Na Frankfurtskem avtomobilskem salonu sem bil priča uradnem razkritju nove generacije Oplovega "bestsellerja" astra. Za kako pomemben model gre, predstavlja dejstvo, da je iz ZDA v Evropo na razkritje priletela ena najbolj vplivnih žensk sveta. Prodaja v Sloveniji se začne novembra, prva naročila pa v nekaj tednih. V začetku oktobra bodo znane tudi cene.
V Sloveniji je registriranih okoli 90 tisoč vozil znamke Opel, kar okoli 30.000 je aster. To je dovolj zgovoren podatek, kako pomemben model je to za znamko, še posebej ker nastopa v segmentu vozil, ki v Sloveniji predstavlja četrtinski delež prodaje.
"Ne vem, če je kakšen model v naši paleti, ki bi imel tako pestro strukturi kupcev. Astra je pogosto službeni avto, to je še posebej izrazit postal s prihodom odhajajoče astre, ko je v primerjavi s predhodnim modelom znatno zrasla," pravi Borut Gazvoda, šef Opla v Sloveniji.
Nova, že enajsta generacija Oplovega kompaktnega avtomobila (tu štejemo tudi predhodnika astre kadetta), je nastala skoraj iz "nič". V Rüsselsheimu so stavili na revolucijo. In res, v primerjavi s predhodnico je, razen določenih oblikovnih potez, stičnih točk bore malo. Pri Oplu z novinko napovedujejo revolucijo, saj v "golfov" C avtomobilski razred uvaja novosti, ki smo jih bili vajeni v premium vozilih višjega razreda. Bo to končno dovolj, da se astra postavi po robu vladarju razreda C - VW golfu? To so se na salonu spraševali mnogi. Tudi tuji novinarski kolegi so se z menoj strinjali, da so prvi vtisi dobri, seveda pa bo potrebno počakati še na prvo vožnjo, da se bomo lahko prepričali v napredek, ki so ga v astro vdahnili inženirji. 7.000 inženirjev in tehnologov ima v Evropi Opel!
Beri dalje...
Sep 16, 2015