Članek
Šest velikih adutov nove astre
Objavljeno Sep 16, 2015

Na Frankfurtskem avtomobilskem salonu sem bil priča uradnem razkritju nove generacije Oplovega "bestsellerja" astra. Za kako pomemben model gre, predstavlja dejstvo, da je iz ZDA v Evropo na razkritje priletela ena najbolj vplivnih žensk sveta. Prodaja v Sloveniji se začne novembra, prva naročila pa v nekaj tednih. V začetku oktobra bodo znane tudi cene.

V Sloveniji je registriranih okoli 90 tisoč vozil znamke Opel, kar okoli 30.000 je aster. To je dovolj zgovoren podatek, kako pomemben model je to za znamko, še posebej ker nastopa v segmentu vozil, ki v Sloveniji predstavlja četrtinski delež prodaje.

"Ne vem, če je kakšen model v naši paleti, ki bi imel tako pestro strukturi kupcev. Astra je pogosto službeni avto, to je še posebej izrazit postal s prihodom odhajajoče astre, ko je v primerjavi s predhodnim modelom znatno zrasla," pravi Borut Gazvoda, šef Opla v Sloveniji.

Nova, že enajsta generacija Oplovega kompaktnega avtomobila (tu štejemo tudi predhodnika astre kadetta), je nastala skoraj iz "nič". V Rüsselsheimu so stavili na revolucijo. In res, v primerjavi s predhodnico je, razen določenih oblikovnih potez, stičnih točk bore malo. Pri Oplu z novinko napovedujejo revolucijo, saj v "golfov" C avtomobilski razred uvaja novosti, ki smo jih bili vajeni v premium vozilih višjega razreda. Bo to končno dovolj, da se astra postavi po robu vladarju razreda C - VW golfu? To so se na salonu spraševali mnogi. Tudi tuji novinarski kolegi so se z menoj strinjali, da so prvi vtisi dobri, seveda pa bo potrebno počakati še na prvo vožnjo, da se bomo lahko prepričali v napredek, ki so ga v astro vdahnili inženirji. 7.000 inženirjev in tehnologov ima v Evropi Opel!

Beri dalje...