Članek
Honda CR-V: 1,6-litrski z lahkoto opravi z 1,6 tone
Objavljeno Sep 17, 2015

Športni terenec CR-V se tudi po prenovi drži vseh Hondinih zapovedi. To je preverjen nakup za tiste, ki nočejo tvegati in prisegajo na kakovost. Prenovljeni model sem preizkusil z novim, zmogljivejšim 1,6-litrskim agregatom z dvema turbinama. Ne gre spregledati novega zabavno-informacijskega sistema.

Skoraj 20-letna tradicija ni dovolj, saj je konkurenca vsako leto boljša in številčnejša, a so se pri Hondi tudi ob prenovi modela CR-V držali pravila iz prve generacije - narediti enostaven in funkcionalen avtomobil, ki mora biti tehnično dovršen. To jim je vsekakor uspelo, z modernimi nadgradnjami.

Na zunaj spremembe niso velike, so bolj prestižne, saj so platišča zapeljivejša, več je kroma, tudi zadnji žarometi delujejo v LED tehniki, kar naj bi privlačilo predvsem mlajše voznike. Zaradi aerodinamičnih rešitev, sprednji in zadnji odbijač sta aktivna, težišče je postavljeno nižje, je tudi za 35 milimetrov daljši in pet do 15 milimetrov nižji, kot tudi 15 milimetrov širši. Zaradi tega je videz bolj dinamičen.

Zabavno-informacijski sistem med boljšimi

Japonci so znani po tem, da je uporabnost visoko na lestvici prioritet. To se v primeru CR-V izkazuje z veliko uporabnimi površinami po vsem vozilu, ima tudi predal za hlajenje, kar se je v vročem poletju izkazalo za dobro in uporabno rešitev. 

Notranjost je hkrati moderna in klasična. Voznik ima pred seboj kar tri ekrane. Digitalni ekran s katerim upravljamo s pomočjo stikal na volanu na vrhu armaturne plošče, ekran med merilniki, merilnik hitrosti in vrtljajev ostajata klasična in še nov, sedemplačni bavni ekran na dotik, ki je del zabavno-informacijskega sistema honda connect.

Beri dalje...