Članek
Peugeot RXH racionalnejši in predvsem cenejši
Objavljeno Oct 24, 2015

Peugeot je leta 2012 svojo blagovno znamko 508 razširil na hibridni model (HYbrid4) s štirikolesnim pogonom 508 RXH. Hibrid, pa še dizelski, je bil dokaj nenavadna in draga kombinacija, ki je po prodaji zaostajala za glavnimi konkurenti. Ob prenovi je prednji pogon in dvolitrski dizel ob robustnem videzu in povišani odadljenosti od tal, smiselna in skoraj osem tisočakov cenejša ponudba od hibridne.

S hibridnim pogonskim sklopom in s štirikolesnim pogonom so Francozi kupcem ponudili ekološko alternativo avtomobilom kot sta opel insignia country tourer in volkswagen passat alltrack. Prodaja tudi zaradi visoke vstopne cene ni bila konkurenčna, zato je povsem logična poteza, da so ob prenovi modela 508 ponudili tudi različico s konvencionalnim motorjem.

Lažji in zato bolj okreten ter agilen

Dvolitrski turbodizel s pogonom na prednji kolesni in serijskim samodejnim šeststopenjskim menjalnikom poleg bistveno nižje nakupne cene in nižjih stroškov vzdrževanja prinaša še ne kratek seznam prednosti pred hibridnim bratom. Karoserija je brez baterije, ki pri hibridu poganja zadnji kolesi, lažja za več kot dvesto kilogramov. To se pozna tako pri vozni dinamiki kot porabi goriva. A še vedno tehta 1,7 tone. Povišana oddaljenost od tal kljub manjku pogona na vsa štiri kolesa omogoča povsem dostojno vožnjo po gozdni cesti. Seveda, če pogoji niso ekstremni.

PSA tehnologija za dizelske agregate vključuje patent za zmanjšanje trdih delcev. 119 gramov emisij CO2 na kilometer poti je odličen rezultat za tako veliko in zmogljivo vozilo. PSA tehnologija za dizelske agregate vključuje patent za zmanjšanje trdih delcev. 119 gramov emisij CO2 na kilometer poti je odličen rezultat za tako veliko in zmogljivo vozilo. (Foto: Gregor Prebil)

Masivna armaturna plošča je dobila večji in modernejši 7-palčni zaslon na dotik. Zabavno-informacijski sistem smo spoznali že v modelu 308. Ekran je obogaten s kamero za pomoč pri parkiranju in zdaj že uveljavljenim sistemom s 360-stopinjskim pogledom na okolico. Resolucija slike je podnevi dobra, ponoči pa se je treba zanašati na parkirne senzorje.

Testnik se lahko pohvali z bogato opremo za udobje, kot je head-up zaslon, ki ključne informacije za voznika preslikava na vetrobransko steklo. Tu so še učinkovita dvoobmočna klimatska naprava, satelitska navigacija, usnje, polni led žarometi z 44 diodami – teh pri nakupu s stališča varnosti in udobja v nočni vožnji ne gre spregledati, še posebej, ker doplačilo 1.300 evrov ne sme biti pretirano za vozilo tega segmenta. 

Standardna pri tem paketu opreme je panoramska streha, premium občutek dajejo usnjeni, električno nastavljivi sedeži, ki ponujajo spominsko funkcijo in tri stopnje ogrevanja, za nameček pa tudi masažo voznikovega hrbta, kar se je na 300-kilometrski testni vožnji poznalo pri manjši utrujenosti.

Beri dalje...