Članek
Koliko časa bomo imeli roke še na volanu?
Objavljeno Oct 06, 2015

Vozila z avtopilotom, komunikacija med vozili in drugi napredni sistemi delujejo že danes, a njihov dokončni preboj na cesto ovira zakonodaja. V prihodnosti bodo avtomobili sposobni razmišljati, kot danes razmišljajo vozniki. O naprednih sistemih in tehnologijah smo se pogovarjali s strokovnjakom iz Mercedes-Benza za področje naprednih tehnologij in pogonov Haraldom Krögerjem.

Mercedes-Benz je vedno veljal za eno najbolj naprednihavtomobilskih znamk na področju uvajanja novih varnostnih tehnologij in tehnologij za udobje potnikov. Kakšen vpliv je imelo to skozi zgodovino na potrošnike, vaše kupce, in kako pomembno je za Mercedes, da ne bo drugi, ampak prvi, na področju razvoja in uvajanja novih tehnologij?

Komunikacija med vozili bo ključna za izboljšanje varnosti in preprečevanje nesreč, je prepričan sogovornik.Komunikacija med vozili bo ključna za izboljšanje varnosti in preprečevanje nesreč, je prepričan sogovornik. (Foto: Gregor Prebil)

Danes kupci z znamko Mercedes povezujejo udobje in varnost. To je ob inovacijah ključnega pomena. Vzrok temu je ugled, ki so ga Mercedesu prinesle številne inovacije in napredni sistemi, ki smo jih do zdaj predstavili in uporabili v naših serijskih modelih. Ključno je, da smo na tem področju v ospredju in stalno predstavljamo inovacije. Pri tem ne smemo zaspati.

Ena od rdečih niti frankfurtskega salona je prihodnost. Ne samo možnosti povezovanja, ampak tudi avtonomna vožnja. Mercedes s prihodom novega razreda E prihodnje leto napoveduje velik korak k samodejni vožnji. Kakšne so glavne spremembe, ki jih bo pri avtomatizaciji vožnje prinesel novi E, v primerjavi z vašo aktualno zastavonošo, razredom S?
Trenutno imamo v okviru našega inteligentnega sistema funkcijo "stop&go autopilot". Ta napredni sistem omogoča, da se vozilo samo premika v prometnih zastojih. V novem mercedesu razreda E bomo predstavili sistem, ki bo tehnologijo naredil še bistveno bolj napredno in pametno. Sistem bomo poimenovali "drive pilot." Že sam naziv nakazuje, da ne bo omejen na samodejno upravljanje z vozilom zgolj v prometnih zastojih, pač pa bo lahko sam nadzoroval vozilo med vožnjo po avtocestah. Tudi pri višjih hitrostih. Kar zadeva zakonodajo, ta zahteva, da voznik ostaja za volanom. Zaradi zakonodaje bo voznik opozorjen, da mora imeti roke še vedno na volanu, vendar pa bo tehnologija sama upravljala z zavorami, volanom, stopalko za plin ...

Beri dalje...