Delavni stroji, kar lahka gospodarska vozila tudi so, so se dokončno spremenili v neke vrste hibridov, ki jih predvsem obrtniki zjutraj uporabljajo za službo, popoldan in ob koncih tedna pa za družinske potrebe. V času, ko so potrebe družin vse večje, v ospredje stopajo tudi potniške različice.
Volkswagen je v ta namen predstavil dva povsem nova aduta - novega caddyja in novega transporterja (T6). Slednji ima zaradi svoje bogate, 65-letne zgodovine in tradicije status znamke znotraj znamke.
Trg lahkih gospodarskih vozil v Sloveniji je v rahlem upadu, pa še to zaradi ene avtomobilske znamke, ki statistično beleži velik padec registracij. Vse ostale znamke, med njimi je tudi Volkswagen, beležijo rast prodaje.
Pri Volkswagnu si v prihodnjih letih obetajo še veliko več, saj bodo po vzoru na osebna vozila na isti platformi združil tudi lahka gospodarska vozila, od caddyja, do transporterja in velikega crafterja, v katerim vidijo še veliko potenciala in je statistično najmanj zastopan VW model med Slovenci. V ta namen so na Poljskem v 250 dneh zgradili novo tovarno, ki je velika za 300 nogometnih igrišč, v njej pa bodo poleg novega crafterja proizvajali tudi oba naslednika, v Sloveniji v torek predstavljenih novih modelov caddy in transporter.
Beri dalje...
Aug 28, 2015