Članek
Iz LJ na Obalo smo z actrosom vlekli 40 ton in merili učinkovitost
Objavljeno Sep 30, 2015

Ste se kdaj vprašali, kako ekonomični so tovornjaki, ki jih v nepreglednih kolonah videvamo na slovenskih avtocestah? Pri Mercedesu so nam prav na slovenskih tleh demonstrirali učinkovitost svojega orjaka – actrosa. Za seboj smo od Ljubljane do Portoroža vlekli prikolico obteženo s 40 tonami betonskih blokov. In poraba?

Pri Daimlerju, oziroma Mercedes-Benz Trucksu, slovijo kot znamka tovornih vozil, ki se ponaša s paketom naprednih varnostnih sistemov in učinkovitimi, oziroma ekonomičnimi motorji.

V ta namen so prav Slovenijo izbrali za državo, kjer so, in še bodo, več kot 100 novinarjem iz vseh koncev Evrope demonstrirali napredek njihovih najnovejših pogonskih sklopov v aktualni generaciji modela actros.

To ni vozilo za na sladoled

Pri Mercedesu obljubljajo, da so z novim 12,8-litrskim motorjem, za katerega so razvili nov turbopolnilnik, z novimi brizgalkami x-pulse so spremenili tudi vbrizgavanje, dosegli več moči in nižjo porabo goriva za tri odstotke. Tri odstotke za podjetnika pomeni, da bo z njim na leto privarčeval med 1.100 in 1.500 evri zgolj na gorivu. Ob predpostavki, da s tovornjakom v mednarodnih prevozih v povprečju na leto prevozijo med 120.000 in 150.000 kilometri."Nakup tovornjaka ni čustvena zadeva. To so delovni stroji. Podjetnik ga ne kupi za to, da se bo z njim odpeljal na izlet in na sladoled, ampak ima natančen izračun kakšen bo strošek za vsak kilometer poti," so nam ob večerji pojasnili storkovnjaki s področja tovornih vozil.

Beri dalje...