"Mislim, da nam je uspelo. Naredili smo boljši avtomobil, kot je VW golf GTI," nam je povedal Bruno Famin, direktor oddelka Peugeot Sport, s katerim smo se pogovarjali na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Vez med športnim programom in programom osebnih vozil je vse pomembnejša, saj je tudi v klasičnih modelih vse več rešitev, ki jih poznamo iz sveta dirkanja.
Rdeča nit Peugeota na letošnjem salonu v Frankfurtu so športna vozila. Vidite tudi prodajni potencial v teh "hot hatch“ modelih?
Zagotovo, zakaj ne? Mislim, da je dinamičnost vožnje Peugeotov D.N.A.. Peugeot Sport je srce naših GTi modelov. Na ta način lahko zagotovimo in demonstriramo vozno dinamiko peugeotovih avtomobilov. To je dodano vrednost naših vozil.
Kako Peugeotovo udejstvovanje v avto-moto športu vpliva na proizvodnjo serijskih modelov? Kako vaše izkušnje v svetu dirkanja občutijo vozniki peugeotovih vozil?
Še kako. To je način, da lahko pokažemo kupcem, kaj počnemo. To je tehnična vez, oziroma sodelovanje med športnim programom in inženirji za program serijskih vozil. Peugeot Sport je seveda vpleten v dirkanje, a je hkrati močno vpleten tudi na sredino, kjer so GTi vozila, kot sta modela 208 GTi in naša zvezda v Frankfurtu, model 308 GTi. Dirkanje v veliki meri izkoriščamo tudi za testiranja in učenje, da bi bolje razumeli klasične cestne avtomobile s športnim pedigrejem. Stalno sodelujemo s kolegi iz programa osebnih vozil, si izmenjujemo mnenja, rezultate, spremembe, od aerodinamike, hibridnih sistemov, pogonskih motorjev. Na primer, ko smo začeli z Le Mans programom, smo začeli z dizelskimi motorji. To je bilo za Peugeot Sport nekaj povsem novega. Inženirji iz programa standardnih avtomobilov so nam bili v veliko pomoč. Nasvete smo izkoristili, in postali smo veliko hitrejši. Enako velja za hibride in področje aerodinamike, pa tudi lahke gradnje. Vse to so področja izmenjave nasvetov.
Koliko delov v novem peugeotu 308 GTi je enakih dirkalnim vozilom?
Težko je govoriti o delih. V petdesetih letih je imel jaguar diske zavornega sistema na dirki v LeMansu sposojene iz standardnega avtomobila. Tega danes več ne poznamo. Danes je vse standardizirano. Generalno ne govorimo o delih, ampak o znanju.
Beri dalje...
Sep 24, 2015