Toyota je z aurisom leta 2010 odprla poglavje, kjer ji tudi danes nihče ne zmore slediti - zmogljiv hibridni pogonski sklop. V senci so bili tehnološki sistemi, ki so danes stalnica v C segmentu. Auris je ob prenovi, poleg številnih izboljšav in novih pogonskih motorjev, dobil tudi paket asistenčnih sistemov, za katere pri Toyoti pravijo, da jih ne bodo imeli na ceniku, ampak jih bodo zaradi ugodne cene, ali serijske opreme, vozniki dejansko uporabljali.
Leta 2010 je bila Toyota prva, ki je ponudila tri različne pogonske sklope pri modelu C segmenta, bencinski, dizelski in hibridni. Poleg zanesljivosti in zgledne prostornosti je bil prav to glavni adut Japoncev, ki jim ne moremo očitati, da s hibridi niso spremenili miselnosti pri, v dizle zaljubljenih, Evropejcih. To lahko, glede na številke prodaje, trdim tudi za Slovenijo. 50 odstotkov vseh aurisov v Evropi je hibridov, lani so jih prodali 178.000 tisoč, so nam s podatkom postregli pri Toyoti. V Sloveniji je ta odstotek nekoliko manjši, med 30 in 35 odstotki. Še vedno so do konca lanskega leta prodali preko 3.000 hibridnih aurisov. Pri Toyoti pravijo, da so hibridi najboljši način pridobivanja novih kupcev, a praksa kaže, da vozniki danes pogosto izbirajo popoln paket.
Beri dalje...
Jun 04, 2015