Članek
Razred A s številnimi bonbončki velikih mercedesov
Objavljeno Oct 27, 2015

Razred A je eden redkih mercedesov, ki je obdržal originalno ime, a so v Stuttgartu povsem spremenili pojmovanje, kako mora najmanjši avtomobil v ponudbi izgledati in se voziti. Po treh letih od revolucije je prišel čas za spremembe - navzven in v potovalni kabini blage, zato pa je novih kar nekaj tehnoloških bonbončkov.

Tisti dobri poznavalci se še spomnijo, kako so originalnega A-ja leta 1997 novinarji na "slalomu" obrnili na streho, Mercedesove inženirje pa napotili v delavnice, da so napako odpravili in malčka oborožili z elektronskimi varnostnimi pomagali. 

Prenovljeni mercedes razreda A tretje generacije je še bolj dinamičen, kakor škatlasta predhodnika v prvi in drugi izvedbi. Na prvi pogled se bistveno ne razlikuje od predhodnika, premierno predstavljenega leta 2012 v Sloveniji.

Nov grafični podpis, tudi polni led žarometi

Sedeži so opcijsko na voljo s podaljškom, opcijsko je na izbiro 8-palčni ekran, prenovljeni A omogoča boljšo povezljivost.Sedeži so opcijsko na voljo s podaljškom, opcijsko je na izbiro 8-palčni ekran, prenovljeni A omogoča boljšo povezljivost. (Foto: SAA)

Zunanje spremembe niso velike. Žarometi spredaj lahko opcijsko svetijo v polni led svetlobi, tudi led zadnji žarometi so dobili nov grafični podpis. Izboljšali so pretok zraka, saj je količnik zračnega upora vsega 0,26. Na "diamantni" maski hladilnik motorja (zgled je bil model CLA) v prid bolj dinamičnega izgleda ni več dveh, ampak le še ena lamela, zaključka izpušne cevi na zadku sta del okvirja. A z obliko novih platišč in tudi barvami, nova je zelena, cilja na uspešne mlade ljudi in mlade pare.

Prijatelj le z iPhoni

Tudi potovalni prostor je spremenjen minimalno. Prenovili so instrumentalno ploščo in obliko stikal, za dodaten znesek si kupec lahko omisli 8-palčni zaslon. Ambientalna svetloba odslej ponuja številne možnosti prilagoditve, multimedia pa prvič v mercedesih pozna povezovanje s "pametnjakoviči", a bo zaenkrat Apple CarPlay povezljiv le z iPhoni, saj drugi zaenkrat ne zadovoljujejo standardov, ki so jih postavili v Stuttgartu.

Prilagaja se voznikovemu slogu vožnje

Za varnost je tradicionalno v duhu znamke dobro poskrbljeno, serijski je sistem AEB, ki ne le opozarja, temveč tudi zavre, če je voznik preveč zasanjan. Od asistenčnih sistemov so na voljo tudi sistem za zaznavanja vozil v mrtvem kotu, tempomat za uravnavanje varnostne razdalje distronic plus ...

Beri dalje...