Na spletni strani TopSpeed so objavili Goolgov zemljevid sveta, ki razkriva, katero avtomobilsko znamko so uporabniki svetovnega spleta največkrat iskali v brskalniku v času od aprila 2014 do aprila leta 2015. Kar je očitno je, da dominira Toyota.
Ti podatki ne prikazujejo pravo sliko trga, pa čeprav so močni pokazatelj o popularnosti določenih znamk v različnih državah sveta. Podobne analize so v preteklih letih pokazale, da se navade ljudi na internetu hitro menjajo. To pomeni, da bi lahko že čez leto dni zemljevid izgledal povsem drugače.
Na Kitajskem Tesla Motors, v Evropi BMW
Kljub temu so rezultati zelo zanimivi. Tesla Motos je recimo postal najbolj iskana znamka na spletu na Kitajskem. Pa čeprav izdelujejo električne avtomobile in je prodaja modelov Tesla Motors enaka dvomesečni prodaji avtomobilov modela BMW serije 3 v ZDA. So pa zato pri Tesli Motors s kitajsko vlado podpisali sporazum o razvoju mreže super polnilnic ter odprli nekaj prodajnih salonov. Očitno se Kitajci le zanimajo za električna vozila.
Tudi zato podatki nakazujejo na trenutne navade uporabnikov, ki so povezane z aktivnostmi in marketinškim pristopom posamezne avtomobilske znamke.
Beri dalje...
Sep 09, 2015