Pri Mercedesu so pred časom presenetili s karavansko - shooting brake - izvedenko modela CLA. Čeprav temelji na razredu A, pa prinaša s centimetri razkošno notrnajost in prtljažni, ki je primerljiv z razredom C, hkrati pa že na prvi pogled prinaša veliko mero prestiža.
Če nekateri hudomušno za tiste, ki vozijo razred A, ali razred B, pravijo, da to nista prava mercedesa, pa vam za modela CLA shooting brake, to nikakor ne bodo mogli več očitati.
BMW pri seriji 1 (še) ni ponudil karavana, tudi audi ne karavanskega A3. Pri Mercedesu je bila zato hrabra odločitev, da so se odločili, in po po petvratni kombilimuzini razreda A, štirivratnem kupeju CLA, križancu GLA, ponudili še četrto izvedenko s črko A v imenu - petvratni karavan, oziroma CLA shooting brake, kakor mu pravijo v Stuttgartu.
Igrali so na preverjeno karto
Po eni strani so tvegali, po drugi strani pa igrali na preverjeno karto, saj mu glede na dizajn ne pravijo kar tako "baby CLS". CLS je Mercedesova uspešnica in tudi CLA bi utegnil biti, še posebej, ker zaradi veliko prostora v kabini n prtljažniku zadovolji tudi potrebe mlade družine, a zna biti ovira cena, ki je v primerjavi s klasičnim razredom A višja za okoli šest tisočakov.
Oblikovno se do zadnjih vrat navezuje na limuzino in kupeja iz katerih izhaja. Podaljšana streha je usločena prav v stilu kupejev in kot taka nakazuje na mladostni in dinamični slog oblikovanja, a vseeno zagotavlja povsem dovolj prostora nad glavo zadnjih potnikov. Oblikovalci so zagotovili dodatne štiri centimetre nad glavo, za kolena pretiranega udobja še vedno ni.
Še bolj pomembno je, da je ekipi zbrani okoli slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika, uspel lep in zelo praktičen zadek. 495 litrov osnovne prostornine je celo pet litrov več kot pri karavanskem C-ju, ki ima sicer pametno in uporabno zasnovan prtljažni prostor.
Beri dalje...
Oct 31, 2015