Nemški inštitut Tec-RMI je pod drobnogled vzel avtomobile različnih znamk, z različnimi pogonskimi motorji, bodisi dizelskimi, bencinskimi oziroma hibridnimi, in primerjal stroške vzdrževanja med ekvivalentimi vozili.
Rezultati raziskave so zelo zanimivi, le pri Toyoti so ugotovili, da je vzdrževanje hibridov cenejše, kot pa vozil z bencinskim ali dizelskim motorjem.
Klasični hibridni avtomobili imajo dva pogonska sistema: motor z notranjim izgorevanjem in električni motor, ki sta natančno usklajena med seboj. To pomeni nekoliko višjo nakupno ceno, kaj pa to pomeni za stroške vzdrževanja?
V prid hibridov govori marsikaj
Vsa testirana vozila na testu, vseh znamk, so bila stara tri leta, oziroma so imela 120 tisoč prevoženih kilometrov. Tec-RMI je sklenil, da so stroški za hibride, z izjemo modelov toyota auris in lexus IS 300h, pri vseh drugih znamkah višji, kot za klasične pogonske motorje.
Po ugotovitvah neodvisnih strokovnjakov lastnik hibridnega aurisa ali lexusa IS v primerjavi z bencinskim ali dizelskim auisom, oziroma modelom IS privarčuje na vzdrževanju vozila. Toyotini hibridi ne uporabljajo konvencionalne pogonske dele. Pri hibridnem aurisu tako ni potrebno zamenjati jermenov, zaganjača, alternatorja ali sklopke, ker teh komponent v hibridnem pogonskem sklopu ni. Zavorne ploščice in diski se obrabljajo mnogo počasneje, saj večino časa hibridi zavirajo z generatorjem.
Beri dalje...
Aug 25, 2015