Članek
Mazda: Tudi majhni so lahko uspešni
Objavljeno Jul 27, 2015

„David proti Goljatu,“ bi lahko po bibljisko opisali Mazdino zgodbo na slovenskem avtomobilskem trgu. Z dolgoročno strategijo, ki temelji tudi na samosvoji avtomobilski filozofiji, se glede na prodajne rezultate Mazda Motor Slovenija, z vsega osmimi zaposlenimi, uspešno kosa z velikimi znamkami, ki v promocijo svojih modelov pri nas vlagajo na milijone evrov.

Pogovarjali smo se z direktorjem Mazda Motor Slovenija Alešem Margučem.

Za vami je odlična prva polovica leta, kar zadeva prodajo. 
Letos se res lahko pohvalimo z odlično prodajo. Vzrok temu ni rahla rast lokalnega trga, pač pa prihod Mazdinih novih modelov. Letos smo predstavili že štiri nove ali obnovljene modele. Najprej novo generacijo mazde2, ki nastopa v najbolj številčnem segmentu, nato prenovljeni mazdo6 in CX-5, nazadnje pa še težko pričakovani, za nas povsem nov model, mazdo CX-3, ki vstopa v trenutno najbolj rastoč segment na našem in tudi evropskem tržišču. Prav zaradi prihoda novih modelov beležimo letos 45-odstotno rast v prodaji. Ko smo napovedali, da je naš končni cilj v letošnjem gospodarskem letu prodati blizu tisoč vozil, smo bili deležni rahle skepse. 500 prodanih avtomobilov v prvi polovici leta pa nakazuje, da bo cilj dosegljiv. Ogrozi ga lahko le omejena dobava aktualnih modelov.

Beri dalje...