Nedavna raziskava, ki jo je opravilo ugledno podjetje za analizo trga avtomobilov JD Power, je pokazala, kako malo vozniki uporabljajo nekatere najnovejše tehnologije v avtomobilih, kot so povezljivost zabavno-informacijskih sistemov z mobilnimi napravami, head-up zasloni, sistemi samodejnega zaviranja ...
Ne gre zato, da avtomobili sistemov ne bi imeli v grajenih, ampak zato, kako malo določene sisteme vozniki in voznice uporabljajo. Pri JD Power so ugotovili, da petina voznikov in voznic 16 od 33 tehnologij, oziroma sistemov v vozilih, ni uporabila nikoli.
Raziskava, ki je trajala od aprila do junija letos, zajela pa je vzorec 4200 voznikov, se sicer navezuje na prvih 90 dni lastništva novega avtomobila. "Prvih 30 dni je kritičnih. Takrat se vozniki prvič soočijo z novimi tehnologijami v vozilu. To je faza, ko bo nekdo začel, ali pa ne bo nikoli uporabljal določenih sistemov in tehnologij," pojasnjujeKristin Kolodge, direktorica pri JD Power za področje povezljivosti.
Pet sistemov, ki jih vozniki ne uporabljajo so vgrajene servisne asistence (43 odstotkov), mobilni usmerjevalniki (38 odstotkov), sistemi za samodejno parkiranje (35 odstotkov), head-up zaslon (33 odstotkov) in vgrajene aplikacije (32 odstotkov).
Vgrajene sisteme povezljivosti zavrača generacija "Y“
V mnogih primerih, ne le da vozniki ne uporabljajo dotične tehnologije, pač pa jih niti ne želijo imeti v avtomobilih. 20 odstotkov vprašanih je odgovorilo, da 14 tehnologij ne želijo videti v svojih prihodnjih avtomobilih. Na seznamu nezaželenih so Apple CarPlay in Android Auto, informacijsko-zabavni sistemi na katerih proizvajalci vozil pogosto bazirajo svoj marketing. Zanimivo, da niso starejši kupci vozil tisti, ki zavračajo omenjene tehnologije, pač pa so to kupci generacije "Y".
Beri dalje...
Sep 01, 2015