Članek
Mitsubishi L200 je potovalnik in delovni stroj
Objavljeno Oct 26, 2015

Zastopnik za znamko Mitsubishi je k nam pripeljal novo, peto generacijo poltovornjaka, oziroma pick-up vozila L200. Na voljo je le v različici z dvojno, ločeno kabino (double cab), z novim 2,4-litrskim motorjem v dveh različicah, dveama vrstama štirikolesnega pogona in dvema različnima menjalnikoma. Cene, s popustom od 26.990 evrov naprej.

Poltovornjaki so pogosto zelo spregledani, pa čeprav razmerje med močjo, uporabnostjo in ceno pogosto govori njim v prid. V preteklosti so bili to robustni, veliki in špartansko opremljeni delovni stroji, a temu že nekaj časa ni tako. V primerjavi s športnimi terenci so cenovno enakovredni, po moči in terenskih sposobnostih pa daleč spredaj. To so tisti pravi, kleni terenci z vso potrebno mehaniko, ki pa so danes postali tudi udobni potovalniki. In mitsubishi L200 ni nič drugačen.

J-linija prinaša številne prednosti

To je peta generacija modela. Njegov predhodnik je začrtal povsem nove smernice, saj so se potrebe kupcev precej spremnile. Že v 4. generaciji so združili športno eleganco in udobje osebnega vozila, k temu pa dodali še uporabnost. Zdaj so v vsem naredili še korak naprej. Pri L200 je v primerjavi s predhodnikom najbolj vidna evolucija bočnega dizajna. To pomeni, da je zdaj s kabino skladen tudi zadek vozila. Koeificient zračnega uporaba so znižali na 0,40, streha je usločena, tako kot zadek, tovorni prostor je vizualno globji, tudi stranice prtljažnika so višje, s čimer so povečali prostornino tovornega prostora.

Povečali so nabor barv, ki so živahnejše, saj pick-upov ne kupujejo več le obrtniki, ampak vozniki, ki potrebujejo močno terensko vozilo in vozilo za vsakdanje potrebe. Povečali so nabor barv, ki so živahnejše, saj pick-upov ne kupujejo več le obrtniki, ampak vozniki, kipotrebujejo močno terensko vozilo in vozilo za vsakdanje potrebe. (Foto: Gregor Prebil)

V prid boljšega pretoka zraka so preoblikovali prednji in zadnji odbijač, koloteke ter dno vozila. Na novo ukrojen je A stebriček, pokrov motorja pa je zasnova tako, da absorbira udarce pri trčenju s pešci. 

Pomembna novost je zasnova v obliki J-linije, ki poteka med kabino in kasonom. Ponavadi je ta linija ravna in pravokotna na tla, pri L200 pa je v obliki črke J. Pri Mitsubishiju kot prednosti navajajo krajšo medosno razdaljo, a povečanje prostornosti na zadnji klopi, ki omogoča, da si potniki zadaj prilagajajo naklon sedenja in s tem zvišujejo udobje. Vozilo je zaradi krajšega medosja okretnejše, lažje premaguje ozke in vijugaste ceste, pri Mitsubishiju trdijo, da ima L200 najmanjši obračalni krog med konkurenti – 12,7 metra.

Tovorni del je v primerjavi s predhodnikom za 100 litrov večji, meri 1,1 kubičnega metra in je tudi uporabnejši. Utori na notranji strani stranic omogočajo namestitve predelne stene.

Beri dalje...