Članek
Zaradi praske na najetem avtomobilu ob varščino
Objavljeno Jul 21, 2015

Evropska komisija je zaradi veliko primerov pritožb potrošnikov na področju najema vozil pet največjih podjetij, ki se ukvarjajo z oddajo vozil v najem v EU, pozvala k uskladitvi obstoječe prakse z zahtevami evropske zakonodaje o varstvu potrošnikov.

Število pritožb potrošnikov pri najemu avtomobila se je v letu 2014 glede na leto 2012 povečalo kar za 50 odstotkov.

Zaradi strme rasti pritožb je komisija ob sodelovanju nacionalnih nadzornih organov pet največjih podjetij, ki se ukvarjajo z oddajo vozil v najem v EU (Avis-Budget, Enterprise, Europcar, Hertz, Sixt), pozvala k uskladitvi obstoječe prakse oddaje vozil v najem z zahtevami zakonodaje o varstvu potrošnikov, ki jih določajo pravila EU.

"Potrošnica je najela vozilo in plačala 600 evrov pologa. V času najema je nekdo opraskal avto in povzročil manjšo škodo, ocenjeno na manj kot 100 evrov. Ob vrnitvi vozila je agencija zadržala celoten znesek pologa, agent pa je voznici to utemeljil z obrazložitvijo, da je tako določeno v pogodbenih pogojih," ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo navaja enega od 1750 primerov, ki jih je mreža centrov lani obravnavala na področju najemanja vozil.

Beri dalje...