano za točno katero pooblastilo gre, ko so vložili Odgovor na tožbo v eni od zadev. Torej zakaj bi oba Ministrstva zapisala pri Odgovoru na tožbo, da prilagata pooblastilo za zastopanje tožene REPUBLIKE SLOVENIJE, če po besedah sodnice mag. Mojce Muha, zapisanih v tej ogabni sodbi, pooblastilo sploh ni potrebno??? Ze v prejšnjem delu analize tega sodnega zmazka pa smo predstavili sklicevanje te iste sodnice na 38. člen Zakona o upravnem sporu, ki po trditvi sodnice odgovor na tožbo sploh ni obvezen, ampak je za to zgolj dana možnost, o čemer pa v tem zakonskem 38. členu ZUS, na katerega se v sodbi sklicuje, ni zapisanega niti z eno samo besedo.Je pa jasno in nedvoumno zapisano v tem zakonskem členu, da je tožena stranka dolžna podati Odgovor na tožbo v zakonitem roku, ki ne sme biti daljši od 30 dni. Je morda mislila, da ne bomo pogledali katere zakonske člene je uporabila za oporo na njene trditve? O, joj...prejoj. K temu, da je odgovor na tožbo potreben pa toženo stranko veže tudi Zakon o pravdnem postopku, ki ga je treba smiselno uporabljati v vseh upravnih sporih, če sam Zakon o upravnem sporu ni dovolj jasen, ko do upravnega spora pride. Tako je zapisano v Zakonu o upravnem sporu. Prilagamo še enkrat pooblastilo Državnega odvetništva s strani Vlade RS iz 5.11.2024 v tem upravnem sporu, kar samo po sebi pove, da morajo vsi organi v sestavi Vlade RS, tako Državno odvetništvo kot Ministrstva in drugi organi ter službe pri zastopanju v sodnih sporih zoper državo REPUBLIKO SLOVENIJO pridobiti pooblastilo Vlade RS, da lahko namesto nje zastopajo toženo državo. Ob dostavi sklepa Vlade RS o pravnem zastopanju na Upravno sodišče, Državno odvetništvo tudi navede kateri pravni strokovnjak z imenom in priimkom bo namesto Vlade RS zastopal toženo REPUBLIKO SLOVENIJO oz. državo. Tako je pravilno poslovati, da se ve katera oseba bo sprejela odgovornost za zastopanje države. Takega pooblastila pa ministrica dr. Asta Vrečko očitno ni imela in ga pri Odgovoru na tožbo niti ni priložila kar dokazuje popis sodnega spisa. In to je bistveno ter zakonita pravna podlaga na kateri bi morala sodnica ustaviti ta sodni spor in izdati ZAMUDNO SODBO.Posledice zamudne sodbe pa so zapisane v 13. členu Zakona o pravdnem postopku, ki pravi, da se v primeru, če tožena stranka ne odgovori na tožbo v zakonskem roku, ki ga postavi sodišče, UGODI TOŽBENEMU ZAHTEVKU. Ker dr. Asta Vračko ni bila pooblaščena s strani Vlade RS za podajo Odgovora na tožbo je enako kot, da ga sploh ni vložila. Če bi bilo obratno pa bi npr. zastopal tožnika odvetnik, ta pa nebi priložil pooblastila za zastopanje pri Odgovoru na tožbo, bi sodišče izdalo ZAMUDNO SODBO, saj bi štelo, da Odgovora na tožbo sploh ni podal. Tako spoštovani bralci, cenjeni sodržavljani, dragi rojaki Slovenci s svojo pametjo in inteligenco. Po teh treh analizah sodnega skrpucala do sedaj je popolnoma jasno, da je tožnik g. Ladislav troha doživel še eno neustavno, nezakonito in krivično sojenje in to s strani znanstvenice pravnih znanosti z znanstvenim naslovom magistrica. Ga. Mojca Muha je hkrati tudi namestnica vodje Upravnega državnega sodišča v Ljubljani kar je visoka funkcija in to daje tej celotni sodni sagi o RTV še večjo težo grotesknosti in tragikomedije. Je pa to šolski primer slovenskega KRIVOSODJA, ki pa se dotika najmanj 600.000 ljudi in ne zgolj enega posameznika, ki morajo pod grožnjo izvršbe plačevati RTV davek na poneumljanje zgolj zato, ker imajo kakršen koli sprejemnik, TV, radio, avtoradio, računalnik, tablico ali pametni telefon, ko je za sodišče bistveno samo to.Vsebine, laganje, manipuliranje, cenzura, ne-posredovanje zelo pomembnih informacij javnega značaja ljudem, navijaštvo za to ali ono politiko, šikaniranje, diskreditacije in ignoranca s strani vodstva RTV SLO, kar je bilo dokazano v tožbi in na eni in edini glavni obravnavi, so za to "sodnico" nepomembni in irelevantni. Če imaš enega od sprejemnikov bodi tiho in plačuj, pa še podražili bomo z 1.1.2025. RTV SLO ti pa žali um in dostojanstvo, ti pere možgane in manipulira ter straši pa laže o naprimer učinkovitih in varnih cepivih zoper K19. Razlogi in dokazi v tožbi so zahtevali že v štartu oblikovanje SENATA, ki bi moral zaslišati vse predlagane priče, predsem celotnega vodstva RTV SLO in ugotoviti, da sta slovenskemu narod KRŠENI ČLOVEKOVI PRAVICI IN TEMELJNI SVOBOŠČINI, PRAVICA DO SVOBODNEGA ZBIRANJA VESTI IN PRAVICA DO PRIDOBIVANJA INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA, KAR BI MORALA DOSLEDNO, POŠENO, CELOVITO IN NEPRISTRANSKO DOSTAVLJATI V SLOVENSKE DOMOVE RTV SLO, K ČEMUR JO ZAVEZUJE OSNOVNO POSLANSTVO ZARADI ČESAR JE BILA SPLOH USTANOVLJENA IN ZAKON O RTV TER ZAKON O MEDIJIH.SODNICA JE SAMO OMENILA, DA SE JE TOŽNIK SKLICEVAL NA ZAKON O RTV, ZAKON O MEDIJIH TER ZAKON O OBLIGACIJSKIH RAZMERJIH, NIKJER V SODBI PA NI ZAVRNILA TOŽNIKOVIH DOKAZOV IN CITIRANJA ZAKONSKIH ČLENOV, ŠE POSEBEJ IZ OBLIGACIJSKEGA ZAKONIKA, KI VARUJE VSE NAS PRED SAMOVOLJO RTV SLO.TAKO TA SODBA TUDI PO VSEBINI NI SKLEPČNA IN JE NEOBRAZLOŽENA. SEVEDA PA SE V PROTIARGUMENTIRANJE TRDITEV IN ZAKONSKIH ČLENOV NI SPUSTILA, KER NI IMELA NOBENIH PROTIARGUMENTOV, ZATO JE VSE POMETLA Z MIZE Z ENO POTEZO. ČE IMAŠ KAKRŠEN KOLI SPREJEMNIK, BODI TIHO IN PLAČUJ, KAR PA POČNE RTV SLO KOT SERVIS ZA POŠTENO INFORMIRANJE LJUDSTVA PA JE IRELEVANTNO. SODNICA MOJCA MUHA JE PRESTOPILA MEJO ZAKONITOSTI IN JE UTEMELJNO OSUMLJENA, DA JE STORILA NASLEDNJE KAZNIVO DEJANJE: Protizakonito, pristransko in krivično sojenje288. člen kazenskega zakonika RS"(1) Sodnik, ki pri vodenju sodnega postopka ali izrekanju sodne odločbe zavestno krši zakon ali izkrivlja pravo, da bi stranki v postopku škodoval ali ji neupravičeno dal prednost, se kaznuje z zaporom do treh let.(2) Enako se kaznuje sodnik, ki z namenom iz prejšnjega odstavka tega člena opre sodno odločbo na dejstva, za katera ve, da ne obstojijo ali se krivo podtikajo z lažnimi ali nedovoljenimi dokazi." Za celoten ta upravni spor je pomembno samo to, da bi morala izdati ZAMUDNO SODBO,ker je obvezen Odgovor na tožbo pravno neveljaven, saj ga je podala oseba dr. Asta Vrečko, ki pa za to dejanje ni pridobila uradnega pooblastila Vlade RS kot edine pravne zastopnice države. Da ga je Ministrstvo za kulturo priložilo celo piše na naslovnici Odgovora na tožbo, sicer brez ovezne oznake oz. številke sklepa Vlade RS kot je to običajno, a ga v resnici ni, ker ga tožnik nikoli ni videl v sodnem spisu, niti ni vpisan v popisu sodnega spisa.To bo moralo potrditi zdaj Ustavno sodišče s svojim sklepom kot tudi RAZVELJAVITI TO OGABNO SODBO, ker v pravnem pouku sploh nima navedene možnosti uporabe pravnega sredstva. Še več, sodnica je navedla, da na to sodbo NI PRITOŽBE, kar je direktna kršitev temeljne človekove pravice zapisane v 25. členu Ustave in 13. člena Evropske konvencije o človekovih pravicah, PRAVICE DO UČINKOVITEGA PRAVNEGA SREDSTVA. To pa pomeni, da se lahko pritožnik takoj obrne na ustavno sodišče, ker mu je kršena ena od temeljnih človekovaih pravic. Ampak tega ne bo storil, ker nima nobenega smisla izgubljati časa in enerije, ker je tudi Ustavno sodišče v spregi GLOBOKE DRŽAVE pa je rezultat presoje znan že danes. Morali bi podati pobudo za kazenski pregon zoper imenovano sodnico na Specializirano državno tožilstvo pa tudi tega ne bo, ker morajo to narediti tožilci kar sami po uradni dožnosti oz, kateri koli miličnik, ki bo tole bral, da bo postal policaj.ČE JE BIL TA ZMAZEK OD SODBE NAPISAN V IMENU LJUDSTVA, SI BO O TEM LJUDSTVO SAMO USTVARILO SVOJE MNENJE IN JO BO V KOMENTARJIH RAZTRGALO, ZATO NE RABIMO NOBENEGA USTAVNEGA SODIŠČA.OBLJUBLJAMO PA, DA BOMO OB SPREJEMU NOVE DRUŽBENE POGODBE, KI BO NOV PLEBISCIT A TOKRAT ZA OSVOBODITEV SLOVENIJE, PREDLAGALI NARODU V SPREJEM ŠE ISTI DAN NOV ZAKON O RTV SLO, KI BO POSTOPNO UKINIL OBVEZNO PLAČEVANJE TEGA VSILNEGA DAVKA NA PONEUMLJANJE. NOV TAK ZAKON IMAMO ŽE PRIPRAVLJEN.Zato bo veliko bolj produktivno kot se igrati pink ponk z ugrabljenimi organi vložiti trud in energijo v NAJPOMEBNEJŠI PROJEKT V ZGODOVINI SLOVENSKEGA NARODA, TO JE V OSVOBODITEV, OČIŠČENJE IN PREPROD SLOVENIJE. KO SLOVENSKI NAROD Z OSVEŠČENIMI POLITIKI SLOVENIJE ZMAGA NA NOVIH VOLITVAH, BO V TEJ DEŽELI VSE DRUGAČE. NAREJENE PA BODO TUDI REVIZIJE KRIVIČNIH SODB IN POPRAVlJENE BODO KRIVICE VSEM, KI SO JIH DOŽIVELI, ŠKODO PA BODO PLAČALI IZ LASTNIH ŽEPOV IN Z VSEM LASTNIM PREMOŽENJEM TISTI, Z IMENI IN PRIIMKI, KI SO JIH POVZROČILI.To je torej zdaj tudi politični program Osveščenih Politikov Slovenije, ki bodo v službi naroda speljali še bolj POMEMBEN projekt kot je bil tisti 1990-1991, ko smo se za zelo kratek čas OSAMOSVOJILI. Zelo kmalu za tem pa so nas potisnili v povsem podrejen položaj Bruslju in mendatlno pohabljenim globalistom, ki so se odločili nas iztrebiti. Šli smo iz dežja pod slap. Zato imamo zdaj ljudje v tej državi dvojno nalogo, osvoboditi se iz okov slovenske in svetovne globoke države. Ne bo lahko, a ko se ZDRUŽIMO IN POENOTIMO v hotenju zaživeti svobodno, nam tega ne bo mogel preprečiti nihče več. Znova bomo kot smo leta 1990-91 veliko tvegali, a neprimerno manj, če tega ne storimo. Kajti čakati in upati, da nas bo osvobodil kdo drug, pomeni stopati po poti v pogubo. Še ne vidite kaj se dogaja? Kaj je dva dni nazaj izjavil še eden v nizu vodji marionetnih Vlad? POSLUŠAJTE zelo kratko je. To javno pisanje je namenjeno tudi temu, da se ostali kaj naučite in se še tisti, ki se še niste soočite kako deluje ta zločinski režim, še bolj pa zato, da se pridružite osvobodilnemu Gibanju OPS in novi politični skupini Osveščeni Politiki Slovenije, ker samo tako bo slovenski narod končno dosegel zmago in svobodo. Volitve bodo kmalu, tokrat se jih bomo udeležili tudi pripadnice in pripadniki gibanja OPS, a pod pogojem, da se ideja o resnični svobodi vsidra v vaša srca in boste za resnično svobodo pripravljeni tudi kaj narediti. To je pogoj, kot je bil pogoj leta 1990, ko smo množično stopili skupaj in smo bili pripravljeni žrtvovati celo svoja življenja, da bi zaživeli v svoji državi. Zdaj potrebujemo ponovitev zgodovine, ker samo tako bomo lahko oblikovali najboljšo listo srčnih strokovnjakov za volitve in ključen pogoj združene množice za to, da bomo lahko kontrolirali vsako volišče. Vsako njihovo dejanje v državi z svojimi predstavniki, da nove prevare ne bo. Če pa kljub temu bodo poskusili rezultate zgoljufati pa se potem takoj vsi dobimo v Ljubljani in izvedemo islandski scenarij osvobajanja. Mirno a odločno z vtrajnostjo in jasnimi zahtevami, vsak dan, do zmage.Ni druge dragi rojaki kot začeti z nova, RESETIRATI - PONASTAVITI in na novo NA TEMELJU NOVE DRUŽBENE POGODBE, zgraditi po pameti in pod taktirko z znanjem opremljenih, pokončnih in poštenih ljudi -strokovnjakov, državo kot smo si jo želeli leta 1990. A so nas prevarali, poniževali in nas pripeljali na rob propada. Si bomo dovolili, da nas še pahnejo vanj? NE, NIKOLI! Začeti bo treba tam v letu 1990 ko smo se pustili naplahtati starim gospodarjem, ki so obljubljali, da bo poslej vse drugače, da bomo druga Švica, so se pa v resnici zgolj preoblekli v nova cesarjeva oblačila in ndaljevali vse po starem. S tem, da so izvedli roparski pohod stoletja in nas oropali za preko 200 mlrd evrov. Ostala je stara zanikrna miselnost, vladati tako, da imaš vse pod kontrolo, na vseh odgovornih mestih pa sebi pokorne in ubogljive ljudi, če tudi manj sposobne, bolj premetene in bolj lenobne. To so te dni ugotovili tudi Srbi, poslušajte kaj je povedal nekdo, ki zelo dobro ve kje je problem. TUKAJRezultati takega početja pa so vidni na vseh podočjih vsak dan bolj. Gre za dobesedno razpadanje sistema. Ni treba niti naštevati. Tovori-ši z leve in desne, ter vsi iz ozadja, ki to režirate, kreirate in nadzirate, zraven pa še ropate in plenite sadove žuljev naroda, ZAVOZILI STE.Slovenija je zavožen grunt, kar se zgodi z vsako kmetijo, ki jo star gospdar ne preda pravi čas v upravljanje mlajšemu, naprednemu in delovnemu gospodarju.Pa ne vašim naslednikom, ki ste jih vi vzgoli še slabše kot ste bili vgojeni sami, ampak mlademu poštenemu, pravičnemu in marljivemu gospodarju, kar bi se moralo zgoditi takoj po letu 1990 pa se ni, ker ste stari gospodarji po miselnosti in socialistično komunističnih navadah vse vzode odločanja premeteno in z vsakokratno prevaro na volitvah s pomočjo vaših medijskih trobil, zlaganih anketah in volilnih komisij obdržali v svojih krvavih rokah. Tudi zato so vse vaše rabote in zločini še vedno pometeni pod preprogo. Mi si želimo tako državo in tako jo bomo tudi ustvarili, vi pa boste brez vsega naropanega premoženja, dober razvoj, uspeh in srečen slovenski narod opazovali izza ograd zaporov, kjer boste opravljali družbi koristna dela.Tako boste prvič služili pošteno za svoje preživetje, kar boste ustvarili več pa bo šlo za poplačilo narodu, da mu boste vsaj malo poplačali do konca življenja kar ste mu storili. Narod vas bo spremljal preko on-line kamer, da bo opazov ali ipolnjujete vse zahtevane norme. Že kdaj ste bili opozorjeni, da tega ne počnite s strani g. Ladislava Trohe. Že leta 1998, ko je izstopil iz Slovenske vojske, saj mu je bilo dokončno jasno, da dela za mafijo, ki je sesuvala enega osrednjih stebrov državnosti, plenila in ropala proračun Ministrstva za obrambo in slabila moč Slovenske vojske. Piše se druga knjiga in v njej bo zapisano vse kar nebi smeli početi v škodo slovenskega naroda in kako vam je uspel veliki met z roparsko tranzicijo od zrežirane udbovske afere JBTZ nanprej opehariti nveden in naiven narod. Bo pa v knjigi objavljen tudi natančen načrt kaj naj naredimo, da se dokončno OSVOBODIMO.Za ODCEPITEV ste narod navdušili z vašimi medijskimi trobili vi, ker ste svoje zločine in odgovornost za klavrni razpad prejšnje države lahko skrili prav za projekt OSAMOSVAJANJA. Zaslepili ste narod z sladkimi besedami in lažnimi oblčjubami o novi Švici in ga žejnega peljali preko vode. Nemesto, da bi vam narod sodil za 45 let tiranije, vam je ploskal. Kapo dol, brilkantno ste to speljali. Tokrat pa ne bo tako, za OSVOBODITEV se bomo navdušili sami, ker ste vse medijie ugrabili, združen in enoten narod pa bo zahteval za vas sojenje pred PRAVIČNO PRAVNO DRŽAVO in doživljenjski zapor, ker bi bila za vas smrt odrešitev. Čim dlje vam bomo želeli in pomagali živeti, da boste osramočeni še dolgo vrsto let.Vabimo vse državljanke in državljane, Slovenke in Slovence doma in po svetu, da se pridružite Osvobodilnemu Gibanju OPS in po svojih močeh pomagate, da bomo še bolje in hitreje napredovali v smer Osvoboditve, Očiščenja in Preporoda Slovenije. Pa takoj pripravimo tudi vse za ustanovitev drugačne politične skupine Osveščenih Politikov Slovenije. Kliknite na obrazec ali TUKAJ, da si natisnete PDF obrazecIzvolite zdaj na koncu si ogledati, prebrati ta pravni zmazek od SODBE V "IMENU LJUDSTVA" znanstvenice pravnih znanosti, mag, Mojce Muha, podpredsednice Upravnega sodišča v Ljubljani. Poslušajte pa tudi KAJ JE TOŽNK POVEDAL NA SOJENJU 25.11.204Ko je prisotna zdrava pamet, načelnost in poštenje tudi noben znanstveni naslov ne pomaga, da bi stvari prikazali drugačne kot so. RTV SLO je krišteljica temeljnih človekovih pravic in zato bomo morali vsako leto plačati že 170 € od novega leta naprej. Pa to ne bo več dolgo, če se boste dragi prijatelji tudi sami podvizali. Blagoslovljene Božične praznike in vse dobro in najlepše v Novem letu 2025.1990 SE JE ZGODIL PLEBISCIT ZA OSAMOSVOJITEV, 2O25 NAJ SE ZGODI PLEBISCIT ZA OSVOBODITEV. ZDRUŽEN IN ENOTEN NAROD, KI VE KAJ JE TREBA STORITI IN VE KAM ŽELI PRITI, VEDNO ZMAGA.Ekipa OPS

Fri, 6. Dec 2024 at 07:40

883 ogledov

Zvočni posnetek sojenja v zadevi Ladislav Troha : RTV SLO (audio video posnetek)
GLASOVNI POSNETEK iz zgodovinskega sojenja v primeru Ladislav Troha zoper RTV SLO, ker to zahteva plačilo RTV "prispevka", kljub temu, da dokazano krši Ustavo in zakon, je na voljo za poslušanje vsem.Zmedena državna odvetnica trdi, da je dovolj, da imate kakršno koli možnost gledanja RTV oddaj in je že samo to, samo po sebi razlog, da morate plačevati RTV davek na poneumljanje.Sicer pa je zdaj bistveno, da sodišče izda ZAMUDNO SODBO, ker je tožena stranka podala odgovor na tožbo brez zakonitega pooblastila Vlade RS. Tako je tudi nastop državne odvetnice brezpredmeten, ker jim je zadeva že padla, saj kot že rečeno v odgovoru na tožbo niso predložili zakonitega pooblastila Vlade RS ampak so ga šele dva dni pred javno glavno obravnavo.Zdaj vas pa prosimo, da ta zvočni posnetek delite na vse možne načine, da ga bo poslušalo še več naših rojakov doma in po svetu, da se ve in razume, da RTV, ki ne deluje v skladu z Ustavo in zakoni, nismo dolžni plačevati.Ta sodni proces je izredno pomemben, ker bo sodnica morala spisati PRECEDENČNO SODBO, kar bo pomenilo razbremenitev vseh nas, da bi še naprej plačevali manipulativno in zavajajočo ter lažnivo RTV SLO.Deli!Posnetek pa poslušajte na tej povezavi.https://www.facebook.com/share/v/44UhNGCBDiVovASC/In si po poslušanem posnetku preberite še tale prispevek o katastrofi, ki jih povzročajo strupeni MRNa zvarki, ki jim nekateri pomembni strokovnjaki, politikanti in novinarji rečejo brez sramu kar učinkovita in varna cepiva.https://insajder.com/svet/cepiva-mrna-odgovor-na-biolosko-orozje-nevarna-za-zdravje-njihovo-uporabo-bi-bilo-potrebnoTo samo potrjuje navedbe tožnika na sodišču v kakšnen grozovit zločin je ljudi spravila nacionalna RTV SLO, ker ni preverila ničesar, ker je prikrila ključne informacije o prevari kovid 19, uraden dokument, ki je razkril, da Pfizer ob dobavi svojih zvarkov ni vedel ali so ta učinkivita in ali so varna, vedel pa je, da lahko povzročijo še nepoznane stranske učinke.In zdaj RESNICA prihaja na dan, RTV SLO pa še vedno nič. Še vedno vsi veliki uredniki in novinarji, ki bi morali ždeti za zapahi zaporov, tiščijo glave v pesek in čakajo, da bo morda šlo mimo. Pa ne bo šlo, tokrat pač se tega zločina zoper človeštvo in genocida ne bo dalo pomesti pod preprogo. Tudi ne tako, da bi skušal Janša in ostali genocidniki zanetiti državljansko vojno.Ljudje ne nasedajte novim udbovskim provokacijam, ki se jih bodo šli, da bi vas spravili v medsebojna obračunavanja, ker je samo uvedba izrednih ali vojnih razmer njihova možnost bega pred odgovornostjo.Ekipa OPS

Thu, 28. Nov 2024 at 21:24

927 ogledov

UPRAVNA SODNICA, mag. Mojca Muha tožniku RTV SLO ne želi posredovati zvočnega posnetka (VIDEO)
UPRAVNA SODNICA, mag. Mojca Muha tožniku RTV SLO ne želi posredovati zvočnega posnetka z javne glavne sodne obravnave, čeprav je sama odredila zvočno snemanje naroka. Preberite korespondenco in se čudite, ko bodo vsi veljaki tega skorumpiranega sodstva trdili, da vsi delajo strokovno in zakonito. Boste še dolgo tiho in boste šele takrat dojeli, ko boste sami morda padli v njihove mline??? Da mi ne izroči posnetka pa je samo en razlog, bojijo se vas, da bi poslušali to šlamastiko, ki se je v ponedeljek 25.11.2024 odvila na Upravnem sodišču.In še: Se je morda kdo vprašal, zakaj noben slovenski medij ne poroča narodu, da en državljan toži RTV SLO, ker ta nenehno krši Ustavo in zakon, saj sistematično zavaja, manipulira, laže in ne posreduje ljudem pomembnih informacij javnega značaja. Da vam pomagamo, zato ne poročajo te informacije javnega značaja, ki se dotika najmanj 600.000 gospodinjstev, dragi prijatelji, ker so vsi na povodcu UDBOKLEROVSKE MAFIJE.VIDEO posnet po zgodovinski sodni razpravi, v ponedeljek 25. 11. 2024. In še dokument, ki pokaže kako je prav ravnati, ko stranka v postopku zahteva zvočni posnetek. Delite to objavo, ker medijskega poročanja o tako pomembni zadevi, ki se dotika več kot 600.000 prisilnih plačevalcev RTV davka na poneumljanje ne bo. Zato bi vsak posameznik moral postati medij. Gremo naprej do resnične SVOBODE, sodelujmo! Ekipa OPS
Teme
Šolstvo

Zadnji komentarji

Tomaž Štamcar :

16.2.2025 13:32

SATAN.ISTI 666 IN NJIHOVI LAŽNIVCI NACI-KOMUN.ISTI Donald Drumpf-Trump "Družina Donalda Trumpa ima NEMŠKE KORENINE. Njegov ded Friedrich Drumpf je bil rojen leta 1869 v vasi Kallstadt v Nemčiji. Priimek Drumpf je bil pogost v regiji, vendar so ga kasneje spremenili v Trump, da bi se bolje vključili v Združene države." Melanija Knauss-Drumpf "V nasprotju s pomanjkanjem, ki so ga mnogi (mi žrtve) trpeli v komunističnih časih, so Knavsevi živeli dobro," poroča GQ. Medtem ko je bil Viktor domnevno ČLAN SEVNIŠKE KOMUNISTIČNE PARTIJE, je tiskovna predstavnica Trumpove kampanje Hope Hicks za New York Times povedala, da Knavs nikoli ni bil "aktiven član" stranke." "Victor in Amalija imata 2 hčerki. Prva hči Knavsevih Ines je od prve dame starejša kakšno leto. Sestri sta bili v Mar-a-Lagu s FILANTROPINJO iz Palm Beacha Audrey GRUSS. Priimek Knavs so spremenili v NEMŠKO OBLIKO Knauss." Elon Musk ELON MU$K RESNIČNI ZLOBNEŽ PSIHOPAT IN NACIST V EKIPI TRUMP (lažeta tudi s frizuro). EM666 se sam razkriva kot nacist Z NACISTIČNIM POZDRAVOM in sam pove, da je črni okultni M.AGA. Črna barva smrti mu lepo pristoji in M je zloglasna 13. Hitlerjevi nacisti so bili okultni satanisti. Vse povezano z lažnimi židi-pravimi bankster satanisti in JAR aparthajdom. Še en dokaz, da satanisti vladajo svetu z njihovim bankster denarjem in njihovimi ideologijami nacizmom komunizmom feminizmom aparthajdom... YT Democracy Now! video: 10. februar 2025, 350,039 ogledov "Mafija PayPal": južnoafriški oligarhi, ki obkrožajo Trumpa, od Elona Muska do Petra Thiela https://www.youtube.com/watch?v=QAHSgVk84B0

Prijatelji

Dajana  BabičViktor Moravec

NAJBOLJ OBISKANO

V razmislek o vzgoji in izobraževanju naših otrok